Denk je alles te hebben gehad, moet je ook nog een nieuw topic openenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef debbie_19 het volgende:
Ik werd weer afgeleid wtfwat een kut dag
ja en dat had ik eerst niet eens doorquote:Op donderdag 27 november 2008 13:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Denk je alles te hebben gehad, moet je ook nog een nieuw topic openen![]()
nog slecht me ma is dinsdag naar iran gevlogen , nu ben ik een maand alleen thuis , is een ongezellig maar ja .quote:
maaaaar.. het is je uiteindelijk toch nog gelukt..quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en dat had ik eerst niet eens doorik was namelijk ff een mailtje aan het sturen
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en dat had ik eerst niet eens doorik was namelijk ff een mailtje aan het sturen
Neej maar mijn internet deed het niet..heb je er weer 1 gestuurd?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
krijg jij mijn mail nou weer niet?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maaaaar.. het is je uiteindelijk toch nog gelukt..
was al druk aan het F5en..![]()
debbie jij bent echt te goedquote:Op donderdag 27 november 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
-knip-
doel heiligt de middelen hequote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nog slecht me ma is dinsdag naar iran gevlogen , nu ben ik een maand alleen thuis , is een ongezellig maar ja .
Ik weet ik weetquote:Op donderdag 27 november 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
debbie jij bent echt te goedeindelijk weer iemand anders die dé topic opent
![]()
Feestje bij runxquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Runx het volgende:
[..]
nog slecht me ma is dinsdag naar iran gevlogen , nu ben ik een maand alleen thuis , is een ongezellig maar ja .
Ja thnx i knowquote:Op donderdag 27 november 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen die meid
![]()
dat kan iddquote:
Hoi burdie welkomquote:Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef Burdie het volgende:hoi mensen, ik verveel me ook op mijn werk, dus kom hier even meeposten
.
gelukkig maar , maar ik wou het gewoon nog een keer zeggenquote:
Hoi, ik ben Burdiequote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi burdie welkomstel je zelf even voor
that will do itquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej maar mijn internet deed het niet..heb je er weer 1 gestuurd?
Dus morge?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan idd, als me ma er ook was mocht het ook wel hoar
quote:
rambo, hoe weet hij daT ?quote:
Hoi Burdiequote:
Same herequote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
NEEEEEEEE !!!
BAD MADSKILLZ BAD
JE LET WEER NIET OP !!![]()
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou houd van game reclames
we haz failedquote:
runx had der fobo al gechecktquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
runx had der fobo al gecheckt
Jij en ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
rambo, hoe weet hij daT ?
Hallo! Koffie/thee/limonade/mn moeder ?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Debbie zit ook alleen maar te f5-en om die laaste post maar te krijgen
Gaan jullie morgen feestje houden???quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ?hij weet niks , hij bedoeld morgen een feetje bouwen , maar toevallig hebben we al afgesproken
of misschien is die wel helderziend , of is die een kloon van jou buurmeisje iof iemand die wij kennen of misschien bespioneerd hij ons of misschien heeft hij onze hotmail gehackt
Ik vind het nu al leuk hierquote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datquote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik mag haar welquote:
quote:
cant blame her thoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik heb ook al gekekenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datstel dat het ooit een lekkere zweedse blonde chick is dan ?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datstel dat het ooit een lekkere zweedse blonde chick is dan ?
Iddquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Barra is sensei, hij weet allesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is toch van die reclame van bol.com dat dat meisje aan het zingen is en dan zwaar verrot geschoten word?
Allemaal waarquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ?hij weet niks , hij bedoeld morgen een feetje bouwen , maar toevallig hebben we al afgesproken
of misschien is die wel helderziend , of is die een kloon van jou buurmeisje iof iemand die wij kennen of misschien bespioneerd hij ons of misschien heeft hij onze hotmail gehackt
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opstekenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen feestje houden???
Pass mij 't adres ff dan
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen feestje houden???
Pass mij 't adres ff dan
Klinkt goed, waar moet ik zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opsteken![]()
ik weet niet, misschien foutje ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Idd
Get a life
Btw waarom stond je scripie niet aan?
ik weet zelfs wat voor kleur ondergoed debbie draagtquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Barra is sensei, hij weet alles
Dat kan niet..die raakt nooit opquote:
als je niet oplet..drom zitten mensen hier alleen te f-5enquote:
Mja dat kunnen wij niet zien, zonder je fobo te checken ofc. Vandaar dat we je fobo checkenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een meisje ben.
Zo gaat de tijd wel snellerquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef Aho het volgende:
[..]
als je niet oplet..drom zitten mensen hier alleen te f-5en
ga je wel eerst koken , voordat je aan de waterpijp begint ?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opsteken![]()
Geen chicks? Is 't een besloten homo-party ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
de pizzaria bellen noemen ze al kokenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |