Denk je alles te hebben gehad, moet je ook nog een nieuw topic openenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef debbie_19 het volgende:
Ik werd weer afgeleid wtfwat een kut dag
ja en dat had ik eerst niet eens doorquote:Op donderdag 27 november 2008 13:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Denk je alles te hebben gehad, moet je ook nog een nieuw topic openen![]()
nog slecht me ma is dinsdag naar iran gevlogen , nu ben ik een maand alleen thuis , is een ongezellig maar ja .quote:
maaaaar.. het is je uiteindelijk toch nog gelukt..quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en dat had ik eerst niet eens doorik was namelijk ff een mailtje aan het sturen
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en dat had ik eerst niet eens doorik was namelijk ff een mailtje aan het sturen
Neej maar mijn internet deed het niet..heb je er weer 1 gestuurd?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
krijg jij mijn mail nou weer niet?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maaaaar.. het is je uiteindelijk toch nog gelukt..
was al druk aan het F5en..![]()
debbie jij bent echt te goedquote:Op donderdag 27 november 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
-knip-
doel heiligt de middelen hequote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nog slecht me ma is dinsdag naar iran gevlogen , nu ben ik een maand alleen thuis , is een ongezellig maar ja .
Ik weet ik weetquote:Op donderdag 27 november 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
debbie jij bent echt te goedeindelijk weer iemand anders die dé topic opent
![]()
Feestje bij runxquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nog slecht me ma is dinsdag naar iran gevlogen , nu ben ik een maand alleen thuis , is een ongezellig maar ja .
Ja thnx i knowquote:Op donderdag 27 november 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen die meid
![]()
dat kan iddquote:
Hoi burdie welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef Burdie het volgende:hoi mensen, ik verveel me ook op mijn werk, dus kom hier even meeposten
.
gelukkig maar , maar ik wou het gewoon nog een keer zeggenquote:
Hoi, ik ben Burdiequote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi burdie welkomstel je zelf even voor
that will do itquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej maar mijn internet deed het niet..heb je er weer 1 gestuurd?
Dus morge?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan idd, als me ma er ook was mocht het ook wel hoar
quote:
rambo, hoe weet hij daT ?quote:
Hoi Burdiequote:
Same herequote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
NEEEEEEEE !!!
BAD MADSKILLZ BAD
JE LET WEER NIET OP !!![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou houd van game reclames
we haz failedquote:
runx had der fobo al gechecktquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
runx had der fobo al gecheckt
Jij en ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
rambo, hoe weet hij daT ?
Hallo! Koffie/thee/limonade/mn moeder ?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Debbie zit ook alleen maar te f5-en om die laaste post maar te krijgen
Gaan jullie morgen feestje houden???quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ?hij weet niks , hij bedoeld morgen een feetje bouwen , maar toevallig hebben we al afgesproken
of misschien is die wel helderziend , of is die een kloon van jou buurmeisje iof iemand die wij kennen of misschien bespioneerd hij ons of misschien heeft hij onze hotmail gehackt
Ik vind het nu al leuk hierquote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datquote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik mag haar welquote:
quote:
cant blame her thoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb ook al gekekenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datstel dat het ooit een lekkere zweedse blonde chick is dan ?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datstel dat het ooit een lekkere zweedse blonde chick is dan ?
Iddquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Barra is sensei, hij weet allesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is toch van die reclame van bol.com dat dat meisje aan het zingen is en dan zwaar verrot geschoten word?
Allemaal waarquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ?hij weet niks , hij bedoeld morgen een feetje bouwen , maar toevallig hebben we al afgesproken
of misschien is die wel helderziend , of is die een kloon van jou buurmeisje iof iemand die wij kennen of misschien bespioneerd hij ons of misschien heeft hij onze hotmail gehackt
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opstekenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen feestje houden???
Pass mij 't adres ff dan
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen feestje houden???
Pass mij 't adres ff dan
Klinkt goed, waar moet ik zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opsteken![]()
ik weet niet, misschien foutje ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Idd
Get a life
Btw waarom stond je scripie niet aan?
ik weet zelfs wat voor kleur ondergoed debbie draagtquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Barra is sensei, hij weet alles
Dat kan niet..die raakt nooit opquote:
als je niet oplet..drom zitten mensen hier alleen te f-5enquote:
Mja dat kunnen wij niet zien, zonder je fobo te checken ofc. Vandaar dat we je fobo checkenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een meisje ben.
Zo gaat de tijd wel snellerquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef Aho het volgende:
[..]
als je niet oplet..drom zitten mensen hier alleen te f-5en
ga je wel eerst koken , voordat je aan de waterpijp begint ?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opsteken![]()
Geen chicks? Is 't een besloten homo-party ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
de pizzaria bellen noemen ze al kokenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
das waar..je moet wat hequote:
ik ook,quote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet zelfs wat voor kleur ondergoed debbie draagt
Frietjes halenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je wel eerst koken , voordat je aan de waterpijp begint ?
Dudequote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geen chicks? Is 't een besloten homo-party ofzo?
Dat eerste deel was tegen debbie btw,quote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet, misschien foutje ofzo
Oh, in dat geval laat ik verstek gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan niet..die raakt nooit opjeweetsch...
ik zei ook, kunnen toch beter shoarma halen..quote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
de pizzaria bellen noemen ze al koken
Skittlesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook,
zwart,rood,wit,geel,groen,oranje,paars,blauw,roze,lila of violet indigo
een van die he ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Wat? Nu ook??? Je bent niet stiekum peter (mijn collega) die achter mij zit enquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee, is geen homo party... erwin zorgt toch voor de chicks, bier, wiet, sigaren etcquote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, in dat geval laat ik verstek gaan.
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze draagt ondergoed?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, is geen homo party... erwin zorgt toch voor de chicks, bier, wiet, sigaren etc
voor runx, ik nietquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat? Nu ook??? Je bent niet stiekum peter (mijn collega) die achter mij zit en
stiekum naar me ass zit te kijken he. (waar weleens een stukje ondergoed bovenuit komt perongeluk)
oh, mja dan wordt 't misschien ook een beetje interessant.. Ga jij madskillz irl bashen enzoquote:
alleen een ps3 das genoeg voor Madzquote:
Het is beter dan erwin er voor zorgt dan runxquote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, is geen homo party... erwin zorgt toch voor de chicks, bier, wiet, sigaren etc
irl ?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
oh, mja dan wordt 't misschien ook een beetje interessant.. Ga jij madskillz irl bashen enzo
ja echt woehoooee hier chicks gekquote:
Heb je wat tegen homo's dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, in dat geval laat ik verstek gaan.
welnee, gewoon zelf fiturenquote:
preciesquote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef Aho het volgende:
[..]
alleen een ps3 das genoeg voor Madz
ik woon onder de la van je ondergoedquote:Op donderdag 27 november 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat? Nu ook??? Je bent niet stiekum peter (mijn collega) die achter mij zit en
stiekum naar me ass zit te kijken he. (waar weleens een stukje ondergoed bovenuit komt perongeluk)
ahquote:
Niet bij me.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb je wat tegen homo's dan?
kan , maar met de turkse doe ik liever smaaktabakquote:
Ik wel, knuppels, messen, gewerenquote:
blonde chicks, drank..boeid geen zakquote:
Go Commando!quote:
Ik zoek wel stokken in het bosquote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wel, knuppels, messen, geweren
pixelbabesquote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef Aho het volgende:
[..]
blonde chicks, drank..boeid geen zak
Mdz heeft alleen oog voor cyberbabes![]()
Sure if you want me toquote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
oh, mja dan wordt 't misschien ook een beetje interessant.. Ga jij madskillz irl bashen enzo
Dus Debs gaat en Madskillz' buurmeisje.quote:
moet ik mn avatar weer even omzetten soms ?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:05 schreef Runx het volgende:
[..]
kan , maar met de turkse doe ik liever smaaktabak![]()
WL hoe laat is dat bellen nou? Ik heb het toch niet gemist?quote:
hij mag er als ik in zijn lancer en rx7 mag berijdenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dus Debs gaat en Madskillz' buurmeisje.
Dan kun je Renedis ook wel verwachten
quote:
Idem, ik doe tussendoor wat werkquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet echt ff wat gaan doen.. maar ik wil niet!
O noquote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
but..but..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet echt ff wat gaan doen.. maar ik wil niet!
Wat doe je voor werk eigenlijk? en waar?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Idem, ik doe tussendoor wat werk.
WHAHAHAHquote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hij mag er als ik in zijn lancer en rx7 mag berijden
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Haha be afraid...be very afraid, mevrouw Debbie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Haha be afraid...be very afraid, mevrouw Debbie...You wouldn't dareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Posten, op fokquote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk? en waar?
het is niet geweest , gisteren ook al nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
WL hoe laat is dat bellen nou? Ik heb het toch niet gemist?
Op de radio i mean
bijdehandjequote:
Ok, dat is flauw, maar ik doe administratief werk (heel erg saai en stom en hier heb ik niet voor geleerdquote:
ehhh spiekert op me Fobo kijken een geen bericht achterlatenquote:
She's acceptedquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bijdehandje
welkom bij de club
* BarraCupraCuda pakt zn honkbal knuppel en tikt poop zachtjes op zn schouderquote:
indeedquote:
*tok*quote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef Crazy-p het volgende:
oh man.. minder dan een uur dan heb ik zo 2 uur training.. en geen computer in de buurt natuurlijk die aan staat..
*loopt tegen muur aan*
Beter bijdehand dan een klapopjeneusquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bijdehandje
welkom bij de club
dank jequote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waar zie je um voor aan![]()
Respect voor barra wil je...
het is geen vrijdag klootZAKquote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waar zie je um voor aan![]()
Respect voor barra wil je...
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan een klapopjeneus
Euh, idem voor jou he?!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ehhh spiekert op me Fobo kijken een geen bericht achterlatengeen manieren geleerd ofzo
![]()
![]()
I respect our agreementquote:
*holle tok*quote:Op donderdag 27 november 2008 14:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat klinkt wel iets holler hoor
She's definatly acceptedquote:
nee ik ben allochtoonquote:
debbie blijkt eigenlijk een kloon van barraquote:
Ik vermoed de schapenweide in Enschede?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef Moozzie het volgende:
Maar goed, morge dus feest bij runx, wat is het adres?
bekspringhoek nog watquote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef Moozzie het volgende:
Maar goed, morge dus feest bij runx, wat is het adres?
Hij's fijn dank uquote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
debbie blijkt eigenlijk een kloon van barra
en burdie is geaccepteerd
Nu alleen nog die burdie.rarquote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
She's definatly accepted
Barra. Ik vind 't niet zo fijn als je me met je snikkel aantiktquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda pakt zn honkbal knuppel en tikt poop zachtjes op zn schouder
Hallo Burdie!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
1. Runx geeft morgen een feestje
2. Ik ben Burdie
3. Er is nog steeds geen reet te doen
feestje bij mij debbie komt , dat moet genoeg zeggenquote:
Dat staat niet op me tomtomquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vermoed de schapenweide in Enschede?
quote:
zo hoog komt ie toch nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Barra. Ik vind 't niet zo fijn als je me met je snikkel aantikt
Ja hoi, welkom hierquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hallo Burdie!Ik ben Sgele, maar dat had je vast wel gezien
Moozzie is een feeder, dus dat zit wel snor.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weeg 220 kilo, dat wil je niet
wie is het mannetje ?quote:
wat geef je mijn adres danquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bekspringhoek nog wat
waar fietsen voor de deur staan
Ohw, past dat wel op een foto?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
masturbatie ten top?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Dank jequote:
niet ? waarschijnlijk heb je de oude kaarten nogquote:
Nou nou Barra nergens voor nodig jeweettochquote:Op donderdag 27 november 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda pakt zn honkbal knuppel en tikt poop zachtjes op zn schouder
Poop, dat heb ik weer.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moozzie is een feeder, dus dat zit wel snor.
Wat zegt ze?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij solliciteert echt naar mijn vuist in jou gezichtquote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Wat een ongeemancipeerde gedachte!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
hoezo hebben we een mannetje nodig dan?
als jij t zegt debs zal het zo zijn .quote:Op donderdag 27 november 2008 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou nou Barra nergens voor nodig jeweettoch![]()
de camera maakt dikker hequote:
ja dat vond ik ook al..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een ongeemancipeerde gedachte!
ow... sorryquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Barra. Ik vind 't niet zo fijn als je me met je snikkel aantikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
is dat mét , of zonder kleren ?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dude volgens mij is jou mail stuuk..of de mijnequote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij t zegt debs zal het zo zijn .
wat een woordenkennisquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een ongeemancipeerde gedachte!
Doen doenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij solliciteert echt naar mijn vuist in jou gezicht
Wat voor straf staat daarop?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Potver, heb ik gewoon weer stiekem 45 min lang iets nuttigs gedaan
Ik betrap me er steeds vaker op, slechte ontwikkeling
dat is niet goed hequote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Potver, heb ik gewoon weer stiekem 45 min lang iets nuttigs gedaan
Ik betrap me er steeds vaker op, slechte ontwikkeling
rustig debs rustig!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij solliciteert echt naar mijn vuist in jou gezicht
*fluistert*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Als zaaddonor zijn ze handig.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook al..
mannetjes zijn nergens voor nodig!
ik krijg gewoon nog mail van mijn vriendinquote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude volgens mij is jou mail stuuk..of de mijne
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als zaaddonor zijn ze handig.
Oh, en als kostwinnaar.
neej hoor.. de kost kan ik zelf ook wel bij elkaar winnenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als zaaddonor zijn ze handig.
Oh, en als kostwinnaar.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je je vent als kostwinnaar ziet ben je gewoon lui
focus grasshoppa... use the force... the F5-forcequote:
Gelukkig ben ik kostwinner... en geen kotswinnaar...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je je vent als kostwinnaar ziet ben je gewoon lui
Checked ze je elke uur jongequote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik krijg gewoon nog mail van mijn vriendin
verwacht dus dat de mijne goed is
Mijn vriend en ik doen het samen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik kostwinner... en geen kotswinnaar...
nog een kwartier en dan naar huis
May the force be with you...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
focus grasshoppa... use the force... the F5-force
Die F5 is zo lam als de netenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
focus grasshoppa... use the force... the F5-force
Lijkt me logischquote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik doen het samen.
Mijn meissie is lekker thuis aan het zwangeren....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alleen hij krijgt iets meer geldquote:
quote:
Dat is wat anders danquote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn meissie is lekker thuis aan het zwangeren....
Duhquote:Op donderdag 27 november 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja verschil moet er zijn...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alleen hij krijgt iets meer geld
balenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sterker nog de babyfoon staat naast me
Met mijn volgende baan ga ik er ook voor zorgen dat ik de "kostwinnaar" benquote:Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben de kost winner thuis!..
lol.. en dat met mn 32 urige werk week..
Ja dank je, dat zal je hier niet vaak horen met al die fappende mannenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat is wat anders dangefeliciteerd
Ik doe het A ding.. .aanwezig zijn en geld vangenquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik werk maar 24 uur per weekquote:Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben de kost winner thuis!..
lol.. en dat met mn 32 urige werk week..
success!!! je toch nog 1 blikje redbull???quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb geen zin in die training verdorie!
Nee inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dank je, dat zal je hier niet vaak horen met al die fappende mannen
uitgerekend op valentijnsdag....quote:
you fucked up!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb er nog 3 onder mn buro liggen.. maar wou er 2 voor morgen bewaren.. dus ja.. nog 1 blikje voor vandaag..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
success!!! je toch nog 1 blikje redbull???
ja die zijn zeker eng...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee inderdaadjeweetsch..FOK! = vaak geile fappende mannen en die zijn eng
die doe ik ook!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik doe het A ding.. .aanwezig zijn en geld vangen
Het is ook van jou?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je m niet vergeten mee te nemen naar die training he...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb er nog 3 onder mn buro liggen.. maar wou er 2 voor morgen bewaren.. dus ja.. nog 1 blikje voor vandaag..
Zolang mijn vriendin braaf de pil blijft slikken, van mij voorlopig idd niet neequote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dank je, dat zal je hier niet vaak horen met al die fappende mannen
Dat is wel tofquote:Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
uitgerekend op valentijnsdag....
Mja, ik vind 24 uur al te veelquote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wou dat ik die luxe had..
32 uur is te veel :S
neej.. dat kan ik beter niet vergeten.. ik ben er nu al niet echt meer bij..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je m niet vergeten mee te nemen naar die training he...
Owquote:
zover ik weet wel... en het scheelt dat ik mn meissie ook wel vertrouw... dus ja!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is ook van jou?
Sorry, gefeliciteerd natuurlijk![]()
ik wil wel een paar maand vrij.. maar geloof dat ik dan mn baan kwijt ben.. en dat kan ff niet..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik vind 24 uur al te veel![]()
.
Jep idd, en onze eerste ja...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Echt een liefdes kindje
Jullie eerste?
Ik woon samen met mijn lief en hij heeft een goede baan, dus wij komen prima rond zoquote:Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
Owsorry ik ken wat dames die bij hun ouders wonen en daarom niet meer dan 24 uur hoeven te werken
ALs jij er mee rond komt enzo is het toch prima
Als ik een goed salaris aangeboden krijg met 24 uur werken ben ik de eerste die em aanneemmaar helaas
Dus dan maar 32 uur
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik vind 24 uur al te veel![]()
.
Mja, ik heb pas drie maanden thuis gezeten, dat gaat ook vervelenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wil wel een paar maand vrij.. maar geloof dat ik dan mn baan kwijt ben.. en dat kan ff niet..
Volgens mij is het meeste dat ik gewerkt heb 36 uurquote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]meen je dat nou?
Dan heb je zeker ook nog noooit 40 uur gewerkt?
Dat heb ik dan wel gedaan..was ook niet te zwaarvond ik niet tenminste en toen had ik een superdrukke baan
en werkte eigenlijk bijna iedere dag over enzo.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is het meeste dat ik gewerkt heb 36 uur.
Maar ik ben ziek, dus heb veel rust/slaap nodig.
Fijne avond enzoquote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
dag mensen, werkse nog en waarschijnlijk wel weer tot morgen...
Dudequote:
latur fijne avondquote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
dag mensen, werkse nog en waarschijnlijk wel weer tot morgen...
heb andere stage plek hé andere werktijden , ook geen anderhalf uur meer pauzequote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudesinds wanneer moet jij tot later werken dan ik? Heb je het verpest daar?
godverdommequote:Op donderdag 27 november 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
OMFG HET IS DRUK HIER...
Owja.. lees dit
http://www.cracked.com/ar(...)i-ever-fingered.html
quote:P.S. If you do die, I'm going to go to the funeral and finger your corpse.
sux to be youquote:Op donderdag 27 november 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
heb andere stage plek hé andere werktijden , ook geen anderhalf uur meer pauze![]()
ja man is echt hard gekquote:
whahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
heb andere stage plek hé andere werktijden , ook geen anderhalf uur meer pauze![]()
njah.. het is natuurlijk een ander verhaal als je psychisch een beetje in de knoop zit.....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
En dan vinden de vrouwen het gek dat de mannen kostwinnaars zijn met van die flutwerkweekjes van 24 of 32 uur
nee was hoofd ict daar gek , nee ik wou zelf een andere stage plekquote:Op donderdag 27 november 2008 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
whahahaen zo hoort het ook
wat een onzin zoveel pauze en zo laat beginnen en zo vroeg naar huis
was je ontslagen van je stageplek?
ja en ook als je lichaamlijk in de knoop zitquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
njah.. het is natuurlijk een ander verhaal als je psychisch een beetje in de knoop zit.....
wou dat ik dat had.. verdorie..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en ook als je lichaamlijk in de knoop zit
Maar dat heb ik allebei niet ik vind het gewoon HEERLIJK om 32 uur te werken KLAAR.
Heb niks psychisch ik heb niks lichaamelijks (tenminste niet waardoor ik niet fulltime kan werken)
gewoon LUIHEID die ene dag dat ik niet werk
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
So much for spitroasting![]()
![]()
Of als je een 'vrij beroep' hebt waar je moeilijk een vast inkomen mee kan krijgenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
njah.. het is natuurlijk een ander verhaal als je psychisch een beetje in de knoop zit.....
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wou dat ik dat had.. verdorie..
kon ik maar eens lui zijn.. ik ben serieus toe aan een tijdje rust.. zowel geestelijk als lichamelijk enzo..
sorryquote:
dan neem je toch een weekje vrij ofzo..of helemaal nie meer komen opdagenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wou dat ik dat had.. verdorie..
kon ik maar eens lui zijn.. ik ben serieus toe aan een tijdje rust.. zowel geestelijk als lichamelijk enzo..
LOOL!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
So much for spitroasting![]()
![]()
Neej okeej maar waarom wi je minder werken dan? Kun je het niet aan?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
en ik kan op het moment gewoon niet minder gaan werken omdat mn vriend geen baan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |