DEZE WAS EERDER!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Kerol het volgende:
3 topicsIk was laatste dus laat mij 1 aanmaken
jammer johquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Kerol het volgende:
Volgens mij zing je nog echt mee ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef venomsnake het volgende:
Jaaaaalalala, jalalalalaaaa COME ON GREENE WHITE ARMY, COME ON GRONINGEN!
idd... maak jij even een nieuwe..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Kerol het volgende:
Was vorige week toch precies hetzelfde..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
AZ is echt triest bezig zodra ze voorstaan doen ze niets anders dan zuigen..
Tja, dat is geen Berg he..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Kerol het volgende:
Haal Powel er ook maar uit.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
idd... maak jij even een nieuwe..kunne de modjes deze even sluiten?
Als ik wil dat slecht spelende spelers van FCG eruit moeten ben ik AZ supporter? Als ik AZ supporter was had ik wel gezegd dat hij staan moet blijven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ben jij az-supporter in disguise ofzo?
Mwah, de enige die ik eruit wil zijn Powel en Matthijs, heb je nog 1 wissel over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed dat jij geen trainer bent. Anders houden ze er weinig over.
En wie moet er dan in de spits? Vd Laak?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als ik wil dat slecht spelende spelers van FCG eruit moeten ben ik AZ supporter? Als ik AZ supporter was had ik wel gezegd dat hij staan moet blijven.
Garciaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En wie moet er dan in de spits? Vd Laak?
Kluinquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Met jouw kan ik praten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Nou jans. Powel eruit, Matthijs en Svejdik eruit.
De Roover, Garcia en Femi erin en 4-4-2 spelen
Matthijs zal nog wel 27 minuten mogen voetballen denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Nou jans. Powel eruit, Matthijs en Svejdik eruit.
De Roover, Garcia en Femi erin en 4-4-2 spelen
Andersson en Garcia.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die maakt in z'n eentje weinig klaar ben ik bang. Zet hem 'm er maar liever bij.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Matthijs zal nog wel 27 minuten mogen voetballen denk ik.
Zo slecht vind ik Groningen niet. AZ speelt gewoon heel gedegen en geeft weinig weg. Die techniek van Groningen slaat ook helemaal nergens op, want ik zie hier spelers rondlopen met een betere techniek als menig ploeg in de Franse en Duitse competitie. En dat meen ik serieus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:32 schreef zjroentje het volgende:
Er is wel een erg groot verschil in techniek tussen beide ploegen. Erg pover elftal, dit Groningen.
Niet?quote:
Dat valt me dit seizoen wel op idd, AZ rekt al heel vroeg tijd elke keer... en ook de manieren waarop zijn tenenkrommend; het oude bal bij de cornervlag enzo constant....quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
AZ is echt triest bezig zodra ze voorstaan doen ze niets anders dan zuigen..
Als we nou voor stonden en op de counter konden spelen, ok.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Andersson en Garcia.
Powel speelt kut.
Tuurlijk kunnen ze beter, dat weet ik ook best. Maar om nu direct te zeggen dat ze slecht spelen, nee dat is overdreven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet?
Kom op man, Groningen speelt echt niet best.
Kan veel beter.
Groningen speelt bijna alleen maar lange ballen, en dan lopen er ook nog vaak 2 of 3 mensen in hetzelfde gebied. Lekker makkelijk verdedigen voor AZ dit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik Groningen niet. AZ speelt gewoon heel gedegen en geeft weinig weg.
Ik zie de relevantie van jouw vergelijking met de techniek van Groningen niet echt. In de kleine ruimte is AZ echt superieur aan Groningen. Het is toch eigenlijk treurig om te zien dat Granquist bijna elk duel van Ari verliest?quote:Die techniek van Groningen slaat ook helemaal nergens op, want ik zie hier spelers rondlopen met een betere techniek als menig ploeg in de Franse en Duitse competitie. En dat meen ik serieus.
Garcia kan tenminste wat forceren met een individuele actie. Powel loopt er maar wat bij, heb je niks aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als we nou voor stonden en op de counter konden spelen, ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |