quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
[ Bericht 33% gewijzigd door Silentalarm op 28-11-2008 21:14:24 ]
Dat zou wel een gezellige boel zijn geweest dan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Paaskonijn.
Nee, het is nogal kansloos om te zeggen dat het lachen is als het ebola blijkt te zijn. Maar aan de andere kant, ik ben niet anders van je gewend.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze is ziek niemand weet wat het is en er mag niet meer gespot worden met ebola, lol.
hey SB, je PM doet het niet!quote:
Achja lachen, ironisch was beter geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het is nogal kansloos om te zeggen dat het lachen is als het ebola blijkt te zijn. Maar aan de andere kant, ik ben niet anders van je gewend.
Door dat fok! 1 minuut of meer nodig heeft om ene pagina te laden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je failt de laatste tijd vaker BP
Soms wel 30 sec voor 1 postquote:
Moet jij zeggen met je OPquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je failt de laatste tijd vaker BP
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Door dat fok! 1 minuut of meer nodig heeft om ene pagina te laden.![]()
30 sec is nog snelquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik ga snijden van de traagheid.
Okee, was dus gewoon een ongelukkige woordkeuze, het is het vergevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Achja lachen, ironisch was beter geweest.
Te laden!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, was dus gewoon een ongelukkige woordkeuze, het is het vergeven
Faalquote.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hee die is w[s]best el [/s]verpauperd he.
Niet zo'n beetje ook.quote:
Wees blij, anders was je er nu niet geweest. Maar mazzel PK!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga dus maar, RIP aan de nabestaanden. Geen #1 dagcijfers vandaag.
Waarom heb ik een vader?
U gaat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij, anders was je er nu niet geweest. Maar mazzel PK!
Zwaar kut.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf 3 min aan het laden voor een post en nog 2 achter elkaar![]()
Nee, PK.quote:
Liefde.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Doh mijn vader moet eraan 'mailtjes' versturen. Gast heeft geen eens een emailadres
Stom snolletje.
Quickquote is niet zo heel quick nee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik de quickquote niet meer ga gebruiken. 1 minuut om een post te plaatsen.
Bwehe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Quickquote is niet zo heel quick nee.maar ja, het is dan ook een beetje falen geprogrammeerd zeg maar.
Hè verdulleme. Nu je het zegt!quote:
Dat is natuurlijk niet goed voor je postcount.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik de quickquote niet meer ga gebruiken. 1 minuut om een post te plaatsen.
Oh ik kan wel even die naaktfotoserie doorsturen, of heb je die al?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hè verdulleme. Nu je het zegt!
Nu mis ik al die geile PM's van BT
Nope.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet goed voor je postcount.
Psst, ik heb 'm ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik kan wel even die naaktfotoserie doorsturen, of heb je die al?
ik niet!?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
quote:
Een heleboel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
Wie moeten zowiezo uit de OP trouwens, dan haal ik die er even uit in de wiki.
Ik heb ook niks en al had ik ze dan zou ik dat niet zo kenbaar makenquote:
Bedoel je die serie naaktfoto's op het strand of die serie naakte selfshots op de badkamer?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen dank.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh nu kom ik een heel end verder.
Nicequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bedoel je die serie naaktfoto's op het strand of die serie naakte selfshots op de badkamer?
dat 3equote:Op vrijdag 28 november 2008 21:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bedoel je die serie naaktfoto's op het strand of die serie naakte selfshots op de badkamer?
Nou,quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oke, haal ik die er in iedergeval uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou,
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De rest komt nog wel of is gebanned.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef bhm het volgende:
[..]
NiceOp de badkamer.. dat wil ik zien
Mooi.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oke, haal ik die er in iedergeval uit.
Nee, dit was een nieuwe. In d'r slaapkamer. Ik wacht nog op de gangbang serie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Balen, ik wilde je net die strand serie sturen. Dan niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef bhm het volgende:
[..]
NiceOp de badkamer.. dat wil ik zien
Is gebanned.... van mij mag ie eruit.quote:
Ik zit niet lekker. Doe er wat aan.quote:
Mênnus, hoe kom je eraan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dit was een nieuwe. In d'r slaapkamer. Ik wacht nog op de gangbang serie.
Nog op de tv oock.quote:
Wil je "op" me zitten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit niet lekker. Doe er wat aan.
Oh, heb jij ze wel echt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Balen, ik wilde je net die strand serie sturen. Dan niet.
Hoi.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
He had je ook mogen doen hoor..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, heb jij ze wel echt?Stuur ff door dan? Dan pijp ik Dagobert wel zodat je weer pm rechten hebt.
Kom maar op me schoot zitten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit niet lekker. Doe er wat aan.
kut, hij was me voor.quote:
en weerquote:
Dinand.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef IQM het volgende:
Dinand van Kane zingt kinderliedjes![]()
![]()
Falderiederwaaaahrde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |