ene Bas heeft het overgenomen, hij is redacteur ofzo, hij zou kijken wat ie voor me kan doen qua apparatuur! Ik ga nog even de SR hyves spammen en Danny een mail sturen of hij me wil sponseren!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh ja, Eliza, heeft Arno nog gereageerd?
Ik denk dat de meeste mensen het spelletje an sich wel kennen, hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismaken.
denk je fijn how is het made te kijken , huh zappen , waar is disovery geblevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismaken.
Gelukkig werd het niet al wéken aangekondigd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk je fijn how is het made te kijken , huh zappen , waar is disovery gebleven
Ik weet het pas sinds een paar dagen. Maar misschien komt dat omdat ik meestal voetbal op tv neger.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig werd het niet al wéken aangekondigd.
Eredivisie Live-voetbalquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het spelletje an sich wel kennen, hoor![]()
Dat heb ik met meer gasten van Gielquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:16 schreef jmac het volgende:
Snap niet wat giel ooit in die Lucky @dwdd heeft gezien...
Vele aankondigingen op Discovery, elders in de media ook. Ik kijk zelf alleen maar livevoetbal als ik op de club ben, thuis alleen de samenvattingen op zondag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet het pas sinds een paar dagen. Maar misschien komt dat omdat ik meestal voetbal op tv neger.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
"Vraag maar aan Giel, dat mag."![]()
![]()
Wil iemand me oprapen?
danny@fok.nlquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe laat ik Danny van Fok weten wat ik van m wil?![]()
danny@fok.nl?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe laat ik Danny van Fok weten wat ik van m wil?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |