quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 begrijpt wat Michiel bedoelt.
Heb dat vooral met Lego
via de webcamquote:
Had het er vandaag toevallig ook met wat vrienden overquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
*morgen Lego uit de schuur gaat halen*
Iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom![]()
" Ein deutsche Schallplate !!!!!!!! "
Idem. Nog wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MEGAHIT is natuurlijk EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 'm nog wel leuk.
Hij is wel leuk, maar niet MH-waardig, en te laatquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MEGAHIT is natuurlijk EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 'm nog wel leuk.
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
*morgen Lego uit de schuur gaat halen*
De GAST is niet Kim Holland oid hoor...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:21 schreef Krambo het volgende:
Ik voorspel dat er nog een hoop 'hoeren' langskomen vanavond
Pallets vol Lego!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |