heb er nog 3 onder mn buro liggen.. maar wou er 2 voor morgen bewaren.. dus ja.. nog 1 blikje voor vandaag..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
success!!! je toch nog 1 blikje redbull???
ja die zijn zeker eng...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee inderdaadjeweetsch..FOK! = vaak geile fappende mannen en die zijn eng
die doe ik ook!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik doe het A ding.. .aanwezig zijn en geld vangen
Het is ook van jou?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn meissie is lekker thuis aan het zwangeren....
moet je m niet vergeten mee te nemen naar die training he...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb er nog 3 onder mn buro liggen.. maar wou er 2 voor morgen bewaren.. dus ja.. nog 1 blikje voor vandaag..
Zolang mijn vriendin braaf de pil blijft slikken, van mij voorlopig idd niet neequote:Op donderdag 27 november 2008 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dank je, dat zal je hier niet vaak horen met al die fappende mannen
Dat is wel tofquote:Op donderdag 27 november 2008 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
uitgerekend op valentijnsdag....
Mja, ik vind 24 uur al te veelquote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wou dat ik die luxe had..
32 uur is te veel :S
neej.. dat kan ik beter niet vergeten.. ik ben er nu al niet echt meer bij..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je m niet vergeten mee te nemen naar die training he...
Owquote:
zover ik weet wel... en het scheelt dat ik mn meissie ook wel vertrouw... dus ja!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is ook van jou?
Sorry, gefeliciteerd natuurlijk![]()
ik wil wel een paar maand vrij.. maar geloof dat ik dan mn baan kwijt ben.. en dat kan ff niet..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik vind 24 uur al te veel![]()
.
Jep idd, en onze eerste ja...quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Echt een liefdes kindje
Jullie eerste?
Ik woon samen met mijn lief en hij heeft een goede baan, dus wij komen prima rond zoquote:Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef debbie_19 het volgende:
Owsorry ik ken wat dames die bij hun ouders wonen en daarom niet meer dan 24 uur hoeven te werken
ALs jij er mee rond komt enzo is het toch prima
Als ik een goed salaris aangeboden krijg met 24 uur werken ben ik de eerste die em aanneemmaar helaas
Dus dan maar 32 uur
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, ik vind 24 uur al te veel![]()
.
Mja, ik heb pas drie maanden thuis gezeten, dat gaat ook vervelenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik wil wel een paar maand vrij.. maar geloof dat ik dan mn baan kwijt ben.. en dat kan ff niet..
Volgens mij is het meeste dat ik gewerkt heb 36 uurquote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]meen je dat nou?
Dan heb je zeker ook nog noooit 40 uur gewerkt?
Dat heb ik dan wel gedaan..was ook niet te zwaarvond ik niet tenminste en toen had ik een superdrukke baan
en werkte eigenlijk bijna iedere dag over enzo.
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is het meeste dat ik gewerkt heb 36 uur.
Maar ik ben ziek, dus heb veel rust/slaap nodig.
Fijne avond enzoquote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
dag mensen, werkse nog en waarschijnlijk wel weer tot morgen...
Dudequote:
latur fijne avondquote:Op donderdag 27 november 2008 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
dag mensen, werkse nog en waarschijnlijk wel weer tot morgen...
heb andere stage plek hé andere werktijden , ook geen anderhalf uur meer pauzequote:Op donderdag 27 november 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudesinds wanneer moet jij tot later werken dan ik? Heb je het verpest daar?
godverdommequote:Op donderdag 27 november 2008 14:42 schreef GilaMonyet het volgende:
OMFG HET IS DRUK HIER...
Owja.. lees dit
http://www.cracked.com/ar(...)i-ever-fingered.html
quote:P.S. If you do die, I'm going to go to the funeral and finger your corpse.
sux to be youquote:Op donderdag 27 november 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
heb andere stage plek hé andere werktijden , ook geen anderhalf uur meer pauze![]()
ja man is echt hard gekquote:
whahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
heb andere stage plek hé andere werktijden , ook geen anderhalf uur meer pauze![]()
njah.. het is natuurlijk een ander verhaal als je psychisch een beetje in de knoop zit.....quote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef Rossdale het volgende:
En dan vinden de vrouwen het gek dat de mannen kostwinnaars zijn met van die flutwerkweekjes van 24 of 32 uur
nee was hoofd ict daar gek , nee ik wou zelf een andere stage plekquote:Op donderdag 27 november 2008 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
whahahaen zo hoort het ook
wat een onzin zoveel pauze en zo laat beginnen en zo vroeg naar huis
was je ontslagen van je stageplek?
ja en ook als je lichaamlijk in de knoop zitquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
njah.. het is natuurlijk een ander verhaal als je psychisch een beetje in de knoop zit.....
wou dat ik dat had.. verdorie..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja en ook als je lichaamlijk in de knoop zit
Maar dat heb ik allebei niet ik vind het gewoon HEERLIJK om 32 uur te werken KLAAR.
Heb niks psychisch ik heb niks lichaamelijks (tenminste niet waardoor ik niet fulltime kan werken)
gewoon LUIHEID die ene dag dat ik niet werk
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
So much for spitroasting![]()
![]()
Of als je een 'vrij beroep' hebt waar je moeilijk een vast inkomen mee kan krijgenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
njah.. het is natuurlijk een ander verhaal als je psychisch een beetje in de knoop zit.....
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wou dat ik dat had.. verdorie..
kon ik maar eens lui zijn.. ik ben serieus toe aan een tijdje rust.. zowel geestelijk als lichamelijk enzo..
sorryquote:
dan neem je toch een weekje vrij ofzo..of helemaal nie meer komen opdagenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wou dat ik dat had.. verdorie..
kon ik maar eens lui zijn.. ik ben serieus toe aan een tijdje rust.. zowel geestelijk als lichamelijk enzo..
LOOL!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
So much for spitroasting![]()
![]()
Neej okeej maar waarom wi je minder werken dan? Kun je het niet aan?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
en ik kan op het moment gewoon niet minder gaan werken omdat mn vriend geen baan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |