Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat sws!! Maar tot die tijd bedoel ik.
Zal wel in een ander trio moetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef bluejean het volgende:
Maar waarom zong Brandi nou net niet met de andere meisjes mee?
quote:
Ik kon niet kiezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Popstars #18 Mijn oren wat doe je?!
Dat dacht ik ook...hoorde volgens mij een hoop gebrabbelquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:04 schreef -Peach het volgende:
Vergeten ze de tekst nou half?
en toen verdwaalden zequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zitten allebei te zoeken naar elkaars toonhoogte.
Wij hebben er geen verstand van. Die conclusie moeten we nu toch echt trekkenquote:
Ze komt uit Amerika..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef jmac het volgende:
Ik kijk dit mooit maar waarom praat die ene muts als gemma glitter?
Oh vergeleken met de rest wel heur. Zo moet je t tegenwoordig beoordelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
WTF? Hoe kunnen ze zo lyrisch zijn? Dit was echt niet goed hoor.
Zhe ish Americahns you know!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef jmac het volgende:
Ik kijk dit mooit maar waarom praat die ene muts als gemma glitter?
Verliefd he? Ze keek enorm verliefdquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:10 schreef DemonRage het volgende:
Hoe Brandi naar Jamai keek op de bank.
Nogal... 't viel me nogal op.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Verliefd he? Ze keek enorm verliefd
Zelfs de beste limbo-danser kan niet onder de lage lat van het programma door.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef SHE het volgende:
Wow...de eerste tienen voor fucking vals zingen zijn binnen hoor!!
Wat een farce dit programma
Yep, maar ze komt nog een keer (geloof ik). Dus niet getreurd!quote:
Die was goed, je hebt echt wat gemist.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:12 schreef jmac het volgende:
Is die dikke al geweest?
Okayquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Yep, maar ze komt nog een keer (geloof ik). Dus niet getreurd!
Welk dansprogramma?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zij is toch van dat dansprogramma??
Oh maar zo goed als bij haar auditie is ze niet meer geweest, dus eigenlijk kun je net zo goed ophouden met kijken als je t daarom doetquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:14 schreef jmac het volgende:
[..]
OkayDan blijf ik nog even kijken. Die heb ik ooit 1x gezien en die was best goed
![]()
Maar die zullen ze wel met alle macht niet in dat groepje willen hebben?
Van dat in principe erg leuke dansprogramma dat mede dankzij d'r wanprestaties in presenteren is vergald. Voor mij dan, maar ik kan me moeilijk voor 't mens afsluiten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zij is toch van dat dansprogramma??
Toch klinkt het best goed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:16 schreef doeka het volgende:
As van George Michael en Mary J. Blige? Zijn ze gek geworden? Barbaren.
wel die uit de jaren '80 danquote:
jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Elize zingt Norman volledig weg.
Hapert Fok! bij jullie ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |