Dat zou wel fijn zijn.quote:
Hij verneukt ongeveer elke aanvalquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat deed Powel voor doms? miste het even
Verdiende een vrije trap door goed z'n lichaam te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat deed Powel voor doms? miste het even
Ik begrijp echt niet dat ie Femi op de bank laatquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef Kerol het volgende:
Matthijs en Powel eruit!! Femi en Garcia erin! TOP WISSELS
Had ie voor de wedstrijd ook even moeten doen..quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef Kerol het volgende:
Jans keek even hier op het forum voor onze instructies, venom
18 om 11 stond er net in beeldquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef TheArt het volgende:
Ik wil die statistieken van het aantal overtreding van AZ wel eens zien.
Yup dat blijft elke wedstrijd onbestraft...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Schaars mag ook wel een gele kaart hebben inmiddels met al zijn kleine overtredingen.
Doet ie slim blijkbaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Schaars mag ook wel een gele kaart hebben inmiddels met al zijn kleine overtredingen.
Dat is niet z'n ding hč?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef Blawh het volgende:
Anders verneuk je Garcia even als diepste spits.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:13 schreef Fiskus het volgende:
Ondanks dat een gelijkspel gunstig is voor Ajax, bedien ik me niet van het raar soort opportunisme wat ik hier veel zie. Voor mij is en blijft FC Groningen evenveel waard als een stukje hondestront, dus hoop ik dat AZ wint.Ajax kampioen op eigen kracht
Jij ook hierquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:13 schreef Fiskus het volgende:
Ondanks dat een gelijkspel gunstig is voor Ajax, bedien ik me niet van het raar soort opportunisme wat ik hier veel zie. Voor mij is en blijft FC Groningen evenveel waard als een stukje hondestront, dus hoop ik dat AZ wint.Ajax kampioen op eigen kracht
Garcia heeft nog geen bal gehad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Spits wisselen, werkt altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |