En gewoon op Zshare zetten? Kunnen ze 'm ook downloadenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Beetje gek*t met het verzenden van Pepernoten en Appels. Hopen dat ie overgekomen is. Bestand van Wachten Duurt Lang was te groot en heb nu niet zoveel zin om te knippen.
Woei!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, want ik vind dat wachten juist heel kort duurt!
Inderdaad...quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
Feivel, heb je geen kleinere plaatjes of een snellere host? Vrij vervelend zo![]()
Ik heb weer teruggeschakeld naar JPG, Imageshack is heel langzaam idd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
Feivel, heb je geen kleinere plaatjes of een snellere host? Vrij vervelend zo![]()
Veel plezier !quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op een verjaardsg. Maar wel 3FM op de achtergrond
. Al is dat natuurlijk amper te volgen
.
Gewoon de radio zo hard zetten dat niemand elkaar meer kan verstaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op een verjaardag. Maar wel 3FM op de achtergrond
. Al is dat natuurlijk amper te volgen
.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon de radio zo hard zetten dat niemand elkaar meer kan verstaan.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon de radio zo hard zetten dat niemand elkaar meer kan verstaan.
Mijn tv staat al een uur op Discovery Channel zodat ik het niet zou vergetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Straks trouwens @ Discovery FC Groningen - AZ
Ik ben ook net ingeschakeld om precies dezelfde reden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn tv staat al een uur op Discovery Channel zodat ik het niet zou vergeten
http://www.zshare.net/audio/51978266fb23eb22/quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En gewoon op Zshare zetten? Kunnen ze 'm ook downloaden
Voetbal op discovery wat een verloedering.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben ook net ingeschakeld om precies dezelfde reden.
Ron![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/51978266fb23eb22/
Vaag he? 't is maar voor 1 weekend maar Grunn vs AZ is wel een topper dus ik ga zeker kijken met 3FM lekker aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voetbal op discovery wat een verloedering.
Sandstorm z'n eigen site?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
wie heeft er nog ideetjes waar ik mn Sandstorm aktie zou kunnen promoten?
Op FOK zelf, met een advertentie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Morgen Heerenveen - PSV en zondag Ajax - Utrecht zijn ook niet slecht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vaag he? 't is maar voor 1 weekend maar Grunn vs AZ is wel een topper dus ik ga zeker kijken met 3FM lekker aan.
Volgende week 5 december. Ik wil wel ff bankgast spelen en de hele cd meenemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
Volgens mij zijn ze jouw mp3'tje aan het beluisteren Marc.
een banner hier op fok proberen te regelen via danny , als sponseringquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:
SR-hyves (> 400k leden)quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Oh ja, Eliza, heeft Arno nog gereageerd?quote:
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voetbal op discovery wat een verloedering.
ene Bas heeft het overgenomen, hij is redacteur ofzo, hij zou kijken wat ie voor me kan doen qua apparatuur! Ik ga nog even de SR hyves spammen en Danny een mail sturen of hij me wil sponseren!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh ja, Eliza, heeft Arno nog gereageerd?
Ik denk dat de meeste mensen het spelletje an sich wel kennen, hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismaken.
denk je fijn how is het made te kijken , huh zappen , waar is disovery geblevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slimme marketing. Iedereen heeft Discovery dus kan nu een paar keer met voetbal kennismaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |