Dat vroeg ik me dus ook al af, aangezien twee vrienden van me konden kiezen en die camping A3 hebben gekozen, en toen wilde ik ook bestellen en kon het niet (wist ik veel dat je dan e-tickets moest bestellen).quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef Leonos het volgende:
Als je geen camping kon kiezen bij het kopen, waar moet je dan staan ?
Of mag je dan zelf kiezen
Anders mag je ook wel bij ons staan hoor, als het vol isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
TVP, want ik ga zeer waarschijnlijk ook
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, aangezien twee vrienden van me konden kiezen en die camping A3 hebben gekozen, en toen wilde ik ook bestellen en kon het niet (wist ik veel dat je dan e-tickets moest bestellen).
Felixa, dan loop je dus wel het risico dat het vol is, dus dan moet je er extra extra vroeg zijn om je plek te bemachtigen, wil ik op A3 komen te staan zonder dat ik e-tickets koop?
Ik heb vrijwel altijd op A3 gestaan en zelfs op vrijdagavond kwamen daar altijd nog mensen bij. A1 zit meestal wel snel vol maar A3 is zo gigagroot daar is altijd wel een plekje te vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
TVP, want ik ga zeer waarschijnlijk ook
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, aangezien twee vrienden van me konden kiezen en die camping A3 hebben gekozen, en toen wilde ik ook bestellen en kon het niet (wist ik veel dat je dan e-tickets moest bestellen).
Felixa, dan loop je dus wel het risico dat het vol is, dus dan moet je er extra extra vroeg zijn om je plek te bemachtigen, wil ik op A3 komen te staan zonder dat ik e-tickets koop?
Oh da's fijn, dankje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel altijd op A3 gestaan en zelfs op vrijdagavond kwamen daar altijd nog mensen bij. A1 zit meestal wel snel vol maar A3 is zo gigagroot daar is altijd wel een plekje te vinden.![]()
Zelf kwamen we meestal donderdag tegen de avond en dan waren er nog hele stukken veld leeg.
1 uur dacht ik altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh da's fijn, dankje.
Nog een vraagje (als't mag) : hoe laat begint het festival meestal op donderdag?
De afgelopen jaren begonnen de bands rond een uur of 17.00.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh da's fijn, dankje.
Nog een vraagje (als't mag) : hoe laat begint het festival meestal op donderdag?
Vorig jaar:quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Sowieso RW, na een jaar of 3 achter elkaar had ik het wel weer gezien.quote:
Ik ga voor het eerst niet werkend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sowieso RW, na een jaar of 3 achter elkaar had ik het wel weer gezien.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar:Oja Radiohead stond erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.![]()
na zaterdag maar besloten nooit meer te drinkenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef kreuk050 het volgende:
Vooraan en bizar dronken/stoned
Nu al zin in
Ja, dat stond op graz.nlquote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef tarzan1 het volgende:
http://www.mainsquarefestival.fr/2009/
meer mensen die dat bekend voor komt?
30.000quote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef kreuk050 het volgende:
Ah 2 festivals van dezelfde organisatie.
Zo betalen ze die te gekke line-up dus.
Hoe groot is de cap. van dat franse festival? Ook 80 duizend?
Jup, kaartje tot de grens kopen (volgens mij roosendaal (grens)) ofzo, dacht dat t een apart station was, en anders tot eerst station ín belgie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Beste mede-festivalgangers,
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook naar RW. Aangezien ik een OVkaart heb wilde ik met de trein heengaan. En ik heb gelezen dat je gratis vanaf elk willekeurig belgisch station naar station Leuven kan reizen. Maar als ik vanaf Amsterdam centraal reis, wat is dan de meest logische route? ik moet dan namelijk wel een kaartje kopen van het laatste station in Nederland tot het eerste station in Belgie neem ik aan.
Iemand ervaring hiermee?
En verder nog tips truuks en hints voor iemand die voor het eerst naar eenf estival gaat?
Alvast bedankt
Oh niet helemaal goed gelezen, ik denk idd zoals gezegd laatste station in NL, en eerste in BE, verder lijkt me t meest logisch voor jou om de internationale trein naar Mechelen te pakken, dan kan je volgens mij van daar zo naar Leuven met een boemeltreintje, en dan met pendelbusje naar Werchterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook naar RW. Aangezien ik een OVkaart heb wilde ik met de trein heengaan. En ik heb gelezen dat je gratis vanaf elk willekeurig belgisch station naar station Leuven kan reizen. Maar als ik vanaf Amsterdam centraal reis, wat is dan de meest logische route? ik moet dan namelijk wel een kaartje kopen van het laatste station in Nederland tot het eerste station in Belgie neem ik aan.
Iemand ervaring hiermee?
En verder nog tips truuks en hints voor iemand die voor het eerst naar eenf estival gaat?
Alvast bedankt
Waarom zou je met de internationale trein gaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:38 schreef portie het volgende:
Vraag is dan natuurlijk of je OV ook in de internationale trein geldig is en dat betwijfel ik.
Zodra de sneltrein de grens overgaat, wordt het automatisch een internationale trein.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom zou je met de internationale trein gaan?
Ik heb dat een keer gedaan naar Graspop en gewoon met een sneltrein daarheen.
Ging perfect.
Ja hoor OV is gewoon geldig in die Benelux trein, die van Brussel naar Amsterdam rijdt, je hoeft ook niet te reserveren ofzo, is in weze gewoon een intercity, maar dan rijdtie door naar Brussel ipv Roosendaal ofzo. Dus in NL is gewoon je OV geldigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:38 schreef portie het volgende:
Vraag is dan natuurlijk of je OV ook in de internationale trein geldig is en dat betwijfel ik.
Pinkpop is echt om te huilen vind ik.quote:
Ik zou ze lekker verkopen voor de helft van het geldquote:
Dan krijg je nog mensen die gaan mailen van: "Waarom voor zoveel geld? Je hebt ze maar gewonnen, geeft ze aan mij! huil huil huil"quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou ze lekker verkopen voor de helft van het geld
A just question. Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt
Mwoah, gewoon niet melden dat je ze hebt gewonnen. Marktplaats of iets dergelijks voor een eurootje of 80 aanbieden x 2. En dat lekker aan bierbonnen op werchter besteden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan krijg je nog mensen die gaan mailen van: "Waarom voor zoveel geld? Je hebt ze maar gewonnen, geeft ze aan mij! huil huil huil"
Gewoon roosendaal - Leuven kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt
Ik zit er serieus over te denken maar dan moet ik even met degene die ik mee heb gevraagd overleggen, het is namelijk één passepartout voor twee personen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou ze lekker verkopen voor de helft van het geld
Ja, dat is nog steeds.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is het trouwens niet meer dat je gratis met het OV kan in Belgie met je RW kaartje? Dat hebben ze ook een aantal jaar gehad.
Nou dan is het helemaal makkelijk! Gewoon kaartje tot roosendaal daarna gratiesquote:
Ik vond het vorig jaar goed te doen. Wel een uurtje file ofzo voor Werchter, maar dat is onvermijdelijk lijkt mij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef SpaceCheeks het volgende:
Weet iemand of het met de auto te doen is, qua parkeren enzo?
Makkelijk, wij waren er al behoorlijk vroeg (om half 9 stond onze tent al), weet alleen niet meer precies hoe laat we aankwamen. De file voor Werchter vond ik ook behoorlijk meevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef SpaceCheeks het volgende:
Weet iemand of het met de auto te doen is, qua parkeren enzo?
*Kijkt FoBo*quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
tvp
Ga denk vanavond bestellen. Is Werchter leuk in je eentje ?
En jij hebt Bellamy in je avaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
*Kijkt FoBo*
21 jaar en vrouw. Je mag bij ons staan
Edit: Voor een biertje uiteraard.
Was ik maar zo'n bofkont. Ik heb dan lekker gewoon diplomauitreikingquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:07 schreef Hanneke12345 het volgende:
Precies het weekend voor de diploma-uitreiking voor mij, dus dat is wel relaxt.
Gewoon je diploma op laten sturen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Was ik maar zo'n bofkont. Ik heb dan lekker gewoon diplomauitreiking![]()
![]()
.
Ja maarja, het is ook meteen feest en zo, kan moeilijk niet op komen dagen. Ook een beetje ongepast.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gewoon je diploma op laten sturen.
Regel je goed ouwe playert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
*Kijkt FoBo*
21 jaar en vrouw. Je mag bij ons staan
Edit: Voor een biertje uiteraard.
De 1e vraag is al beantwoord in dit topic, maar even in de herhaling:quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef WasMachinator het volgende:
omdat de PP lineup toch niet zo spectaculair is als smeets ons liet geloven hebben mijn vrienden en ik besloten om naar Rockwerchter te gaan. alleen vroegen we ons 2 dingen af:
Hoelaat begint het programma doorgaans @ Rockwerchter.
wat is een goede campingzone om op te liggen
alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 2e vraag, ergens op de A campings. die liggen allemaal langs 1 rechte weg, weet alleen niet meer precies welke ik op stond. Vorig jaar was er ook een camping zonder sanitaire voorzieningen, daar moet je dus niet terecht komen.
Is goed te doen, je hoeft ook lekker geen rekening te houden met anderenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
tvp
Je hebt nog wel een paar maanden. Alhoewel het programma dit jaar toch wel goed is, dus ik zou zelf niet langer wachten dan eind april.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hoe snel kan je verwachten dat Werchter uitverkocht raakt eigenlijk? (Maw, hoe snel moet ik beslissen of ik/we wel of niet gaat/gaan?)
Vorig jaar was het alleen drank.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef Lips het volgende:
zijn de bonnen die je via de site kunt kopen echt alleen voor drank of ook voor eten?
Dan heb ik er een stuk minder nodigquote:
Drank, vandaar ook de naam, drankbonnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef Lips het volgende:
zijn de bonnen die je via de site kunt kopen echt alleen voor drank of ook voor eten?
Je weet 't maar nooit met die Belgen hequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Drank, vandaar ook de naam, drankbonnen
Dat is een ding wat zeker is!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Lips het volgende:
[..]
Je weet 't maar nooit met die Belgen he
Die bonnen kostten een euro per stuk en het hangt er vanaf wat je haalt. Voor 5 tot 8 bonnen kun je een fatsoenlijke maaltiijd scoren. Ik vond het eten goed te doen daar!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan heb ik er een stuk minder nodig
Waar moet ik aan denken bij prijzen van eten?
noortje en ik zijn dr ook, drop je tent maar in de buurt als je wilquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
tvp
Jups. Staat ook aangegeven op de website van Werchter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef Hanneke12345 het volgende:
Als je wil kamperen daar moet je neem ik aan toch gewoon een combiticket en een campingticket kopen? /festivaln00b
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jups. Staat ook aangegeven op de website van Werchter.
Edit: Kies bij het bestellen voor camping A3, die ligt dichterbij het terrein.
Heb je dan kaarten via België besteld/ben je belg? Anders moest je namelijk kiezen tussen A3 of C3 (als je dus voor de keuze e-ticket ging, de keuze die je als Nederlander moest maken).quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kon helemaal geen camping kiezen?
Zie het ja, toen ik ze bestelde was de waarschuwing dat Nederlanders alleen een e-ticket konden bestellen, vreemd. Nou ja, in dat geval kan je dus ook gewoon een papieren kaartje bestellen en dan hoef je inderdaad niet voor een camping te kiezen. Als je echter een e-ticket besteld moet je dat wel doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef Lips het volgende:
Je kan als Nederlander toch ook die Fast Classic Paper Tickets kiezen?
Er moeten nog heel wat namen bijkomen hoor... Zegmaar nog ongeveer het dubbele van wat er nu bekend is gemaakt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:16 schreef stephanie_xx het volgende:
Dus is dit echt de final line-up? Er word niks meer toegevoegd? Ik had nog gehoopt dat Keane zou komen.
Hoef? Of Mag? Zou je met het papieren kaartje overal mogen gaan staan waar je wil? Of wordt het dan gewoon bidden dat je een goede camping hebt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zie het ja, toen ik ze bestelde was de waarschuwing dat Nederlanders alleen een e-ticket konden bestellen, vreemd. Nou ja, in dat geval kan je dus ook gewoon een papieren kaartje bestellen en dan hoef je inderdaad niet voor een camping te kiezen. Als je echter een e-ticket besteld moet je dat wel doen.
Het lijkt me, net als vorig jaar, dat je gewoon kan staan waar je wilt. Je kunt niet kiezen voor een camping bij een papieren kaartje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoef? Of Mag? Zou je met het papieren kaartje overal mogen gaan staan waar je wil? Of wordt het dan gewoon bidden dat je een goede camping hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |