Zo gaat de tijd wel snellerquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef Aho het volgende:
[..]
als je niet oplet..drom zitten mensen hier alleen te f-5en
ga je wel eerst koken , voordat je aan de waterpijp begint ?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opsteken![]()
Geen chicks? Is 't een besloten homo-party ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
geen feest , maar er komen wat mensen langs gaan we koken (ik denk niet dta er veel van komt omdat de helft niet eens een eitje kan bakken ) en daarna chillen ik ga me waterpijp opsteken![]()
de pizzaria bellen noemen ze al kokenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
das waar..je moet wat hequote:
ik ook,quote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet zelfs wat voor kleur ondergoed debbie draagt
Frietjes halenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je wel eerst koken , voordat je aan de waterpijp begint ?
Dudequote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Geen chicks? Is 't een besloten homo-party ofzo?
Dat eerste deel was tegen debbie btw,quote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet, misschien foutje ofzo
Oh, in dat geval laat ik verstek gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kan niet..die raakt nooit opjeweetsch...
ik zei ook, kunnen toch beter shoarma halen..quote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
de pizzaria bellen noemen ze al koken
Skittlesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook,
zwart,rood,wit,geel,groen,oranje,paars,blauw,roze,lila of violet indigo
een van die he ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
Wat? Nu ook??? Je bent niet stiekum peter (mijn collega) die achter mij zit enquote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee, is geen homo party... erwin zorgt toch voor de chicks, bier, wiet, sigaren etcquote:Op donderdag 27 november 2008 14:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, in dat geval laat ik verstek gaan.
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze draagt ondergoed?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, is geen homo party... erwin zorgt toch voor de chicks, bier, wiet, sigaren etc
voor runx, ik nietquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat? Nu ook??? Je bent niet stiekum peter (mijn collega) die achter mij zit en
stiekum naar me ass zit te kijken he. (waar weleens een stukje ondergoed bovenuit komt perongeluk)
oh, mja dan wordt 't misschien ook een beetje interessant.. Ga jij madskillz irl bashen enzoquote:
alleen een ps3 das genoeg voor Madzquote:
Het is beter dan erwin er voor zorgt dan runxquote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, is geen homo party... erwin zorgt toch voor de chicks, bier, wiet, sigaren etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |