Ik dacht dat van die ephedrapillen verboden waren?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 is maar weer aan de cafeinepillen gegaan
Ja, gitaartje is best zwak en drumstel schijnt ook niet alt te best zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We hadden een compleet GH:WT pakket gekregen maar onze lieftallige Hoofdredacteur heeft na een avondje drummen het drumstel al gemold. Echt superslechte kwaliteit
Btw, hoe was LIPS :pquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat van die ephedrapillen verboden waren?Dat waren nog eens *kaboom-tsjing-wow-ik-ben-wakker*- pillen
nee deze vreet je gewoonquote:Op donderdag 27 november 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn dat van die zetpillen ?
achquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat van die ephedrapillen verboden waren?Dat waren nog eens *kaboom-tsjing-wow-ik-ben-wakker*- pillen
wat is het verschil tussen de gitaren dan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja, gitaartje is best zwak en drumstel schijnt ook niet alt te best zijn.
Mensen zeggen ook dat ze beter rockband2 spullen kan kopen voor GW : WT
was tegen 22:00 thuisquote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
RustigWas om een uur of 12 al weer thuis
Hoe was het in de kroeg?
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was tegen 22:00 thuis
daarna nog even FC 2 gespeeld en met debs ge-smt
ligt eraan wat er gebeurt isquote:
quote:
yup die is goed overgekomen , check je mailquote:Op donderdag 27 november 2008 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morgen rambo, is je ma goed overgekomen?
nouwenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij is het donderdag geen vrijdag!
helaas welquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wat het maar donderdag Vrijdagquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Best slecht, al heb ik echt in een deuk gelegen toen een maat van me met een erg zware stem Duffy en It's raining men van Gerri Halliwell ging zingenquote:
Hoooiquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
RunX... moggel!
btw, ik stop maar met mijn poging nummer 1 dagtop te zijn..
altijd leuk hehquote:Op donderdag 27 november 2008 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoooialles goed ? wtf hier in een keer fakking druk lijnen van knp liggen eruit !!!
Nou vooruit... dan heb ik wel zin in het weekend. Maar morgen met het bedrijf een bezoekje brengen aan een van werelds grootste kraanschepenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
heeft iedereen een beetje zin in het weekendik hoor jullie niet ik ZEI HEEFT IEDEREEN EEN BEETJE ZIN IN HET WEEKEND !!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
![]()
fail...ik kan de volvo denk ik niet mee krijgen..mijn ouders gaan misschien naar heerhugowaard naar een hond kijkenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:45 schreef Runx het volgende:
heeft iedereen een beetje zin in het weekendik hoor jullie niet ik ZEI HEEFT IEDEREEN EEN BEETJE ZIN IN HET WEEKEND !!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |