Whehequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord hoor. Het ging over joden. Niet over ajax. Echt ajacieden willen ook alles graag op zichzelf betrekken.
Tuurlijk. Zag je ze niet zingen na FT?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De helft zat al thuis na de 0-2.
Ja ik ook. Ik vind Pelle een hele toffe speler, die speelt echt in dienst van het elftal, en Mounir is een raspingelaar maar geeft veel assists. Maar die lassiehond van een Ari gaat ALTIJD voor zichzelf.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de vloeiende combinaties tussen Mounir en Graziano, inderdaad.
Ja, gezien mijn geaardheid kan ik daar niet in mee gaan. Sorry.quote:Maar ik vind het guitige apenhoofdje van Ari zo lief.
Wat een onzin man, er gingen inderdaad wat mensen eerder weg maar dat gebeurt overalquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
O?Naja de supporters bleven in ieder geval zingen, zelfs na de 0-2. Dat is wel trouw.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat Reitsma eraan mee doet vind ik nog slechterquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die texaco reclame blijft zo slecht he
Net als de sponsorbingoloterij. Welke retards zouden in godsnaam de doelgroep zijn? Feyenoordsupporters?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die texaco reclame blijft zo slecht he
Bij Feyenoord, Anderlecht, Manchester United, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en AC Milan (en waar jorien nog meer 'fan' van is) niet hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat een onzin man, er gingen inderdaad wat mensen eerder weg maar dat gebeurt overal
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij Feyenoord, Anderlecht, Manchester United, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en AC Milan (en waar jorien nog meer 'fan' van is) niet hoor.
Lange zijde, allemaal lege plekken,quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zag je ze niet zingen na FT?
Uhuh, er zijn veel combinaties mogelijk, maar Hamdaoui en Ari samen in de voorhoede zorgt in ieder geval voor het minste rendement.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik vind Pelle een hele toffe speler, die speelt echt in dienst van het elftal, en Mounir is een raspingelaar maar geeft veel assists. Maar die lassiehond van een Ari gaat ALTIJD voor zichzelf.
quote:Ja, gezien mijn geaardheid kan ik daar niet in mee gaan. Sorry.²
Mensen met een laag iq.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Net als de sponsorbingoloterij. Welke retards zouden in godsnaam de doelgroep zijn? Feyenoordsupporters?
Zeker, omdat Ari nooit ééns een bal afgeeft. El Hamdaoui geeft en neemt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhuh, er zijn veel combinaties mogelijk, maar Hamdaoui en Ari samen in de voorhoede zorgt in ieder geval voor het minste rendement.
Nogmaals, zeik niet zo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lange zijde, allemaal lege plekken,
Idd, alsof dat bij Feyenoord nooit gebeurdquote:
Wat ze deden was niet slim, maar trouw zijn ze wel. Hun club speelt al jaren kut, ze moeten (geloof ik) 70 euro voor een kaartje betalen, maar het uitvak is wel uitverkocht. Ondanks dat het feyenoord is, heb ik daar wel respect voor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:55 schreef Kerol het volgende:
[..]
Idd, alsof dat bij Feyenoord nooit gebeurd
Gister waren er trouwens ook trouwe supporters daar te vinden in Coruna
Respect hebben om helemaal naar Spanje te reizen, daar een vermogen voor uit te geven terwijl je weet dat je er niks te zoeken hebt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat ze deden was niet slim, maar trouw zijn ze wel. Hun club speelt al jaren kut, ze moeten (geloof ik) 70 euro voor een kaartje betalen, maar het uitvak is wel uitverkocht. Ondanks dat het feyenoord is, heb ik daar wel respect voor.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, gezien mijn geaardheid kan ik daar niet in meegaan. Sorry.
Clubliefde!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Respect hebben om helemaal naar Spanje te reizen, daar een vermogen voor uit te geven terwijl je weet dat je er niks te zoeken hebt?
Ik vind het eerder gebrek aan overige sociale contacten en interesses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |