abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63611425
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef Silenus het volgende:
Geen probleem Sjimz.

@Landgeld: Er waren idd veel supporters die normaal niet zo snel in een combi stappen maar nu wel massaal afreisden. Hoewel je natuurlijk niet kunt spreken van 'buscombi-volk' enerzijds en 'gekke hoolies' anderzijds.
Veel van die jongens mogen niet eens meer met de combi mee
pi_63613330
Jammer dat AZ gewonnen heeft, Groningen uit is toch niet zo makkelijk
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63613580
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:45 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat AZ gewonnen heeft, Groningen uit is toch niet zo makkelijk
Groningen zonder berg is toch een totaal ander groningen..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63613854
Leuke verhalen gasten, hoorde van diversen hier ook al dat die ME wederom zum kotsen was.

Jammer van az, daar gaan we nog een flinke kluif aan hebben .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_63614042
HSV - Ajax staat trouwens in zijn geheel op nieuwsgroepen
AFCA!
pi_63614736
Az doet leuk mee maar ik ben er van overtuigd dat die schaal in april naar Mokum komt.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63614891
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef navigator het volgende:
Az doet leuk mee maar ik ben er van overtuigd dat die schaal in april naar Mokum komt.
Overtuigd? Toe maar hoor. Ik moet het nog maar zien of wij dit seizoen eindelijk weer eens #1 worden.
pi_63615498
Vooralsnog is az voor mij de grootste favoriet voor de titel op dit moment. Hopelijk krijgen zij snel een flinke dip, maar zoals ze nu spelen, ben ik toch wel erg onder de indruk van ze. En dat zonder Dembele.
pi_63615630
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63615640
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vooralsnog is az voor mij de grootste favoriet voor de titel op dit moment. Hopelijk krijgen zij snel een flinke dip, maar zoals ze nu spelen, ben ik toch wel erg onder de indruk van ze. En dat zonder Dembele.
En gisteren zonder El Hamdaoui.

Op het begin was hun programma nog makkelijk, maar nu hebben ze ook al van Groningen, Ajax en Twente gewonnen. Gelukkig hebben ze nog redelijk wat lastige uitwedstrijden voor de boeg (Ajax, PSV, Feyenoord, Twente).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63617736
quote:

http://www.quotenet.nl/bi(...)lt_ajax_onderuit.php

volgens quotenet had real madrid 25 miljoen geboden? Als ze het tot 30 kunnen lullen, prima. Strik eromheen en gaan. Met sulejmani & Suarez kan je het wel trekken tot einde seizoen lijkt mij....

lol beetje oud nieuws zie ik al wel.... lama http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenVoorHuntelaar.htm
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:07:24 #112
31771 DirkDirk
Map Of The Problematique
pi_63617737
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Haha dan zag ik jou zeker opspringen daar, zat ook vrij hoog op de 3e ring namelijk
Heh ja dat zou zomaar eens kunnen. We zaten op rij 13 geloof ik, ongeveer halverwege het vak. Zat nog een groepje in dat vak, maar dan dichter tegen het uitvak aan.
pi_63617785
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:07 schreef ASroma het volgende:

[..]

http://www.quotenet.nl/bi(...)lt_ajax_onderuit.php

volgens quotenet had real madrid 25 miljoen geboden? Als ze het tot 30 kunnen lullen, prima. Strik eromheen en gaan. Met sulejmani & Suarez kan je het wel trekken tot einde seizoen lijkt mij....

lol beetje oud nieuws zie ik al wel.... lama http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nenVoorHuntelaar.htm
Hoezo met Suarez en Sulejmani? dat geld moet gewoon gelijk weer geinvesteerd worden in een nieuwe spits, het liefst gescout dus.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63617927
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63617964
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
Ik vind Sulejmani tot nog toe enorm tegenvallen. Hij is wel lang geblesseerd geweest maar in de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb presteert hij werkelijk niks en is hij totaal onzichtbaar. Ik hoop op beterschap..
Ja ik ook, geld maakt niet uit maar kan maar 1 lekkere actie herinneringen en dat is de goal tegen Willem 2
pi_63618028
Overigens ook heel veel respect voor de mannen die het doek hebben geregeld, als je leest hoeveel moeite ze hiervoor gedaan hebben
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63618189
quote:
Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
pi_63618240
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Gast, zeg me dat je Sulejmani nooit hebt zien spelen bij Herenveen anders zou je geen twijfel hebben..
Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.
pi_63618366
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja en..? Wat heb ik eraan dat hij goed spéélde. Hij voetbalt nu bij mijn club en daar vind ik hem gewoon tegenvallen. En niet een klein beetje ook, hij is totaal onzichtbaar. En ik zeg toch niet dat hij niet kan voetballen, juist omdat ik hem vorig jaar zag valt hij me nu tegen.
Dan heb jij te weinig geduld, Sulejmani gaat knallen dat weet ik zeker, en idd hij valt tegen maar wetende welke capaciteiten hij heeft moet toch enigzins geruststellen.
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:53:00 #120
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63618413
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.
pi_63618526
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zo heel erg geniaal was Sulejmani bij Heerenveen ook niet, bij mijn weten heeft hij zelfs een tijdje langs de kant gestaan als 2e keuze en is hij ook nog eens een behoorlijke periode "onzichtbaar" geweest.
2de keuze? Hij heeft vorig jaar gewoon 30 wedstrijden in de basis gestaan en is 4x ingevallen..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63618704
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij is net terug van een hamstring blessure en hij is nog wat te dik. Wacht maar even 2 maandjes.
lollig
pi_63618732
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

Jonge hij speelde Heitinga zelfs helemaal weg in Heerenveen
lollig
pi_63618768
quote:
Die jongen moet nog wat wedstrijdritme op doen. Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf lijkt me.

@ Prosac, is dit weer één van je slechte grappen?
pi_63618788
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hij is net terug van een hamstring blessure en hij is nog wat te dik. Wacht maar even 2 maandjes.
Hij is misschien iets te zwaar, maar dik zeker niet die jongen ziet er altijd zo uit.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die jongen moet nog wat wedstrijdritme op doen. Maar zijn kwaliteiten staan buiten kijf lijkt me.

@ Prosac, is dit weer één van je slechte grappen?
Prosac probeert inderdaad weer grappig te zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')