Dat vroeg ik me dus ook al af, aangezien twee vrienden van me konden kiezen en die camping A3 hebben gekozen, en toen wilde ik ook bestellen en kon het niet (wist ik veel dat je dan e-tickets moest bestellen).quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef Leonos het volgende:
Als je geen camping kon kiezen bij het kopen, waar moet je dan staan ?
Of mag je dan zelf kiezen
Anders mag je ook wel bij ons staan hoor, als het vol isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
TVP, want ik ga zeer waarschijnlijk ook
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, aangezien twee vrienden van me konden kiezen en die camping A3 hebben gekozen, en toen wilde ik ook bestellen en kon het niet (wist ik veel dat je dan e-tickets moest bestellen).
Felixa, dan loop je dus wel het risico dat het vol is, dus dan moet je er extra extra vroeg zijn om je plek te bemachtigen, wil ik op A3 komen te staan zonder dat ik e-tickets koop?
Ik heb vrijwel altijd op A3 gestaan en zelfs op vrijdagavond kwamen daar altijd nog mensen bij. A1 zit meestal wel snel vol maar A3 is zo gigagroot daar is altijd wel een plekje te vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
TVP, want ik ga zeer waarschijnlijk ook
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, aangezien twee vrienden van me konden kiezen en die camping A3 hebben gekozen, en toen wilde ik ook bestellen en kon het niet (wist ik veel dat je dan e-tickets moest bestellen).
Felixa, dan loop je dus wel het risico dat het vol is, dus dan moet je er extra extra vroeg zijn om je plek te bemachtigen, wil ik op A3 komen te staan zonder dat ik e-tickets koop?
Oh da's fijn, dankje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel altijd op A3 gestaan en zelfs op vrijdagavond kwamen daar altijd nog mensen bij. A1 zit meestal wel snel vol maar A3 is zo gigagroot daar is altijd wel een plekje te vinden.![]()
Zelf kwamen we meestal donderdag tegen de avond en dan waren er nog hele stukken veld leeg.
1 uur dacht ik altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh da's fijn, dankje.
Nog een vraagje (als't mag) : hoe laat begint het festival meestal op donderdag?
De afgelopen jaren begonnen de bands rond een uur of 17.00.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh da's fijn, dankje.
Nog een vraagje (als't mag) : hoe laat begint het festival meestal op donderdag?
Vorig jaar:quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Sowieso RW, na een jaar of 3 achter elkaar had ik het wel weer gezien.quote:
Ik ga voor het eerst niet werkend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sowieso RW, na een jaar of 3 achter elkaar had ik het wel weer gezien.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar:Oja Radiohead stond erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.![]()
na zaterdag maar besloten nooit meer te drinkenquote:Op zondag 1 maart 2009 19:51 schreef kreuk050 het volgende:
Vooraan en bizar dronken/stoned
Nu al zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |