Het aura van Mounir waarde duidelijk over het veld, wat jijquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Anderon zie ik wel vertrekken naar Ajax/Az, goede speler.˛
Kom je nu klaar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat hebben wij er nou weer mee te maken?
Overal, maar dan ook echt overal gaat het over Ajax
quote:weet tijd niet meer schreef Kerol het volgende:
[..]
Matthijs speelt. AZ wint. 0-2
Dat je het woord 'kampioen' uberhaupt in de mond durft te nemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:32 schreef Kerol het volgende:
Ach ik kan er mee leven.. Kampioen worden we over 10 jaar maar !
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh nu ben je er wel? Gister durfde je niet meer te posten na de nederlaag van jou Hamburg?
quote:
Die ontbrak juist, Az speelde catanachiķ.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het aura van Mounir waarde duidelijk over het veld, wat jij?
Ja daar ben ik het wel eens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend? Groningen-AZ en ik hoor alleen maar spreekkoren over Ajax aan het einde
Ik kijk liever naar de vloeiende combinaties tussen Mounir en Graziano, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die ontbrak juist, Az speelde catanachiķ.
Je kijkt toch ook veel liever naar Mounir dan Ari?˛
AZ verdiend gewonnen, niet met het meest aantrekkelijke spel helaas maar op deze manier maken ze wel zeer goede kans om kampioen te worden. Groningen maakte net als tegen Willem II weinig waar... alleen laatste kwartier wat dreiging.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat hebben wij er nou weer mee te maken?
Overal, maar dan ook echt overal gaat het over Ajax
Waarom Kuch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwheid bij Groningen publiek KUCH KUCH
Heb ik niet gehoord hoor. Het ging over joden. Niet over ajax. Echt ajacieden willen ook alles graag op zichzelf betrekken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch lachwekkend? Groningen-AZ en ik hoor alleen maar spreekkoren over Ajax aan het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |