en die je mag wel/ niet die collega¿quote:
HIjs wel aardig, maar door hem kan ik niet zoveel fokken, maar jaquote:Op donderdag 27 november 2008 08:30 schreef Aho het volgende:
[..]
en die je mag wel/ niet die collega¿
aah hebbie taart toevallig
laterzquote:
zelfspot?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
HIjs wel aardig, maar door hem kan ik niet zoveel fokken, maar jawat willen ze doen dan? Me ontslaan
![]()
koop dan dit een TRUST draadloos toetsenbord..quote:Op donderdag 27 november 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen tv in de slaapkamer.tevens met je muis in je bed = Fail!
dan mis ik nog steeds de tvquote:Op donderdag 27 november 2008 08:36 schreef renedis het volgende:
[..]
koop dan dit een TRUST draadloos toetsenbord..
werkt ideaal, daar zit een muis bij ingebouwd die je met je duim kan bewegen
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
HIjs wel aardig, maar door hem kan ik niet zoveel fokken, maar jawat willen ze doen dan? Me ontslaan
![]()
Mogguh Aapiequote:Op donderdag 27 november 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Mogguh iedereen die er uur geleden niet was
siert de mensquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Mogguh iedereen die er uur geleden niet was
whahaha.. jat die uit de huiskamer?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan mis ik nog steeds de tv
Thanks for the infoquote:
kloon van runx?quote:
onder je trui trui?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar zijn me shirts shirts!
In je kast kast?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar zijn me shirts shirts!
neuh, die is té zwaar, en té grootquote:Op donderdag 27 november 2008 08:46 schreef renedis het volgende:
[..]
whahaha.. jat die uit de huiskamer?
onder je eerhm... ik weet het niet niet?quote:
patserquote:Op donderdag 27 november 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh, die is té zwaar, en té groot
Onder me vestquote:Op donderdag 27 november 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
onder je eerhm... ik weet het niet niet?
lol.. p00p got pwned!quote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh mensen
gokt niet dat p00p optijd op werk is.. iets met koeien enzo.. lol.. tenzij die een andere weg neemt
Gila.. in de was was mand mand
dan is het ook geen lcdquote:Op donderdag 27 november 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh, die is té zwaar, en té groot
Wtfquote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat triest hier,...
ik had een saucijzen schema gemaakt, wie nog moet trakteren.
Heeft zo'n mongolige systeembeheerder alles weggehaald van het bord achter mij.
Andere systeembeheerder had het in word document op netwerkschijf gezet.
Ik had het nog een keer voor de zekerheid op mijn persoonlijke schijf gezet.
Heeft die mongool het dus van bord weggeveegt, van de netwerkschijf verwijderd en gewoon op mijn persoonlijke schijf zitten klooien, aangezien die daar ook verwijderd is.
Wat een triest figuur, niet normaal.
mja sorry ben ook maar zo geborenquote:
Ik hoop dat je rits vast komt te zitten, bijdehandjequote:
ik had de ijdele hoop dat ik het nog op mijn mail had staan, maar tevergeefsquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hoop dat je rits vast komt te zitten, bijdehandje
Het is je vergevenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja sorry ben ook maar zo geboren![]()
goodfucking morning woohoo@!#$(#(%(#@!)!
Ja best wel heel ergquote:Op donderdag 27 november 2008 08:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik had de ijdele hoop dat ik het nog op mijn mail had staan, maar tevergeefs
maar is toch fucking triest of niet.
Ja dat is idd freaky... een driedubbele back-up uitwissen... of wil die systeembeheerder niet dat jij weet wanneer hij moet trakteren...quote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat triest hier,...
ik had een saucijzen schema gemaakt, wie nog moet trakteren.
Heeft zo'n mongolige systeembeheerder alles weggehaald van het bord achter mij.
Andere systeembeheerder had het in word document op netwerkschijf gezet.
Ik had het nog een keer voor de zekerheid op mijn persoonlijke schijf gezet.
Heeft die mongool het dus van bord weggeveegt, van de netwerkschijf verwijderd en gewoon op mijn persoonlijke schijf zitten klooien, aangezien die daar ook verwijderd is.
Wat een triest figuur, niet normaal.
wedden van wel?! maar weet je hoe zwaar de glazen steun weegt ?quote:
Humor, typisch iets voor hemquote:Op donderdag 27 november 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
OP de radio:
paul de leeuw is op de radio
Vraagt zo'n griet: "ja me konijn eet zo weinig" blabla
Paul: "O dan gaat ie misschien wel dood"
ga zitten klooien met zijn spullenquote:Op donderdag 27 november 2008 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is idd freaky... een driedubbele back-up uitwissen... of wil die systeembeheerder niet dat jij weet wanneer hij moet trakteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |