quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Jij vindt 42 avatars nog niet genoeg? Verdomme zeg, hoezo zetten we niet gewoon heel Fok erinquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:14 schreef Lyzio het volgende:
En waarom staat mijn avatar wéér niet in de OP?
Er staan superveel kansloze ava's in. Ik ben wel bereid de wiki aan te passen anders. Moeten jullie even een lijstje maken met welke ava's erin moeten blijven.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij vindt 42 avatars nog niet genoeg? Verdomme zeg, hoezo zetten we niet gewoon heel Fok erin
Als je er in hoort met je ava, waarom ben je dan niet naar de meet??quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:14 schreef Lyzio het volgende:
En waarom staat mijn avatar wéér niet in de OP?
Wat dacht je van gewoon het hele avatargedeelte eruit. Hebben we dat probleem ook niet meer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Er staan superveel kansloze ava's in. Ik ben wel bereid de wiki aan te passen anders. Moeten jullie even een lijstje maken met welke ava's erin moeten blijven.
ik vind wel dat de ava's erin mogen blijven weet ik tenminste wie hier regelmatig komtquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon het hele avatargedeelte eruit. Hebben we dat probleem ook niet meer.
Ware het niet dat de helft gebanned is en de andere helft hier eens in de drie weken een post maakt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik vind wel dat de ava's erin mogen blijven weet ik tenminste wie hier regelmatig komt
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Sackboy lijdt een beetje aan grootheidswaanzin?
Dr. Drequote:
Helemaal niets,quote:
Burp dan maar.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal niets,wil niet zeggen dat ik geamuseerd ben, maar dat iets erg treurig is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |