abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63601607
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef duikkie het volgende:

[..]

ga je straks de beruchte brief hier ook weer posten
Welke brief?
pi_63601613
ik lees al een tijdje mee het is net een spannend boek maar ik wacht al een tijdje op de ontknoping nh in een kooi? joran die meisjes leverd voor filmpjes?3 dode mannen die er misschien iets mee te maken hebben?
ik zie door de bomen het bos niet meer dus los het svp op ik ben erg nieuwsgierig dus kom op
pi_63601737
kom op jongens zat er nou een dood mens in die kooi of niet?????
pi_63601804
quote:
2:26-2:34 am: Joran calls Deepak from his cell phone (DZNH)

Ben je deze vergeten?

2.34: Jorans younger brother Valentijn on VanderSloot computer.

Valentijn was toch in Nederland?
pi_63601827
Ja daar zaten menselijke resten in maar van wie is (nog) niet bekend
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63601828
en onthoud ook dat er een grote kans is dat als iemand dit op fok oplost hem waarschijnlijk eeuwige rijkdom en roem te wachten staat en terecht er zit veel tijd in door sommige .
tv radio en wie weet interviews verkopen aan die amerikanen dus kom op.
pi_63601840
ik heb zon vermoeden?
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:10 schreef johan555 het volgende:
Ja daar zaten menselijke resten in maar van wie is (nog) niet bekend
pi_63601860
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ben je deze vergeten?

2.34: Jorans younger brother Valentijn on VanderSloot computer.

Valentijn was toch in Nederland?
Nee alleen anita vd sloot was in nederland
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63601892
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:11 schreef princemm het volgende:
ik heb zon vermoeden?
[..]
Nee hoor daar is nog niks van te zeggen het kan wel een oude ss'er zijn uit de vorige eeuw HAHA
pi_63601950
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:12 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nee alleen anita vd sloot was in nederland
Hoe komt het dan dat Valentijn niet gehoord is als getuige?
pi_63601985
kom op nou er was een kooi weg .
joran was daar ergens aan het rotzooien met een blondine
en er waren paar bootjes en vriendjes.
was het de zelfde kooi?
en liggen er vaker botten in kooien in het water daar?
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:13 schreef johan555 het volgende:

[..]

Nee hoor daar is nog niks van te zeggen het kan wel een oude ss'er zijn uit de vorige eeuw HAHA
pi_63602025
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:15 schreef yyentle het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat Valentijn niet gehoord is als getuige?
Dat vraagt iedereen zich af
Die zullen ze alleen zijdelings wat vraagjes hebben gesteld
pi_63602219
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef princemm het volgende:
was het de zelfde kooi?
[..]
Niet dat ik weet maar :
Kyle degene die de leiding had op die boot heeft verklaard dat er menselijke resten in zaten .
Dan is de volgende vraag :

Zijn die resten onderzocht ? en waar ?
Ook al was het niet NH dan is het toch handig om te weten van wie de botten ,schedel etc dan waren > ook al is het van een onbekende .
Wel is nu in een rechtzaak van Satisch en Deepak tegen Dr Phil naar buiten gekomen dat de jongens alle 3 sex hebben gehad met Natalee
Dat is opgenomen tijdens een gesprek met deepak (beeld en geluid )

vrijdag 28 november 2008 @ 19:29:50 #214
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63602335
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:48 schreef duikkie het volgende:

[..]

nee joran zat in geld nood !!! de einige die lekker bezig is is joran zelf, trauma wat maar niet vanzelf overgaat
Hoe kan je dat nou zo stellig beweren? waar is dat op gebaseerd? Er zijn nog altijd meer onduidelijkheden dan duidelijkheden!
pi_63602360
Wel is nu in een rechtzaak van Satisch en Deepak tegen Dr Phil naar buiten gekomen dat de jongens alle 3 sex hebben gehad met Natalee
Dat is opgenomen tijdens een gesprek met deepak (beeld en geluid

dat was toch een leugen daar hadden ze toch in geplakt ik had het origineel nog gehoord op internet
pi_63602414
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:30 schreef princemm het volgende:
Dat is opgenomen tijdens een gesprek met deepak (beeld en geluid

dat was toch een leugen daar hadden ze toch in geplakt ik had het origineel nog gehoord op internet
quote:
Justitie op Aruba vroeg hierna de complete band op van het interview, het ruwe materiaal, en liet dat onderzoeken door het NFI. Daaruit bleek, volgens de Arubaanse politie, dat de verdachte zei dat hij en de anderen juist géén seks hadden gehad. Het cruciale woordje geen was er in de uitzending uitgeknipt, waardoor het lijkt alsof hij bekende.
'Dr. Phil verknipte Holloway-interview'
pi_63602442
bron :http://www.kovandijkvertelt.nl/?p=760

hieronder een verhaal voor film , zou joran dit ergens hebben gelezen 10 maanden geleden
ik denk dat de filmmaker nu iets anders moet verzinnen, niemand gaat naar een film als alles al bekend is

deel 2 wordt maar deel 1 denk ik dan

Update: 26 nov. 2008: dit stuk schreef ik ruim 10 maanden geleden. Inmiddels is de documentaire van Renée Gielen vertoond en buitelen Gielen en de Peter R. de Vries over elkaar. Maar daarnaast komt Joran met een verhaal aanzetten op FoxNews dat aardig overeenkomt met dit scenario voor mijn film. Zou ik dan toch een betere paragnost zijn dan ik altijd heb gedacht? We zullen het zien….

De afgelopen weken heb ik me zijdelings verdiept in nonfiction en de filmindustrie. De meest succesvolle boeken en films zijn autobiografisch of gebaseerd op archiefmateriaal. Uitzonderingen zijn er natuurlijk ook zoals Harry Potter. Uitgaande van authentieke gegevens passen scriptschrijvers de tijdslijn, het decor en sommige omstandigheden aan zodat het plot de kijker of lezer altijd verrast. De beste filmmakers benaderen een herkenbare situatie altijd vanuit een onvoorspelbare invalshoek. Het gaat om het oproepen van spanning en emoties en dan neemt niemand het je kwalijk dat je de werkelijkheid chargeert. Ik moest hieraan denken omdat iemand me vroeg hoe ik een film over Natalee Holloway zou maken.

Joran van der Sloot heeft onder discutabele omstandigheden een bekentenis afgelegd. De rol en de achtergrond van klokkenluider Patrick van der Eem is in het geding. Gisterenavond zat ik naar deze man te kijken. Wat me opviel is dat Patrick zijn optreden niet onder deed voor dat van onze betere acteurs. Het verbaasde me dan ook niet dat er geruchten over zijn werkelijke identiteit de ronde doen. Een strafblad wegens wat jeugdzonden, zo hield hij de kijker voor. Zijn openheid over het verleden is prijzenswaardig. Maar vertelde hij de waarheid?

Waarschijnlijk is deze Patrick nog altijd een crimineel en zijn filiaal van Pirtek een dekmantel. Geweld, afpersing, drugsdeals alsmede informant van Justitie en politie, dat wordt over hem beweerd. Informanten worden niet ingezet om een tasjesdief te ontmaskeren. De geschiedenis van zijn litteken bewijst dat deze Patrick in Colombiaanse kringen geen onbekende is. Een man die je maar beter niet tegen je kunt krijgen. Dat ondervonden de ouders van Joran ook. Patrick bedreigde hen. Een bedreiging die door Justitie serieus genomen werd. Paul en Anita van der Sloot kregen het dringend advies om onder te duiken.

Waarom was deze Patrick zo geïnteresseerd in Joran van der Sloot? Hij vertelde aan tafel bij Pauw en Witteman dat Joran beschikte over erg veel geld. Daarnaast was Joran een betere pokerspeler dan Patrick. We moesten niet denken dat Joran bevriend met hem was geraakt omdat hij tegen hem op zag. Joran had gewoon erg weinig echte vrienden en herkende in Patrick iemand die hem waardeerde en vertrouwen in hem had. Met die opmerking ontkrachtte Patrick de hardnekkige gedachte dat Joran een stoer verhaal wilde ophangen om zo toegang tot criminele kringen te krijgen. Bovendien is het dumpen van een weerloos meisje geen aanbeveling voor een carrière in het milieu. Opmerkelijk ook dat Joran zijn Judas niets kwalijk neemt. Hij stuurde hem zelfs nog een vriendelijk smsje. Gestoorde geest van Joran of pure berekening?

Nu een half gare professor beweert dat vrouwen acuut kunnen sterven aan prostaatvocht, mag ik wel even plaatsnemen op de stoel van een filmmaker. We gebruiken voor het script het eerste gedeelte van Joran’s bekentenissen. Die kloppen tot aan het punt waarop Joran en Natalee door de broertjes Kalpoe werden afgezet op het strand. Natalee en Joran kleden zich uit en duiken in zee. Daarna bedrijven ze de liefde. Natalee wordt onwel omdat Joran haar nog een pilletje gegeven heeft. Ze valt in slaap. Joran kleedt zich aan. Hij loopt naar de telefooncel en belt zijn vrienden. Dit zijn Zuid-Amerikaanse vrouwenhandelaars met een Amerikaanse GSM. Joran weet dit. Hij spreekt een prijs met ze af. Er komt inderdaad een bootje en het lichaam van Natalee wordt ingeladen. Joran incasseert zijn beloning en loopt naar huis. De vrouwenhandelaren varen met Natalee naar Venezuela. Vanaf Aruba gerekend duurt dat vaartochtje met een snelle motorboot maar 45 minuten. Het is de bedoeling om bij de ouders van Natalee losgeld te eisen maar er gaat iets mis. Natalee ontsnapt en begint een nieuw leven in Zuid Amerika. Hoe dat leven uiteindelijk toch verkeerd afloopt zien we in deel twee.

Patrick loopt Joran tegen ’t lijf. Patrick ziet Joran met grote bedragen spelen. Dat intrigeert hem. Hij wil weten waar al dat geld vandaan komt. Het kan bijna niet anders dan van criminele activiteiten. Patrick bouwt met Joran een vertrouwensband op. Joran vertelt hem dat Natalee hem al dat geld heeft opgeleverd. Maar hij vertelt Patrick niet hoe. Patrick begint een vermoeden te krijgen als hij achter de theorie van Renee Gielen komt. Hij dwingt Joran opening van zaken te geven. Joran slaat gedeeltelijk door. Patrick bedenkt dat hij nu twee mogelijkheden heeft. Joran aangeven bij Justitie in de hoop dat hij met deze tip de vorstelijke beloning kan opstrijken. De kans dat Justitie hem geloofd is niet al te groot. De tweede mogelijkheid is Peter R. de Vries. Patrick neemt contact met de politie op. Maar hij benadert gelijktijdig Peter R. de Vries. De politie zegt niets met zijn tips te doen. Desondanks wordt Joran gearresteerd maar staat binnen enkele weken weer als vrij man op Schiphol.

Hier had Patrick rekening mee gehouden dus nu komt scenario nummer twee. Als Joran geen verdachte meer is en formeel de zaak gesloten, doet Patrick hem het voorstel om Peter R. de Vries een loer te draaien. Hij legt de 25.000,- van Peter op tafel. “Hier, voor jou Joran. Doe wat ik je zeg en we gaan het grote geld verdienen!” Ondertussen heeft Patrick met Peter en EndeMol een andere deal gemaakt. Hij ontvangt een kwart van de reclame-inkomsten. Peter weet natuurlijk niets van de heimelijke afspraken tussen Patrick en Joran. Peter weet evenmin dat Patrick allang het verhaal kent wat Joran in de auto zogenaamd zal opbiechten. Joran speelt het door Patrick bedachte spel voortreffelijk mee want Patrick heeft hem de helft van het geld beloofd. Op het laten verdwijnen van een lijk staat een lichtere straf dan op vrouwenhandel. Voor Joran een risicoloze onderneming. Waar Joran geen rekening mee heeft gehouden is de woede van het publiek. Die woede had Patrick wél goed ingeschat. Het zou slechts een kwestie van tijd zijn dat Joran door een andere gek wordt geliquideerd. Patrick draagt geen cent aan Joran af. Hij is nu miljonair. Joran? Neemt hij het geheim van de ware toedracht mee in zijn graf?

Blijft nog over hoe het verder met Natalee is gegaan. Zoals hierboven reeds gemeld, zien we dat pas in deel twee. Want elke filmmaker zorgt dat hij voor zijn kaskraker een opvolger heeft.
pi_63602621
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:01 schreef yyentle het volgende:

[..]

Welke brief?
ik ga hem zeker hier niet posten !!!, maar er bestaat een fake brief waarin natalee iedereen gerust stelt, maar ik post hem niet en waarom kan je dan zeggen omdat het fake is
pi_63602626
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:25 schreef johan555 het volgende:Wel is nu in een rechtzaak van Satisch en Deepak tegen Dr Phil naar buiten gekomen dat de jongens alle 3 sex hebben gehad met Natalee
Dat is opgenomen tijdens een gesprek met deepak (beeld en geluid )
Tskk, tskk johan je riep toch op om het bij feiten te houden, nu is er over die (neppe) verklaring van die camera operator nog lang geen uitsluitsel, daar strijden de beide partijen nu over.

Dus dat jij hier concludeert dat op basis van een betwiste verklaring het een feit is dat de 3 sex met die Alabamese hebben gehad lijkt me zeer voorbarig en ook misleidend.

Eerst bewijs dat voor iedereen te zien cq verifieren is en dan gaan we het een feit noemen OK?
I stand with the happy Island.
pi_63602662
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:02 schreef princemm het volgende:
ik lees al een tijdje mee het is net een spannend boek maar ik wacht al een tijdje op de ontknoping nh in een kooi? joran die meisjes leverd voor filmpjes?3 dode mannen die er misschien iets mee te maken hebben?
ik zie door de bomen het bos niet meer dus los het svp op ik ben erg nieuwsgierig dus kom op
dit boek is dik en we willen het eind niet verklappen
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:43:40 #221
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63602673
Gisteren zeker naar de film 'Criminal' gekeken? Dit scenario is een schaamteloze kopie naar een trieste en ware geschiedenis. Kaskraker zal het zeker worden, want foute acties doen het goed tegenwoordig!
pi_63602816
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef princemm het volgende:
was het de zelfde kooi?
[..]

geen bladzijdes overslaan heb met moeite de kooien hier als plaatje neer gezet, wel opletten he

zijn dus niet dezelfde kooien, als er niet meer kooien kwijt zijn vanaf het eiland kan je ervanuit gaan dat de methode van iemand weg maken doormiddel van kooi dus wel gewerkt heeft, alleen het is natalee niet, dus heeft het niets met de zaak natalee te maken, zo simpel is het voor mij.
pi_63602996
quote:
Deze documenten van deze rechtzaak zijn 4 dagen oud
pi_63603072
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef johan555 het volgende:

[..]

als het zou kunnen is het al geen bewijs stuk
vage verhaaltjes hebben we niks aan
ik post net toch ook stukken uit een officieel document !
Zou kunnen ,mogelijk, dat is een gerucht dat soort dingen doen we hier niet aan
Weet je wat, bel het ALE op en vraag of ze die getuigenverklaring wereldwijd bekendmaken via internet.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:58:13 #225
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63603090
Een echte soap!
pi_63603234
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:19 schreef duikkie het volgende:bof ik even dat de tape van greta on the record net uit was. om 3:30 kon natalee haar kamer niet meer in ze was op transport gezet om 02:00 door joran in een bootje met onbekende man
Ah, OK.
Dan is bij deze de zaak OPGELOST.

Het was On The Record (dat is gewoon de naam van de show hoor), bij Greta van Susteren of hoe heet ze, dus ja, dan zal het wel waar zijn.

Mooi zo, weer een zaak opgelost.

Kan deze thread ook sluiten.
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63603246
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Tskk, tskk johan je riep toch op om het bij feiten te houden, nu is er over die (neppe) verklaring van die camera operator nog lang geen uitsluitsel, daar strijden de beide partijen nu over.

Dus dat jij hier concludeert dat op basis van een betwiste verklaring het een feit is dat de 3 sex met die Alabamese hebben gehad lijkt me zeer voorbarig en ook misleidend.

Eerst bewijs dat voor iedereen te zien cq verifieren is en dan gaan we het een feit noemen OK?
De link heb ik hier gisteren neergezet een pdf document van 76 kantjes a 4
Heb je dat gelezen dan ? Deepak wist dat het opgenomen werd !

pi_63603336
En als je goed gelezen hebt Buster, dan stond er gisteren toen ik het postte dat de rechter begin december uitspraak doet .
pi_63603346
als dat nh was in de kooi paste. ze dan door het gat ?
anders heeft paulus misschien wel op het strand met een bijl een meisje in stukken gehakt .
mijn god one happy island
pi_63603434
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:30 schreef johan555 het volgende:

[..]

als het zou kunnen is het al geen bewijs stuk
vage verhaaltjes hebben we niks aan
ik post net toch ook stukken uit een officieel document !
Zou kunnen ,mogelijk, dat is een gerucht dat soort dingen doen we hier niet aan
Volgens mij heb je ook niet goed gelezen trouwens.

Wat betreft die keycards zegt Tacopina inderdaad "het zou haar geweest kunnen zijn".

Maar wat betreft de getuigenverklaring van die klasgenoot die Natalee na 3.00 a.m. heeft gezien in het Holiday Inn heeft Tacopina geen enkele twijfel hoor.

Maar goed, dat schreef ik net al: de ALE heeft die verklaring in zijn bezit dus als je het netjes vraagt zetten maken ze het misschien wel openbaar.
pi_63603564
en ik vroeg dit bolsena

bolsena dit beweer je :

Maar trouwens, hoe zit het met die twee voormalige klasgenoten (Frances Ellen Byrd en nog iemand) die onafhankelijk van elkaar hebben verklaard dat Natalee wel degelijk in haar kamer was na 3.00 a.m. van die nacht?!
Ook totaal ongeloofwaardig zeker.

Kan je die verklaringen even posten ?
Zijn het officiele verklaringen afgelegd bij het politie buro ?
Of is het een in de wandelgangen afgelegde verklaring ?
En aan nog iemand doen we hier ook niet !
pi_63603721
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:42 schreef johan555 het volgende:
bolsena dit beweer je :

Maar trouwens, hoe zit het met die twee voormalige klasgenoten (Frances Ellen Byrd en nog iemand) die onafhankelijk van elkaar hebben verklaard dat Natalee wel degelijk in haar kamer was na 3.00 a.m. van die nacht?!
Ook totaal ongeloofwaardig zeker.

Kan je die verklaringen even posten ?
Zijn het officiele verklaringen afgelegd bij het politie buro ?
Of is het een in de wandelgangen afgelegde verklaring ?

En aan nog iemand doen we hier ook niet !
Jij denkt daadwerkelijk dat elke verklaring die aan de ALE, de FBI of welke andere instantie wordt afgelegd is openbaar is ofzo??

Kom op zeg, dat die proces-verbalen op internet zijn gezegd betekend niet dat het een gebruik is onder politie en justitie om GEHEIME documenten op internet te zetten. Dat de ALE zo lek als een fruitmand is doet daar niets aan af.

En stel dat Frances Ellen Byrd of Ruth McVoy bijvoorbeeld ene verklaring heeft afgelegd aan de FBI en Joe Tacopina heeft daar de hand op weten te leggen, denk je dan dat die verklaringen zomaar op tv of internet verschijnen?
pi_63603830
Ow, ik heb net geantwoord. We schrijven langs elkaar heen soms.

Trouwens, jij hebt een vraag van mij niet beantwoord.

Wat maakt Julia Renfro ook weer zo ongeloofwaardig?
pi_63603941
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef duikkie het volgende:

[..]

ga je straks de beruchte brief hier ook weer posten
Heb je de echte brief gelezen?

Ik ben alleen nog maar een artikel tegengekomen waarin staat dat de brief bestaat en waarin Natalee zou zeggen dat het haar spijt dat ze haar familie zoveel pijn doet en dat ze zwanger was van haar stiefvader en daarom is weggelopen.

De brief zelf heb ik nooit gelezen.

Of de brief fake is of niet, ben wel benieuwd naar die brief. Ooit geplaatst in een eerder deel van de thread?
pi_63603953
Ow maar dat zijn natuurlijk cruciale dingen .

Want : als zo'n verklaring werkelijk in handen was van wie dan ook dan was deze verklaring allang naar buiten gekomen zowel door de ale of de fbi .

En ik heb even navraag gedaan
Ik denk deze verklaring er niet is en niet bestaat een Fabeltje dus
pi_63604165
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:23 schreef bolsena het volgende:
Ow, ik heb net geantwoord. We schrijven langs elkaar heen soms.

Trouwens, jij hebt een vraag van mij niet beantwoord.

Wat maakt Julia Renfro ook weer zo ongeloofwaardig?
moet ik daar nou nog op ingaan ? zal wel wat dingetjes opzoeken over JR
pi_63604235
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:41 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik ga hem zeker hier niet posten !!!, maar er bestaat een fake brief waarin natalee iedereen gerust stelt, maar ik post hem niet en waarom kan je dan zeggen omdat het fake is
O, ik weet al welke brief je bedoelt, die van Dave en Natalee.

Was die brief niet bij VanderSloot was afgeleverd, of vergis ik me?

Had Natalee het daarin niet over mevrouw Holloway?

Dat was een goeie, ik heb hem ooit ergens gelezen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:35:53 #238
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63604240
#23 komt eraan, ik voel het ...
pi_63604264
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:26 schreef bolsena het volgende:

[..]

Heb je de echte brief gelezen?

Ik ben alleen nog maar een artikel tegengekomen waarin staat dat de brief bestaat en waarin Natalee zou zeggen dat het haar spijt dat ze haar familie zoveel pijn doet en dat ze zwanger was van haar stiefvader en daarom is weggelopen.

De brief zelf heb ik nooit gelezen.

Of de brief fake is of niet, ben wel benieuwd naar die brief. Ooit geplaatst in een eerder deel van de thread?
Die brief is hier al vaak besproken en is geloof ik ook onderzocht maar zou ik moeten opzoeken
Kan je nu naar vermist kijken bolsema ?
pi_63604322
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:27 schreef johan555 het volgende:
Ow maar dat zijn natuurlijk cruciale dingen .

Want : als zo'n verklaring werkelijk in handen was van wie dan ook dan was deze verklaring allang naar buiten gekomen zowel door de ale of de fbi .

En ik heb even navraag gedaan
Ik denk deze verklaring er niet is en niet bestaat een Fabeltje dus
Je denkt dat deze verklaring niet bestaat dus het is een Fabeltje.

Yeah, keep on doing the good work!
pi_63604362
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef yyentle het volgende:

[..]

Mr b himself weet het wel! er zat geloof ik dna van paul vd sloot op maar weet niet zeker
pi_63604400
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:36 schreef johan555 het volgende:
Kan je nu naar vermist kijken bolsema ?
Kan ik zeker maar dat doe ik niet.

Wat bedoel je met die vraag?
pi_63604480
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:37 schreef bolsena het volgende:

[..]

Je denkt dat deze verklaring niet bestaat dus het is een Fabeltje.

Yeah, keep on doing the good work!
Ja je kan het hier beter hebben over verklaringen die WEL bestaan en niet min of meer
suggerreren dat iets bestaat waarvan je niet kan aantonen dat het wel bestaat .
Dat had buster geschreven "kunnen" hebben ha ha
pi_63604566
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:40 schreef bolsena het volgende:

[..]

Kan ik zeker maar dat doe ik niet.

Wat bedoel je met die vraag?
las ergens dat ze de zaak op aruba ook behandelen straks
pi_63604923
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:03 schreef bolsena het volgende:

[..]

Ah, OK.
Dan is bij deze de zaak OPGELOST.

Het was On The Record (dat is gewoon de naam van de show hoor), bij Greta van Susteren of hoe heet ze, dus ja, dan zal het wel waar zijn.

Mooi zo, weer een zaak opgelost.

Kan deze thread ook sluiten.
lullig dat joran hieraan niet meewerkt, hij heeft gelijk weer zegt dat hij gelogen had
hij zegt alleen niet waar

verder moet je wat meer terug lezen nadat de show hier stond ( de links) heb ik gelijk geschreven wat ik er van vond , maar je moet opletten wat niet gezegd wordt bij joran.

als joran dus de waarheid verteld over dat hij niet weet wat er met natalee is gebeurt nadat hij haar achtergelaten heeft op strand. dan ga je toch je eigen verhaal niet onderuit halen met een verhaal dat het niet de hele waarheid was dat daarna hij natalee verhandelt heeft.

met zijn actie weet hij dus de twijfel dat zijn vrienden proberen aan te tonen dat de key en natalee in hotel was mooi omzeep te helpen. JORAN denkt namelijk veilig te kunnen liegen, hij weet persies wat er met natalee is gebeurt, waar niet valt te bewijzen wat er gebeurt is , kan joran veilig liegen wetend dat hij niet tegen gesproken kan worden.

of moeten we nu maar weer aannemen dat joran tot strand weer niet zit te liegen en eerlijk de waarheid verteld over achterlaten, maar daarna is het allemaal weer gelogen hoor zijn woorden na de show van greta. tja zo werkt dat niet he

joran weet dus persies hoe het zit, weet ook dat het onmogelijk is dat natalee terug naar hotel is gegaan, vandaar dat hij besloot voor een paar centen het verhaal anders te laten verlopen, het is een spel waar joran de kaarten in kan zien en de rest niet, volgens mij vals spelen en vals spelen wordt ook niet gewaardeert in een casino.

maar er is vast nog wel een verklaring te vinden hoe natalee in haar kamer komt met sleutel en toch weggelopen is of ontvoerd ( maar natuurlijk weer niet door joran/en deepak, satisch)

maar het is enig om te zien dat je leugen met leugen kan bestijden.
pi_63605044
Dit vond ik een erg vreemd verhaal waar Julia Renfro bij betrokken was

Morning paper Bon Dia reported this morning that Pitbull’s wife was called and told that she would find some things at the place where her husband’s body was found. According to Bon Dia, she found a three-page letter, a bottle of Vodka, a joint, and an old iron cross. She handed the object to the police and she gave Bon Dia a copy of the letter and authorized them to publish it.

Er wordt ergens een lijk gevonden van ene "Pitbull" ,dit was de portier van Choose a Name .
Hij is vermoord ,onthoofd ,benen zijn er afgehakt en in de brand gestoken

Dan komt er een " ene Julia Renfro" van een plaatselijk krantje toevallig langs (als eerste zo te horen ) en die vind een brief ,fles wodka,joint en een ijzeren kruis ,en belt pitbull's vrouw en mag zelfs de brief publiceren .
Hoe die Renfro toch altijd aan al die "Brieven" komt !!

Zou deze pittbull iets met deze zaak te maken hebben ? wist hij teveel ?
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:01:22 #247
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63605073
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:29 schreef APK het volgende:

[..]

De theorie dat zij naar Venezuela was gesmokkeld heb ik hier al een paar jaar geleden gelezen, ik neem aan dat Joran de verhalen die over deze zaak op het internet gepost worden ook wel met enige belangstelling volgt .
Hij zal zo af en toe zeker en met veel belangstelling de verschillende fora`s uitpluizen ja.
Daar kickt ie wel op.
pi_63605092
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef yyentle het volgende:

[..]

zie hier zonder te posten toch antwoord, ja ik denk dat we het over dezelfde brief hebben, maar was hij bij van der sloot afgeleverd dacht het niet hoor
pi_63605133
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef bikkeltje2 het volgende:
#23 komt eraan, ik voel het ...
is dat een gok of berust dit op feiten en bewijzen
pi_63605280
ja bikkeltje niet zomaar wat beweren ha ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')