Goeiequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef on_air het volgende:
Marc; is Bert en Ernie - Wachten Duurt Lang niet toepasselijker voor Michiel
Nee, want ik vind dat wachten juist heel kort duurt!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef on_air het volgende:
Marc; is Bert en Ernie - Wachten Duurt Lang niet toepasselijker voor Michiel
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Lost! Coldplay.![]()
Ik geloof dat ik Jay Z(ie)![]()
Ze zijn vanavond weer goed bezig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:37 schreef themauster het volgende:
weer zo,n heerlijke plaat!
Absoluut. Het eerste uur van RabRadio vanmiddag was ook al zo goed met platen van The Killers, The Verve en Oasis. Minpuntje was dan weer James Morrisson.quote:
je kan niet alles 100% hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Het eerste uur van RabRadio vanmiddag was ook al zo goed met platen van The Killers, The Verve en Oasis. Minpuntje was dan weer James Morrisson.
Helemaal mee eens. Trouwens ook betreft die James Morrisson.. wat een ellende is dat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Het eerste uur van RabRadio vanmiddag was ook al zo goed met platen van The Killers, The Verve en Oasis. Minpuntje was dan weer James Morrisson.
dan zijn we samen de lulquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Dan ben ik nu een lul waarschijnlijk, maar ik vind 'm niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |