Ze zijn ook allemaal hetzelfde he, die acteurs.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is een tape gelekt waarin Christian Bale tijdens de opnames van Terminator: Salvation helemaal doordraait nadat de Director of Photography een scene verstoort.![]()
http://www.tmz.com/2009/02/02/bale-went-ballistic/4
Daar zat ik ook even aan te denken. Zou me niet eens zoveel verbazenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop maar dat het geënsceneerd is, anders is 't bijzonder triest.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:55 schreef Elegy het volgende:
Ach, hij heeft gewoon een offday moment. Wie weet wat er vantevoren is gebeurt
Tis ook maar een mens.
grootheidswaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:21 schreef TC03 het volgende:
Hij draait wel enorm door. Goede acteur, maar ook een idioot blijkbaar.
Daarom juist dat ik zeg dat hij ook maar een mens is. Niet iedereen is Ghandi of moeder Theresaquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef kriele het volgende:
[..]
Ee mens die door de hele wereld op een voetstuk wordt gezet. Niet iedereen kan daar goed mee om gaan.
Al dat gemiep over "Terminator is geen Terminator zonder Arnold"...quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:02 schreef Djaser het volgende:
Echt niet. Dit wordt een tegenvaller en heb maar niet de illusie dat deze beter zal zijn dan deel drie. Zonder Arnold is dat niet mogelijk.
Doe niet zo misplaatst betweterig, idioot.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:02 schreef Djaser het volgende:
Echt niet. Dit wordt een tegenvaller en heb maar niet de illusie dat deze beter zal zijn dan deel drie. Zonder Arnold is dat niet mogelijk.
Strijd tussen 2 mensen en een paar machinesquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
Al dat gemiep over "Terminator is geen Terminator zonder Arnold"...
Voor mij gaat de Terminator-reeks over de strijd tussen mens en machine met daarin John Connor als middelpunt. Dat Arnold het bepalende gezicht was voor de eerste drie films, wilt nog niet zeggen dat de gehele serie ook werkelijk om hem draait of dat in ieder geval een film zonder hem sowieso geen Terminator film kan zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo misplaatst betweterig, idioot.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo misplaatst betweterig, idioot.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat een lange tenen hier.
Maar weet je wat? Ik kom mijn gelijk wel bij je halen als hij slecht ontvangen wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Dat mag best, misschien valt de film tegen, alleen jouw denigrerende stijl van mening geven doet mijn tenen krommen. 'Heb maar niet de illusie dat...', alsof jij het allemaal wel weet en de rest debiel is. Jij hebt net zo goed de film nog niet gezien, dus doe niet zo uit de hoogte als daar totaal geen reden voor is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Maar weet je wat? Ik kom mijn gelijk wel bij je halen als hij slecht ontvangen wordt.
Als we om je mening verlegen zitten rammelen we wel met de strontemmer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar we zitten hier op een forum. Dus ik sproei mijn stront wanneer ik daar zin in heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:56 schreef tisauch het volgende:
[..]
Als we om je mening verlegen zitten rammelen we wel met de strontemmer. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:02 schreef Djaser het volgende:
Amenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef devl1nsect het volgende:
Lijkt me een puike film. Goede trailer.
Dat het Arnold niet is, boeiend. Dat het Cameron niet is. Boeiend. Het is een Terminator film!
Ik vind het nu dus al irritant dat John kennelijk verbaasd is dat de terminators menselijke huid gaan namaken en ze een terminator vinden die er uitziet als een mens.quote:
Volgens mij wassie meer verbaasd over het feit dat de Terminators denken dat ze menselijk zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik vind het nu dus al irritant dat John kennelijk verbaasd is dat de terminators menselijke huid gaan namaken en ze een terminator vinden die er uitziet als een mens.
Alsof ie zn hele jeugd is vergeten.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik vind het nu dus al irritant dat John kennelijk verbaasd is dat de terminators menselijke huid gaan namaken en ze een terminator vinden die er uitziet als een mens.
Alsof ie zn hele jeugd is vergeten.
Niet te hopen, want die serie vind ik een belediging voor de hele T-franchise.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Is het bekend of T4 Salvation voortborduurd op 'The Sarah Connor Chronicles'?
so truequote:Op donderdag 2 april 2009 12:32 schreef kriele het volgende:
[..]
Niet te hopen, want die serie vind ik een belediging voor de hele T-franchise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |