quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 begrijpt wat Michiel bedoelt.
Heb dat vooral met Lego
via de webcamquote:
Had het er vandaag toevallig ook met wat vrienden overquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
*morgen Lego uit de schuur gaat halen*
Iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom![]()
" Ein deutsche Schallplate !!!!!!!! "
Idem. Nog wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MEGAHIT is natuurlijk EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 'm nog wel leuk.
Hij is wel leuk, maar niet MH-waardig, en te laatquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MEGAHIT is natuurlijk EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Ik vind 'm nog wel leuk.
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
*morgen Lego uit de schuur gaat halen*
De GAST is niet Kim Holland oid hoor...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:21 schreef Krambo het volgende:
Ik voorspel dat er nog een hoop 'hoeren' langskomen vanavond
Pallets vol Lego!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.
Precies een voorbeeld van muziek die ze bij 3FM niet moeten draaien. Puur omdat het kl*te muziek isquote:
Het regent, het regent, de pannetjes worden natquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
Het regent.. het regent!
Ik zou je ouders aanklagen vanwege het aangedane trauma.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar niet meer fatsoenlijk met Lego kunnen spelen. 10 jaar geleden zijn we verhuisd naar een groter huis, maar door een gebrek aan zolder kan ik nergens mn Lego kwijt. En dat is behoorlijk wat. Ik overdrijf niet als je een pallet met al die dozen kunt vullen.
Ach zo af en toe vind ik het nog wel geinig, maar ajb niet te vaak.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies een voorbeeld van muziek die ze bij 3FM niet moeten draaien. Puur omdat het kl*te muziek is
Ik zou eigenlijk mn oma moeten aanklagen, want zij is de oorzaak van de verhuizing.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou je ouders aanklagen vanwege het aangedane trauma.
*kijkt om zich heen en ziet nog een paar vierkante meter lege vloer*
Gewoon mailen zou ik zeggen, zoiets is altijd te gebruiken zo vlak voor sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Trouwens... een avond vol Bert en Ernie is niet compleet zonder Pepernoten en Appels.
Moet ik em sturen Michiel?
quote:
Ik weet wat jij dit weekend gaat doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
...
Hmmm.... ik zit dit weekend bij mn ouders, maar mn ouders zijn er niet
Heb em laatst ook al een keer gestuurd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon mailen zou ik zeggen, zoiets is altijd te gebruiken zo vlak voor sinterklaas.
Goeiequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef on_air het volgende:
Marc; is Bert en Ernie - Wachten Duurt Lang niet toepasselijker voor Michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |