Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat sws!! Maar tot die tijd bedoel ik.
Zal wel in een ander trio moetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef bluejean het volgende:
Maar waarom zong Brandi nou net niet met de andere meisjes mee?
quote:
Ik kon niet kiezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Popstars #18 Mijn oren wat doe je?!
Dat dacht ik ook...hoorde volgens mij een hoop gebrabbelquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:04 schreef -Peach het volgende:
Vergeten ze de tekst nou half?
en toen verdwaalden zequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zitten allebei te zoeken naar elkaars toonhoogte.
Wij hebben er geen verstand van. Die conclusie moeten we nu toch echt trekkenquote:
Ze komt uit Amerika..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef jmac het volgende:
Ik kijk dit mooit maar waarom praat die ene muts als gemma glitter?
Oh vergeleken met de rest wel heur. Zo moet je t tegenwoordig beoordelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
WTF? Hoe kunnen ze zo lyrisch zijn? Dit was echt niet goed hoor.
Zhe ish Americahns you know!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef jmac het volgende:
Ik kijk dit mooit maar waarom praat die ene muts als gemma glitter?
Verliefd he? Ze keek enorm verliefdquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef DemonRage het volgende:
Hoe Brandi naar Jamai keek op de bank.
Nogal... 't viel me nogal op.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Verliefd he? Ze keek enorm verliefd
Zelfs de beste limbo-danser kan niet onder de lage lat van het programma door.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
Wow...de eerste tienen voor fucking vals zingen zijn binnen hoor!!
Wat een farce dit programma
Yep, maar ze komt nog een keer (geloof ik). Dus niet getreurd!quote:
Die was goed, je hebt echt wat gemist.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:12 schreef jmac het volgende:
Is die dikke al geweest?
Okayquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Yep, maar ze komt nog een keer (geloof ik). Dus niet getreurd!
Welk dansprogramma?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zij is toch van dat dansprogramma??
Oh maar zo goed als bij haar auditie is ze niet meer geweest, dus eigenlijk kun je net zo goed ophouden met kijken als je t daarom doetquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:14 schreef jmac het volgende:
[..]
OkayDan blijf ik nog even kijken. Die heb ik ooit 1x gezien en die was best goed
![]()
Maar die zullen ze wel met alle macht niet in dat groepje willen hebben?
Van dat in principe erg leuke dansprogramma dat mede dankzij d'r wanprestaties in presenteren is vergald. Voor mij dan, maar ik kan me moeilijk voor 't mens afsluiten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zij is toch van dat dansprogramma??
Toch klinkt het best goed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:16 schreef doeka het volgende:
As van George Michael en Mary J. Blige? Zijn ze gek geworden? Barbaren.
wel die uit de jaren '80 danquote:
jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Elize zingt Norman volledig weg.
Hapert Fok! bij jullie ook zo?
Zelfingenomen dichtgeknepen kuttekop.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef BVO het volgende:
Als die slet van daarnet een 10 had, moet deze gast toch een 13 krijgen of ben ik nu debiel?
Nou, wel objectief blijven, ze is een drol van een presentatrice maar best mooi!quote:
Ik zie d'r doos door de vingers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
Elize kan ook alles he?
Mooi snuitje, goed zingen..als het niet zo'n doos was , dan was ze pretty darn perfect
Bedoelde ook meer die smoelen die ze trok, vooral de eerste paar zinnen. Net of ze moest poepen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, wel objectief blijven, ze is een drol van een presentatrice maar best mooi!
Ach gossie, Norman......
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het echt heel moeilijk, wat zielig
Het ziet er toch wel erg echt uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:
gadverdamme, huilende mannen voor de kijkcijfers
Stukje werd gezegd over het filmpje met z'n ouders op Curaçao. En toen moest ie er weer aan denken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:20 schreef bluejean het volgende:
Wat voor opmerking werd er nou gemaakt, voordat 'ie ging huilen?
Ik loop altijd ontzéttend achter de feiten aan.
Shit, net gemist wat de aanleiding was. Waarom jankt ie?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het echt heel moeilijk, wat zielig
Ik dacht ook laatst een filmpje te hebben gezien dat ie bij z'n pleegouders was, maar of die nu in curacao zitten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er toch wel erg echt uit.
Die mensen op het filmpje zijn zijn echte ouders niet dan toch? Ze hebben het steeds over 'zijn ouders' maar er stond toch laatst in de krant dat zijn beide ouders overleden zijn toen hij 2 was ofzo?
Elize is echt mooi zeg
Zijn echte ouders zijn overleden, zijn pleegouders (volgens mij?) deden hem op een filmpje vanuit het buitenland even vertellen dat ze trots op hem zijn enzo. En toen brak ie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Shit, net gemist wat de aanleiding was. Waarom jankt ie?.
Misschien ook wel achter de schermen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Elize zat daar echt vooral om zichzelf te promoten he?
Jamai was tenminste echt 'ten dienste van' Brandi, zoals het in dit programma nu hoort.
Jaquote:
Ik vind het vooral jammer dat Norman niet aan IDO dan wel XFA meedoet.quote:
Hallo ik ben MetaBrandi en ik ben eigenlijk een mannnnnn?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien ook wel achter de schermen.
whahhahquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef jmac het volgende:
Ah die dikke! Ben benieuwd
Jammer dat die schnabbelkoning erbij is.
Daar sluit ze hem in opquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
Is dat de SM vriend?? Leuke kast ook
Vind je? Ze promoten toch allemaal zichzelf? Jamai vertelt ook nog even over hoe en wat met Les Mis waar ze staan enzo. Ik vond daar niet veel verschil in zitten. Hij is altijd wat 'aanweziger'/extraverter. Elize is stiller.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Elize zat daar echt vooral om zichzelf te promoten he?
Jamai was tenminste echt 'ten dienste van' Brandi, zoals het in dit programma nu hoort.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Nou ja, Geer koestert klaarblijkelijk geen wrok tegen JvdBoom dat hij zijn plek in de Toppers inneemt!
Het zijn vrienden, dus ik denk het niet neequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Nou ja, Geer koestert klaarblijkelijk geen wrok tegen JvdBoom dat hij zijn plek in de Toppers inneemt!
quote:
'Hilarisch' en een poosje terug vond Gerard de jury 'overweldigend' wat een verkeerde woordkeuze zegquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
"Het wordt hilarisch" zegt Joling. Oftewel, "Moet je na de reclame eens kijken wat voor lap stof ze nu weer over dat kind hebben gedrapeerd. Da's geen tent meer, da's een KIP-caravan."
Ja nu glorixquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Is popstars nu met reclame? Want ik kan het nergens vinden en ik ken de zenders op deze domme televisie niet
Ja over kalkaanslag in de pleequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Is popstars nu met reclame? Want ik kan het nergens vinden en ik ken de zenders op deze domme televisie niet
Ik vond Elize ook heel goed zingenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vind je? Ze promoten toch allemaal zichzelf? Jamai vertelt ook nog even over hoe en wat met Les Mis waar ze staan enzo. Ik vond daar niet veel verschil in zitten. Hij is altijd wat 'aanweziger'/extraverter. Elize is stiller.
Elize vond ik wel goed zingen. Vreemd dat ze Jamai zo complimenteerde blabla en over Elize niets zeiden.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor KLB-topics.
Elize is een solo zangeres, Jamai is gewend in duetten en groepen te zingen in de musical. Het duet wat ze met Jim heeft opgenomen was ook niet echt 'samen' zullen we maar zeggen, al kennen die elkaar goed dus gaat het beter, maar nog steeds niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Elize ook heel goed zingen
Alleen erg 'tegen zichzelf' en totaal niet naar Norman gericht. Was jammer, vond ik.
Het is een beauty en ik vond haar goed zingen. Maar ik vond haar wel teveel op zichzelf gericht.
Jamai deed een stuk sympathieker imo.
Ik weet niet waar haar kin op houdt en haar linker borst naar haar rechterborst begint of eindigtquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef Cee het volgende:
Pas op voor die tiet. Ik durf niet te kijken, wederom.
Please! Laat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Fuente het volgende:
Die tiet kan er wel elk moment uitvliegen...
Op zich...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
Die Jeroen voelt zich volgens mij heel ongemakkelijk ....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Fuente het volgende:
Die tiet kan er wel elk moment uitvliegen...
Zo zag het er wel uit jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
Hij kon niet echt lekker schuren had ik zo het ideequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar haar kin op houdt en haar linker borst naar haar rechterborst begint of eindigt
Mjah, ze ziet er ook elke keer uit als een discobal die te zwaar is om aan het plafond te hangen.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef starla het volgende:
Toch vind ik Norman op Gordon lijken.
[ afbeelding ]
Van een afstandje lijkt het sprekend.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef starla het volgende:
Toch vind ik Norman op Gordon lijken.
[ afbeelding ]
Van een afstandje lijkt het sprekend.
Vond je Geer jaloers overkomen?quote:
Ik dacht iig dat hij ook oprecht was...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je Geer jaloers overkomen?Integendeel toch?
Of begrijp ik je nou verkeerd?
rebecca is meer een rené de haan afvallerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
60 kilo afvallen![]()
Daar mag Rebecca een voorbeeld aan nemen!
Mark
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
rebecca is meer een rené de haan afvaller
Zal ze er ook voortijdig mee stoppen dan? Boos stampvoetend weglopen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou had ze ook wel een doos van een dietiste, maar het was leuke tvquote:
whehehe, ja en nee dat kwam na sonja bakker en mevrouw A. zat toen ook in zo'n periode, maar die afvallers erna vond ik wel tofquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou nog één bonbonnetje kan echt geen kwaad! Die zeikersssss.
Moest je dat ook van Mevrouw A kijken?
Dat is een onmogelijke taak. We moeten blij zijn met iedere seconde dat die knurften toonvast zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef Tetraktys het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat zo weinig duetten echt tweestemmig worden ingezet?
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
HJ is toch ook niet serieus meer te nemen als jurylid
Ik van dat boerse van Floor wel tof ondanks dat ze onsympathiek overkomt. Mooi is ze ook. Krullende Redisch.quote:
Die Floor leeft echt volledig in d'r eigen wereld heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:52 schreef Cee het volgende:
Waarom praat Floor alsof d'r eigen mond in de weg zit?
Ja, en ik vond hem echt goed zingen dit keer, en ook dat hij van HJ te weinig punten kreeg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik snap nooit dat Mark niet wat vaker te zien is op tv. Hij is zó tof en goed
En wat heeft Sidney een lekker smoeltje eigenlijk
Valt me nu pas op
Ik doelde op de knipoog die dat gaf naar het feit dat Jeroen in zijn plaats bij de Toppers zit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik dacht iig dat hij ook oprecht was...
Dat is een vrij normale opbouw van een nummer. Eerst eenstemmig en later meerstemmig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef Tetraktys het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat zo weinig duetten echt tweestemmig worden ingezet?
De high five er na enzo kwam wel oprecht over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doelde op de knipoog die dat gaf naar het feit dat Jeroen in zijn plaats bij de Toppers zit.
Of dat als sneer bedoeld was of vriendelijk, was niet echt op te maken.
Noem eens 1 persoon (naast floor dan)quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef dronkeykong het volgende:
Maud nog zo een overschatte doos.
En ik bedoelde dat ik dacht dat het vriendelijk bedoeld wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doelde op de knipoog die dat gaf naar het feit dat Jeroen in zijn plaats bij de Toppers zit.
Of dat als sneer bedoeld was of vriendelijk, was niet echt op te maken.
Die zag ik niet. De puter staat hier achter de tv.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De high five er na enzo kwam wel oprecht over.
Ik heb toch echt wel het idee dat Geer Jeroen alle goeds toe wenst qua Toppergebeuren. Geer kan best smakeloos uit de hoek komen en dat liet hij na deze keer.quote:Of dat als sneer bedoeld was of vriendelijk, was niet echt op te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |