jaa ik mag het niet omdat ik ook klanten moet ontvangen.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik normaal ook niet, maar heb het zelf aangevraagd toen ik nijmegen met revalidatie ging starten
en na een hoop gedoe is het dan uiteindelijk goed gekeurd
nou je weet wat je meot doen have fun with thatquote:
ow ja ook wel logisch maar ja als er dan toch niemand isquote:Op donderdag 27 november 2008 08:16 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa ik mag het niet omdat ik ook klanten moet ontvangen.
en ik eigenlijk in een showroom werk moet het er "fancy" uitzien dat er iemand zit
jij had toch al goede morgen gezegd?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou ook wel thuis willen werken. lekker laat opstaan. biertje erbij.![]()
ps. goeiesmoregens
mogguh fubarquote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggelallemaal
heerlijk zo'n dag vrij(was gister voor de grappemakers onder ons
kom je dan sowieso je bed wel uitquote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zou ook wel thuis willen werken. lekker laat opstaan. biertje erbij.![]()
ps. goeiesmoregens
ik moet support bieden van 7 tot 5..quote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja ook wel logisch maar ja als er dan toch niemand is
ja , ik heb geen laptopquote:Op donderdag 27 november 2008 08:18 schreef Aho het volgende:
[..]
kom je dan sowieso je bed wel uit![]()
![]()
morguh
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggelallemaal
heerlijk zo'n dag vrij(was gister voor de grappemakers onder ons
goede morgen!quote:
overmacht dusquote:
nouuuuuuuuu.. je kan:quote:
en je denkt serieus dat ie dat gaat doen als ie vanaf thuis werktquote:Op donderdag 27 november 2008 08:23 schreef renedis het volgende:
[..]
nouuuuuuuuu.. je kan:
draadloos toetsenbord + muis hebben.. je pc op de tv aansluiten. en dan vanuit je bed Fok!en
ja gezellie koffie bij jouwquote:Op donderdag 27 november 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:zullen we weer naar huis gaan? Wat een bagger
ik heb geen tv in de slaapkamer.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:23 schreef renedis het volgende:
[..]
nouuuuuuuuu.. je kan:
draadloos toetsenbord + muis hebben.. je pc op de tv aansluiten. en dan vanuit je bed Fok!en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |