Fakesquote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef paulzurrr. het volgende:
Kleine collectie van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat een tvp allen zo saai is, hier wat plaatjes om van te genieten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef paulzurrr. het volgende:
Kleine collectie van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de band in het gaatje doen is een beetje een gepiel ja. ik wou ook naar de juwelier gaan toen der tijd. maar na een hele avond toch zelf proberen lukte me het toch op een gegeven moment.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Jewel het volgende:
[..]
Mooi!![]()
925, bedankt voor de uitleg!
Dacht al iets dergelijks, maar het zat zo strak dat ik zonder het zeker te weten geen grof geweld te durfte te gebruiken. Er zitten bij mij geen knopjes, je moet er gewoon hard aan trekken. Maar ik zit nu alleen nog met het probleem dat de band niet door het gaatje kan. Even naar de juwelier toe denk ik.
Ik heb hem, maar ben een wijsvinger nagel armer. auwww.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef 925 het volgende:
[..]
de band in het gaatje doen is een beetje een gepiel ja. ik wou ook naar de juwelier gaan toen der tijd. maar na een hele avond toch zelf proberen lukte me het toch op een gegeven moment.
daar was je toch mee gevallen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:12 schreef Mr.G het volgende:
Binnenkort ook maar eens een foto sessie doen. Vooral mijn PRS 516 is pure liefde
Van 50 meter afstand zie ik nog dat die dingen nep zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef paulzurrr. het volgende:
Kleine collectie van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe...bekende plaatjes uit een Graal topicquote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat een tvp allen zo saai is, hier wat plaatjes om van te genieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, en uit een GC topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:57 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Hehe...bekende plaatjes uit een Graal topic
Dit is gewoon een algemeen horlogetopic-reeks waarin je alles kunt posten uit de wonderschone wereld die horloge/horlogerie heet. Als je alleen maar je eigen horloge(s) zou mogen posten, zouden er nooit 23 topics geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Silvercrest het volgende:
Het is toch pimp met je horloge toch niet pimp met een horloge die je niet in bezit hebt ?
ok...quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef Silvercrest het volgende:
Het is toch pimp met je horloge toch niet pimp met een horloge die je niet in bezit hebt ?
Gemiddelde kwaliteit, gemiddelde levensduur in combinatie met een té hoge prijs. Ik zou als ik jou was lekker verder sparen en een keer een goede horloge kopen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:29 schreef Mopst3r het volgende:
Ik denk er sterk aan om een TW Steel te kopen, hoe staan deze bekend mbt kwaliteit, levensduur etc. ?
Maar ik vind ze zo mooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Gemiddelde kwaliteit, gemiddelde levensduur in combinatie met een té hoge prijs. Ik zou als ik jou was lekker verder sparen en een keer een goede horloge kopen.
Een goede horloge koop je immers maar één keer
Tjah dan ga je verspreid over je leven toch 20 TW-steel horloges verslijten? en dan ben je 20x 200 euro kwijt. Of je gaat gewoon een keer een mooie horloge kopen, ben je aan 1 horloge ook 2000 euro kwijt maar die koop je als het goed is maar 1 keer in je levenquote:
Ach kom, de mensen die 2k aan een horloge uitgeven kopen in de regel na een aantal jaar ook weer een ander. Niets mis met TW Steel, zolang je maar begrijpt dat het een trend horloge is en je niet iets kwalitatief hoogstaand in huis haaltquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjah dan ga je verspreid over je leven toch 20 TW-steel horloges verslijten? en dan ben je 20x 200 euro kwijt. Of je gaat gewoon een keer een mooie horloge kopen, ben je aan 1 horloge ook 2000 euro kwijt maar die koop je als het goed is maar 1 keer in je leven
Nou ja, ik vind TW-steel zijn gewoon wat gemiddeld, alleen voor een iets te hoge prijs.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach kom, de mensen die 2k aan een horloge uitgeven kopen in de regel na een aantal jaar ook weer een ander. Niets mis met TW Steel, zolang je maar begrijpt dat het een trend horloge is en je niet iets kwalitatief hoogstaand in huis haalt
Nee hoor. Nog steeds helemaal krasvrijquote:
hoe bevalt die rolex je?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:57 schreef Adsum het volgende:
Bij wijze van TVP maar een collectiefoto, alweer ja![]()
[ afbeelding ]
ok! Ik ben zelf erg weg van de submariner met groene ring.quote:Op zondag 30 november 2008 17:02 schreef Adsum het volgende:
[..]
Super! Die gaat echt niet meer weg, topklok gewoon
quote:Op zondag 30 november 2008 17:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ok! Ik ben zelf erg weg van de submariner met groene ring.
Prima klokjes voor het geld. Helemaal Zwitsers, betere kwaliteit dan bijvoorbeeld Armani. Niets mis mee.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef dill het volgende:
Iemand die hier iets kan vertelen over Calvin klein horloges? Is dat kwalitatief gewoon een goed horloge? Wordt volledig in Zwitserland gemaakt dacht ik? In tegenstelling tot bijvoorbeeld Armani die overal onderdelen vandaan haalt en in elkaar laat zetten...
Deze vind ik wel mooi, er is alleen geen goed plaatje van te vinden.
Prijs viel me mee inderdaad, bedankt.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:46 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Prima klokjes voor het geld. Helemaal Zwitsers, betere kwaliteit dan bijvoorbeeld Armani. Niets mis mee.
Om swiss made te zijn hoef je niet alles in zwitserland te produceren, zijn maar een aantal grote merken die echt alles daar produceren, maar ik geloof nooit dat kk er daar 1 van is.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef dill het volgende:
Iemand die hier iets kan vertelen over Calvin klein horloges? Is dat kwalitatief gewoon een goed horloge? Wordt volledig in Zwitserland gemaakt dacht ik? In tegenstelling tot bijvoorbeeld Armani die overal onderdelen vandaan haalt en in elkaar laat zetten...
Deze vind ik wel mooi, er is alleen geen goed plaatje van te vinden.
Klopt! Tentamens aan het leren dus even wat minder scherp gereageerd. Niet alles uit Zwitserland. Ik gok alleen het uurwerkje of athans wat onderdelen daarvan.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:09 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Om swiss made te zijn hoef je niet alles in zwitserland te produceren, zijn maar een aantal grote merken die echt alles daar produceren, maar ik geloof nooit dat kk er daar 1 van is.
Ik heb hier een heel mooi horloge tegenwoordig is hij ook nog eens Swiss made, kwalteit en afwerking alles aan dit horloge is goed!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Met wat voor horloges loop je niet voor paal en betaal je toch minder dan 300 euro.
Ik zou graag als eerste 'echte ' horloge wat stijlvol en klassieks aanschaffen ipv een gietijzeren seiko.
Suggesties?
300 euro ja omdat ik het als scholier niet zo breed hebt.
Tissot en Certina zijn 2 merken die mij binnenschieten...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Met wat voor horloges loop je niet voor paal en betaal je toch minder dan 300 euro.
Ik zou graag als eerste 'echte ' horloge wat stijlvol en klassieks aanschaffen ipv een gietijzeren seiko.
Suggesties?
300 euro ja omdat ik het als scholier niet zo breed hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |