Ik vond het vorig jaar goed te doen. Wel een uurtje file ofzo voor Werchter, maar dat is onvermijdelijk lijkt mij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef SpaceCheeks het volgende:
Weet iemand of het met de auto te doen is, qua parkeren enzo?
Makkelijk, wij waren er al behoorlijk vroeg (om half 9 stond onze tent al), weet alleen niet meer precies hoe laat we aankwamen. De file voor Werchter vond ik ook behoorlijk meevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef SpaceCheeks het volgende:
Weet iemand of het met de auto te doen is, qua parkeren enzo?
*Kijkt FoBo*quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
tvp
Ga denk vanavond bestellen. Is Werchter leuk in je eentje ?
En jij hebt Bellamy in je avaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
*Kijkt FoBo*
21 jaar en vrouw. Je mag bij ons staan
Edit: Voor een biertje uiteraard.
Was ik maar zo'n bofkont. Ik heb dan lekker gewoon diplomauitreikingquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:07 schreef Hanneke12345 het volgende:
Precies het weekend voor de diploma-uitreiking voor mij, dus dat is wel relaxt.
Gewoon je diploma op laten sturen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Was ik maar zo'n bofkont. Ik heb dan lekker gewoon diplomauitreiking![]()
![]()
.
Ja maarja, het is ook meteen feest en zo, kan moeilijk niet op komen dagen. Ook een beetje ongepast.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gewoon je diploma op laten sturen.
Regel je goed ouwe playert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
*Kijkt FoBo*
21 jaar en vrouw. Je mag bij ons staan
Edit: Voor een biertje uiteraard.
De 1e vraag is al beantwoord in dit topic, maar even in de herhaling:quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef WasMachinator het volgende:
omdat de PP lineup toch niet zo spectaculair is als smeets ons liet geloven hebben mijn vrienden en ik besloten om naar Rockwerchter te gaan. alleen vroegen we ons 2 dingen af:
Hoelaat begint het programma doorgaans @ Rockwerchter.
wat is een goede campingzone om op te liggen
alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 2e vraag, ergens op de A campings. die liggen allemaal langs 1 rechte weg, weet alleen niet meer precies welke ik op stond. Vorig jaar was er ook een camping zonder sanitaire voorzieningen, daar moet je dus niet terecht komen.
Is goed te doen, je hoeft ook lekker geen rekening te houden met anderenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Susi het volgende:
tvp
Ga denk vanavond bestellen. Is Werchter leuk in je eentje ?
Je hebt nog wel een paar maanden. Alhoewel het programma dit jaar toch wel goed is, dus ik zou zelf niet langer wachten dan eind april.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef Hanneke12345 het volgende:
Hoe snel kan je verwachten dat Werchter uitverkocht raakt eigenlijk? (Maw, hoe snel moet ik beslissen of ik/we wel of niet gaat/gaan?)
Vorig jaar was het alleen drank.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:16 schreef Lips het volgende:
zijn de bonnen die je via de site kunt kopen echt alleen voor drank of ook voor eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |