uhu , tuurlijk doe ik datquote:Op donderdag 27 november 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
runx had der fobo al gecheckt
ik mag haar welquote:
quote:
cant blame her thoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Debbie zit ook alleen maar te f5-en om die laaste post maar te krijgen
ik heb ook al gekekenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datstel dat het ooit een lekkere zweedse blonde chick is dan ?
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu , tuurlijk doe ik datstel dat het ooit een lekkere zweedse blonde chick is dan ?
Iddquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Debbie zit ook alleen maar te f5-en om die laaste post maar te krijgen
Barra is sensei, hij weet allesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is toch van die reclame van bol.com dat dat meisje aan het zingen is en dan zwaar verrot geschoten word?
Allemaal waarquote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ?hij weet niks , hij bedoeld morgen een feetje bouwen , maar toevallig hebben we al afgesproken
of misschien is die wel helderziend , of is die een kloon van jou buurmeisje iof iemand die wij kennen of misschien bespioneerd hij ons of misschien heeft hij onze hotmail gehackt
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opstekenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen feestje houden???
Pass mij 't adres ff dan
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen feestje houden???
Pass mij 't adres ff dan
Klinkt goed, waar moet ik zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opsteken![]()
ik weet niet, misschien foutje ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Idd
Get a life
Btw waarom stond je scripie niet aan?
ik weet zelfs wat voor kleur ondergoed debbie draagtquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Barra is sensei, hij weet alles
Dat kan niet..die raakt nooit opquote:
als je niet oplet..drom zitten mensen hier alleen te f-5enquote:
Mja dat kunnen wij niet zien, zonder je fobo te checken ofc. Vandaar dat we je fobo checkenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik een meisje ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |