Ah dat vond jij dus ook alquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef dronkeykong het volgende:
Steffie ziet er net zo dik uit als Rebecca in wat ze aanheeft![]()
Goed plan! Meisje mag dan Brandi zijn, die vind ik het bestequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
... zoals jullie daar met zijn vieren staan.
Rebecca telt voor twee?
Ohjah Brandi, dat ik die vergatquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Goed plan! Meisje mag dan Brandi zijn, die vind ik het beste
Dat vraag ik me ook elke week weer afquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt een hekel aan alles en iedereen die daar aan 't programma meedoet, waarom kijk ik in godsnaam?
Dat zitten wij hier ons op de bank ook af te vragen.... leuk hè, je zo ergerenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt een hekel aan alles en iedereen die daar aan 't programma meedoet, waarom kijk ik in godsnaam?
Eensch...het is omdat me vriendin het wilt zienquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Eensch...het is omdat me vriendin het wilt zien
Die Patricia met er dat is showbizz, die heeft zich helemaal overal omhoog geneukt
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Oh deze jurk was dus niet van Jan A? Of begreep ik dat nou verkeerd?
Het klapstuk komt straks?
En die jonge biggetjesGeer. Ik hou d'r van
Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zitten wij hier ons op de bank ook af te vragen.... leuk hè, je zo ergeren
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
Brandi , Norman en Steffi.
27 ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, Jan A. heeft maar liefst 2 'creaties' gemaakt.....Hoe oud is ze eigenlijk, Rebecca?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk.Zonder m'n laptop, oftewel zonder jullie, had ik uit frustratie allang hele nare dingen gedaan, zoals mijn hamster uit het raam gooien, mijn flatscreen als snijplank gebruiken of naar buiten rennen zonder sokken aan.
Ik kan 'm natuurlijk ook op een andere zender zetten maar volgens mij houd ik net als Lollifant van SM.
En - 70 kg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
Dat is het met deze jurken: ze maken zo ouwelijk. Volgens mij moet ze helemaal in het zwart, met broek, tuniek en met hoge hak en het haar juist heel strak geknipt in een strenge bob met strakke pony of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |