quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Jij vindt 42 avatars nog niet genoeg? Verdomme zeg, hoezo zetten we niet gewoon heel Fok erinquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:14 schreef Lyzio het volgende:
En waarom staat mijn avatar wéér niet in de OP?
Er staan superveel kansloze ava's in. Ik ben wel bereid de wiki aan te passen anders. Moeten jullie even een lijstje maken met welke ava's erin moeten blijven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij vindt 42 avatars nog niet genoeg? Verdomme zeg, hoezo zetten we niet gewoon heel Fok erin
Als je er in hoort met je ava, waarom ben je dan niet naar de meet??quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:14 schreef Lyzio het volgende:
En waarom staat mijn avatar wéér niet in de OP?
Wat dacht je van gewoon het hele avatargedeelte eruit. Hebben we dat probleem ook niet meer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Er staan superveel kansloze ava's in. Ik ben wel bereid de wiki aan te passen anders. Moeten jullie even een lijstje maken met welke ava's erin moeten blijven.
ik vind wel dat de ava's erin mogen blijven weet ik tenminste wie hier regelmatig komtquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon het hele avatargedeelte eruit. Hebben we dat probleem ook niet meer.
Ware het niet dat de helft gebanned is en de andere helft hier eens in de drie weken een post maakt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik vind wel dat de ava's erin mogen blijven weet ik tenminste wie hier regelmatig komt
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Sackboy lijdt een beetje aan grootheidswaanzin?
Dr. Drequote:
Helemaal niets,quote:
Burp dan maar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal niets,wil niet zeggen dat ik geamuseerd ben, maar dat iets erg treurig is
quote:
Naar de meetquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:44 schreef Sackboy het volgende:
Woar is iedereen?
Oh verdammt, is dat vanavondquote:
Kan morgen avond pas weer op internet, zal dus wel iets avn 30 topics door moeten spitten om naar de info en/of fotos te gaan van de meet.quote:
So you're the greatest lover.quote:
You're such a sexy thingquote:
quote:
Foto's van afcajos willen we denk ik niet zien..quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:02 schreef Zero_Empathy het volgende:
haha die fotos van die meet moet ik van de week maar eens bekijken
Nee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon het hele avatargedeelte eruit. Hebben we dat probleem ook niet meer.
Welke film stond op het programma?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:06 schreef BobbyB het volgende:
ben ik weerfilm ging niet door nadat het scherm naar beneden was gekuukeld.
Beter dan hele avond achter je pc de SC volbaggerenquote:
Vertel is wat hossel-avonturen die je met Jos hebt meegemaakt?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef bhm het volgende:
[..]
Foto's van afcajos willen we denk ik niet zien..
Vanmiddag om 4 uur had hij hem al wel goed hangen...
Van vanmiddag of in het algemeen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:10 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Vertel is wat hossel-avonturen die je met Jos hebt meegemaakt?!
Jos en zijn zenuwen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef bhm het volgende:
Van vanmiddag of in het algemeen?![]()
Vanmiddag viel jos mij een beetje tegen, maar dat had volgens hem te maken met het feit dat hij erg zenuwachtig was voor vanavond...
Ja blijkbaar hebben bazen als jos ook last van zenuwen...
Hij heeft nog wel gezegd dat hij zijn naam waar moest maken, en dat hij in A.dam sowieso een wijf ging regelen.
En wanneer dat aan het einde van de avond nog niet gelukt zou zijn pakt hij gewoon het aller lelijkste wijf en desnoods een hoer..
Wut? Tegenspraak?quote:
En mij ook nog eens bekritiseren?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Oja en: "Mensen die zichzelf een naamtopic geven"![]()
Een kerk! en nou oprottenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
Hey mensen. Ik heb een vraag aan jullie:
Wat is jullie eerste ingeving bij de term de ontmoeting, en je kan zo breed mogelijk denken.
(is voor school, en ik = inspiratieloos)
Verder alles goed hier?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:18 schreef bhm het volgende:
[..]
Een kerk! en nou oprotten, of blijf gezellig maar kom dan met wat makkelijkere vragen...
Leg uit, anders stfuquote:
Nouja.. ik ken een kerk die toevallig zo heet (A)quote:
Je zou denken van niet he, maar dit zijn zijn woorden...quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jos en zijn zenuwen?
Onze befkoning kent dat woord niet eens!
Je bent gewoon zwaar in baasheid gedaald SBquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wut? Tegenspraak?![]()
[..]
En mij ook nog eens bekritiseren?![]()
![]()
Jaja, eens, maar ik wist niks te verzinnen![]()
Zeg dat dan, en hou de volgende keer jezelf effe in ofzo. Het is een doodnormale vraag gastquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef bhm het volgende:
[..]
Nouja.. ik ken een kerk die toevallig zo heet (A)
en zoals je zag moest m'n zin nog even afmaken...
Als BT er nu heen was kon ik me het wel voorstellenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:16 schreef McFearless het volgende:
Haha, zenuwachtig zijn voor een meet van Fok.
Seks.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
Wat is jullie eerste ingeving bij de term de ontmoeting, en je kan zo breed mogelijk denken.
Shitquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar in baasheid gedaald SB
Algemeenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef bhm het volgende:
[..]
Van vanmiddag of in het algemeen?![]()
Vanmiddag viel jos mij een beetje tegen, maar dat had volgens hem te maken met het feit dat hij erg zenuwachtig was voor vanavond...
Ja blijkbaar hebben bazen als jos ook last van zenuwen...
Hij heeft nog wel gezegd dat hij zijn naam waar moest maken, en dat hij in A.dam sowieso een wijf ging regelen.
En wanneer dat aan het einde van de avond nog niet gelukt zou zijn pakt hij gewoon het aller lelijkste wijf en desnoods een hoer..
Want?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als BT er nu heen was kon ik me het wel voorstellen
Nog verder?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef BobbyB het volgende:
Je bent gewoon zwaar in baasheid gedaald SB
Ja, volgens Eminerd, maar bij mij stond je erg hoog!quote:
Een 'FOK-chick' (quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef bhm het volgende:
Je zou denken van niet he, maar dit zijn zijn woorden...
Nou ja, openingzinnen verzinnen en proberen het bed in te lullen kan voor zenuwen zorgen hequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
Ja, volgens Eminerd, maar bij mij stond je erg hoog!
hey 4ebebebebebebebebbequote:
Mijn excuses maar ik baal er gewoon nog steeds van dat ik de befkoning vandaag niet aan het werk heb kunnen zien..quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zeg dat dan, en hou de volgende keer jezelf effe in ofzo. Het is een doodnormale vraag gast
KWIC!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
Verder alles goed hier?
Oh kut, hij is er.quote:
En welke ondeugdelijke daad heeft deze daling in uwer achting teweeggebracht?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, volgens Eminerd, maar bij mij stond je erg hoog!
Lol, helderziend ofzo?quote:
Gast, wat is nou het punt van iedere keer die slappe lulverhalen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef bhm het volgende:
Mijn excuses maar ik baal er gewoon nog steeds van dat ik de befkoning vandaag niet aan het werk heb kunnen zien..
Nouja niet het werk waar hij ZOOO goed in is..
Maar misschien kan ik het goedmaken met nog iets??
Ik dacht ook vrij snel aan FOK! ontmoet je toch veel mensen, al is het niet (meestal) in het echt...
De meet is bijv. ook zoiets
Ook dat had hij bedacht, een fok! chick werd het sowieso nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een 'FOK-chick' () zal hij niet kunnen regelen nu er alleen maar een lesbo komt..
Het feit dat je nog maar weinig post!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En welke ondeugdelijke daad heeft deze daling in uwer achting teweeggebracht?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:26 schreef bhm het volgende:
[..]
Ook dat had hij bedacht, een fok! chick werd het sowieso niet![]()
Werkt liever in de anonimiteit denk ik...
Oh ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, openingzinnen verzinnen en proberen het bed in te lullen kan voor zenuwen zorgen he
uhm... ligt eraan wat jij allemaal slap gelul vond..quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gast, wat is nou het punt van iedere keer die slappe lulverhalen?
Ja.quote:
Anders kwamen er allerlei intieme details hier in de SC!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:26 schreef bhm het volgende:
Ook dat had hij bedacht, een fok! chick werd het sowieso niet![]()
Werkt liever in de anonimiteit denk ik...
Dat gaat dan ook best moeilijk met een ban.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het feit dat je nog maar weinig post!
Nee, die is ziek, net als z'n PCquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
Is BP eigenlijk ook naar de meet?
Ja trouwens, met RV.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
Is BP eigenlijk ook naar de meet?
Een echte baas had 20 klonen klaar staanquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook best moeilijk met een ban.
Hoi, typn gaat niezo snel.quote:
probleem is dat jos altijd alles in een topic beschrijft...quote:
Hmkay. Ik dacht, Morgen horen we dat BP ontmaagd is op de meet. Of tenminste voor het eerst gezoend heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |