Die van mij ook, heb nog maar 1.5GB vrijquote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef Crazy-p het volgende:
hey.. mn MP3 speler vind dat ie vol is :-D jeuj..
en nog maar 15 minuten werken
mijn mp3 speler heeft als het goed is maar 2gig.. is niet zo groot.. maar ja.. kan toch genoeg muziek op staan.. alleen mn batterij was leeg.. jammer genoeg zeg maar.. dus het laatste uur gewerkt zonder muziek op.. maar ja.. moet maarquote:Op woensdag 26 november 2008 20:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die van mij ook, heb nog maar 1.5GB vrij
ik las het ja, hoop dat alles goed komt met je vriendinquote:Op donderdag 27 november 2008 04:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Je zou maar aan het werk zijn ..
Terwijl je eigenlijk ergens anders hard nodig bent.
Dank je welquote:Op donderdag 27 november 2008 04:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik las het ja, hoop dat alles goed komt met je vriendin
Hebben meer last van..het niet -slapen-want-ik-ben-verslaafd-aanfokken-punt.nl-syndroomquote:Op donderdag 27 november 2008 06:49 schreef Sgele het volgende:
Niks geslapen dus...
@Noorsbloed. Sterkte met je vriendin!
Mogguh allemaalIk ga een bus opzoeken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 06:49 schreef Sgele het volgende:
Niks geslapen dus...
@Noorsbloed. Sterkte met je vriendin!
Mogguh allemaalIk ga een bus opzoeken.
hoi ahoquote:Op donderdag 27 november 2008 06:59 schreef Aho het volgende:
[..]
Hebben meer last van..het niet -slapen-want-ik-ben-verslaafd-aanfokken-punt.nl-syndroom![]()
![]()
anywayz//het is rustig..maar als mensen eenmaal uit hun coma ontwaken dan zijn we 7 topics verder voordat ik op werk ben![]()
Ediy Morguh Sgele![]()
jij bent snelquote:
kloptquote:Op donderdag 27 november 2008 07:29 schreef renedis het volgende:
[..]
jij bent snelik las dat je al lang wakker bent?
komt dat? slecht geslapen ofzo
succes.. ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, om te wachten totdat de douche vrij is. vanochtend ook weer hoor :p tis altijd een strijd wie het eerste uit bed is en de douche veroverdquote:Op donderdag 27 november 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt
en nu ben ik aan het wachten tot de douche vrij is
nee hoor hier gaat hij vaak eerst want dan kan ie daarna ronja uitlatenquote:Op donderdag 27 november 2008 07:35 schreef renedis het volgende:
[..]
succes.. ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan, om te wachten totdat de douche vrij is. vanochtend ook weer hoor :p tis altijd een strijd wie het eerste uit bed is en de douche veroverd
tot zo!quote:Op donderdag 27 november 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor hier gaat hij vaak eerst want dan kan ie daarna ronja uitlaten
zo te horen gaat de kraan dicht, spring ik er ff onder!
Dank u!quote:
Vandaag wat minder nieuw dan gister...quote:
ahaa.. dus je hebt GRTDOJW nog niet meegemaakt op een vrijdag?quote:Op donderdag 27 november 2008 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vandaag wat minder nieuw dan gister...![]()
Gister aangemeld idd...
Nee, hahaquote:Op donderdag 27 november 2008 07:50 schreef renedis het volgende:
[..]
ahaa.. dus je hebt GRTDOJW nog niet meegemaakt op een vrijdag?
mogge aap. ik zag je al op msn, ik dacht: die is vast aanwezig maar nee? was je eens aant werk jongen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |