W00t !! goed topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:29 schreef TheZapster het volgende:
Vrouwen die hun inkijk misbruiken!
Leuk topic als de radio je verveeld Hans
Ligt aan jou dan hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:39 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat de 3FM-site vaker plat is dan up.. Kom er weer niet op.
Echt, je zou alleen al voor TV Oranje digitale tv nemen.quote:
quote:
Voordat de cam op de gang kwam te staan, dacht ik Corné te zien lopen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Cam op de gang... vrees dat Disco Classics dus vanaf een bandje zal komen.
...
Denk dat je gelijk hebt want ook de dallet geeft gewoon keurig de gestarte plaat aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voordat de cam op de gang kwam te staan, dacht ik Corné te zien lopen.
quote:Freak 11 van 28 Novmber 2008
Door Gerard Ekdom, vrijdag 28 november om 17 14
1 ) Mars - Fake Blood (Freakandel Speciaal!)
2 ) Turn & Round - Alice Russel
3 ) Take Me Back To The Party - Tom Jones
4 ) You Are The Best Thing - Ray La Montagne
5 ) Love That Girl - Raphael Saadiq
6 ) Like Leaves In The Wind - Nicola Conte
7 ) Love Lockdown - Kanye West
8 ) Time - A Brand
9 ) Get On Down & Hold Me - Mr. Scruff
10) Pyramid - John Dahlback
11) Tape Song - The Kills
Ruikt goedquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ruik ik????
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wahaha, die tweede fotoquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Tekst op 3FM
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee pimp. Lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ruik ik????
WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:39 schreef Cee het volgende:
Ik ben te lui om de 3fm-site te bekijken dus ik ga het aan jullie vragen: wat is de nieuwe MH geworden?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:39 schreef Cee het volgende:
Ik ben te lui om de 3fm-site te bekijken dus ik ga het aan jullie vragen: wat is de nieuwe MH geworden?
Polarkreis 18 met Allein Alleinquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:39 schreef Cee het volgende:
Als jij/ jullie hadden mogen kiezen, wat was het dan geworden?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Godskolere!
Wat is dit, Slam FM?
Ray LaMontagne - You Are The Best Thingquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als jij/ jullie hadden mogen kiezen, wat was het dan geworden?
(Ik kan niks bedenken, dus geen ideeën van mij.)
Wat nu de Freakandel Speciaal is geworden!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ray LaMontagne.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Leuke foto inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha, die tweede foto!
Weeeeeeeekend! Even eten en dan op naar m'n![]()
![]()
!
Naar de muur naast het mengpaneel, gebruiken ze vaker als 'pauze'-beeld.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:04 schreef Roumen het volgende:
Wat staat die camara raar gericht?
Het ligt dus niet aan mijn pcquote:
Eet dan wat!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef Marc63 het volgende:
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!
Wat 'n Track!!Wat 'n Track!!Wat 'n Track!!Wat 'n Track!!
quote:
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 begrijpt wat Michiel bedoelt.
Heb dat vooral met Lego
via de webcamquote:
Had het er vandaag toevallig ook met wat vrienden overquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
*morgen Lego uit de schuur gaat halen*
Iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom![]()
" Ein deutsche Schallplate !!!!!!!! "
Idem. Nog wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MEGAHIT is natuurlijk EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 'm nog wel leuk.
Hij is wel leuk, maar niet MH-waardig, en te laatquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MEGAHIT is natuurlijk EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 'm nog wel leuk.
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
*morgen Lego uit de schuur gaat halen*
De GAST is niet Kim Holland oid hoor...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:21 schreef Krambo het volgende:
Ik voorspel dat er nog een hoop 'hoeren' langskomen vanavond
Pallets vol Lego!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.
Precies een voorbeeld van muziek die ze bij 3FM niet moeten draaien. Puur omdat het kl*te muziek isquote:
Het regent, het regent, de pannetjes worden natquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
Het regent.. het regent!
Ik zou je ouders aanklagen vanwege het aangedane trauma.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.
Ach zo af en toe vind ik het nog wel geinig, maar ajb niet te vaak.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies een voorbeeld van muziek die ze bij 3FM niet moeten draaien. Puur omdat het kl*te muziek is
Ik zou eigenlijk mn oma moeten aanklagen, want zij is de oorzaak van de verhuizing.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou je ouders aanklagen vanwege het aangedane trauma.
*kijkt om zich heen en ziet nog een paar vierkante meter lege vloer*
Gewoon mailen zou ik zeggen, zoiets is altijd te gebruiken zo vlak voor sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens... een avond vol Bert en Ernie is niet compleet zonder Pepernoten en Appels.
Moet ik em sturen Michiel?
quote:
Ik weet wat jij dit weekend gaat doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
...
Hmmm.... ik zit dit weekend bij mn ouders, maar mn ouders zijn er niet
Heb em laatst ook al een keer gestuurd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon mailen zou ik zeggen, zoiets is altijd te gebruiken zo vlak voor sinterklaas.
Goeiequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef on_air het volgende:
Marc; is Bert en Ernie - Wachten Duurt Lang niet toepasselijker voor Michiel
Nee, want ik vind dat wachten juist heel kort duurt!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef on_air het volgende:
Marc; is Bert en Ernie - Wachten Duurt Lang niet toepasselijker voor Michiel
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Lost! Coldplay.![]()
Ik geloof dat ik Jay Z(ie)![]()
Ze zijn vanavond weer goed bezig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:37 schreef themauster het volgende:
weer zo,n heerlijke plaat!
Absoluut. Het eerste uur van RabRadio vanmiddag was ook al zo goed met platen van The Killers, The Verve en Oasis. Minpuntje was dan weer James Morrisson.quote:
je kan niet alles 100% hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Het eerste uur van RabRadio vanmiddag was ook al zo goed met platen van The Killers, The Verve en Oasis. Minpuntje was dan weer James Morrisson.
Helemaal mee eens. Trouwens ook betreft die James Morrisson.. wat een ellende is dat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Het eerste uur van RabRadio vanmiddag was ook al zo goed met platen van The Killers, The Verve en Oasis. Minpuntje was dan weer James Morrisson.
dan zijn we samen de lulquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Dan ben ik nu een lul waarschijnlijk, maar ik vind 'm niet zo.
En gewoon op Zshare zetten? Kunnen ze 'm ook downloadenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Beetje gek*t met het verzenden van Pepernoten en Appels. Hopen dat ie overgekomen is. Bestand van Wachten Duurt Lang was te groot en heb nu niet zoveel zin om te knippen.
Woei!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, want ik vind dat wachten juist heel kort duurt!
Inderdaad...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
Feivel, heb je geen kleinere plaatjes of een snellere host? Vrij vervelend zo![]()
Ik heb weer teruggeschakeld naar JPG, Imageshack is heel langzaam idd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
Feivel, heb je geen kleinere plaatjes of een snellere host? Vrij vervelend zo![]()
Veel plezier !quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op een verjaardsg. Maar wel 3FM op de achtergrond
. Al is dat natuurlijk amper te volgen
.
Gewoon de radio zo hard zetten dat niemand elkaar meer kan verstaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op een verjaardag. Maar wel 3FM op de achtergrond
. Al is dat natuurlijk amper te volgen
.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon de radio zo hard zetten dat niemand elkaar meer kan verstaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon de radio zo hard zetten dat niemand elkaar meer kan verstaan.
Mijn tv staat al een uur op Discovery Channel zodat ik het niet zou vergetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Straks trouwens @ Discovery FC Groningen - AZ
Ik ben ook net ingeschakeld om precies dezelfde reden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn tv staat al een uur op Discovery Channel zodat ik het niet zou vergeten
http://www.zshare.net/audio/51978266fb23eb22/quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En gewoon op Zshare zetten? Kunnen ze 'm ook downloaden
Voetbal op discovery wat een verloedering.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben ook net ingeschakeld om precies dezelfde reden.
Ron![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/51978266fb23eb22/
Vaag he? 't is maar voor 1 weekend maar Grunn vs AZ is wel een topper dus ik ga zeker kijken met 3FM lekker aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voetbal op discovery wat een verloedering.
Sandstorm z'n eigen site?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
wie heeft er nog ideetjes waar ik mn Sandstorm aktie zou kunnen promoten?
Op FOK zelf, met een advertentie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Morgen Heerenveen - PSV en zondag Ajax - Utrecht zijn ook niet slecht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vaag he? 't is maar voor 1 weekend maar Grunn vs AZ is wel een topper dus ik ga zeker kijken met 3FM lekker aan.
Volgende week 5 december. Ik wil wel ff bankgast spelen en de hele cd meenemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij zijn ze jouw mp3'tje aan het beluisteren Marc.
een banner hier op fok proberen te regelen via danny , als sponseringquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:
SR-hyves (> 400k leden)quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Oh ja, Eliza, heeft Arno nog gereageerd?quote:
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voetbal op discovery wat een verloedering.
ene Bas heeft het overgenomen, hij is redacteur ofzo, hij zou kijken wat ie voor me kan doen qua apparatuur! Ik ga nog even de SR hyves spammen en Danny een mail sturen of hij me wil sponseren!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh ja, Eliza, heeft Arno nog gereageerd?
Ik denk dat de meeste mensen het spelletje an sich wel kennen, hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismaken.
denk je fijn how is het made te kijken , huh zappen , waar is disovery geblevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismaken.
Gelukkig werd het niet al wéken aangekondigd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk je fijn how is het made te kijken , huh zappen , waar is disovery gebleven
Ik weet het pas sinds een paar dagen. Maar misschien komt dat omdat ik meestal voetbal op tv neger.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig werd het niet al wéken aangekondigd.
Eredivisie Live-voetbalquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het spelletje an sich wel kennen, hoor![]()
Dat heb ik met meer gasten van Gielquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:16 schreef jmac het volgende:
Snap niet wat giel ooit in die Lucky @dwdd heeft gezien...
Vele aankondigingen op Discovery, elders in de media ook. Ik kijk zelf alleen maar livevoetbal als ik op de club ben, thuis alleen de samenvattingen op zondag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet het pas sinds een paar dagen. Maar misschien komt dat omdat ik meestal voetbal op tv neger.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
"Vraag maar aan Giel, dat mag."![]()
![]()
Wil iemand me oprapen?
danny@fok.nlquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe laat ik Danny van Fok weten wat ik van m wil?![]()
danny@fok.nl?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe laat ik Danny van Fok weten wat ik van m wil?![]()
vraag danny nou eerst maar is of het mag en welke maat het moet zijn wil het meedraaien in fokquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
wie zou hier wat mee kunnen
[ afbeelding ]
en er een tekst over dat Sander meedoet of een foto erin sjoppen?![]()
Super! dat zijn prachtige wedstrijden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Morgen Heerenveen - PSV en zondag Ajax - Utrecht zijn ook niet slecht.
ja das waarquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beter dan bier in een champagne glas
jah als FOK mij wil sponseren met een banner heb ik natuurlijk geen idee hoe groot dat mag zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:30 schreef Roumen het volgende:
@muisje-eliza : ik wil best wel iets in elkaar sjoppen , als je me de afmetingen geeft.
quote:
Lijkt me stug, want hij is niet hier.quote:
wil je keelpijn krijgen dan , dan hoef je nu alleen maar alle ramen tegenover elkaar open te zettenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat bier goed is voor keelpijn. Toch maar even proberen
Tuurlijk je kent toch dat oud-Hollands spreekwoord van vroegâh: "Bier is den remedie tegen alles!"quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat bier goed is voor keelpijn. Toch maar even proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |