geen idee..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
Christus......
Onder welke steen heb jij gelegen??
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=searchResult&tdb=nieuws&query=terminatorquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
geen idee..
ik zie het voor het eerst maar loop dus ver achter blijkbaar?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=searchResult&tdb=nieuws&query=terminator
da's 2 dagen geleden..quote:26-11-2008 Flash poster Terminator Salvation
Niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
da's 2 dagen geleden..
zo lang heb ik dan toch niet onder een steen gelegen?
Ruimquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
tja, ok
maar ik ben toch op tijd voor de release
quote:
Ik kan de trailer hier niet kijken maar de tv serie is echt niet je van het :/ Hij is wel aardig hoor maar niet echt terminator 1 & 2 waardig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:30 schreef Darkenrahl het volgende:
ik wist trouwens ook niet dat er een nieuw deel aankwam, maarja... volgens mij wordt deze niet zo goed. Gelukkig is de tv serie er nog.
Ik denk dat Christian Bale toch 1000 x beter kan acteren dan Arnold "GEEEAAATTE DOWWWWHNNNNUNNN"quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:54 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zeg, een Terminator film zonder Ahhhhnuld is geen Terminator film, zeg ik.
Gedoemd te falen dus.
En?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:34 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Ik kan de trailer hier niet kijken maar de tv serie is echt niet je van het :/ Hij is wel aardig hoor maar niet echt terminator 1 & 2 waardig.
Ik hoopte al vanaf het zien van terminator 2 (toen was ik 12 ofzo) dat deel 3 echt in de oorlog zou gaan afspelen. Nou deed deel 3 dat niet, maar hopelijk 4 wel. Kga straks thuis de trailer kijken.
Na de trailer te hebben gezien lijkt het me wel een toffe film maar ze hadden het geen Terminator 4 moeten noemen, gewoon een andere naam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:54 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zeg, een Terminator film zonder Ahhhhnuld is geen Terminator film, zeg ik.
Gedoemd te falen dus.
crap vergeten te kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En?
Wat vond/vind je er van??
terminaotrquote:Op donderdag 11 december 2008 11:25 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Na de trailer te hebben gezien lijkt het me wel een toffe film maar ze hadden het geen Terminator 4 moeten noemen, gewoon een andere naam.
Ja! Das een goeie! Stuur gouw een briefke naar de regisjeur!quote:
Die uit deel 3 was echt de grootste pussy die ik ooit had gezien... John uit T2 was echt nooit zo'n pussy geworden als John uit D3 of uit The Sarah Conner Chronicles...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:35 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom Christian Bale...waaaaaaaaaaroooooom.........
Ik vind Terminator echt zo vet, maar waarom moet die vent met die rotkop die ik niet kan uitstaan John Connor spelen. Nick Stahl was toch goed in deel 3!
Ow ja omdat jij hem niet kan uitstaan is het een slechte keuze. Christian Bale is momenteel een van de betere acteurs in Hollywoord. Vond je The Dark Knight ook al zo dom dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:35 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom Christian Bale...waaaaaaaaaaroooooom.........
Ik vind Terminator echt zo vet, maar waarom moet die vent met die rotkop die ik niet kan uitstaan John Connor spelen. Nick Stahl was toch goed in deel 3!
Ja, dat is ook echt een goede vergelijking. Christian Bale speelt namelijk de Terminatorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:03 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ik denk dat Christian Bale toch 1000 x beter kan acteren dan Arnold "GEEEAAATTE DOWWWWHNNNNUNNN"
Volledig eensch. Well said.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:12 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ow ja omdat jij hem niet kan uitstaan is het een slechte keuze. Christian Bale is momenteel een van de betere acteurs in Hollywoord. Vond je The Dark Knight ook al zo dom dan?
Nick Stahl was goed in Carnivale, maar in T3 maar matig.
Die uit deel 3 was een pussy dat klopt, het was jammer dat Edward Furlong niet meer mee wilde doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Die uit deel 3 was echt de grootste pussy die ik ooit had gezien... John uit T2 was echt nooit zo'n pussy geworden als John uit D3 of uit The Sarah Conner Chronicles...
PouwelZ haat de nieuwste John Conners![]()
The Dark Night is een goede film, alleen jammer dat Bale er in speelt. Maar op zich geeft het niet, want Heath Ledger draagt de film toch in z'n eentje!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:12 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ow ja omdat jij hem niet kan uitstaan is het een slechte keuze. Christian Bale is momenteel een van de betere acteurs in Hollywoord. Vond je The Dark Knight ook al zo dom dan?
Nick Stahl was goed in Carnivale, maar in T3 maar matig.
Verwachting;quote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik volg het niet. Kan iemand een schema maken?
Misschien blijkt dat ze het mis hadden?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef PouwelZ het volgende:
Maar dan klopt het verhaal toch niet meer ten opzichte van deel 1 en/of 2 niet? Daarin wordt gezegd dat John de mensen naar victory leidt :p Dat wij winnen als John het heeft overleefd is een feit.
Precies! En dat zo een grote schok zijn en een grote twist.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien blijkt dat ze het mis hadden?
Dat zou juist voorspelbaar zijn eigenlijk. Ze motten er gewoon een einde aan breien.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies! En dat zo een grote schok zijn en een grote twist.
Nee het kan alle kanten op. In T4 of T5 kan Skynet al bijna verslagen zijn waardoor het Robots terugstuurt in de tijd. De mensen die worden terruggestuurd vanaf T4 of T5 kunen alsnog de toekomst veranderen. Je weet niet wat er in T6 gebeurt.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef thedeedster het volgende:
Er komen sowieso 3 nieuwe films. Een totaal nieuwe trilogie. Punt.
Je weet eigenlijk wat er gaat gebeuren, want de mensen winnen en daarom wordt de terminator terug in de tijd gestuurd. Om JC te doden.
Mooiste voorbeeld is natuurlijk de eerste film waarin John Connor zijn vader terug in de tijd stuurt, die dan zijn moeder voor het eerst ontmoet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:10 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Zowiezo is de hele tijdreizen aan specualtie onderhevig. Er zullen vast wel regels zijn, maar die zijn nooit duidelijk. Ook binnen de T-franchise niet.
Lol helaas, in deze film zit ene Common ofzo, ook een rappert.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als er maar geen rappers of lill waynes als gast figureren
common is geen rapper en is een prima acteur imoquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Lol helaas, in deze film zit ene Common ofzo, ook een rappert.
Ik dacht toch echt dat hij wel een rapper is....quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
common is geen rapper en is een prima acteur imo
Nee nee nee ik wist het ik wist het nee! Geen rappers in een actiefilm. Gaan ze weer grappig doen en "ey swa" zeggen enzo..quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:00 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat hij wel een rapper is....
Ik denk zo uit de losse pols; zomer 2009.quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer komt die uit ?
Ik ga zelf toch echt voor 2. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik deel 1 maar twee keer gezien heb, toen ik nog een stukkie jonger was. Misschien keertje aanschaffen op de digitale versatiele schijf, en dan 1 en 2 achter elkaar kijkenquote:
quote:James Cameron got the idea for The Terminator (1984) while shooting another film in Europe. His vision was of a metal endoskeleton emerging from flames and most of the script was written backwards from there. The endoskeleton would have to be futuristic, and Cameron couldn't afford to set the film in the future. The solution was to bring the future to the present, hence the 'time travel' aspect of the script was written in.
Maak je geen zorgen. Naar goede traditie behoort de neger als eerst het loodje te leggen. In de verre toekomst zijn er immers geen KFC's meer dus gaan ze vanzelf ten onder. Want bananen groeien ook niet meer in het wild.quote:Op maandag 15 december 2008 14:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Nee nee nee ik wist het ik wist het nee! Geen rappers in een actiefilm. Gaan ze weer grappig doen en "ey swa" zeggen enzo..
common is een rapper.. een slechte rapper, dat wel. daarom denken mensen dat hij meer mompelt zingt dan rapt
1-9-9-9!
Seizoen 2 is erg goed! Aanrader dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Elegy het volgende:
De Sarah Connor Chronicles moet ik ook maar eens gaan kijken
Maar raak ik dan niet de draad kwijt als ik daar begin?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Seizoen 2 is erg goed! Aanrader dus!
Het is gewoon een prima serie en als je interesse hebt in het Terminator universum sowieso een must seequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar raak ik dan niet de draad kwijt als ik daar begin?
Of bedoel je gewoon dat het seizoen 2 erg sterk is?
Okee tof, ik ga eens kijken of ik de serie te pakken kan krijgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een prima serie en als je interesse hebt in het Terminator universum sowieso een must see
Terminator: The Sarah Connor Chronicles Deel 4
Je moet het zo zien:
[ afbeelding ]
Je moet natuurlijk wel met seizoen 1 beginnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar raak ik dan niet de draad kwijt als ik daar begin?
Of bedoel je gewoon dat het seizoen 2 erg sterk is?
Nutcase als ik ben: Ligt de serie ook in de winkels of is het een kwestie van importeren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel met seizoen 1 beginnen![]()
Maar vind seizoen 2 beter dan 1, maar seizoen 1 is ook goed te pruimen.
Een kwestie van binnenhalen via internet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nutcase als ik ben: Ligt de serie ook in de winkels of is het een kwestie van importeren?
Dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Een kwestie van binnenhalen via internet.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon een prima serie en als je interesse hebt in het Terminator universum sowieso een must see
Terminator: The Sarah Connor Chronicles Deel 4
Je moet het zo zien:
[ afbeelding ]
Niet volledig volgens wiki:quote:Op woensdag 24 december 2008 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Nee het staat compleet los van T3 volgens de makers..
Met de serie bedoelen ze toch de tv serie of gaat dit over de serie van 3 films?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef kriele het volgende:
Volgens regisseur McG zal de film op zichzelf kunnen staan buiten de originele Terminator-serie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terminator_Salvation
Ik denk dat ze de films en de serie bedoelen. Een volledig opzichzelf staande film.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:43 schreef Darkenrahl het volgende:
[..]
Met de serie bedoelen ze toch de tv serie of gaat dit over de serie van 3 films?
Hopelijk niet, zou liever een goeie film willen zien, die serie is echt té kut. En als ik de tijdlijn goed begrijp moeten we heel deel 3 nu gewoon vergeten?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef PouwelZ het volgende:
Hmmmmm hopelijk zitten er net zoveel chicks in Salvation als in the Chronicles
Door T3: Rise of the machines weten we het volgende:quote:Op woensdag 24 december 2008 11:56 schreef kriele het volgende:
[..]
Niet volledig volgens wiki:
De film kan zowel worden gezien als een sequel die zich 14 jaar na Terminator 3: Rise of the Machines afspeelt, als een prequel die de gebeurtenissen toont die uiteindelijk zullen leiden tot de reis terug in de tijd (naar 1984) van Kyle en de T-800, zoals getoond in The Terminator. Volgens regisseur McG zal de film op zichzelf kunnen staan buiten de originele Terminator-serie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Terminator_Salvation
Maar de serie The Sarah Conner Chronicles zal dit dan waarschijnlijk weer beinvloeden, zodat de timeline wordt veranderd?quote:# 1959
* Sarah J. Connor is born.[1]
# 1980
* Birth of Katherine Brewster.
# May, 1984
* 01:52:00 A terminator, T-800 arrives from the future to kill Sarah Connor.[2]
* 02:01:00 Kyle Reese arrives from the future, to protect Sarah.[2]
* Kyle Reese succeeds, destroying the T-800, but dies himself.[2]
* Some parts from the terminator are left behind at the Cyberdyne facilities.[2]
# February 28, 1985
* John Connor is born with Kyle Reese as his father.[3]
# Unknown
* Cyberdyne starts researching and developing robot technology from the parts of the terminator.[4]
* Sarah was placed in a mental institution after trying to blow up a computer factory and for telling about the soon to come, Judgment Day.[4]
* John is taken care of by the foster family, Todd and Janelle Voight.[4]
# June 7, 1995
* John Connor and Katherine Brewster kiss. She later becomes his wife and Second in command for the Resistance.[5]
# June 8, 1995
* 03:14:00 The terminator T-800 arrives to protect John Connor.[4]
* 04:58:00 The terminator T-1000 arrives to kill John Connor.[4]
* The terminator T-800 succeeds in protecting John Connor, it destroys the terminator T-1000 and released Sarah Connor from the mental institution.[4]
* Sarah and John destroy the remaining parts and the terminator T-800.[4]
* Sarah and John hide from the government.[5]
* Sarah collect weapons and trains John in warfare.[4]
# Unknown
* The government takes over what's left of Cyberdyne System and United States Air Force's Cyber Research Systems division continues researching robot technology.[5]
# Somewhere between August 29 - December 31, 1997
* Sarah was able to live passed the date of the presumed Judgment Day. She dies of leukemia.[5]
* John continues to live a lonely life, off the grid, undetected by Skynet.[5]
# Unknown
* Skynet is being developed by the United States Air Force's Cyber Research Systems division where Lieutenant General Robert Brewster are in charge.[5]
# July 24, 2004
* After John is hurt in a motorbike accident, he and Katherine Brewster meet each other.[5]
* A T-X arrives to find and kill the future members of the resistance. It succeeds in killing several members.[6]
* A virus is unleashed and starts to break down all kinds of civilian and military communication networks.[5]
* A reprogrammed T-850 arrives to protect Katherine Brewster and John Connor and get them safe to Crystal Peak before Skynet goes online.[5]
# July 25, 2004
* 17:18:00 Skynet is activated by U.S General Robert Brewster. Skynet becomes self-aware.[5]
* 18:18:00 First massive nuclear launch initiated.[5]
* Katherine Brewster, John Connor, and the T-850 go to Crystal Peak in hope of stopping Skynet and preventing the nuclear attack, but they find out that Skynet is not there. Instead, the T-850 brought them there to be safe from the nuclear attack.[5]
* The T-850 succeeds in destroying the T-X, but is also destroyed also.[5]
* John Connor becomes the leader of the Resistance.[5]
# 2008
* Kyle Reese is born.[citation needed]
# 2021-2027
* Kyle Reese fought with the 132nd under Perry.[citation needed]
# 2027-2029
* Kyle Reese was assigned to Recon/Security under John Connor.[citation needed]
# 2029
* Skynet decides to send a terminator T-800 back in time to kill Sarah.[2]
* John Connor decides to send back Kyle Reese, to protect Sarah.[2]
* John Connor manages to reprogram a T-800 and decides to send it back to protect his younger self in 1995.[4]
* Skynet decides to send a T-1000 back in time to kill John Connor.[4]
# 2032
* John Connor is killed by a T-850.[5]
* Kathrine Brewster reprograms the same terminator and sends it back to 2004, before Judgment Day to protect her younger self and John Connor.[5]
* Skynet sends back a T-X to try kill several members of the Resistance, including Katherine Brewster.
quote:
dat lijkt me wel het beste en juiste om te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef BroesWillems het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat deel 4 los staat van T3 en TSCC. maar wel verder op de basis die is gelegd door T1 & T2.
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:03 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ik denk dat Christian Bale toch 1000 x beter kan acteren dan Arnold "GEEEAAATTE DOWWWWHNNNNUNNN"
Ze zijn ook allemaal hetzelfde he, die acteurs.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is een tape gelekt waarin Christian Bale tijdens de opnames van Terminator: Salvation helemaal doordraait nadat de Director of Photography een scene verstoort.![]()
http://www.tmz.com/2009/02/02/bale-went-ballistic/4
Daar zat ik ook even aan te denken. Zou me niet eens zoveel verbazenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop maar dat het geënsceneerd is, anders is 't bijzonder triest.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:55 schreef Elegy het volgende:
Ach, hij heeft gewoon een offday moment. Wie weet wat er vantevoren is gebeurt
Tis ook maar een mens.
grootheidswaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:21 schreef TC03 het volgende:
Hij draait wel enorm door. Goede acteur, maar ook een idioot blijkbaar.
Daarom juist dat ik zeg dat hij ook maar een mens is. Niet iedereen is Ghandi of moeder Theresaquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef kriele het volgende:
[..]
Ee mens die door de hele wereld op een voetstuk wordt gezet. Niet iedereen kan daar goed mee om gaan.
Al dat gemiep over "Terminator is geen Terminator zonder Arnold"...quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:02 schreef Djaser het volgende:
Echt niet. Dit wordt een tegenvaller en heb maar niet de illusie dat deze beter zal zijn dan deel drie. Zonder Arnold is dat niet mogelijk.
Doe niet zo misplaatst betweterig, idioot.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:02 schreef Djaser het volgende:
Echt niet. Dit wordt een tegenvaller en heb maar niet de illusie dat deze beter zal zijn dan deel drie. Zonder Arnold is dat niet mogelijk.
Strijd tussen 2 mensen en een paar machinesquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
Al dat gemiep over "Terminator is geen Terminator zonder Arnold"...
Voor mij gaat de Terminator-reeks over de strijd tussen mens en machine met daarin John Connor als middelpunt. Dat Arnold het bepalende gezicht was voor de eerste drie films, wilt nog niet zeggen dat de gehele serie ook werkelijk om hem draait of dat in ieder geval een film zonder hem sowieso geen Terminator film kan zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo misplaatst betweterig, idioot.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo misplaatst betweterig, idioot.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat een lange tenen hier.
Maar weet je wat? Ik kom mijn gelijk wel bij je halen als hij slecht ontvangen wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Dat mag best, misschien valt de film tegen, alleen jouw denigrerende stijl van mening geven doet mijn tenen krommen. 'Heb maar niet de illusie dat...', alsof jij het allemaal wel weet en de rest debiel is. Jij hebt net zo goed de film nog niet gezien, dus doe niet zo uit de hoogte als daar totaal geen reden voor is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Maar weet je wat? Ik kom mijn gelijk wel bij je halen als hij slecht ontvangen wordt.
Als we om je mening verlegen zitten rammelen we wel met de strontemmer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar we zitten hier op een forum. Dus ik sproei mijn stront wanneer ik daar zin in heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef tisauch het volgende:
[..]
Als we om je mening verlegen zitten rammelen we wel met de strontemmer. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:02 schreef Djaser het volgende:
Amenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef devl1nsect het volgende:
Lijkt me een puike film. Goede trailer.
Dat het Arnold niet is, boeiend. Dat het Cameron niet is. Boeiend. Het is een Terminator film!
Ik vind het nu dus al irritant dat John kennelijk verbaasd is dat de terminators menselijke huid gaan namaken en ze een terminator vinden die er uitziet als een mens.quote:
Volgens mij wassie meer verbaasd over het feit dat de Terminators denken dat ze menselijk zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik vind het nu dus al irritant dat John kennelijk verbaasd is dat de terminators menselijke huid gaan namaken en ze een terminator vinden die er uitziet als een mens.
Alsof ie zn hele jeugd is vergeten.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik vind het nu dus al irritant dat John kennelijk verbaasd is dat de terminators menselijke huid gaan namaken en ze een terminator vinden die er uitziet als een mens.
Alsof ie zn hele jeugd is vergeten.
Niet te hopen, want die serie vind ik een belediging voor de hele T-franchise.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het bekend of T4 Salvation voortborduurd op 'The Sarah Connor Chronicles'?
so truequote:Op donderdag 2 april 2009 12:32 schreef kriele het volgende:
[..]
Niet te hopen, want die serie vind ik een belediging voor de hele T-franchise.
zal niet gebeurenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:09 schreef babbode het volgende:
hopelijk een workprint van dit en mijn maand kan er nie meer vanaf
juist, deze moet je gewoon in de bios zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:30 schreef kriele het volgende:
Zo'n film wil je toch ook in zijn volle glorie zien? Niet zo'n gare halfklare workprint.
goeie vraagquote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef _Qmars_ het volgende:
Hoe zou de wereld er uit zien als Skynet alle mensen heeft vernietigd. Zou het systeem zichzelf dan ook opheffen?
Skynet veroorzaakt al een probleem in T3: Skynet was software die de huis, tuin en keuken computers overnam om zo aan een belachelijke rekenkracht te komen, maar bij de start van de serie kernkopontploffingen zouden alle electrische aparaten het al begevenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef _Qmars_ het volgende:
Hoe zou de wereld er uit zien als Skynet alle mensen heeft vernietigd. Zou het systeem zichzelf dan ook opheffen?
Overigens zou dit niet als een verassing moeten komen.quote:Consensus: With storytelling as robotic as the film's iconic villains, Terminator Salvation offers plenty of great effects but lacks the heart of the original films.
Niet echt verassend idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:40 schreef Djaser het volgende:
In Amerika is hij uit en de reviews stromen binnen. Op de IMDB krijgt hij momenteel een 8.4 maar dit is misleidend; enkele dagen terug was het nog een 8.9. Veel belangrijker zijn de reviews op Rotten Tomatoes waar hij op een 35% rotten staat met een gemiddelde 5.2.
[..]
Overigens zou dit niet als een verassing moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou je van actie dan is dit de film voor jou. Hou je meer van dialogen en rustige scenes dan kan je de film beter links laten.
7/10, de film doet imo wat het moet doen. Lekker een avondje actie, niks meer en niks minder.
Er komt overigens geen scene na de credits dus je hoeft niet te blijven zitten ofzo.![]()
IMDb geeft Star Trek een 8.4 met 63,000+ user votes. Terminator Salvation staat inmiddels op een 7.3 met slechts 17,000+ votes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:40 schreef Djaser het volgende:
In Amerika is hij uit en de reviews stromen binnen. Op de IMDB krijgt hij momenteel een 8.4 maar dit is misleidend; enkele dagen terug was het nog een 8.9. Veel belangrijker zijn de reviews op Rotten Tomatoes waar hij op een 35% rotten staat met een gemiddelde 5.2.
[..]
Overigens zou dit niet als een verassing moeten komen.
Nou, dat belooft weinig goeds. Ik vind juist de sfeer in de eerste 2 Terminator films zo goed.quote:het donkere en rauwe van de eerste twee delen zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Ik verwacht dat ik dat ook zal vinden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vond deze veel leuker dan deel 3 maar weer slechter dan deel 2
Dat vond ik ook de Terminator films uitmaken.Ook jammer om te horen dat hij grotendeels uit actie bestaat maar zonder veel bloedvergieten.Ook dat hoort bij Terminator.Maar ja tegenwoordig moet alles een lage rating krijgen om meer cash te vangen.Ik ga natuurlijk ook kijken maar mijn verwachtingen zijn al vrij laag.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, dat belooft weinig goeds. Ik vind juist de sfeer in de eerste 2 Terminator films zo goed.
Tsja, ik word wel een beetje gek van dat gezeur over die Ratings de hele tijd. Als of een PG-13 film per defenitie minder is. Wat maakt dat in hemelsnaam uit? Als of wat extra visueel geweld bepaalt of het een goede film is?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:39 schreef Estolan het volgende:
Al met al een film die eigenlijk wel wat beter moest, maar wegens het verhaal van PG 13 nooit op het niveau zou komen zoals deel 1 en 2 ( want een beetje hetzelfde effect had als Predator en Alien R > de Vs. varianten PG 13)
Precies.Dat was ook mijn gedachte.Je merkt tegenwoordig dat ze krampachtig proberen een lage rating te krijgen alleen om meer geld te maken.Wolverine is een voorbeeld en Terminator zal dat waarscheijlijk ook zijn.Wat deze films daardoor namelijk missen is de rauwe sfeer.Kijk het moet geen bloedbad zijn als Rambo 4quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef Stefan het volgende:
`PG13 is gewoon een kinderfilm. Kijk naar Wolverine, had zoveel beter kunnen zijn.
Het is toch anders. Toen in die fabriek die man werd neergemaaid door een minigun(!) gebeurde er helemaal niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:31 schreef Jeeh het volgende:
Der zat anders nog genoeg bloed in T4 hoor. Ik herinner me 2 scenes aan het einde, 1 met Marcus, 1 met Connor, die meer bloed hadden dan ik verwachtte van een PG 13 film.
Verder begrijp ik niet dat mensen van een rating wakker kunnen liggen. Lekker genieten van de film!
T2 was gewoon waanzinnig, ongevenaard. Aangezien T4 voortborduurt op het verhaal van James Cameron lijkt t me niet zo vreemd dat dat als standaard wordt gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef _Qmars_ het volgende:
Ik snap niet wat iedereen heilig loopt te doen over deel 2? Er zijn al zoveel verschillende producten mee bezig geweest die hun eigen interpretatie geven. Voor het begin van de drie nieuwe films vind ik dit een prima begin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:58 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben net terug van de bioscoop. Toffe film en weer eens bomvol met actie.
Wat ik wel me nog wel afvraag en dat miste ik wel in de film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Inderdaad, het verhaal is me nog niet helemaal duidelijk nu T4 uit is gekomen en daar ook onduidelijkheden in zitten wat betreft Connor enz. Maar T2 had gewoon alles in zich om een kaskraker te worden, geweldige scènes zaten daar in en vooral de laatste in de hoofdkantoor van Skynet met die negert.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:02 schreef Estolan het volgende:
En dan is het nogsteeds raar dat John niet weet wat hij is!
Hij heeft Arnie toch zelf ( later ) terug gestuurd om de jonge John te redden, en zijn PA is ook al terug geweest als hij ouder is, dus dan bestond Marcus allang en was hij ook alweer dood door harttransplantatie.
Er klopt gewoon iets niet
En T2 was uitgekozen als Beste Terminator ooit, voor toen de grootste kaskraker
Strikt genomen valt dat ook te concluderen uit de eerste twee films, en werd nog eens dik onderstreept in T3: Het enige doel van de tijdreizen is het veiligstellen van de toekomst van John Connor. Wordt John Connor niet oud, kan hij niets bij elkaar steken en niets organiseren, waardoor Skynet uiteindelijk wint. Skynet zendt ook pas een Terminator naar 1984 op het moment van verlies, of zoals Reese het zegt: their defense grid was down, we were going to win.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:32 schreef Stefan het volgende:
Dus de oorlog voorkomen kan hij sowieso niet.
Deels. Het was nieuw (deel 1), het was gewaagd, en het is ongetwijfeld Arnold's beste acteerwerk. Zelfs anno 2009 is The Terminator eng omdat Arnold als een niet te stoppen vrachttrein op zijn doel af gaat, en het werkt JUIST omdat hij geen woord uitbrengt. Ook zijn wapen-hantering is correct en ijzingwekkend. Tuurlijk, sommige onderdelen van beide eerste films zijn gedateerd en tekenend voor de tijd waarin ze gemaakt zijn, maar bovenal scoort de film omdat het gewoon een onderdompeling in het Terminator universum is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Estolan het volgende:
ghehe, hij was juist een kaskraker om het verhaal
JC heeft er dan ook sinds 1991 niks meer mee te maken. Om T1 te mogen maken moest ie de rechten overdragen. T2 heeft een goed verhaal. Het gaat ergens over. Zeker de T1000-cut is goed, beter dan de normale versie ook. En het was afgerond wmb.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef muay-toy het volgende:
Leuk dat iedereen hier loopt te discussieren over de verhaallijn van Terminator. Alsof die film draait om het verhaal, ik wed dat James Cameron het zelf niet eens meer snapt allemaal.
ik vond de film ook een 6.5 waard. Had er iets meer van verwacht. Miste de koelbloedigheid van de Terminators uit de eerdere delen ook heel erg (krijsende paling-terminatorsquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef Twizla het volgende:
Er is al getekend voor 2 vervolgen, de grote vraag is, waar waren de t1000's?
En gaat er een nieuwe war ontstaan tussen cyberdyne en skynet (met de serie in mn achterhoofd...).
Ik vond de film een 6.5 waard. Totaal geen diepgang, de actie daarentegen is wel mooi weergegeven.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:34 schreef Bintzak het volgende:
Dat is een T-600, die heeft een rubberen huid omdat skynet pas bij model T-800 in staat is om de menselijke huid na te maken.
In deel een verteld Kyle Reese dat de eerste Terminators heel makkelijk te herkennen zijn aan een rubberen huid bij de nieuwe generatie T-800 is dat moeilijker.
Op deze pagina staan nog meer terminator moddelen die de films nooit gehaald hebben.
http://majesticlizard.tripod.com/index.html
Ik vond T-4 een aardige film, alleen snapte niet waarom Kyle Reese niet meteen werd vermoord in het Skynet kamp zodat John nooit geboren zou worden. En ik miste gigantische gevechten toen de mensen werden bevrijd door het verzet,ze konden zonder probleem ontsnappen per helikopter uit Skynet dat klopte niet helemaal. Maarja op naar Terminator 5 met hopelijk wat massalere confrontaties tussen het verzet en Skynet zijn leger.
En wat trouwens ook een beetje raar was dat John zijn eerste gevecht met een terminator kon overleven. Als een Terminator jouw been vast pakt dan laat die niet los, en dan zal je dus vriendelijk tussen de mechanische klauwtjes geplet worden. Zie T-1 toen Arnold het hart eruit rukte bij die punker.
Morgen maar eens lezen dan, nadat ik naar de bios ben geweest.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:29 schreef Tweek het volgende:
Dit is wel een leuk stukje over de film, uiteraard alleen lezen als je de film gezien hebt: http://www.cracked.com/ar(...)ft-out-bullshit.html
Dit dan niet lezen, pas na de film:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:41 schreef Salamander het volgende:
[..]
Morgen maar eens lezen dan, nadat ik naar de bios ben geweest.
Deze is is ook leuk:
http://www.cracked.com/bl(...)cyberdynes-tech-guy/
Sowieso is cracked een leuke site.
Van de film verwacht ik dat het een goede actiefilm is met hordes robots. Niet dat het niveau van vooral deel 2 gehaald wordt. En ik hoop dat het een beetje logisch aansluit op het verhaal uit 1 en 2.
Dat zoals iemand hiervoor opmerkte Kyle Reese niet gedood wordt is op zich niet zo gek omdat er geen documenten zullen bestaan over een vader die uit de toekomst is gekomen om een kind te verwekken.
Sowieso... wat zou John Connor in de toekomst tegen Kyle Reese gezegd hebben?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dit dan niet lezen, pas na de film:
<knip>
Kan ook weer niet omdat Conner in deze film de littekens oploopt die in deel 2 en deel 3 te zien zijn. Dus deel 2 wordt dan uitgesloten. Deel 1 kan weer niet omdat Reese in deel 1 aangeeft dat hij moest wachten tot dat de terminator op sarah schoot om te weten dat het een terminator was. Of te wel ze zien er allemaal anders uit en zijn niet te onderscheiden. Maar in dit deel komt hij al een terminator tegen die op arnie lijkt, dus had hij hem meteen moeten herkennen in deel 1. Deze film sluit dus niet aan op de vorige delen, er zitten veel referenties in. Het "I'l be back" de wijze waarop Reese zijn shotgun beschermt in deel 1, de motor die een truck achtervolgt, in tegenstelling tot een truk die een motor achtervolgt, het nummer van guns and roses enz. Dat zit er allemaal in, is leuk, maar liever had ik gehad dat er meer aandacht was besteed aan continuiteit. Zolang er in de films niet gesproken wordt over alternatieve tijdslijnen, of universums, is het gewoon kut dat er zo gekloot wordt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:25 schreef Salamander het volgende:
Dan is het wel raar dat ze Kyle niet doden als ze de kans hebben.
En tijdreizen is vaak lastig in films. Maar als je deel 3 niet meetelt kan het best kloppen allemaal.
Dan horen deel 1 en 2 in een tijdlijn die ooit bestaan heeft en afgekapt is met het einde van deel 2.
En speelt deel 4 in de tijdlijn die nog bestond voordat alle info over de chips waarop skynet gebaseerd is vernietigd werd.
Dat vind ik ook een mooie paradox in het verhaal. De technologie waar skynet op gebaseerd is is gebaseerd op onderdelen van een terminator die door skynet uit de toekomst is gestuurd. Skynet bestaat door Skynet.
Dat vond ik ook wel jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens kudo's voor de vele hommages in de film. Van uitspraken tot de complete overname van de laatste scene met Terminator uit T1 (endoskelleton op de trap achter Reese/Connors aan) en de simpele doch effectieve uitleg van het litteken.
ik denk eerder om datgene wat mensen maar deels zagen: een veldslag tussen machines en mensen. Alleen het idee van intelligente robots werkt al goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef Estolan het volgende:
ghehe, hij was juist een kaskraker om het verhaal
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:41 schreef DemonRage het volgende:
In het volgende deel verslaan ze de machines:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: De actiescenes waren redelijk cool, maar ik vond met name het verhaal een stuk minder als in de voorgaande delen; je krijgt echt het gevoel dat dit meer 'glue' is om de actie-scenes aan elkaar te knopen.
Maar goed, ik had gelukkig al een aantal meningen van mensen gelezen over deze film (o.a. in dit topic - bedankt!), en als je de film gaat kijken met de verwachting dat het niet de terminator-to-end-all-terminators is, maar gewoon een degelijke actiefilm, dan kom je niet bedrogen uit. Ik heb me prima vermaakt, in ieder geval.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
Er valt niks te veranderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Synthesist het volgende:
[..]
ik denk eerder om datgene wat mensen maar deels zagen: een veldslag tussen machines en mensen. Alleen het idee van intelligente robots werkt al goed.
Wat ik zelf vaag vind aan het verhaal is dat Reese de vader van Conner is maar uit de toekomst komt. Er vanuit gaand dat iemand uit de toekomst het verleden maar beter niet mag veranderen... (Back to the future)
Denkfout: Reese wordt NIET naar het verleden gestuurd om de oorlog te voorkomen, hij wordt teruggestuurd om Connor's toekomst veilig te stellen. (want in die oorlog moet hij een leider zijn)quote:Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er valt niks te veranderen.
Elke keer stuurt Conner Reese naar het verleden.
Die oorlog komt er toch dus Reese zal altijd naar het verleden moeten
DIt was 2018, niet 2028. De terminators die tegen kogels kunnen zijn. de T-800's. Niet de T-600's Die zijn nog wel te verslaan (zoals je in het begin van de film, met dat gebroken endoskelet wat niet opgeeft, dat was een cool stukje).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:55 schreef Tweek het volgende:
Het gene wat me nog het meeste tegen staat en waar ik niet overna gedacht had tot ik het stuk van cracked las, dat is dan weer stom van mezelf, in de toekomst hadden ze laserwapens, waar zijn die gebleven? Een ander goedpunt, kogels werken niet in de eerste delen, maar nu wel? In deel 2 gaan de terminators kapot aan gesmolten metaal, nu niet? He? Wat? Hoe kan dat?
High altitude nuclear explosionquote:Op zondag 7 juni 2009 14:40 schreef xminator het volgende:
In het laatste deel maken ze een apparaat waarmee ze een krachtige EMP geven en waardoor alle machines het begeven...
Het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denkfout: Reese wordt NIET naar het verleden gestuurd om de oorlog te voorkomen, hij wordt teruggestuurd om Connor's toekomst veilig te stellen. (want in die oorlog moet hij een leider zijn)
of ze schakelen skynet gewoon uit. de grondstoffen en energie moet toch ergens vandaan komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Estolan het volgende:
krijgen we straks deel 5 waar in 1.5uur alle T800's verslagen worden en OH JIPPY JAY de mens toch wint?
Het verzet upload het "I love you" virus van een gevonden laptop (laten we er een endorsement deal van maken en het wordt een Mac Airbookquote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Estolan het volgende:
ja dat vraag ik me ook af, het gaat in deze film wel erg makkelijk
krijgen we straks deel 5 waar in 1.5uur alle T800's verslagen worden en OH JIPPY JAY de mens toch wint?
beter van niet en weer als vanouds een ruige Rated R film!
veel beter had ik hem niet kunnen verwoorden, wederom weer een gemiste kans om de terminator film reeks een nieuwe boost te geven. Een hoop actie, gelikte transformers ehh terminators, het was echt alles behalve een ouderwetse terminator film, ik vond zelfs dat deel 3 nog meer in zich had dan dit deel. Een gemiste kans! en dankzij de trailer was voor mij een belangrijk plotpoint al duidelijk gemaakt. Jammer, oh en de freak out scene van Bale met shane Hurlbutt de DP? was dat de scene waar hij Bryce (die overigens echt er zo niet toe deed in deze film) een afscheidskus gaf?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef linebear het volgende:
Vond hem zeer zwak.... een matige actiefilm, met toevallig terminator erin
Niks, het is gewoonweg een plothole van ongekende proporties. Maakt voor de rest niet zo heel veel uit, want de film blijft vermakelijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Wat heb ik niet begrepen als ik mezelf het volgende afvraag?
Toen Reese in die gevangenis zat op Skynet HQ, en die ene robot z'n gezicht identificeerde, waarom knalden ze 'm niet meteen neer. In het begin werd gezegd dat Reese op de hitlist stond van Skynet, zelfs nog boven Connor. Knal Reese neer -> Connor kan nooit bestaan -> geen verzet -> machines winnen.
Wat heb ik gemist?
Dat vond ik behoorlijk achterlijk. Waarom zo'n knul opsluiten als je em direct door zn kop kunt knallen. Skynet had toch geen last van zn geweten mag ik aannemen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Wat heb ik niet begrepen als ik mezelf het volgende afvraag?
Toen Reese in die gevangenis zat op Skynet HQ, en die ene robot z'n gezicht identificeerde, waarom knalden ze 'm niet meteen neer. In het begin werd gezegd dat Reese op de hitlist stond van Skynet, zelfs nog boven Connor. Knal Reese neer -> Connor kan nooit bestaan -> geen verzet -> machines winnen.
Wat heb ik gemist?
Niet aan gedacht, dat zou idd ook nog kunnen. Als het op tijdreizen aankomt lijkt mij 'wat is gebeurt, dat is gebeurt' het meest logisch. Zoals in Lost. Dat gaat echter niet op voor de Terminator-saga aangezien de gebeurtenissen in T2 judgement day hebben uitgesteld.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:03 schreef Estolan het volgende:
wel op de manier van Back to the Future, dan zou Connor langszamerhand verdwijnen
Ik wil idd T4 slleen zien als download en ik ga van T2 bij de MM de SE even halen. Vooral de T1000-cut, heerlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Besloot om Terminator 2 Judgement day maar weer eens in de DVD speler te stoppen, maar wat blijft het toch een dijk van een film, als je kijkt naar de belichting, camerawerk, T2 was echt zo zijn tijd vooruit vergeleken met andere films uit die periode! ongeëvenaard en nog steeds
Wat is toch die T-1000 cut? Dat is toch gewoon de SE van 153 minuten? 156 als je de easter egg meetelt?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik wil idd T4 slleen zien als download en ik ga van T2 bij de MM de SE even halen. Vooral de T1000-cut, heerlijk.
Ja, maar blijkbaar heeft iemand dat ooit 's ergens T-1000 cut genoemd, ondanks dat dat nergens officieel zo heet.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat is toch die T-1000 cut? Dat is toch gewoon de SE van 153 minuten? 156 als je de easter egg meetelt?
Ah okee, ik dacht al. Vond het namelijk nogal een rare benaming voor de extended editie, tenzij het in één of andere aparte boxset zat.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar heeft iemand dat ooit 's ergens T-1000 cut genoemd, ondanks dat dat nergens officieel zo heet.
Niet? Ik dacht dat die Tinboxversie van 8 jaar terrug zo heette. Met meer scenes oa in de woestijn met een lachende Arnie en de T1000 die aan die gele leuningen in de fabriek blijft plakken. En Johns slaapkamer.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar heeft iemand dat ooit 's ergens T-1000 cut genoemd, ondanks dat dat nergens officieel zo heet.
Potatoepotatoequote:
Dat is dus gewoon de special edition.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat die Tinboxversie van 8 jaar terrug zo heette. Met meer scenes oa in de woestijn met een lachende Arnie en de T1000 die aan die gele leuningen in de fabriek blijft plakken. En Johns slaapkamer.
Want R is idd degarantie dat je een goede film krijgt... (AvP-R bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 17:08 schreef Estolan het volgende:
das nou omdat het PG-13 is en niet Rated R
AvP was Rated PG-13 for violence, language, horror images, slime and gorequote:Op maandag 8 juni 2009 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want R is idd degarantie dat je een goede film krijgt... (AvP-R bijvoorbeeld)
AvP 2 was nog best te pruimenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
AvP was Rated PG-13 for violence, language, horror images, slime and gore
AvP2 wel R ( je zag ook wel een verschil tussen deel 1 en 2 ), ookal viel het wel weer mee
Alien en Predator los waren wel allemaal R
AvP2/AvP-R had nauwelijks verhaal waardoor alle gore (als je het al kon zien) eigenlijk tamelijk nutteloos was...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
AvP was Rated PG-13 for violence, language, horror images, slime and gore
AvP2 wel R ( je zag ook wel een verschil tussen deel 1 en 2 ), ookal viel het wel weer mee
Alien en Predator los waren wel allemaal R
Ik vind het andersom ook erg als mensen hopeloos over de jank gaan zonder blijk van enige kennis van zaken te gevenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:13 schreef Batsiaan het volgende:
Vind dat zo erg, als regisseurs zulke sell-outs zijn en alles doen om hun film geschikt te maken voor een grotere doelgroep (lees: kinderen). Als je al zo gelimiteerd bent, word het al gelijk veel lastiger een goeie film te maken. Neemt niet weg dat het eindgevecht echtwel makkelijk beter had gekund, rating or not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |