Zelfingenomen dichtgeknepen kuttekop.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef BVO het volgende:
Als die slet van daarnet een 10 had, moet deze gast toch een 13 krijgen of ben ik nu debiel?
Nou, wel objectief blijven, ze is een drol van een presentatrice maar best mooi!quote:
Ik zie d'r doos door de vingers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
Elize kan ook alles he?
Mooi snuitje, goed zingen..als het niet zo'n doos was , dan was ze pretty darn perfect
Bedoelde ook meer die smoelen die ze trok, vooral de eerste paar zinnen. Net of ze moest poepen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, wel objectief blijven, ze is een drol van een presentatrice maar best mooi!
Ach gossie, Norman......
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het echt heel moeilijk, wat zielig
Het ziet er toch wel erg echt uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:
gadverdamme, huilende mannen voor de kijkcijfers
Stukje werd gezegd over het filmpje met z'n ouders op Curaçao. En toen moest ie er weer aan denken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:20 schreef bluejean het volgende:
Wat voor opmerking werd er nou gemaakt, voordat 'ie ging huilen?
Ik loop altijd ontzéttend achter de feiten aan.
Shit, net gemist wat de aanleiding was. Waarom jankt ie?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het echt heel moeilijk, wat zielig
Ik dacht ook laatst een filmpje te hebben gezien dat ie bij z'n pleegouders was, maar of die nu in curacao zitten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er toch wel erg echt uit.
Die mensen op het filmpje zijn zijn echte ouders niet dan toch? Ze hebben het steeds over 'zijn ouders' maar er stond toch laatst in de krant dat zijn beide ouders overleden zijn toen hij 2 was ofzo?
Elize is echt mooi zeg
Zijn echte ouders zijn overleden, zijn pleegouders (volgens mij?) deden hem op een filmpje vanuit het buitenland even vertellen dat ze trots op hem zijn enzo. En toen brak ie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Shit, net gemist wat de aanleiding was. Waarom jankt ie?.
Misschien ook wel achter de schermen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Elize zat daar echt vooral om zichzelf te promoten he?
Jamai was tenminste echt 'ten dienste van' Brandi, zoals het in dit programma nu hoort.
Jaquote:
Ik vind het vooral jammer dat Norman niet aan IDO dan wel XFA meedoet.quote:
Hallo ik ben MetaBrandi en ik ben eigenlijk een mannnnnn?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien ook wel achter de schermen.
whahhahquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef jmac het volgende:
Ah die dikke! Ben benieuwd
Jammer dat die schnabbelkoning erbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |