geen idee..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
Christus......
Onder welke steen heb jij gelegen??
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=searchResult&tdb=nieuws&query=terminatorquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
geen idee..
ik zie het voor het eerst maar loop dus ver achter blijkbaar?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=searchResult&tdb=nieuws&query=terminator
da's 2 dagen geleden..quote:26-11-2008 Flash poster Terminator Salvation
Niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
da's 2 dagen geleden..
zo lang heb ik dan toch niet onder een steen gelegen?
Ruimquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
tja, ok
maar ik ben toch op tijd voor de release
quote:
Ik kan de trailer hier niet kijken maar de tv serie is echt niet je van het :/ Hij is wel aardig hoor maar niet echt terminator 1 & 2 waardig.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:30 schreef Darkenrahl het volgende:
ik wist trouwens ook niet dat er een nieuw deel aankwam, maarja... volgens mij wordt deze niet zo goed. Gelukkig is de tv serie er nog.
Ik denk dat Christian Bale toch 1000 x beter kan acteren dan Arnold "GEEEAAATTE DOWWWWHNNNNUNNN"quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:54 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zeg, een Terminator film zonder Ahhhhnuld is geen Terminator film, zeg ik.
Gedoemd te falen dus.
En?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:34 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Ik kan de trailer hier niet kijken maar de tv serie is echt niet je van het :/ Hij is wel aardig hoor maar niet echt terminator 1 & 2 waardig.
Ik hoopte al vanaf het zien van terminator 2 (toen was ik 12 ofzo) dat deel 3 echt in de oorlog zou gaan afspelen. Nou deed deel 3 dat niet, maar hopelijk 4 wel. Kga straks thuis de trailer kijken.
Na de trailer te hebben gezien lijkt het me wel een toffe film maar ze hadden het geen Terminator 4 moeten noemen, gewoon een andere naam.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:54 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zeg, een Terminator film zonder Ahhhhnuld is geen Terminator film, zeg ik.
Gedoemd te falen dus.
crap vergeten te kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En?
Wat vond/vind je er van??
terminaotrquote:Op donderdag 11 december 2008 11:25 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Na de trailer te hebben gezien lijkt het me wel een toffe film maar ze hadden het geen Terminator 4 moeten noemen, gewoon een andere naam.
Ja! Das een goeie! Stuur gouw een briefke naar de regisjeur!quote:
Die uit deel 3 was echt de grootste pussy die ik ooit had gezien... John uit T2 was echt nooit zo'n pussy geworden als John uit D3 of uit The Sarah Conner Chronicles...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:35 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom Christian Bale...waaaaaaaaaaroooooom.........
Ik vind Terminator echt zo vet, maar waarom moet die vent met die rotkop die ik niet kan uitstaan John Connor spelen. Nick Stahl was toch goed in deel 3!
Ow ja omdat jij hem niet kan uitstaan is het een slechte keuze. Christian Bale is momenteel een van de betere acteurs in Hollywoord. Vond je The Dark Knight ook al zo dom dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:35 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom Christian Bale...waaaaaaaaaaroooooom.........
Ik vind Terminator echt zo vet, maar waarom moet die vent met die rotkop die ik niet kan uitstaan John Connor spelen. Nick Stahl was toch goed in deel 3!
Ja, dat is ook echt een goede vergelijking. Christian Bale speelt namelijk de Terminatorquote:Op donderdag 11 december 2008 11:03 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ik denk dat Christian Bale toch 1000 x beter kan acteren dan Arnold "GEEEAAATTE DOWWWWHNNNNUNNN"
Volledig eensch. Well said.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:12 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ow ja omdat jij hem niet kan uitstaan is het een slechte keuze. Christian Bale is momenteel een van de betere acteurs in Hollywoord. Vond je The Dark Knight ook al zo dom dan?
Nick Stahl was goed in Carnivale, maar in T3 maar matig.
Die uit deel 3 was een pussy dat klopt, het was jammer dat Edward Furlong niet meer mee wilde doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Die uit deel 3 was echt de grootste pussy die ik ooit had gezien... John uit T2 was echt nooit zo'n pussy geworden als John uit D3 of uit The Sarah Conner Chronicles...
PouwelZ haat de nieuwste John Conners![]()
The Dark Night is een goede film, alleen jammer dat Bale er in speelt. Maar op zich geeft het niet, want Heath Ledger draagt de film toch in z'n eentje!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:12 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Ow ja omdat jij hem niet kan uitstaan is het een slechte keuze. Christian Bale is momenteel een van de betere acteurs in Hollywoord. Vond je The Dark Knight ook al zo dom dan?
Nick Stahl was goed in Carnivale, maar in T3 maar matig.
Verwachting;quote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik volg het niet. Kan iemand een schema maken?
Misschien blijkt dat ze het mis hadden?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:50 schreef PouwelZ het volgende:
Maar dan klopt het verhaal toch niet meer ten opzichte van deel 1 en/of 2 niet? Daarin wordt gezegd dat John de mensen naar victory leidt :p Dat wij winnen als John het heeft overleefd is een feit.
Precies! En dat zo een grote schok zijn en een grote twist.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien blijkt dat ze het mis hadden?
Dat zou juist voorspelbaar zijn eigenlijk. Ze motten er gewoon een einde aan breien.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies! En dat zo een grote schok zijn en een grote twist.
Nee het kan alle kanten op. In T4 of T5 kan Skynet al bijna verslagen zijn waardoor het Robots terugstuurt in de tijd. De mensen die worden terruggestuurd vanaf T4 of T5 kunen alsnog de toekomst veranderen. Je weet niet wat er in T6 gebeurt.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef thedeedster het volgende:
Er komen sowieso 3 nieuwe films. Een totaal nieuwe trilogie. Punt.
Je weet eigenlijk wat er gaat gebeuren, want de mensen winnen en daarom wordt de terminator terug in de tijd gestuurd. Om JC te doden.
Mooiste voorbeeld is natuurlijk de eerste film waarin John Connor zijn vader terug in de tijd stuurt, die dan zijn moeder voor het eerst ontmoet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:10 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Zowiezo is de hele tijdreizen aan specualtie onderhevig. Er zullen vast wel regels zijn, maar die zijn nooit duidelijk. Ook binnen de T-franchise niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |