quote:Op woensdag 26 november 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
Barra die me sloeg na ze kickskills te showen
whahaquote:Op woensdag 26 november 2008 16:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[ afbeelding ]
Barra die me sloeg na ze kickskills te showen
ik zal aan je denkequote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:54 schreef GilaMonyet het volgende:
Toen wilde moozizie mee doen.. ging die maar faken
[ afbeelding ]
is het teveel van het goede ?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus!!
omdat je niet kan mklokkijken..quote:
deze is leukquote:
nou!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:10 schreef Crazy-p het volgende:
hou nou eens op met al die bewegende plaatjes
quote:
Lol iddquote:Op woensdag 26 november 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ownee je bent de "Wat een bagger." user die dat in elk topic post!
Ga eens dood eikel
doe je nu toch ook lapzwans!quote:
quote:
Nog meer over je moeder te melden?quote:
Hoi!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik bent weer thuus
lol owned!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:45 schreef Sgele het volgende:
Iemand z'n lijstje voor sinterklaas al klaar?
http://www.ofjeworstlust.com/kelvin_verlanglijst.html
quote:
Die van mij ook, heb nog maar 1.5GB vrijquote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef Crazy-p het volgende:
hey.. mn MP3 speler vind dat ie vol is :-D jeuj..
en nog maar 15 minuten werken
mijn mp3 speler heeft als het goed is maar 2gig.. is niet zo groot.. maar ja.. kan toch genoeg muziek op staan.. alleen mn batterij was leeg.. jammer genoeg zeg maar.. dus het laatste uur gewerkt zonder muziek op.. maar ja.. moet maarquote:Op woensdag 26 november 2008 20:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die van mij ook, heb nog maar 1.5GB vrij
ik las het ja, hoop dat alles goed komt met je vriendinquote:Op donderdag 27 november 2008 04:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Je zou maar aan het werk zijn ..
Terwijl je eigenlijk ergens anders hard nodig bent.
Dank je welquote:Op donderdag 27 november 2008 04:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik las het ja, hoop dat alles goed komt met je vriendin
Hebben meer last van..het niet -slapen-want-ik-ben-verslaafd-aanfokken-punt.nl-syndroomquote:Op donderdag 27 november 2008 06:49 schreef Sgele het volgende:
Niks geslapen dus...
@Noorsbloed. Sterkte met je vriendin!
Mogguh allemaalIk ga een bus opzoeken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 06:49 schreef Sgele het volgende:
Niks geslapen dus...
@Noorsbloed. Sterkte met je vriendin!
Mogguh allemaalIk ga een bus opzoeken.
hoi ahoquote:Op donderdag 27 november 2008 06:59 schreef Aho het volgende:
[..]
Hebben meer last van..het niet -slapen-want-ik-ben-verslaafd-aanfokken-punt.nl-syndroom![]()
![]()
anywayz//het is rustig..maar als mensen eenmaal uit hun coma ontwaken dan zijn we 7 topics verder voordat ik op werk ben![]()
Ediy Morguh Sgele![]()
jij bent snelquote:
kloptquote:Op donderdag 27 november 2008 07:29 schreef renedis het volgende:
[..]
jij bent snelik las dat je al lang wakker bent?
komt dat? slecht geslapen ofzo
succes.. ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, om te wachten totdat de douche vrij is. vanochtend ook weer hoor :p tis altijd een strijd wie het eerste uit bed is en de douche veroverdquote:Op donderdag 27 november 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt
en nu ben ik aan het wachten tot de douche vrij is
nee hoor hier gaat hij vaak eerst want dan kan ie daarna ronja uitlatenquote:Op donderdag 27 november 2008 07:35 schreef renedis het volgende:
[..]
succes.. ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, om te wachten totdat de douche vrij is. vanochtend ook weer hoor :p tis altijd een strijd wie het eerste uit bed is en de douche veroverd
tot zo!quote:Op donderdag 27 november 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor hier gaat hij vaak eerst want dan kan ie daarna ronja uitlaten
zo te horen gaat de kraan dicht, spring ik er ff onder!
Dank u!quote:
Vandaag wat minder nieuw dan gister...quote:
ahaa.. dus je hebt GRTDOJW nog niet meegemaakt op een vrijdag?quote:Op donderdag 27 november 2008 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaag wat minder nieuw dan gister...![]()
Gister aangemeld idd...
Nee, hahaquote:Op donderdag 27 november 2008 07:50 schreef renedis het volgende:
[..]
ahaa.. dus je hebt GRTDOJW nog niet meegemaakt op een vrijdag?
mogge aap. ik zag je al op msn, ik dacht: die is vast aanwezig maar nee? was je eens aant werk jongen?quote:
Mijn MSN staat eigenlijk altijd aan ben nu net wakker.. ga nu douchen en dan richting werk!quote:Op donderdag 27 november 2008 07:51 schreef renedis het volgende:
[..]
mogge aap. ik zag je al op msn, ik dacht: die is vast aanwezig maar nee? was je eens aant werk jongen?
goede morgen.quote:Op donderdag 27 november 2008 07:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh
Ik ben weer eens errug laat![]()
Mja net klaar met douchen iiig...eens kijken of ik straks nog op tijd op werk ben
jaa je bent eigenlijk ook vrijwel altijd onlinequote:Op donderdag 27 november 2008 07:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn MSN staat eigenlijk altijd aan ben nu net wakker.. ga nu douchen en dan richting werk!
Dat wordt dan flink doorpostenquote:Op donderdag 27 november 2008 07:55 schreef renedis het volgende:
ik wil eigenlijk (vandaag) eens een keer op nummer 1 staan in de dagtop 100
Nee wellicht morgen...quote:Op donderdag 27 november 2008 07:50 schreef renedis het volgende:
[..]
ahaa.. dus je hebt GRTDOJW nog niet meegemaakt op een vrijdag?
edit: natuurlijk niet dan
ben al druk bezigquote:Op donderdag 27 november 2008 07:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat wordt dan flink doorposten
zoo zit op mn werk..tijd voor spam!quote:Op donderdag 27 november 2008 08:00 schreef renedis het volgende:
[..]
ben al druk bezig
moet denk rond de 250 posts tegenwoordig gaan zitten?
okeee cheers!quote:Op donderdag 27 november 2008 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee wellicht morgen...
Maar ik ga nu maar eens aan de slag, wie weet kom ik me hier later vandaag nog wel vervelen...
goodmorning! ik ben er druk mee bezig in de vroege morgen.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:02 schreef Aho het volgende:
[..]
zoo zit op mn werk..tijd voor spam!![]()
Mooguh nog eens aan medespammers
en speciaal mogguh aan draculettetje![]()
zie je zo weer!quote:Op donderdag 27 november 2008 08:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ik ben weg...tot over een uurtje ofzo
gutemorgenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:05 schreef renedis het volgende:
[..]
goodmorning! ik ben er druk mee bezig in de vroege morgen.
denk niet dat ik het haal aangezien als me baas binnen loopt het snel over is!
Nee.. rond de 400 a 600.. die broekpaling is gek..quote:Op donderdag 27 november 2008 08:00 schreef renedis het volgende:
[..]
ben al druk bezig
moet denk rond de 250 posts tegenwoordig gaan zitten?
wtf? dat ga ik niet redden hoor!quote:Op donderdag 27 november 2008 08:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. rond de 400 a 600.. die broekpaling is gek..
Maar dit zit ook in een slowchat
ja ik kan ook thuis werken.. maar wilt me baas niet :Squote:Op donderdag 27 november 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
da's het voordeel van thuiswerken
het weekend had ie er meer dan 1000quote:Op donderdag 27 november 2008 08:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. rond de 400 a 600.. die broekpaling is gek..
Maar dit zit ook in een slowchat
als je "thuiswerkt" heb je nog minder motivatiequote:Op donderdag 27 november 2008 08:11 schreef renedis het volgende:
[..]
ja ik kan ook thuis werken.. maar wilt me baas niet :S
ik normaal ook niet, maar heb het zelf aangevraagd toen ik nijmegen met revalidatie ging startenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:11 schreef renedis het volgende:
[..]
ja ik kan ook thuis werken.. maar wilt me baas niet :S
valt me idd mee dat ik thuis eerder echt 2 uur werkquote:Op donderdag 27 november 2008 08:13 schreef Aho het volgende:
[..]
als je "thuiswerkt" heb je nog minder motivatie![]()
oke niet iedereen miss
WHAT?!quote:Op donderdag 27 november 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het weekend had ie er meer dan 1000
jaa ik mag het niet omdat ik ook klanten moet ontvangen.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar heb het zelf aangevraagd toen ik nijmegen met revalidatie ging starten
en na een hoop gedoe is het dan uiteindelijk goed gekeurd
nou je weet wat je meot doen have fun with thatquote:
ow ja ook wel logisch maar ja als er dan toch niemand isquote:Op donderdag 27 november 2008 08:16 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik mag het niet omdat ik ook klanten moet ontvangen.
en ik eigenlijk in een showroom werk moet het er "fancy" uitzien dat er iemand zit
jij had toch al goede morgen gezegd?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou ook wel thuis willen werken. lekker laat opstaan. biertje erbij.![]()
ps. goeiesmoregens
mogguh fubarquote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggelallemaal
heerlijk zo'n dag vrij(was gister voor de grappemakers onder ons
kom je dan sowieso je bed wel uitquote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou ook wel thuis willen werken. lekker laat opstaan. biertje erbij.![]()
ps. goeiesmoregens
ik moet support bieden van 7 tot 5..quote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja ook wel logisch maar ja als er dan toch niemand is
ja , ik heb geen laptopquote:Op donderdag 27 november 2008 08:18 schreef Aho het volgende:
[..]
kom je dan sowieso je bed wel uit![]()
![]()
morguh
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggelallemaal
heerlijk zo'n dag vrij(was gister voor de grappemakers onder ons
goede morgen!quote:
overmacht dusquote:
nouuuuuuuuu.. je kan:quote:
en je denkt serieus dat ie dat gaat doen als ie vanaf thuis werktquote:Op donderdag 27 november 2008 08:23 schreef renedis het volgende:
[..]
nouuuuuuuuu.. je kan:
draadloos toetsenbord + muis hebben.. je pc op de tv aansluiten. en dan vanuit je bed Fok!en
ja gezellie koffie bij jouwquote:Op donderdag 27 november 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:zullen we weer naar huis gaan? Wat een bagger
ik heb geen tv in de slaapkamer.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:23 schreef renedis het volgende:
[..]
nouuuuuuuuu.. je kan:
draadloos toetsenbord + muis hebben.. je pc op de tv aansluiten. en dan vanuit je bed Fok!en
en die je mag wel/ niet die collega¿quote:
HIjs wel aardig, maar door hem kan ik niet zoveel fokken, maar jaquote:Op donderdag 27 november 2008 08:30 schreef Aho het volgende:
[..]
en die je mag wel/ niet die collega¿
aah hebbie taart toevallig
laterzquote:
zelfspot?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
HIjs wel aardig, maar door hem kan ik niet zoveel fokken, maar jawat willen ze doen dan? Me ontslaan
![]()
koop dan dit een TRUST draadloos toetsenbord..quote:Op donderdag 27 november 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen tv in de slaapkamer.tevens met je muis in je bed = Fail!
dan mis ik nog steeds de tvquote:Op donderdag 27 november 2008 08:36 schreef renedis het volgende:
[..]
koop dan dit een TRUST draadloos toetsenbord..
werkt ideaal, daar zit een muis bij ingebouwd die je met je duim kan bewegen
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
HIjs wel aardig, maar door hem kan ik niet zoveel fokken, maar jawat willen ze doen dan? Me ontslaan
![]()
Mogguh Aapiequote:Op donderdag 27 november 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Mogguh iedereen die er uur geleden niet was
siert de mensquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Mogguh iedereen die er uur geleden niet was
whahaha.. jat die uit de huiskamer?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan mis ik nog steeds de tv
Thanks for the infoquote:
kloon van runx?quote:
onder je trui trui?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar zijn me shirts shirts!
In je kast kast?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar zijn me shirts shirts!
neuh, die is té zwaar, en té grootquote:Op donderdag 27 november 2008 08:46 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaha.. jat die uit de huiskamer?
onder je eerhm... ik weet het niet niet?quote:
patserquote:Op donderdag 27 november 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh, die is té zwaar, en té groot
Onder me vestquote:Op donderdag 27 november 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
onder je eerhm... ik weet het niet niet?
lol.. p00p got pwned!quote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh mensen
gokt niet dat p00p optijd op werk is.. iets met koeien enzo.. lol.. tenzij die een andere weg neemt
Gila.. in de was was mand mand
dan is het ook geen lcdquote:Op donderdag 27 november 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh, die is té zwaar, en té groot
Wtfquote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat triest hier,...
ik had een saucijzen schema gemaakt, wie nog moet trakteren.
Heeft zo'n mongolige systeembeheerder alles weggehaald van het bord achter mij.
Andere systeembeheerder had het in word document op netwerkschijf gezet.
Ik had het nog een keer voor de zekerheid op mijn persoonlijke schijf gezet.
Heeft die mongool het dus van bord weggeveegt, van de netwerkschijf verwijderd en gewoon op mijn persoonlijke schijf zitten klooien, aangezien die daar ook verwijderd is.
Wat een triest figuur, niet normaal.
mja sorry ben ook maar zo geborenquote:
Ik hoop dat je rits vast komt te zitten, bijdehandjequote:
ik had de ijdele hoop dat ik het nog op mijn mail had staan, maar tevergeefsquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hoop dat je rits vast komt te zitten, bijdehandje
Het is je vergevenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja sorry ben ook maar zo geboren![]()
goodfucking morning woohoo@!#$(#(%(#@!)!
Ja best wel heel ergquote:Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had de ijdele hoop dat ik het nog op mijn mail had staan, maar tevergeefs
maar is toch fucking triest of niet.
Ja dat is idd freaky... een driedubbele back-up uitwissen... of wil die systeembeheerder niet dat jij weet wanneer hij moet trakteren...quote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat triest hier,...
ik had een saucijzen schema gemaakt, wie nog moet trakteren.
Heeft zo'n mongolige systeembeheerder alles weggehaald van het bord achter mij.
Andere systeembeheerder had het in word document op netwerkschijf gezet.
Ik had het nog een keer voor de zekerheid op mijn persoonlijke schijf gezet.
Heeft die mongool het dus van bord weggeveegt, van de netwerkschijf verwijderd en gewoon op mijn persoonlijke schijf zitten klooien, aangezien die daar ook verwijderd is.
Wat een triest figuur, niet normaal.
wedden van wel?! maar weet je hoe zwaar de glazen steun weegt ?quote:
Humor, typisch iets voor hemquote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
OP de radio:
paul de leeuw is op de radio
Vraagt zo'n griet: "ja me konijn eet zo weinig" blabla
Paul: "O dan gaat ie misschien wel dood"
ga zitten klooien met zijn spullenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is idd freaky... een driedubbele back-up uitwissen... of wil die systeembeheerder niet dat jij weet wanneer hij moet trakteren...
weet ik het, ik vind het gewoon triestquote:Op donderdag 27 november 2008 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is idd freaky... een driedubbele back-up uitwissen... of wil die systeembeheerder niet dat jij weet wanneer hij moet trakteren...
oei... je herinnert me weer welke beperking de koffieautomaat hier heeft... geen choco...quote:Op donderdag 27 november 2008 09:00 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. warme chocomelk er bij.. en nu maar beginnen..
lol.. sta je aan de telefoon.. hebben ze gister mn skills nog niet terug gezet..
Sorryquote:
Ach heb je wel weer wat te doen... de lijst opnieuw maken..quote:Op donderdag 27 november 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet ik het, ik vind het gewoon triest
mwoah, voor die anderhalve maand nogquote:Op donderdag 27 november 2008 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach heb je wel weer wat te doen... de lijst opnieuw maken..
Ach het houd je bezig toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mwoah, voor die anderhalve maand nog
het houdt me wel van de straatquote:
Net alsof je anders op de straat gaat zitten fokken...quote:Op donderdag 27 november 2008 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het houdt me wel van de straat
das balen!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei... je herinnert me weer welke beperking de koffieautomaat hier heeft... geen choco...
Ik heb zelf niet eens FOK! shirtsquote:Op donderdag 27 november 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. p00p got pwned!
Haha neeee ik bedoel de fok!games shirts ik ga werken
Jij mazzel dat je choco in de automaat hebt.. ik moet het hier doen met thee want diequote:Op donderdag 27 november 2008 09:08 schreef Crazy-p het volgende:
anywegs.. tijd om te gaan werken... ofzo..
lol.. nep ik zou klagenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens FOK! shirtsDie dingen zijn uitgedeeld voordat ik crew werd
Ik heb nog wel een Call of Duty: World at War T-shirt van de launch eerder deze maand, die komt vast als prijs in de grote fok!games kerstprijsvraag
ah bezweet en alquote:Op donderdag 27 november 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens FOK! shirtsDie dingen zijn uitgedeeld voordat ik crew werd
Ik heb nog wel een Call of Duty: World at War T-shirt van de launch eerder deze maand, die komt vast als prijs in de grote fok!games kerstprijsvraag
Je hebt gewoon Bill Cosby op de trein gezetquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef renedis het volgende:
dat was een lange pipi machen van mij!
moest gelijk weer aan de bak zeg :/
bill cosby is GAY! http://www.gamepolitics.c(...)entrance-exam-prisonquote:Op donderdag 27 november 2008 09:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je hebt gewoon Bill Cosby op de trein gezet
Och jij hoeft nog maar 2 daagies he? Jou inzet zal ook wel 0,0 zijnquote:
Je bedoelt -100%quote:Op donderdag 27 november 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Och jij hoeft nog maar 2 daagies he? Jou inzet zal ook wel 0,0 zijn
Hijs zwartquote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bill cosby is GAY! http://www.gamepolitics.c(...)entrance-exam-prison
KANSLOOSquote:Op donderdag 27 november 2008 09:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Post eens wat meer, ik wil em vol maken
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Och jij hoeft nog maar 2 daagies he? Jou inzet zal ook wel 0,0 zijn
Jaaa jaaaquote:Op donderdag 27 november 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft ondertussen ook het serieuze-ik-ben-druk-aan-het-werk-gezicht opgezet.
We hadden een compleet GH:WT pakket gekregen maar onze lieftallige Hoofdredacteur heeft na een avondje drummen het drumstel al gemold. Echt superslechte kwaliteitquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. nep ik zou klagen
Laat shirts maar zitten geef me maar een Wii of een drumset voor GH:WT
och gussiequote:Op donderdag 27 november 2008 09:24 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme wat een drukke kutochtend
ben net 1 minuut binenn, gelijk telefoom, gesneuvelde monitor dus maar direct vervangen.
dat gedaan, telefoon, 1tje problemen met z`n netwerkschijven.
dat opgelost daarna direct weer een printerprobleem, dus weer door.
dat af, moest even iemand bellen, gedaan, laptop wil niet meer opstarten dus mag weer vrolijk terugkomen.
denk eindelijk klaar te zijn om even de backups te controleren, zie ik dat de fileserver niet heeft gebackupt.
wat tests en onderzoeken later, tapedrive verdwenen van de pc dus weer een reboot om 12 uur vanmiddag ingepland (dat gaat problemen geven, geheid)
en ben er al sinds half 8
en heb nu eindelijk even rust
morgen rambo, is je ma goed overgekomen?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:26 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenben weer druk aan het werk
![]()
alles goed met iedereen ?![]()
quote:
Dat dusquote:
idd, nu nog even bukake erop, en het is gereed om te versturenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat maakt hem NOG specialer natuurlijk
je ondertitel zegt ook al voldoendequote:Op donderdag 27 november 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
..heeft ook geen zin meer..
netwerken die eruit lagen..bedrijven met geen internet hevveb eeb leuke ochtend.
niks doet het paniek paniek
ik doe mee ik doe meequote:
Champions Breakfastquote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 is maar weer aan de cafeinepillen gegaan
mogguh barraquote:
zijn dat van die zetpillen ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef crazy987 het volgende:
energydrink + cafeinepillen..quote:
mogge sgele....quote:
Rustigquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge sgele....
hoe wast in de kroeg?
Ik dacht dat van die ephedrapillen verboden waren?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef crazy987 het volgende:
Ja, gitaartje is best zwak en drumstel schijnt ook niet alt te best zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We hadden een compleet GH:WT pakket gekregen maar onze lieftallige Hoofdredacteur heeft na een avondje drummen het drumstel al gemold. Echt superslechte kwaliteit
Btw, hoe was LIPS :pquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat van die ephedrapillen verboden waren?Dat waren nog eens *kaboom-tsjing-wow-ik-ben-wakker*- pillen
nee deze vreet je gewoonquote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn dat van die zetpillen ?
achquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat van die ephedrapillen verboden waren?Dat waren nog eens *kaboom-tsjing-wow-ik-ben-wakker*- pillen
wat is het verschil tussen de gitaren dan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja, gitaartje is best zwak en drumstel schijnt ook niet alt te best zijn.
Mensen zeggen ook dat ze beter rockband2 spullen kan kopen voor GW : WT
was tegen 22:00 thuisquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
RustigWas om een uur of 12 al weer thuis
Hoe was het in de kroeg?
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was tegen 22:00 thuis
daarna nog even FC 2 gespeeld en met debs ge-smt
ligt eraan wat er gebeurt isquote:
quote:
yup die is goed overgekomen , check je mailquote:Op donderdag 27 november 2008 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morgen rambo, is je ma goed overgekomen?
nouwenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij is het donderdag geen vrijdag!
helaas welquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wat het maar donderdag Vrijdagquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Best slecht, al heb ik echt in een deuk gelegen toen een maat van me met een erg zware stem Duffy en It's raining men van Gerri Halliwell ging zingenquote:
Hoooiquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
RunX... moggel!
btw, ik stop maar met mijn poging nummer 1 dagtop te zijn..
altijd leuk hehquote:Op donderdag 27 november 2008 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoooialles goed ? wtf hier in een keer fakking druk lijnen van knp liggen eruit !!!
Nou vooruit... dan heb ik wel zin in het weekend. Maar morgen met het bedrijf een bezoekje brengen aan een van werelds grootste kraanschepenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
heeft iedereen een beetje zin in het weekendik hoor jullie niet ik ZEI HEEFT IEDEREEN EEN BEETJE ZIN IN HET WEEKEND !!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
![]()
fail...ik kan de volvo denk ik niet mee krijgen..mijn ouders gaan misschien naar heerhugowaard naar een hond kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
heeft iedereen een beetje zin in het weekendik hoor jullie niet ik ZEI HEEFT IEDEREEN EEN BEETJE ZIN IN HET WEEKEND !!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
![]()
godver houd je bekquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
![]()
wat betekent dat nou dan?quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat betekent dat nou dan?
moet je een auto lenen?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
fail...ik kan de volvo denk ik niet mee krijgen..mijn ouders gaan misschien naar heerhugowaard naar een hond kijken
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef renedis het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvp
of kopen voor een euroquote:
terug vind post... die plaats je wanneer je een topic wel interessant vind maar geen tijd hebt om te lezen. dan zie je hem terug komen in je mijn actieve topicsquote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat betekent dat nou dan?
nee, maar volvo is lijper dan mijn fiatquote:
Hoiquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
![]()
quote:
aaaaaaaah, dank Uquote:Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
terug vind post... die plaats je wanneer je een topic wel interessant vind maar geen tijd hebt om te lezen. dan zie je hem terug komen in je mijn actieve topics
het liefst word er een variant op bedacht zoals
terug vind porno
terug vind pauper
tering vliegende paarden
na gelang het onderwerp van het topic
ik verlang naar de maandagquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
![]()
Neej het valt hartstikke meequote:Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge debs
zijn er al mensen om het leven gekomen omdat er een vulkaan is uitgebarsten?
Ik verlang naar vrijdag 17:01quote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik verlang naar de maandag
ik naar 19 januariquote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik verlang naar vrijdag 17:01
ik naar naakte wijven van t weekendquote:
je mag de rag civic wel lenen? ;') je moet alleen komen halenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, maar volvo is lijper dan mijn fiaten veiliger aangezien ik dood ben als ik bots met 64 km/h
tenzij jij er eentje over hebt
je hebt zojuist je email adres vrijgegeven sukkeltjequote:Op donderdag 27 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen die snowboard willen
http://link.marktplaats.nl/211201789
te kleinquote:Op donderdag 27 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen die snowboard willen
http://link.marktplaats.nl/211201789
waar woon je ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
je mag de rag civic wel lenen? ;') je moet alleen komen halen
we gaan naar utrecht is dat dichtbij jouquote:Op donderdag 27 november 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
je mag de rag civic wel lenen? ;') je moet alleen komen halen
zozo, wat ben je allemaal van plan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik naar 4 dec. en daarna fast forward naar 14feb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |