Zelfingenomen dichtgeknepen kuttekop.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef BVO het volgende:
Als die slet van daarnet een 10 had, moet deze gast toch een 13 krijgen of ben ik nu debiel?
Nou, wel objectief blijven, ze is een drol van een presentatrice maar best mooi!quote:
Ik zie d'r doos door de vingers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef SHE het volgende:
Elize kan ook alles he?
Mooi snuitje, goed zingen..als het niet zo'n doos was , dan was ze pretty darn perfect
Bedoelde ook meer die smoelen die ze trok, vooral de eerste paar zinnen. Net of ze moest poepen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, wel objectief blijven, ze is een drol van een presentatrice maar best mooi!
Ach gossie, Norman......
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het echt heel moeilijk, wat zielig
Het ziet er toch wel erg echt uit.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:
gadverdamme, huilende mannen voor de kijkcijfers
Stukje werd gezegd over het filmpje met z'n ouders op Curaçao. En toen moest ie er weer aan denken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:20 schreef bluejean het volgende:
Wat voor opmerking werd er nou gemaakt, voordat 'ie ging huilen?
Ik loop altijd ontzéttend achter de feiten aan.
Shit, net gemist wat de aanleiding was. Waarom jankt ie?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het echt heel moeilijk, wat zielig
Ik dacht ook laatst een filmpje te hebben gezien dat ie bij z'n pleegouders was, maar of die nu in curacao zitten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er toch wel erg echt uit.
Die mensen op het filmpje zijn zijn echte ouders niet dan toch? Ze hebben het steeds over 'zijn ouders' maar er stond toch laatst in de krant dat zijn beide ouders overleden zijn toen hij 2 was ofzo?
Elize is echt mooi zeg
Zijn echte ouders zijn overleden, zijn pleegouders (volgens mij?) deden hem op een filmpje vanuit het buitenland even vertellen dat ze trots op hem zijn enzo. En toen brak ie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Shit, net gemist wat de aanleiding was. Waarom jankt ie?.
Misschien ook wel achter de schermen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Elize zat daar echt vooral om zichzelf te promoten he?
Jamai was tenminste echt 'ten dienste van' Brandi, zoals het in dit programma nu hoort.
Jaquote:
Ik vind het vooral jammer dat Norman niet aan IDO dan wel XFA meedoet.quote:
Hallo ik ben MetaBrandi en ik ben eigenlijk een mannnnnn?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien ook wel achter de schermen.
whahhahquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef jmac het volgende:
Ah die dikke! Ben benieuwd
Jammer dat die schnabbelkoning erbij is.
Daar sluit ze hem in opquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
Is dat de SM vriend?? Leuke kast ook
Vind je? Ze promoten toch allemaal zichzelf? Jamai vertelt ook nog even over hoe en wat met Les Mis waar ze staan enzo. Ik vond daar niet veel verschil in zitten. Hij is altijd wat 'aanweziger'/extraverter. Elize is stiller.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Elize zat daar echt vooral om zichzelf te promoten he?
Jamai was tenminste echt 'ten dienste van' Brandi, zoals het in dit programma nu hoort.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Nou ja, Geer koestert klaarblijkelijk geen wrok tegen JvdBoom dat hij zijn plek in de Toppers inneemt!
Het zijn vrienden, dus ik denk het niet neequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Greys het volgende:
Nou ja, Geer koestert klaarblijkelijk geen wrok tegen JvdBoom dat hij zijn plek in de Toppers inneemt!
quote:
'Hilarisch' en een poosje terug vond Gerard de jury 'overweldigend' wat een verkeerde woordkeuze zegquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
"Het wordt hilarisch" zegt Joling. Oftewel, "Moet je na de reclame eens kijken wat voor lap stof ze nu weer over dat kind hebben gedrapeerd. Da's geen tent meer, da's een KIP-caravan."
Ja nu glorixquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Is popstars nu met reclame? Want ik kan het nergens vinden en ik ken de zenders op deze domme televisie niet
Ja over kalkaanslag in de pleequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
![]()
Is popstars nu met reclame? Want ik kan het nergens vinden en ik ken de zenders op deze domme televisie niet
Ik vond Elize ook heel goed zingenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vind je? Ze promoten toch allemaal zichzelf? Jamai vertelt ook nog even over hoe en wat met Les Mis waar ze staan enzo. Ik vond daar niet veel verschil in zitten. Hij is altijd wat 'aanweziger'/extraverter. Elize is stiller.
Elize vond ik wel goed zingen. Vreemd dat ze Jamai zo complimenteerde blabla en over Elize niets zeiden.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor KLB-topics.
Elize is een solo zangeres, Jamai is gewend in duetten en groepen te zingen in de musical. Het duet wat ze met Jim heeft opgenomen was ook niet echt 'samen' zullen we maar zeggen, al kennen die elkaar goed dus gaat het beter, maar nog steeds niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Elize ook heel goed zingen
Alleen erg 'tegen zichzelf' en totaal niet naar Norman gericht. Was jammer, vond ik.
Het is een beauty en ik vond haar goed zingen. Maar ik vond haar wel teveel op zichzelf gericht.
Jamai deed een stuk sympathieker imo.
Ik weet niet waar haar kin op houdt en haar linker borst naar haar rechterborst begint of eindigtquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:35 schreef Cee het volgende:
Pas op voor die tiet. Ik durf niet te kijken, wederom.
Please! Laat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Fuente het volgende:
Die tiet kan er wel elk moment uitvliegen...
Op zich...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
Die Jeroen voelt zich volgens mij heel ongemakkelijk ....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Fuente het volgende:
Die tiet kan er wel elk moment uitvliegen...
Zo zag het er wel uit jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
Hij kon niet echt lekker schuren had ik zo het ideequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef jmac het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar haar kin op houdt en haar linker borst naar haar rechterborst begint of eindigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |