Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben ...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Prosac het volgende:
AZ gaat dit zakelijk uitcounteren. Zakken ver terug. Powel kan het gewoon niet alleen tegen 2 man. AZ laat ons gewoon komen. Worden kampioen zo.
vd laak ook niet gezienquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Garcia kan tenminste wat forceren met een individuele actie. Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.
Zingt dat AZ volk dat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef Prosac het volgende:
alle boeren zijn homo is ook al meermalen langsgekomen.
Precies. Net of Powell zo balvast is. Meer een speler die hard moet werken op een flank, niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Garcia kan tenminste wat forceren met een individuele actie. Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.
Aan zichzelf nog welquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Groningen speelt bijna alleen maar lange ballen, en dan lopen er ook nog vaak 2 of 3 mensen in hetzelfde gebied. Lekker makkelijk verdedigen voor AZ dit.
[..]
Ik zie de relevantie van jouw vergelijking met de techniek van Groningen niet echt. In de kleine ruimte is AZ echt superieur aan Groningen. Het is toch eigenlijk treurig om te zien dat Granquist bijna elk duel van Ari verliest?
Als Berg een helft onzichtbaar haal je hem er toch ook niet uit? Gewoon laten staan die jongen gaat scoren vandaag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.
Jup. Daarvoor kregen ze dan van ons ook een welgemeend applaus. De homo achter mij riep. 'dat zijn zeker geen leugens'quote:
Berg is ongeveer 10 klassen beter dan Powel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als Berg een helft onzichtbaar haal je hem er toch ook niet uit? Gewoon laten staan die jongen gaat scoren vandaag.
9quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg is ongeveer 10 klassen beter dan Powel.
Ik zeg ook nergens dat Groningen geen technische spelers heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan zichzelf nog wel![]()
AZ heeft een ploeg met technisch fantastische spelers, maar dat houdt niet direct in dat Groningen technisch geen goede spelers heeft. Sterker nog, dat vind ik dus totaal niet. En Granqvist heeft de laatste zoveel duels van Ari allemaal gewonnen. Hij verloor gewoon een paar duels in de openingsfase waaronder die kans op de paal en dat is wel evident natuurlijk.
8.5quote:
Tjah, het viel me tegen Ajax ook al op dat bijna alle lange ballen van AZ voor Ari zijn. En ook nu weer pikt hij heel veel lange ballen op.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat Groningen geen technische spelers heeft.Het verschil met AZ is alleen erg groot, en dat had ik niet verwacht. Qua creativiteit zit er momenteel ook niet veel in.
Op het laatst stond Granqvist idd beter te verdedigen, maar het moet toch niet kunnen dat hij met zijn postuur zoveel duels na een lange bal van AZ verliest. Is natuurlijk ook een beetje techniek.
Ze zouden zo'n studio in het stadion moeten maken. Net als bij CL-wedstrijden in Nederland.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze maken er wel werk van zeg, interviews in de stadions enzo
Dit is gewoon ZDF style.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze zouden zo'n studio in het stadion moeten maken. Net als bij CL-wedstrijden in Nederland.
Hij vind 14/15 miljoen eigenlijk te veel geld en wil er niet aan denken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Kerol het volgende:
Ik dacht nog even en Humberto vraagt of Berg naar Ajax wil.
teveelquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:51 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Hij vind 14/15 miljoen eigenlijk te veel geld en wil er niet aan denken.
Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Nou het ligt gewoon aan Grunn hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Tyfus AZ.
Drent heeft het te druk met Sinterklaas spelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Ook zo bizar, Powel is groot en sterk maar kan van geen meter koppen.
Drent zou het hem leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |