ow... sorryquote:Op donderdag 27 november 2008 14:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Barra. Ik vind 't niet zo fijn als je me met je snikkel aantikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
is dat mét , of zonder kleren ?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik weeg 220 kilo, dat wil je niet
Dude volgens mij is jou mail stuuk..of de mijnequote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als jij t zegt debs zal het zo zijn .
wat een woordenkennisquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een ongeemancipeerde gedachte!
Doen doenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij solliciteert echt naar mijn vuist in jou gezicht
Wat voor straf staat daarop?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Potver, heb ik gewoon weer stiekem 45 min lang iets nuttigs gedaan
Ik betrap me er steeds vaker op, slechte ontwikkeling
dat is niet goed hequote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Potver, heb ik gewoon weer stiekem 45 min lang iets nuttigs gedaan
Ik betrap me er steeds vaker op, slechte ontwikkeling
rustig debs rustig!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jij solliciteert echt naar mijn vuist in jou gezicht
*fluistert*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Als zaaddonor zijn ze handig.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:24 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook al..
mannetjes zijn nergens voor nodig!
ik krijg gewoon nog mail van mijn vriendinquote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude volgens mij is jou mail stuuk..of de mijne
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als zaaddonor zijn ze handig.
Oh, en als kostwinnaar.
neej hoor.. de kost kan ik zelf ook wel bij elkaar winnenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als zaaddonor zijn ze handig.
Oh, en als kostwinnaar.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je je vent als kostwinnaar ziet ben je gewoon lui
focus grasshoppa... use the force... the F5-forcequote:
Gelukkig ben ik kostwinner... en geen kotswinnaar...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je je vent als kostwinnaar ziet ben je gewoon lui
Checked ze je elke uur jongequote:Op donderdag 27 november 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik krijg gewoon nog mail van mijn vriendin
verwacht dus dat de mijne goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |