Ja, dat stond op graz.nlquote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef tarzan1 het volgende:
http://www.mainsquarefestival.fr/2009/
meer mensen die dat bekend voor komt?
30.000quote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef kreuk050 het volgende:
Ah 2 festivals van dezelfde organisatie.
Zo betalen ze die te gekke line-up dus.
Hoe groot is de cap. van dat franse festival? Ook 80 duizend?
Jup, kaartje tot de grens kopen (volgens mij roosendaal (grens)) ofzo, dacht dat t een apart station was, en anders tot eerst station ín belgie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Beste mede-festivalgangers,
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook naar RW. Aangezien ik een OVkaart heb wilde ik met de trein heengaan. En ik heb gelezen dat je gratis vanaf elk willekeurig belgisch station naar station Leuven kan reizen. Maar als ik vanaf Amsterdam centraal reis, wat is dan de meest logische route? ik moet dan namelijk wel een kaartje kopen van het laatste station in Nederland tot het eerste station in Belgie neem ik aan.
Iemand ervaring hiermee?
En verder nog tips truuks en hints voor iemand die voor het eerst naar eenf estival gaat?
Alvast bedankt
Oh niet helemaal goed gelezen, ik denk idd zoals gezegd laatste station in NL, en eerste in BE, verder lijkt me t meest logisch voor jou om de internationale trein naar Mechelen te pakken, dan kan je volgens mij van daar zo naar Leuven met een boemeltreintje, en dan met pendelbusje naar Werchterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik ga waarschijnlijk dit jaar ook naar RW. Aangezien ik een OVkaart heb wilde ik met de trein heengaan. En ik heb gelezen dat je gratis vanaf elk willekeurig belgisch station naar station Leuven kan reizen. Maar als ik vanaf Amsterdam centraal reis, wat is dan de meest logische route? ik moet dan namelijk wel een kaartje kopen van het laatste station in Nederland tot het eerste station in Belgie neem ik aan.
Iemand ervaring hiermee?
En verder nog tips truuks en hints voor iemand die voor het eerst naar eenf estival gaat?
Alvast bedankt
Waarom zou je met de internationale trein gaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:38 schreef portie het volgende:
Vraag is dan natuurlijk of je OV ook in de internationale trein geldig is en dat betwijfel ik.
Zodra de sneltrein de grens overgaat, wordt het automatisch een internationale trein.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom zou je met de internationale trein gaan?
Ik heb dat een keer gedaan naar Graspop en gewoon met een sneltrein daarheen.
Ging perfect.
Ja hoor OV is gewoon geldig in die Benelux trein, die van Brussel naar Amsterdam rijdt, je hoeft ook niet te reserveren ofzo, is in weze gewoon een intercity, maar dan rijdtie door naar Brussel ipv Roosendaal ofzo. Dus in NL is gewoon je OV geldigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:38 schreef portie het volgende:
Vraag is dan natuurlijk of je OV ook in de internationale trein geldig is en dat betwijfel ik.
Pinkpop is echt om te huilen vind ik.quote:
Ik zou ze lekker verkopen voor de helft van het geldquote:
Dan krijg je nog mensen die gaan mailen van: "Waarom voor zoveel geld? Je hebt ze maar gewonnen, geeft ze aan mij! huil huil huil"quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou ze lekker verkopen voor de helft van het geld
A just question. Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt
Mwoah, gewoon niet melden dat je ze hebt gewonnen. Marktplaats of iets dergelijks voor een eurootje of 80 aanbieden x 2. En dat lekker aan bierbonnen op werchter besteden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan krijg je nog mensen die gaan mailen van: "Waarom voor zoveel geld? Je hebt ze maar gewonnen, geeft ze aan mij! huil huil huil"
Gewoon roosendaal - Leuven kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:37 schreef stephanie_xx het volgende:
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt
Ik zit er serieus over te denken maar dan moet ik even met degene die ik mee heb gevraagd overleggen, het is namelijk één passepartout voor twee personen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zou ze lekker verkopen voor de helft van het geld
Ja, dat is nog steeds.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is het trouwens niet meer dat je gratis met het OV kan in Belgie met je RW kaartje? Dat hebben ze ook een aantal jaar gehad.
Nou dan is het helemaal makkelijk! Gewoon kaartje tot roosendaal daarna gratiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |