quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef Riro het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug. Denk dat ik een een heel andere beleving van deze trip heb gehad dan de meesten hier.
Maar uiteindelijk kan ik 'm wel geslaagd noemen geloof ik
Die heb ik in het geheel op mijn computer staan. Kan er wel een torrent van maken voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:46 schreef StarGazer het volgende:
http://ajax.aegon.nl/index.php?id=1&video=18518
Had woensdag m'n kaart al opgehaald dus ben gelukkig wel gescant.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig dat je tripje nog wel geslaagd is. In 2009 weer een nieuwe kans om VK's te drinken ergens in Europa
We hebben helaas allebei een scanpunt voor EU+ gemist
Oh ja, dat kon ook nogquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:05 schreef Riro het volgende:
[..]
Had woensdag m'n kaart al opgehaald dus ben gelukkig wel gescant.
He, heb je niet meer gezien, maar watskebeurt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:45 schreef Riro het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug. Denk dat ik een een heel andere beleving van deze trip heb gehad dan de meesten hier.
Maar uiteindelijk kan ik 'm wel geslaagd noemen geloof ik
Hehe, leuk om te lezen.quote:
Mijn mattiesquote:Daar een uur gewacht en uiteindelijk kwamen we om 23.30u aan bij het A&O City Hauptbahnhof hostel. We waren niet de enige Ajacieden, maar wel zo’n beetje de enigen die nog redelijk nuchter waren had ik het idee.
Puik plan!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die heb ik in het geheel op mijn computer staan. Kan er wel een torrent van maken voor de liefhebbers.
quote:Ik pak m'n maat vast en gil in z'n gezicht 'HIJ ZIT!! LEKKERRR!!!'. (Dit voor het geval hij de goal had gemist en geen idee had waar al die commotie rondom hem mee te maken had)
Nee helaas niet!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
He, heb je niet meer gezien, maar watskebeurt?
Ik wil mezelf niet schattig noemen ofzo, maar ík en ongeregeldheden? Als klein meisje van 1,60 niet heel realistischquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:28 schreef Riro het volgende:
[..]
Om half 5 ging het al mis. Met die rellen bij de Reeperbahn. Liep met ongeveer 20 mensen een straat in weg van het plein (die straat waar woensdagavond die kroeg gesloopt is). Toen kwam er van de andere kant 100 man ME de straat in lopen, maar we konden ook niet terug naar het plein omdat het daar ook fout ging. Dus bleven we staan, toen wilden ze fouilleren enzo. Allemaal prima en ook legitimatie, dat hadden we ook bij ons. Toen werden we in ene allemaal tegen de muur gedreven en moesten we later meelopen naar het politiebureau. Daar nog een half uur staan wachten tot er een paar busjes voor kwamen rijden. Toen werden we nog een keer binnenstebuiten gekeerd, moesten we met een nummertje op de foto en kregen we tierippies om. Er toen afgevoerd onder zware begeleiding en sirenes en allesMet als reden: voorkomen dat er ongeregeldheden gaan plaatsvinden.
En toen dus 7 uur naar een paar witte muren zitten kijken na de wedstrijd pas weer vrij gekomen.
Dat ben je wel hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee helaas niet!
Even quote uit randverschijnselen:
[..]
Ik wil mezelf niet schattig noemen ofzo, maar ík en ongeregeldheden? Als klein meisje van 1,60 niet heel realistisch
lol, snap niet wat daarquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef Prosac het volgende:
Klaas Jan Huntelaar grote Broodfan.
nieuws was op zeker bij het sportjournaal
quote:ok ik, rustig van aard, was PISnijdig. Waarom? Omdat die achterlijke kutmoffen blijkbaar hun mapje 'Joden ontvangen en ergens naar binnen leiden' blijkbaar in de loop van de geschiedenis zijn kwijtgeraakt...
Op het bureau gezeten en de wedstrijd gemist? Wow... dat is verrot.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:44 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee helaas niet!
Even quote uit randverschijnselen:
[..]
Ik wil mezelf niet schattig noemen ofzo, maar ík en ongeregeldheden? Als klein meisje van 1,60 niet heel realistisch
Hehequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
Heeft nou niemand mij gespot? Ik zat ook nog náást het uitvak
Wat bedoel jij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Landgeld het volgende:
Leuk verslag SilinusEr waren dus welk gangsters in Hamburg, itt buscombi's
Of wat bedoel je?
Lekker boeiend wat Jol vindt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Cheiron het volgende:
Nooit geweten dat Jol zo een zure vent was trouwens. "Ajax heeft weinig bijgedragen".. mn neus..
quote:'Geweldige steun van onze supporters'
Datum post: 28-11-08 18:29 - Gepost door: Boudy - Bron: goal.com - Aantal keer bekeken: 305 - Aantal reacties: 4
Oogstrelend voetbal werd er niet op de mat gelegd, maar het resultaat mocht er zijn. Door de 0-1 overwinning op Hamburger SV is Ajax bijna zeker van de volgende ronde. Goal.com sprak na afloop met linksback Thomas Vermaelen.
Twee minuten na de aftrap stond de Ajax-Belg al op de helft van de tegenstander. Ter illustratie: zondag tegen AZ duurde dat tot de veertigste minuut. Snel was al duidelijk dat Ajax ruimte zou krijgen om te gaan voetballen.
Diep in de tweede helft wisten de Amsterdammers die te benutten na een cadeautje van de HSV-defensie. "Dit is een hele goede overwinning denk ik," vertelt Vermaelen. "Het schijnt dat we door zijn, dus ik ben wel blij."
"HSV is gewoon een hele sterke tegenstander, fysiek gezien. We hebben ze af en toe ontwricht met snel combinatiespel, maar we hebben óók gevochten als een team," spreekt Vermaelen trots.
De verdediger is de laatste weken terug te vinden op de linksbackpositie. "Dat is weer heel anders dan centraal. In het begin is het even afwachten, maar je kan het ook positief bekijken: je wordt er wel een betere voetballer van."
Vermaelen: "Ik leer nieuwe dingen. Daar moet je voor open staan. Dat besef ik me nu wel. En over die centrale positie: dat leer ik echt niet af."
Na afloop bleven de Ajacieden lang hangen bij het met drieduizend supporters gevulde uitvak. "De fans waren echt heel mooi. Het geeft ons steun. Dat het er zoveel zijn, dat doet je wel wat."
Hier gestopt met lezen nadat ik zag hoever ik nog moest scrollenquote:
Je hebt toch niks beters te doen dan die onzin lezen van mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen nadat ik zag hoever ik nog moest scrollen
Heu, zat jij ook in die Sportsbar vlakbij de kermis/stadion Sankt Pauli? Wij zaten daar te eten toen die groep er min of meer uit werd gezet. Die mensen van dat bedrijfsuitje ff verderop hadden echt zoiets van: WTF?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef Jasza het volgende:
Daarna nog lekker 3 uur in een kroeg gezeten met allemaal Ajacieden, daar was het inmiddels al aardig rustig geworden en was iedereen heerlijk gezellig Ajax nummers aan het zingen en schatje mag ik je foto(kutlied). Na een tijdje vond de eigenaar het wel genoeg en begon ie te dreigen dat hij het niet meer zou toestaan aangezien er ook normale klanten zaten daar. Maargoed bier en veel Ajacieden, dat werkte dus niet bepaald en het bleef maar doorgaan en uiteindelijk moesten de meeste eruit van hem.
Gewoon kippenvel als je hoort hoe het uitvak uit zn dak gaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
Het fimpje heeft alles: Evert, goal, publiek dat uit zijn dak gaat
Haha ja daar zat ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heu, zat jij ook in die Sportsbar vlakbij de kermis/stadion Sankt Pauli? Wij zaten daar te eten toen die groep er min of meer uit werd gezet. Die mensen van dat bedrijfsuitje ff verderop hadden echt zoiets van: WTF?!
Die kerels ook telkens met die kartonnen reclamepop (gevalletje topless vrouw) van de videotheek.
Werd er nou in die bar ook met borden eten gegooit naar de serveerster ofzo? zoiets zei een maat van mequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef kevin6188 het volgende:
Die filmpjes die tevoorschijn komen zodra je iets van Reeperbahn, Hamburg of Hamburg-Ajax intikt, zijn ook stuk voor stuk te grappig.
Hehe dat hoor ik er wel meer zeggenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:03 schreef w00h00 het volgende:
Prachtige lappen tekst van Silenus en Jasza, heb er spijt van dat ik niet ben gegaan
Kan ik me niet herrineren iigquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:23 schreef kevin6188 het volgende:
Heb je die sloebers voor de McDonalds nog zien zitten, die linksmensen?
Niet echt aangezien maatjes van mij in arnhem wonen en we met 2 auto's gingen, ik ging bij die maatjes uit Arnhem in de auto toen en zij zouden ons volgen. Maar ze waren ons kwijtgeraakt wat wij in het donker niet doorhadden en ineens kreeg ik een sms dat ze in Oberhausen zaten ofzo, tsja wij hadden een tomtom natuurlijk haha.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanuit Amsterdam in Oberhausen komen![]()
Dan zijn ze na Utrecht dus al verkeerd gereden
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:05 schreef Jasza het volgende:
Daarna nog lekker 3 uur in een kroeg gezeten met allemaal Ajacieden, daar was het inmiddels al aardig rustig geworden en was iedereen heerlijk gezellig Ajax nummers aan het zingen en schatje mag ik je foto(kutlied). Na een tijdje vond de eigenaar het wel genoeg en begon ie te dreigen dat hij het niet meer zou toestaan aangezien er ook normale klanten zaten daar. Maargoed bier en veel Ajacieden, dat werkte dus niet bepaald en het bleef maar doorgaan en uiteindelijk moesten de meeste eruit van hem.
Grenscontroles? Nee man, die zijn er nooit. Aldus D-K en Putdeksels.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Zat nog ff terug te lezen:
[..]
En er waren bij Hengelo ook wel grenscontroles, al werden wij er niet uitgehaald.
Raar he dat die duitse politie daar niks aan doet, terwijl je bij die 410 bussen richting bremen toch wel wat verwacht!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Grenscontroles? Nee man, die zijn er nooit. Aldus D-K en Putdeksels.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef ericajax het volgende:
[..]
Gewoon kippenvel als je hoort hoe het uitvak uit zn dak gaat
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef Barca het volgende:
Terechte overwinning. Het was niet briljant, maar we waren wel duidelijk beter. Meer balbezit, meer initiatief, feller in de duels.
Wel jammer dat er geen beelden zijn dat het vak helemaal losgaatquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:16 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja he !tering man dat hele vak explodeerde gewoon
![]()
Deze wedstrijd ga ik niet snel vergeten denk ik
Ik hoorde van iemand dat er bij de ZDF vanuit een andere hoek is gefilmd en het uitvak is best vaak in beeld geweest, tegenover 0 x van de NOS. Dus maar eens ff kijken of die uitzending toevallig op het Internet is te vindenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen beelden zijn dat het vak helemaal losgaat![]()
Volgens mij zag dat er echt madness en sick uit
Hehe dat zou wel vet zijn ja, want ben wel benieuwd hoe het eruit zag, ik lag onder 4 mongolen namelijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:34 schreef firecow het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat er bij de ZDF vanuit een andere hoek is gefilmd en het uitvak is best vaak in beeld geweest, tegenover 0 x van de NOS. Dus maar eens ff kijken of die uitzending toevallig op het Internet is te vinden
orly? En niet zo een klein beetje ook!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er waren wel grenscontroles.
Wat bedoel je dan met je vorige post?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
orly? En niet zo een klein beetje ook!
Haha dan zag ik jou zeker opspringen daar, zat ook vrij hoog op de 3e ring namelijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef DirkDirk het volgende:
Ja, dat zag er echt ziek uit net na de goal. Explosie in het uitvak. We zaten vlak links naast het uitvak, bovenin, dus hadden een mooi overzicht over het uitvak. Maat van me en ik keken elkaar aan, zo van, de tering, daar gaan gewonden vallen
Omdat jij zei: Grenscontroles nee man die zijn er nooit en ik neem aan dat dit sarcastisch was ging ik er sarcastisch op in met dat de 410 bussen bij bremen-ajax helemaal niet gecontroleerd werdenquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je vorige post?
410-bussen zijn toen niet gecontroleerd? Zou best kunnen hoor, dat weet ik niet. Wel waren er toen ook gewoon grenscontroles.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Omdat jij zei: Grenscontroles nee man die zijn er nooit en ik neem aan dat dit sarcastisch was ging ik er sarcastisch op in met dat de 410 bussen bij bremen-ajax helemaal niet gecontroleerd werden
Veel van die jongens mogen niet eens meer met de combi meequote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Silenus het volgende:
Geen probleem Sjimz.
@Landgeld: Er waren idd veel supporters die normaal niet zo snel in een combi stappen maar nu wel massaal afreisden. Hoewel je natuurlijk niet kunt spreken van 'buscombi-volk' enerzijds en 'gekke hoolies' anderzijds.
Groningen zonder berg is toch een totaal ander groningen..quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:45 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat AZ gewonnen heeft, Groningen uit is toch niet zo makkelijk
Overtuigd? Toe maar hoor. Ik moet het nog maar zien of wij dit seizoen eindelijk weer eens #1 worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef navigator het volgende:
Az doet leuk mee maar ik ben er van overtuigd dat die schaal in april naar Mokum komt.
En gisteren zonder El Hamdaoui.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vooralsnog is az voor mij de grootste favoriet voor de titel op dit moment. Hopelijk krijgen zij snel een flinke dip, maar zoals ze nu spelen, ben ik toch wel erg onder de indruk van ze. En dat zonder Dembele.
quote:
Heh ja dat zou zomaar eens kunnen. We zaten op rij 13 geloof ik, ongeveer halverwege het vak. Zat nog een groepje in dat vak, maar dan dichter tegen het uitvak aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha dan zag ik jou zeker opspringen daar, zat ook vrij hoog op de 3e ring namelijk
Hoezo met Suarez en Sulejmani? dat geld moet gewoon gelijk weer geinvesteerd worden in een nieuwe spits, het liefst gescout dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:07 schreef ASroma het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/bi(...)lt_ajax_onderuit.php
volgens quotenet had real madrid 25 miljoen geboden? Als ze het tot 30 kunnen lullen, prima. Strik eromheen en gaan. Met sulejmani & Suarez kan je het wel trekken tot einde seizoen lijkt mij....
lol beetje oud nieuws zie ik al wel.... lamahttp://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenVoorHuntelaar.htm
Ja ik ook, geld maakt niet uit maar kan maar 1 lekkere actie herinneringen en dat is de goal tegen Willem 2quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
Dan heb jij te weinig geduld, Sulejmani gaat knallen dat weet ik zeker, en idd hij valt tegen maar wetende welke capaciteiten hij heeft moet toch enigzins geruststellen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.
Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
2de keuze? Hij heeft vorig jaar gewoon 30 wedstrijden in de basis gestaan en is 4x ingevallen..quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.
Hij is net terug van een hamstring blessure en hij is nog wat te dik. Wacht maar even 2 maandjes.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.
Jonge hij speelde Heitinga zelfs helemaal weg in Heerenveenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.
Die jongen moet nog wat wedstrijdritme op doen. Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf lijkt me.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Hij is misschien iets te zwaar, maar dik zeker niet die jongen ziet er altijd zo uit.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij is net terug van een hamstring blessure en hij is nog wat te dik. Wacht maar even 2 maandjes.
Prosac probeert inderdaad weer grappig te zijn...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongen moet nog wat wedstrijdritme op doen. Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf lijkt me.
@ Prosac, is dit weer één van je slechte grappen?
Hehe, wat een verhaal hequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:26 schreef Breach het volgende:
Overigens ook heel veel respect voor de mannen die het doek hebben geregeld, als je leest hoeveel moeite ze hiervoor gedaan hebben
Hij heeft in het begin van het seizoen in de basis gestaan, is toen vrij snel weer even eruit gegaan. Daarna weer teruggekomen en hoewel hij verschrikkelijk goede dingen heeft laten zien, vond ik de 16 miljoen snel en overdreven. Constant is hij niet geweest en ook zeker een behoorlijke tijd matig tot slecht.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
2de keuze? Hij heeft vorig jaar gewoon 30 wedstrijden in de basis gestaan en is 4x ingevallen..
zo kun je een mening ook afdoen inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
Prosac probeert inderdaad weer grappig te zijn...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
Het fimpje heeft alles: Evert, goal, publiek dat uit zijn dak gaat
Sulejmani heeft nog 0x gespeeld als ie 100% fit of wedstrijdritme was dus het komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij heeft absoluut de potentie om te slagen, maar het kan ook best een gevalletje Samardzic worden. (20-30% kans)
quote:Luxeprobleem voor Van Basten
Marco van Basten kampt met een luxeprobleem voor het competitieduel met FC Utrecht. De Ajax-trainer is tevreden over de ploeg die tegen Hamburger SV begon, maar moet ook rekening houden met Leonardo.
De Braziliaan is de laatste weken op dreef als invaller en bekroonde zijn reservebeurt tegen HSV met de winnende treffer. Van Basten zal daarom kunnen overwegen de Zuid-Amerikaan te laten beginnen zondag.
"De kans is groot dat we met dezelfde opstelling als tegen HSV beginnen", vertelt de oud-bondscoach van Nederland in gesprek met Sportweek. "We kunnen nog wel over Leonardo nadenken", zo houdt hij een slag om de arm.
Marcoquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
"De kans is groot dat we met dezelfde opstelling als tegen HSV beginnen", vertelt de oud-bondscoach
Sulejmani heeft meer gescoord bij Heerenveen dan Suarez bij Groningen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef MaxC het volgende:
Sulejmani heeft ongelofelijk kwaliteiten dat lijkt me duidelijk maar vond Huntelaar en Suarez al verder toen ze naar Ajax kwamen en die hebben maar de helft gekost
Jezus.. Hij is iets van 2 maanden geblesseerd geweest.. Die jongen kan net 90 minuten volmaken. Het is echt nog veel te vroeg om dat zomaar te kunnen stellen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef MaxC het volgende:
Sulejmani heeft ongelofelijk kwaliteiten dat lijkt me duidelijk maar vond Huntelaar en Suarez al verder toen ze naar Ajax kwamen en die hebben maar de helft gekost
Ik heb het niet over nu maar eigenlijk over de aankoop. Heb er wel vertrouwen in hoor en dat 16 miljoen wel heel veel is, is al genoeg gezegdquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus.. Hij is iets van 2 maanden geblesseerd geweest.. Die jongen kan net 90 minuten volmaken. Het is echt nog veel te vroeg om dat zomaar te kunnen stellen.
Inter thuis 1e helftquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus.. Hij is iets van 2 maanden geblesseerd geweest.. Die jongen kan net 90 minuten volmaken. Het is echt nog veel te vroeg om dat zomaar te kunnen stellen.
Gabri lijkt de beter te spelen als invaller dan als basisspeler, hetzelfde geldt ook voor Leonardo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Marco![]()
GABRI EN LEO ERIN!
ENOH EN BAKKIE ERUIT!!
Wat heeft Marco toch tegen Gabri?
Ik denk dat Gabri in de basis momenteel beter is dan Enoh/Lindren. Gabri zou nu bij mij altijd spelen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gabri lijkt de beter te spelen als invaller dan als basisspeler, hetzelfde geldt ook voor Leonardo.
Is goed btwquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:53 schreef sjimz het volgende:
Leuke verslagen mannen!
Vinden jullie het leuk als daar een apart topic voor komt net zoals sommige andere verslagen al in een apart topic zijn gekomen?
Vertelquote:
Thanksquote:
Enoh voor Gabri kan ik nog een heel klein beetje inkomen, maar dat je Kennedy WEER laat starten na zijn 3e mislukte optreden op rij in Hamburg snap ik echt niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gabri lijkt de beter te spelen als invaller dan als basisspeler, hetzelfde geldt ook voor Leonardo.
En dan nog. Nieuwe spelers, zeker de meer aanvallend ingestelde spelers, hebben het vaak moeilijk bij Ajax in hun eerste seizoen. Daar moet je ze niet op beoordelen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha ja daar zat ik ook![]()
Was wel lachen daar idd
Als ik dat zo zie baal ik toch wel heel ergquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:42 schreef Silenus het volgende:
Op 0:53 zie je een paar seconden het ontploffende uitvak na de 0-1.
Maar wanneer Leonardo start is ie sowieso waarschijnlijk niet slechter dan Kennedy. Heb bij hem meestal wel het gevoel dat er wel een moment komt waarop ie iets goeds doet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri heeft wat last van zijn enkel en heeft een dik oog. Misschien speelt dat ook mee dat hij niet begint.
Verder vind ik Leo een betere invaller dan basisspeler, dus dat Kennedy begint, daar valt nog wat voor te zeggen
Dit zijn pas klote reactiesquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:34 schreef navigator het volgende:
Gasten die nu al Sulejmani afschrijven, ongelooflijk. En als hij een keer uitblinkt is hij zeker weer gelijk de beste voetballer ter wereld.
Klote opportunisten.
Wat hij vindt mag hij houdenquote:
Moest je ook met de stadbus terug met Plae@?quote:
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:53 schreef Silenus het volgende:
Sorry Riro.
Morgen komt FC Utrecht blijkbaar met wel 600-700 man, dat is toch beter dan voorgaande jaren. (Thanks to the gratis kaartjes natuurlijk)
Hopelijk dus ook een leuk sfeertje.
Ik denk dat het 3-0 wordt morgen, verwacht geen problemen.
Van Basten heeft nog nooit zijn opstelling vrijgegeven op de dag voor de wedstrijd en meestal is hij wel goed voor een verrassinkje hier en daar. Soms in positief, soms in negatief opzicht. Verbaast me niks als toch blijkt dat Leonardo morgen in de basis begint. En Gabri, die komt ook heus wel weer in de basis. En als hij inderdaad een dikke enkel heeft, dan is het nog wel logisch ook dat Enoh en Lindgren weer het blok op het middenveld vormen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef versteegrob het volgende:
Zou toch raar zijn als Leo niet start nu. Hoe goed moet je dan wel niet spelen?
Klopt, maar ik had ook geen 1200 man verwacht. Utrechtsupporters zijn gewoon niet zo reislustig en ze verliezen hier toch elk jaar kansloos.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
En @silenus:
Nog steeds niet uitverkocht als het gratis is, erg matig als je het mij vraagt
Denk dat het slim zou zijn als ze hem verhuren de 2e seizoenshelft?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef kevin6188 het volgende:
Geen idee of het al is gemeld, maar Van der Heijden traint weer mee. Met Jong Ajax dan.
Zal ik maar een poging wagen, 3-0.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:14 schreef Blight het volgende:
Winnen morgen.
Nee, was niet met PLAE@ dit keer. Was met zeven man, busje gehuurd en hotel (METROPOL) op Reeperbahn. Tot vandaag gebleven, gisteren ook heel chill gehad. Alleen leek het wel alsof we met een gele ster op de borst liepen, want we kwamen niet overal meer binnen door de twee dagen ervoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moest je ook met de stadbus terug met Plae@?![]()
Ik ga altijd met de auto tegenwoordig. Alleen doordeweeks met de trein (student / OV).quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd morgen op Utrecht CS.
Waar zit je morgen dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de auto tegenwoordig. Alleen doordeweeks met de trein (student / OV).
Mwah Utrecht word haast nooit onderschatquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:49 schreef finsdefis het volgende:
16 miljoen is sowieso echt veels te veel voor Sulejmani, da's gewoon ruim 1/4de van de begroting ofzo aan 1 spelerMaar ja mij gaat het uiteindelijk om het spel/resultaten en als Sulejmani goed gaat spelen dan maakt het mij eigenlijk geen zak uit wat 'ie gekost heeft.
Hopen dat Utrecht niet onderschat wordt... zou weer typisch zijn.
Onder Marco van Basten is heel veel andersquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mwah Utrecht word haast nooit onderschat
Naast het uitvak, schoonfamilie komt weer op bezoekquote:
Sulejmani speelt "niet zo goed" omdat niemand hem zoekt als ze de bal hebben. Daarom vind ik ook dat ze hem beter achter de spitsen in een vrije rol neer kunnen zetten. Bovendien was hij in de wedstrijd tegen HSV altijd door 2 of 3 man gedekt net als Suarez.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 18:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dit zijn pas klote reacties
Niemand schrijft Sulejmani af maar constateert dat hij niet zo goed speelt en dat 16 miljoen wel wat aan de hoge kant was. Als hij straks goed gaat spelen zeggen we ook: Suljemanimaar als hij een heel seizoen top speelt is het wel een wereldvoetballer
Nee, het is gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 20:39 schreef Black-Death het volgende:
Toch vreemd dat Gabri steeds niet in de basis stond (of was daar een reden voor die ik gemist heb?)
Dat is echt 1 grote jodenmeeting. Zal weinig gebeuren gok ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd morgen op Utrecht CS.
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.quote:
Wacht maar totdat Kennedy topscorer van de Premier League is bij Manchester Unitedquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.
Liever Grindheim. Wat een geweldenaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we na dit seizoen niet weer even een 'Huntelaartje' uithalen en Beerens van Heerenveen kopen. Lijkt me een goede speler voor ons.
Ik vind Beerens een stuk beter, zijn natuurlijk ook verschillende positites, maar kben altijd al fan van onze roy geweest, liever hem dan Berg..quote:Op zondag 30 november 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Liever Grindheim. Wat een geweldenaar
Weet ik ook wel, overdrijf wellicht ook een beetje.quote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef toma het volgende:
[..]Dat Kennedy niet de beste voetballer is van ons aller Ajax wil nog niet zeggen dat een lul is ofzo.
Beerens is iemand die heel wisselvallig is. Nu zit hij wel in een sterke periode. Ik zou er niet van opkijken als hij bij Ajax door het ijs zou zakken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we na dit seizoen niet weer even een 'Huntelaartje' uithalen en Beerens van Heerenveen kopen. Lijkt me een goede speler voor ons.
Graagquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die heb ik in het geheel op mijn computer staan. Kan er wel een torrent van maken voor de liefhebbers.
Precies jaquote:Op zondag 30 november 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
Weer dat gejank om de prijs van Sulejmani
quote:
Moggel Venom, wat brengt jou hier op dit vroege tijdstip?quote:
Gewoon, even rondneuzen.quote:Op zondag 30 november 2008 09:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moggel Venom, wat brengt jou hier op dit vroege tijdstip?
Slecht woordgarpjequote:
Troost je met de gedachten dat ik vrij ben vandaag alleen niet naar het stadion kan. Daarom zet ik dus zo eredivisie live wel even aan en kijk ik het daar wel!quote:Op zondag 30 november 2008 10:52 schreef Blight het volgende:
Ben aan het werk vandaag, maar er is hier geen kloot te doen. Moet dus een beetje dom voor me uit staren en kan geen Ajax kijken.
Laten we vooral waken voor onderschatting.. Ajax is zo wisselvallig als de pest nog.quote:Op zondag 30 november 2008 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Utrecht stelt al een tijdje niets meer voor, matigheid is sowieso de middelmaat daar in die kutstad.
Ajax: Kenneth Vermeer; Gregory van der Wiel, Oleguer, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen; Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Rasmus Lindgren; Kennedy, Luis Suarez, Urby Emanuelson.quote:Op zondag 30 november 2008 12:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aparte opstelling.
quote:
Tja, ik mag het waarschijnlijk niet zeggen (wordt natuurlijk gezien als trollen), maar ik vind dat we niet goed hebben gespeeld. Wat heeft Suarez een ballen verprutst.quote:Op zondag 30 november 2008 14:16 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een armoede, thuis gelijkspelen tegen Utrecht.
Hopen dat ze dat nog even weten af te wenden.
Maar nog wel boven Eindhoven.quote:
Mee eens hoorquote:Op zondag 30 november 2008 14:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Tja, ik mag het waarschijnlijk niet zeggen (wordt natuurlijk gezien als trollen), maar ik vind dat we niet goed hebben gespeeld. Wat heeft Suarez een ballen verprutst.
quote:Op zondag 30 november 2008 10:50 schreef Doezelhaar het volgende:
3 punten. Klaar.
Wat is daar op tegen? Waar staat in de spelregels dat je mooi aanvallend voetbal moet spelen?quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef Schanulleke het volgende:
Dat kut afbraakvoetbal van Utrecht altijd. Dat die maar eens fijn degraderen.
Er wordt hier altijd gezeurd dat ik alleen maar iets zeg als Ajax niet gewonnen heeft. (Over mijn commentaar afgelopen donderdag lees ik dan weer niks. Zoals verwacht.)quote:Op zondag 30 november 2008 14:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Mee eens hoor
Suárez was vaak veels te langzaam voor de goal...
quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En zo verlies je het kampioenschap dus, niet met een nederlaag bij AZ...
Dat dus..quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Devz het volgende:
En precies door dit soort wedstrijden worden we weer geen kampioen.
Was met oranje ook zo. De hand van Bassie.quote:Op zondag 30 november 2008 14:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
als Ajax kan counteren![]()
als Ajax zelf het spel moet maken![]()
![]()
kutdag
Ja, het zijn niet de wedstrijden tussen de titelkandidaten onderling, maar wedstrijden tegen middenmoters (en zelfs laagvliegers) die beslissend zijn.quote:
Ja dacht dat ik het verkeerd verstondquote:Op zondag 30 november 2008 14:29 schreef Cheiron het volgende:
Van Halst verbaast over de slechte corners en voorzetten van Kennedy... onder welke steen komt hij vandaan?
Helemaal mee eens, Suarez was zichzelf deze wedstrijd niet, het lijkt wel of hij vermoeid is.quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef dronkeykong het volgende:
Suarez wat een drama weer. Ouderwets k u t.
Kennedy hopelijk rot ie nou eens op godver.
Verspeeld is het nog niet, maar het wordt er niet gemakkelijker op. Het verleden wijst er echter wel op dat puntverlies in dit soort wedstrijden cruciaal is.quote:Op zondag 30 november 2008 14:30 schreef w00h00 het volgende:
mensen die denken dat nu het kampioenschap verspeeld is.![]()
Niet als dit vaker voorkomtquote:Op zondag 30 november 2008 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Stelletje pessimisten hier![]()
We worden gewoon kampioen
vind het opzich wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Ben ik de enige die Oleguer totaal niks vind. Man o man wat een ziekenhuisballen.
Yup Ole laat zich vaak heel makkelijk dollen en zn voorzetten zijn ook drama... jmmrgenoeg.quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Ben ik de enige die Oleguer totaal niks vind. Man o man wat een ziekenhuisballen.
Dat hoort bij topvoetbal. (Zo speelde ik basketball op heel laagniveau.)quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef Cheiron het volgende:
Enutrecht..wat een zuigend kutteam zeg. alleen maar schoppen, zeiken en verdedigen.
Nee, ik vind hem ook bagger! Zowel aanvallend als verdedigend!quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Als verdediger vind ik hem wel aardig. Ik was echter wel verbaasd dat hij continue voorin liep om ballen voor te geven terwijl hij dat niet kan. Had dan van positie gewisseld met Van Der Wiel.quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Die man kan er niet veel van. Hup, terug in de zak naar Spanje..quote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Wat maakt het uit welke kleur ons shirt heeft? We kunnen in wit - roze of paars - roze gaan spelen!quote:Op zondag 30 november 2008 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Wat maakt het in hemelsnaam uit welke kleur zn schoenen hebben?! echt..
Ben jij een kloon van Mekiquote:Op zondag 30 november 2008 14:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welke kleur ons shirt heeft? We kunnen in wit - roze of paars - roze gaan spelen!
Ik vond die omzetting juist goed, met Van der Wiel centraal werd de opbouw beter, en kwam er meer druk naar voren.quote:Op zondag 30 november 2008 14:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik snap Marco de laatste weken ook niet behalve het opstellen van Kennedy en het passeren van Gabri. Oleguer heeft duidelijk aangegeven zicht niet prettig te voelen als rechtsback. En wat ik zie de 2e helft...![]()
Die jongen komt daar gewoon duidelijk niet tot zijn recht. Zijn loopvermogen is bedroevend en om over zijn voorzetten maar te zwijgen.
lul niet zo dom manquote:Op zondag 30 november 2008 14:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welke kleur ons shirt heeft? We kunnen in wit - roze of paars - roze gaan spelen!
Maar juist in de laatste kwartier ging er veel af van die kant. Dan is het zo zonde om er een speler neer te zetten die niet het loopvermogen heeft om iedere keer op te stomen en een goede pass af te leveren. Bovendien liet hij zich wel heel makkelijk wegzetten door die papzak Ali. Dat was tenenkrommend om te zien.quote:Op zondag 30 november 2008 14:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vond die omzetting juist goed, met Van der Wiel centraal werd de opbouw beter, en kwam er meer druk naar voren.
Oleguer opstellen is sowieso zonde.quote:Op zondag 30 november 2008 14:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar juist in de laatste kwartier ging er veel af van die kant. Dan is het zo zonde om er een speler neer te zetten die niet het loopvermogen heeft om iedere keer op te stomen en een goede pass af te leveren. Bovendien liet hij zich wel heel makkelijk wegzetten door die papzak Ali. Dat was tenenkrommend om te zien.
Klopt. Suarez is geen nummer 9 en niet sterk in de lucht (lees: kopkracht!!).quote:Op zondag 30 november 2008 15:00 schreef Mr-Sander het volgende:
En het missen van Huntelaar doet toch wel pijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |