quote:Op woensdag 26 november 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
swine je moet dokter worden ofzo met al die kennis
Biomedische Wetenschappen en Geneeskundequote:Op woensdag 26 november 2008 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
Wat voor studie doe je eigenlijk Swine?
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver kut tietenfipo;s ik zit op de uni
Ehm nee, was voor het feest vanavondquote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Vandalist het volgende:
[..]
Ga je morgen ook flyers uitdelen?
Dat je de OP verneukt ouwe.quote:
Ja idem.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver kut tietenfipo;s ik zit op de uni
Klopt, had hem nog speciaal voor je geresized maar dat heeft iemand weggehaaldquote:Op woensdag 26 november 2008 15:31 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ja, nu zie ik dat m'n usericon groter is
Dat was bij de vorige niet zo, heb 'm overigens ook niet zelf geplaatst
Dan had ik er wel eentje aangenomen ;-)quote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ehm nee, was voor het feest vanavond
Hoezo?
Ah, dan was je een van de weinige geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 15:35 schreef Vandalist het volgende:
[..]
Dan had ik er wel eentje aangenomen ;-)
Oeh ik ben om half 2 weggegaan!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had je nog gezocht LR maar kon je niet vinden om 2 uur
Lief he van mij ;-)quote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah, dan was je een van de weinige geweest
Maar goed, ken ik je?
Nou?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo goed in viool spelen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Meestal hebben ze leukere grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik las Blondine Wetenschappenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
[..]
Biomedische Wetenschappen en Geneeskunde
quote:
de laatste keer dat ik een dag gewerkt hebt was in 2002!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb verdomme al de hele dag gewerkt, ben net thuis!
Die fipo's zijn too much voor jou hè?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
aargh en al 2 weken last van mijn pols, en nu het nog kouder is is t alleen maar erger
Vandaar dat je zo'n gare kutbak hebt die niet wil startenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik een dag gewerkt hebt was in 2002!
Het is niet mijn linker pols. Eigenlijk was ik serieusquote:Op woensdag 26 november 2008 16:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die fipo's zijn too much voor jou hè?
Yep. Alleen als deze kutbak echt kapot is dan heb ik geen geld meer voor een nieuwe gare kutbak!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo'n gare kutbak hebt die niet wil starten
Ik heb het de laatste tijd regelmatig in mijn rechterschouder. ik verklaar het dan omdat ik int weekend aan een te lage stoel zit ivm de tafel maar volgens mij ist gewoon omdat ik teveel achter die pc zit..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:50 schreef LastRequest het volgende:
CP heb je niet "gewoon" RSI?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik dat ook al jaren heb, af en toe speelt het dan ineens heel erg op.
quote:
Het zou zomaar kunnen... het is vooral mijn rechterhand waar ik echt zulke last van heb. Buiten dat heb ik sowieso al wat last van al mijn gewrichten, alles knoept en kraaktquote:Op woensdag 26 november 2008 16:50 schreef LastRequest het volgende:
CP heb je niet "gewoon" RSI?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik dat ook al jaren heb, af en toe speelt het dan ineens heel erg op.
Ik heb zo'n hekel aan mensen die zo onverantwoord met hun gezondheid omgaan!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:02 schreef Mikkie het volgende:
Toch grappig CP, dat je zegt dat het in je familie zit, en dat je er niet aan wil denken. Prima, dat kan ik me goed voorstellen. Maar is een baantje als verhuizer aannemen dan niet de kat op het spek binden?
Die Mikkie jongen.. die leest alles en legt nog verbanden ookquote:Op woensdag 26 november 2008 17:02 schreef Mikkie het volgende:
Toch grappig CP, dat je zegt dat het in je familie zit, en dat je er niet aan wil denken. Prima, dat kan ik me goed voorstellen. Maar is een baantje als verhuizer aannemen dan niet de kat op het spek binden?
OMG, wat ene enge droom! De schok , de horror! Het zou je maar overkomen zeg!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
In de vakantie maar eens doen, evenals mijn gebroken bankpas regelen. Er zit al jaren een scheurtje in.. en ik heb vanochtend een te enge droom gehad dat ik hem nu helemaal doorbroken had en ik kon geen nieuwe meer krijgen
Wat een overdosis smileys!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:11 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu werkenwerkenwerken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan uit eten en zuipe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/blijheid]
ik ben zelf natuurlijk niet geheel achterlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 17:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben gelukkig nu aan mijn zicht gewend... wordt er niet meer misselijk van ofzo, maar ik merk die -0.5 toch wel goed op als ik mijn focus verlies. Moet me echt concentreren wil ik dingen haarscherp en niet een beetje dubbel isquote:Op woensdag 26 november 2008 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
volgens mij moet ik ook echt weer eens een keer mijn ogen laten meten. als ik mijn hand voor mijn linkeroog houdt zie ik dus met rechts echt niet scherp.. Met links is niks aan de hand maar merk gewoon dat ik sowieso wat minder scherp zie.
In de vakantie maar eens doen, evenals mijn gebroken bankpas regelen. Er zit al jaren een scheurtje in.. en ik heb vanochtend een te enge droom gehad dat ik hem nu helemaal doorbroken had en ik kon geen nieuwe meer krijgen
Volgens mij probeert iemand haar meest gebruikte smiley te veranderenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:11 schreef Californium het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu werkenwerkenwerken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan uit eten en zuipe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/blijheid]
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga er vandoor, eten en versieren en feestje vieren!
En dus ga je minder scherp zien, want da's wel aangenaamquote:Op woensdag 26 november 2008 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wat ik kut vind is dat als ik nu met een bril begin ik bang ben dat ik er niet meer vanaf kom.
Veel plezier !quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef LastRequest het volgende:
juh je ogen worden lui, je word afhankelijk van dat ding, precies de reden dat ik wel een beetje er mee leer leven. Overigens ik kreeg van de oogarts toen was oogfysio meequote:Op woensdag 26 november 2008 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah wat ik kut vind is dat als ik nu met een bril begin ik bang ben dat ik er niet meer vanaf kom.
ja want lenzen zijn wel prettigquote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dus ga je minder scherp zien, want da's wel aangenaam
Laat je ogen eens meten, en doe lenzen
Apart bericht!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
serieus ik vond het al dat het stonk hier, kijk ik om zit er zo'n oude vent die bij ons bekend staat als de stinkman aan de tafel verderop. dat verklaart een hoop.
Als je per sé geen bril wilt...quote:Op woensdag 26 november 2008 17:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja want lenzen zijn wel prettig
Langs de optiek? Is er een winkel die zo heet of verkracht je nu even de Nederlandse taalquote:Op woensdag 26 november 2008 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goedmisschien vrijdagmiddag maar eens langs de optiek
werkzequote:
Hey lieverd!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
(doe ik het nu wel een beetje goed?)
Wie versieren?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef LastRequest het volgende:
Ja, wat CP ook al zegt, je ogen worden daar ook lui van.. Zie zelf ook niet 100% maar wil geen bril/lenzen..quote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dus ga je minder scherp zien, want da's wel aangenaam
Laat je ogen eens meten, en doe lenzen
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Balen...
mijn moeder herkent helaas alles op de wiki pagina, ik voor mijzelf ook. blijkt overigens dat mijn zusje ook dezelfde klachten krijgt.
Ik kreeg verder ook te horen dat een neef van me (21) ook kanker heeft, en dat we de 14e naar een verjaardag van een oom gaan die ook zijn laatste adem aan het uitblazen is... Waarschijnlijk laatste keer dat we hem in leven zien.quote:
Sterkte man!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik kreeg verder ook te horen dat een neef van me (21) ook kanker heeft, en dat we de 14e naar een verjaardag van een oom gaan die ook zijn laatste adem aan het uitblazen is... Waarschijnlijk laatste keer dat we hem in leven zien.
en dan kon ik vandaag ook al niet de goede maat gaskabel voor mijn motor vindenachja gewoon door gaan
kan weinig anders hé.
Sterkte.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik kreeg verder ook te horen dat een neef van me (21) ook kanker heeft, en dat we de 14e naar een verjaardag van een oom gaan die ook zijn laatste adem aan het uitblazen is... Waarschijnlijk laatste keer dat we hem in leven zien.
en dan kon ik vandaag ook al niet de goede maat gaskabel voor mijn motor vindenachja gewoon door gaan
kan weinig anders hé.
Damn dude, sterkte ermee.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
kan weinig anders hé.
ben er zelf ook erg blij meequote:
quote:
daar kan ik niet tegenop... het is 2 meter van de tafel afquote:Op woensdag 26 november 2008 19:13 schreef HostiMeister het volgende:
Serieus geen gelul, 3 cm van mijn toetsenbord staat een fles Hela
Awesome spul
breek men ma de bek niet losquote:Op woensdag 26 november 2008 19:33 schreef Nielez het volgende:
Uberhaupt iets eten zonder Hela Curry.
Srsly.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
breek men ma de bek niet los![]()
ik gebruik het bij nagenoeg alles inderdaad
In de soep vind ik het toch maar matigquote:Op woensdag 26 november 2008 19:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
breek men ma de bek niet los![]()
ik gebruik het bij nagenoeg alles inderdaad
ik ben niet zo gek van dat vloeibare brei wat "soep" moet heten. Gelukkig woon ik niet in Afrika en kan ik dus gewoon dat soort voedsel wegwuizen als "niet lekker". Of, "ik mot dat niet!"quote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de soep vind ik het toch maar matig
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk de fles curry, of het zakmes
Of die lege fles tequilla? Of die bus deo..
Man wat een teringzooi
[ link | afbeelding ]
Gastquote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
In een ander topic gepost vandaag, zodat jullie zien dat ik de waarheid spreek
[..]
Is een heatsinkquote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast
Dat blikje bier in die computer ook![]()
AH heeft een van het beste vlees vind ikquote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, de zigeuner gehaktschnitzels van de Appie zijn goed te nassen. Zónder Hela curry
Dungeon Master!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef Slarioux het volgende:
En ik moet nog steeds leren voor DM morgen
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef Slarioux het volgende:
En ik moet nog steeds leren voor DM morgen
Lisa-D?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Kut DM..
Maargoed k moet een 4,6 halen voor die vrijstelling en k ben bij ieder college dingetje geweest dus hopelijk te doen.
Oja Sla je moet ff die Lisa-D meuk n beetje kennen.
Hetzelfde hier!quote:
Welke?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:56 schreef Slarioux het volgende:
Zo, ik heb een externe harde schijf gekocht voor backups ed. Erg relax.
Oh dat, ik wist de naam nietquote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef Nielez het volgende:
SQL voor ORM.. om t maar heeeel kort uit te leggen.
Geen queries met SELECT en die meuk.. Maar met LIST..
LIST Name of Person being married to Person with ... blaat
H3 van t dictaat.
319quote:Op woensdag 26 november 2008 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
wat één plaatje wel niet los kan maken
slari hoeduur was die ?
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:47 schreef Dagonet het volgende:
a) De website van m'n MSN adres is niet van mij, ik had er slechts een mailadres dat ik ook voor MSN heb gebruikt.
b) Als je een unban wil is het misschien wel érg handig als je ook zegt wie je bent.
c) Je klonk dronken.
Er zijn zat manieren om een unban aan te vragen, val daar geen mensen in hun privéleven voor lastig.
Netwerk schijf, zeer betrouwbaar en zeer snel, en superveel opties aan software.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is die zo duur slari wat is dr speciaal aan ?
Staat wel op de planning, kom ik deze week ook nog eens op de uniquote:Op woensdag 26 november 2008 21:44 schreef Nielez het volgende:
Idem, hoop dat dat 'beetje' genoeg is voor n 4,6.
Ennehm..
We hebben deze keer 2 uur toets ipv 1 uur want Theo kon de zaal voor 2 uur krijgen. Iets meer tijd dus voor dezelfde opgaven.. Scheelt weer met die ORM schema's enzo.
IB kom je ook n keer?
Dude, wat een teringzooiquote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
In een ander topic gepost vandaag, zodat jullie zien dat ik de waarheid spreek
[..]
die is bij vbquote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:uiteindelijk was het nog best een mooie discussieavond geworden
Volgens mij zag ik Swine net buiten op straat heel lief staan doen met een chickie
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:35 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben maar eens pitten. Tot morgen!
weet ik zeker vanaf 4 uur al (tenzij die weg was tussendoorquote:Op woensdag 26 november 2008 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je dat zeker swarmi, hij leek er namelijk verdacht veel op.
Wie, wat waar?!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
uiteindelijk was het nog best een mooie discussieavond geworden
Volgens mij zag ik Swine net buiten op straat heel lief staan doen met een chickie
Ik geloof niet dat LR nog komt. Ze zou toch niet tot sluit blijven?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Nachtlampje voor LR
Nou, als dat dezelfde is, heeft 'ie iig nog genoeg geld over voor een legertje Joegolavenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel geld verloren.
Weet je nog, van die Joegoslaaf![]()
.
quote:Op donderdag 27 november 2008 05:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat LR nog komt. Ze zou toch niet tot sluit blijven?
Hé, ik ben gebleven tot alle "externen" weg waren.. half 5 oid. Best netjes vond ikquote:
Gelukkig is ons huis dan van íets betere bouwkwaliteit. Bovendien staat het apparaat in de kelderquote:Op donderdag 27 november 2008 00:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt dat trouwens geappricieerd dat er zolaat nog gewassen wordt? Of maakt die van jullie niet zoveel herrie? Hier trilt het hele huis namelijk mee als hij aant centrifugeren is.
Zo hee, spuit 11 is ook wakker.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Veel geld verloren.
Weet je nog, van die Joegoslaaf![]()
.
Ja er waren duizend feesten gisterquote:Op donderdag 27 november 2008 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Weer een feestje gemist? Gisteren was er ook het hivhop feest in de doornroosje van de medische faculteit.
Thanx voor 't delen van dit brilantje met je mede-users.quote:
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx voor 't delen van dit brilantje met je mede-users.
TFV-meisjes zijn sowieso omhooggevallen slettebakken.quote:Op donderdag 27 november 2008 05:48 schreef Swine het volgende:
Ik zag vandaag echt een heel schattig meisje van de TFV tijdens mijn werk. Staat ze te zoenen aan het eind van de avond. Wat een domper
Heeft ie gedaan hoor! Anders had ik zo'n topic nooit gelezenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx voor 't delen van dit brilantje met je mede-users.
Je hebt zin om te rellen he.quote:
Houten vloeren hequote:Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig is ons huis dan van íets betere bouwkwaliteit. Bovendien staat het apparaat in de kelder.
Nee, je loopt gewoon bijdehand te doen terwijl je zelf de mist in gaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt zin om te rellen he.
Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is hyves toch grappig, via via kom ik op een gegeven moment een vrienin van me tegen die ergens een video heeft opgenomen en op youtube geknalt waarin ze een atomic kitten cover doet
Heerlijk, teh interwebz
Heb ik jou eik al op hyves?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is hyves toch grappig, via via kom ik op een gegeven moment een vrienin van me tegen die ergens een video heeft opgenomen en op youtube geknalt waarin ze een atomic kitten cover doet
Heerlijk, teh interwebz
Vond het niet zo pittig maar heb het ws vet verneuktquote:Op donderdag 27 november 2008 11:38 schreef Nielez het volgende:
[ afbeelding ]
Sla, hoe ging DM, je ging zo snel
Volgens mij wel, jij bent een van mijn 3 vriendenquote:
Ik jullie allebei nietquote:Op donderdag 27 november 2008 11:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb ik jou eik al op hyves?Allang
Nou, zoek en je zult vinden denk ik, niet zo heel moeilijk om mij en sander te vindenquote:
Sander kan ik nog zoeken op Sander, als ik op Hosti zoek vind ik bar weinig waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, zoek en je zult vinden denk ik, niet zo heel moeilijk om mij en sander te vinden
Check je PMquote:Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sander kan ik nog zoeken op Sander, als ik op Hosti zoek vind ik bar weinig waarschijnlijk
Ik zat net je nieuwe foto te checkenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoek maar voor iemand met de G in mijn lijst
Ze staan nu alletwee boven aan
ik moet mn family guy verzameling ff afkijken hequote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef Swine het volgende:
[..]
En niet geweest gister, en ook niet naar stage?...:P
Ik heb er al 4 nu met LR erbijquote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef Slarioux het volgende:
Zo, nog ff zo door en ik heb 100 hyves vriendjes
Ik heb alle seizoenen nu ook binnenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet mn family guy verzameling ff afkijken henog 7 dan is t klaar
jij bent ook vroeg...
Tijd voor een feestje!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 nu met LR erbij
Sander heeft je geaccepteerd (of andersom) kwam zelfs bij mij te staanquote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef LastRequest het volgende:
Oeh ik kwam IB tegen dus die ook maar meteen meegenomen.. zal ik Moblo dan ook toevoegen?![]()
Sla heb ik net toegevoegd, en oja nu weet ik idd ook Hosti's naam weer![]()
Jongens ik krijg er vandaag weer een shitload aan friends bij! (Mits jullie accepteren)
Ik had jou toch allang op hyves?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:11 schreef Nielez het volgende:
[..]
Sander heeft je geaccepteerd (of andersom) kwam zelfs bij mij te staan.
Ja vandaar..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had jou toch allang op hyves?
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mijn ogendie "bollen" op als ik lach
quote:
Nee!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]Right. Als je nou zou lachen, okay, maar je steekt je tong uit op die foto
.
Ik zei gisteren nog dat je er echt ns iets aan moest gaan doen hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 12:27 schreef LastRequest het volgende:
Nielez er ook bijNou nog eens meeten
Jongens dat essay van mij wordt echt niks zo
Als jij wilt dat ik wallen heb dan heb ik wallenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]Right. Als je nou zou lachen, okay, maar je steekt je tong uit op die foto
.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doen we toch een kwekmeeting
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ja jij was er ook, ik zag het wel
I knowquote:Op donderdag 27 november 2008 12:28 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog dat je er echt ns iets aan moest gaan doen hoor.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I know
Ach, ik moet em morgen om half 2 inleveren.. dus vanavond voel ik die druk wel, en dan even knallen
En vanavond maar klagen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga even hier de teringzooi opruimen. Afwas, stofzuigen, was und so.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik zal proberen niet te klagen Mik!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En vanavond maar klagen dan.
Ik ga even hier de teringzooi opruimen. Afwas, stofzuigen, was und so.
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik zal proberen niet te klagen
Ik klaag alleen wel
Mikkie pestenquote:
Check.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
He homo's ga eens een andere hyve spammen
Wel lief dat je de mijne niet hebt verwijderdquote:Op donderdag 27 november 2008 13:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
<...............___@@@___
......____//_____?___\_____
----,o-----CarePolice -_- -----@)
----`----(@)=========(@)-`
Dat ja, kom je er toch even een brengen?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt zin in chocola, niet in een letter, dat is maar een vorm. Tot zover mijn nutteloze mierengeneuk.
Dude ik had je nog niet eens gezienquote:Op donderdag 27 november 2008 14:37 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat ja, kom je er toch even een brengen?
Oja, wees lief en breng er dan voor Sander ook eentje mee, die zit hier ook.
Dankje, tot zo
Ik had mcDonalds als ontbijtquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had mcDonalds als ontbijt
Haha, weer aan het stalken lief?quote:
ook lekkerquote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had mcDonalds als ontbijt
Idd, kan je nog beter je kamer opruimen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |