Mjah, ze ziet er ook elke keer uit als een discobal die te zwaar is om aan het plafond te hangen.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef starla het volgende:
Toch vind ik Norman op Gordon lijken.
[ afbeelding ]
Van een afstandje lijkt het sprekend.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef starla het volgende:
Toch vind ik Norman op Gordon lijken.
[ afbeelding ]
Van een afstandje lijkt het sprekend.
Vond je Geer jaloers overkomen?quote:
Ik dacht iig dat hij ook oprecht was...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je Geer jaloers overkomen?Integendeel toch?
Of begrijp ik je nou verkeerd?
rebecca is meer een rené de haan afvallerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
60 kilo afvallen![]()
Daar mag Rebecca een voorbeeld aan nemen!
Mark
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
rebecca is meer een rené de haan afvaller
Zal ze er ook voortijdig mee stoppen dan? Boos stampvoetend weglopen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou had ze ook wel een doos van een dietiste, maar het was leuke tvquote:
whehehe, ja en nee dat kwam na sonja bakker en mevrouw A. zat toen ook in zo'n periode, maar die afvallers erna vond ik wel tofquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou nog één bonbonnetje kan echt geen kwaad! Die zeikersssss.
Moest je dat ook van Mevrouw A kijken?
Dat is een onmogelijke taak. We moeten blij zijn met iedere seconde dat die knurften toonvast zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef Tetraktys het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat zo weinig duetten echt tweestemmig worden ingezet?
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
HJ is toch ook niet serieus meer te nemen als jurylid
Ik van dat boerse van Floor wel tof ondanks dat ze onsympathiek overkomt. Mooi is ze ook. Krullende Redisch.quote:
Die Floor leeft echt volledig in d'r eigen wereld heb ik het idee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:52 schreef Cee het volgende:
Waarom praat Floor alsof d'r eigen mond in de weg zit?
Ja, en ik vond hem echt goed zingen dit keer, en ook dat hij van HJ te weinig punten kreeg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Ik snap nooit dat Mark niet wat vaker te zien is op tv. Hij is zó tof en goed
En wat heeft Sidney een lekker smoeltje eigenlijk
Valt me nu pas op
Ik doelde op de knipoog die dat gaf naar het feit dat Jeroen in zijn plaats bij de Toppers zit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ik dacht iig dat hij ook oprecht was...
Dat is een vrij normale opbouw van een nummer. Eerst eenstemmig en later meerstemmig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef Tetraktys het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat zo weinig duetten echt tweestemmig worden ingezet?
De high five er na enzo kwam wel oprecht over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doelde op de knipoog die dat gaf naar het feit dat Jeroen in zijn plaats bij de Toppers zit.
Of dat als sneer bedoeld was of vriendelijk, was niet echt op te maken.
Noem eens 1 persoon (naast floor dan)quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef dronkeykong het volgende:
Maud nog zo een overschatte doos.
En ik bedoelde dat ik dacht dat het vriendelijk bedoeld wasquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doelde op de knipoog die dat gaf naar het feit dat Jeroen in zijn plaats bij de Toppers zit.
Of dat als sneer bedoeld was of vriendelijk, was niet echt op te maken.
Die zag ik niet. De puter staat hier achter de tv.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De high five er na enzo kwam wel oprecht over.
Ik heb toch echt wel het idee dat Geer Jeroen alle goeds toe wenst qua Toppergebeuren. Geer kan best smakeloos uit de hoek komen en dat liet hij na deze keer.quote:Of dat als sneer bedoeld was of vriendelijk, was niet echt op te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |