En mijn vraag is dus, is dit echt zo?quote:Nog voordat ik mijn truitje lager kon trekken om te zorgen voor inkijk
Hallooooooo zeg! Wordt er eentje wakkerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
Ik zit net een nieuwe collumn te lezen met daarin deze quote:
[..]
En mijn vraag is dus, is dit echt zo?
Wat die vrouwen zijn altijd aan het zeuren dat we alleen maar naar hun tieten kijken, maar ze maken het er zelf na!
Ik vind geen klachtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
Ik zit net een nieuwe collumn te lezen met daarin deze quote:
[..]
Wat die vrouwen zijn altijd aan het zeuren dat we alleen maar naar hun tieten kijken, maar ze maken het er zelf na!
hij is nsb-er?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
klagen over inkijk, ben je van de verkeerde kant ofzo?
Ze heet Maartje?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij is nsb-er?
Ik heb ook een collega... best leuk meisje.... maartje 36 maar jetsers jongens! DONDERS! cupje D
en dan heeft ze de nare gewoonte om voorover over mijn bureau te leunen ofzo... damn
en naar maar naar der ogen proberen te kijken![]()
Koe met dikke uiers.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef Koepert het volgende:
Maartje 36 klinkt als een koe...
Spelling- en grammaticanazi, tot uw dienst!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
Ik zit net een nieuwe column te lezen met daarin deze quote:
[..]
Want die vrouwen zijn altijd aan het zeuren dat we alleen maar naar hun tieten kijken, maar ze maken het er zelf naar!
quote:
Je wist het gewoon niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:55 schreef magge het volgende:
Ik wist het gewoon niet ok. >_<
Maar, ik de klacht is dat ze klagen dat we naar hun borsten kijken terwijl ze dat willen.
Mjaquote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je wist het gewoon niet?Hoe oud ben je?
Tuurlijk klagen ze/we erover, waarschijnlijk omdat jij de inkijk dan negeert en ze/we met die opmerking TOCH nog even jouw aandacht op hun/mijn meest fantastische feature hebben gericht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |