KANSLOOSquote:Op donderdag 27 november 2008 09:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Post eens wat meer, ik wil em vol maken
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Och jij hoeft nog maar 2 daagies he? Jou inzet zal ook wel 0,0 zijn
Jaaa jaaaquote:Op donderdag 27 november 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning heeft ondertussen ook het serieuze-ik-ben-druk-aan-het-werk-gezicht opgezet.
We hadden een compleet GH:WT pakket gekregen maar onze lieftallige Hoofdredacteur heeft na een avondje drummen het drumstel al gemold. Echt superslechte kwaliteitquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. nep ik zou klagen
Laat shirts maar zitten geef me maar een Wii of een drumset voor GH:WT
och gussiequote:Op donderdag 27 november 2008 09:24 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme wat een drukke kutochtend
ben net 1 minuut binenn, gelijk telefoom, gesneuvelde monitor dus maar direct vervangen.
dat gedaan, telefoon, 1tje problemen met z`n netwerkschijven.
dat opgelost daarna direct weer een printerprobleem, dus weer door.
dat af, moest even iemand bellen, gedaan, laptop wil niet meer opstarten dus mag weer vrolijk terugkomen.
denk eindelijk klaar te zijn om even de backups te controleren, zie ik dat de fileserver niet heeft gebackupt.
wat tests en onderzoeken later, tapedrive verdwenen van de pc dus weer een reboot om 12 uur vanmiddag ingepland (dat gaat problemen geven, geheid)
en ben er al sinds half 8
en heb nu eindelijk even rust
morgen rambo, is je ma goed overgekomen?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:26 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereenben weer druk aan het werk
![]()
alles goed met iedereen ?![]()
quote:
Dat dusquote:
idd, nu nog even bukake erop, en het is gereed om te versturenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat maakt hem NOG specialer natuurlijk
je ondertitel zegt ook al voldoendequote:Op donderdag 27 november 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
..heeft ook geen zin meer..
netwerken die eruit lagen..bedrijven met geen internet hevveb eeb leuke ochtend.
niks doet het paniek paniek
ik doe mee ik doe meequote:
Champions Breakfastquote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 is maar weer aan de cafeinepillen gegaan
mogguh barraquote:
zijn dat van die zetpillen ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 is maar weer aan de cafeinepillen gegaan
energydrink + cafeinepillen..quote:
mogge sgele....quote:
Rustigquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge sgele....
hoe wast in de kroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |