Welke brief?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
ga je straks de beruchte brief hier ook weer posten
Ben je deze vergeten?quote:2:26-2:34 am: Joran calls Deepak from his cell phone (DZNH)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:10 schreef johan555 het volgende:
Ja daar zaten menselijke resten in maar van wie is (nog) niet bekend
Nee alleen anita vd sloot was in nederlandquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ben je deze vergeten?
2.34: Jorans younger brother Valentijn on VanderSloot computer.![]()
Valentijn was toch in Nederland?
Nee hoor daar is nog niks van te zeggen het kan wel een oude ss'er zijn uit de vorige eeuw HAHAquote:
Hoe komt het dan dat Valentijn niet gehoord is als getuige?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:12 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee alleen anita vd sloot was in nederland
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:13 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee hoor daar is nog niks van te zeggen het kan wel een oude ss'er zijn uit de vorige eeuw HAHA
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat Valentijn niet gehoord is als getuige?
Niet dat ik weet maar :quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef princemm het volgende:
kom op nou er was een kooi weg .
joran was daar ergens aan het rotzooien met een blondine
en er waren paar bootjes en vriendjes.
was het de zelfde kooi?
en liggen er vaker botten in kooien in het water daar?
[..]
Hoe kan je dat nou zo stellig beweren? waar is dat op gebaseerd? Er zijn nog altijd meer onduidelijkheden dan duidelijkheden!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef duikkie het volgende:
[..]
nee joran zat in geld nood !!! de einige die lekker bezig is is joran zelf, trauma wat maar niet vanzelf overgaat
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef princemm het volgende:
Wel is nu in een rechtzaak van Satisch en Deepak tegen Dr Phil naar buiten gekomen dat de jongens alle 3 sex hebben gehad met Natalee
Dat is opgenomen tijdens een gesprek met deepak (beeld en geluid
dat was toch een leugen daar hadden ze toch in geplakt ik had het origineel nog gehoord op internet
'Dr. Phil verknipte Holloway-interview'quote:Justitie op Aruba vroeg hierna de complete band op van het interview, het ruwe materiaal, en liet dat onderzoeken door het NFI. Daaruit bleek, volgens de Arubaanse politie, dat de verdachte zei dat hij en de anderen juist géén seks hadden gehad. Het cruciale woordje geen was er in de uitzending uitgeknipt, waardoor het lijkt alsof hij bekende.
ik ga hem zeker hier niet posten !!!, maar er bestaat een fake brief waarin natalee iedereen gerust stelt, maar ik post hem niet en waarom kan je dan zeggen omdat het fake isquote:
Tskk, tskk johan je riep toch op om het bij feiten te houden, nu is er over die (neppe) verklaring van die camera operator nog lang geen uitsluitsel, daar strijden de beide partijen nu over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef johan555 het volgende:Wel is nu in een rechtzaak van Satisch en Deepak tegen Dr Phil naar buiten gekomen dat de jongens alle 3 sex hebben gehad met Natalee
Dat is opgenomen tijdens een gesprek met deepak (beeld en geluid )
dit boek is dik en we willen het eind niet verklappenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef princemm het volgende:
ik lees al een tijdje mee het is net een spannend boek maar ik wacht al een tijdje op de ontknoping nh in een kooi? joran die meisjes leverd voor filmpjes?3 dode mannen die er misschien iets mee te maken hebben?
ik zie door de bomen het bos niet meer dus los het svp op ik ben erg nieuwsgierig dus kom op
geen bladzijdes overslaan heb met moeite de kooien hier als plaatje neer gezet, wel opletten hequote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef princemm het volgende:
kom op nou er was een kooi weg .
joran was daar ergens aan het rotzooien met een blondine
en er waren paar bootjes en vriendjes.
was het de zelfde kooi?
en liggen er vaker botten in kooien in het water daar?
[..]
Deze documenten van deze rechtzaak zijn 4 dagen oudquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:33 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
'Dr. Phil verknipte Holloway-interview'
Weet je wat, bel het ALE op en vraag of ze die getuigenverklaring wereldwijd bekendmaken via internet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
als het zou kunnen is het al geen bewijs stuk
vage verhaaltjes hebben we niks aan
ik post net toch ook stukken uit een officieel document !
Zou kunnen ,mogelijk, dat is een gerucht dat soort dingen doen we hier niet aan
Ah, OK.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:19 schreef duikkie het volgende:bof ik even dat de tape van greta on the record net uit was. om 3:30 kon natalee haar kamer niet meer in ze was op transport gezet om 02:00 door joran in een bootje met onbekende man
De link heb ik hier gisteren neergezet een pdf document van 76 kantjes a 4quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Tskk, tskk johan je riep toch op om het bij feiten te houden, nu is er over die (neppe) verklaring van die camera operator nog lang geen uitsluitsel, daar strijden de beide partijen nu over.
Dus dat jij hier concludeert dat op basis van een betwiste verklaring het een feit is dat de 3 sex met die Alabamese hebben gehad lijkt me zeer voorbarig en ook misleidend.
Eerst bewijs dat voor iedereen te zien cq verifieren is en dan gaan we het een feit noemen OK?
Volgens mij heb je ook niet goed gelezen trouwens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
als het zou kunnen is het al geen bewijs stuk
vage verhaaltjes hebben we niks aan
ik post net toch ook stukken uit een officieel document !
Zou kunnen ,mogelijk, dat is een gerucht dat soort dingen doen we hier niet aan
Jij denkt daadwerkelijk dat elke verklaring die aan de ALE, de FBI of welke andere instantie wordt afgelegd is openbaar is ofzo??quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:42 schreef johan555 het volgende:
bolsena dit beweer je :
Maar trouwens, hoe zit het met die twee voormalige klasgenoten (Frances Ellen Byrd en nog iemand) die onafhankelijk van elkaar hebben verklaard dat Natalee wel degelijk in haar kamer was na 3.00 a.m. van die nacht?!
Ook totaal ongeloofwaardig zeker.
Kan je die verklaringen even posten ?
Zijn het officiele verklaringen afgelegd bij het politie buro ?
Of is het een in de wandelgangen afgelegde verklaring ?
En aan nog iemand doen we hier ook niet !
Heb je de echte brief gelezen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
ga je straks de beruchte brief hier ook weer posten
moet ik daar nou nog op ingaan ? zal wel wat dingetjes opzoeken over JRquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef bolsena het volgende:
Ow, ik heb net geantwoord. We schrijven langs elkaar heen soms.
Trouwens, jij hebt een vraag van mij niet beantwoord.
Wat maakt Julia Renfro ook weer zo ongeloofwaardig?
O, ik weet al welke brief je bedoelt, die van Dave en Natalee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik ga hem zeker hier niet posten !!!, maar er bestaat een fake brief waarin natalee iedereen gerust stelt, maar ik post hem niet en waarom kan je dan zeggen omdat het fake is
Die brief is hier al vaak besproken en is geloof ik ook onderzocht maar zou ik moeten opzoekenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:26 schreef bolsena het volgende:
[..]
Heb je de echte brief gelezen?
Ik ben alleen nog maar een artikel tegengekomen waarin staat dat de brief bestaat en waarin Natalee zou zeggen dat het haar spijt dat ze haar familie zoveel pijn doet en dat ze zwanger was van haar stiefvader en daarom is weggelopen.
De brief zelf heb ik nooit gelezen.
Of de brief fake is of niet, ben wel benieuwd naar die brief. Ooit geplaatst in een eerder deel van de thread?
Je denkt dat deze verklaring niet bestaat dus het is een Fabeltje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:27 schreef johan555 het volgende:
Ow maar dat zijn natuurlijk cruciale dingen .
Want : als zo'n verklaring werkelijk in handen was van wie dan ook dan was deze verklaring allang naar buiten gekomen zowel door de ale of de fbi .
En ik heb even navraag gedaan![]()
Ik denk deze verklaring er niet is en niet bestaat een Fabeltje dus
Mr b himself weet het wel! er zat geloof ik dna van paul vd sloot op maar weet niet zekerquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef yyentle het volgende:
[..]
O, ik weet al welke brief je bedoelt, die van Dave en Natalee.![]()
Was die brief niet bij VanderSloot was afgeleverd, of vergis ik me?
Had Natalee het daarin niet over mevrouw Holloway?
Dat was een goeie, ik heb hem ooit ergens gelezen.
Kan ik zeker maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:36 schreef johan555 het volgende:
Kan je nu naar vermist kijken bolsema ?
Ja je kan het hier beter hebben over verklaringen die WEL bestaan en niet min of meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef bolsena het volgende:
[..]
Je denkt dat deze verklaring niet bestaat dus het is een Fabeltje.
Yeah, keep on doing the good work!
las ergens dat ze de zaak op aruba ook behandelen straksquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:40 schreef bolsena het volgende:
[..]
Kan ik zeker maar dat doe ik niet.
Wat bedoel je met die vraag?
lullig dat joran hieraan niet meewerkt, hij heeft gelijk weer zegt dat hij gelogen hadquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ah, OK.
Dan is bij deze de zaak OPGELOST.
Het was On The Record (dat is gewoon de naam van de show hoor), bij Greta van Susteren of hoe heet ze, dus ja, dan zal het wel waar zijn.
Mooi zo, weer een zaak opgelost.
Kan deze thread ook sluiten.
Hij zal zo af en toe zeker en met veel belangstelling de verschillende fora`s uitpluizen ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
De theorie dat zij naar Venezuela was gesmokkeld heb ik hier al een paar jaar geleden gelezen, ik neem aan dat Joran de verhalen die over deze zaak op het internet gepost worden ook wel met enige belangstelling volgt .
zie hier zonder te posten toch antwoord, ja ik denk dat we het over dezelfde brief hebben, maar was hij bij van der sloot afgeleverd dacht het niet hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef yyentle het volgende:
[..]
O, ik weet al welke brief je bedoelt, die van Dave en Natalee.![]()
Was die brief niet bij VanderSloot was afgeleverd, of vergis ik me?
Had Natalee het daarin niet over mevrouw Holloway?
Dat was een goeie, ik heb hem ooit ergens gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |