quote:Op woensdag 26 november 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
swine je moet dokter worden ofzo met al die kennis
Biomedische Wetenschappen en Geneeskundequote:Op woensdag 26 november 2008 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
Wat voor studie doe je eigenlijk Swine?
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver kut tietenfipo;s ik zit op de uni
Ehm nee, was voor het feest vanavondquote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Vandalist het volgende:
[..]
Ga je morgen ook flyers uitdelen?
Dat je de OP verneukt ouwe.quote:
Ja idem.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver kut tietenfipo;s ik zit op de uni
Klopt, had hem nog speciaal voor je geresized maar dat heeft iemand weggehaaldquote:Op woensdag 26 november 2008 15:31 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ja, nu zie ik dat m'n usericon groter is
Dat was bij de vorige niet zo, heb 'm overigens ook niet zelf geplaatst
Dan had ik er wel eentje aangenomen ;-)quote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ehm nee, was voor het feest vanavond
Hoezo?
Ah, dan was je een van de weinige geweestquote:Op woensdag 26 november 2008 15:35 schreef Vandalist het volgende:
[..]
Dan had ik er wel eentje aangenomen ;-)
Oeh ik ben om half 2 weggegaan!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had je nog gezocht LR maar kon je niet vinden om 2 uur
Lief he van mij ;-)quote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah, dan was je een van de weinige geweest
Maar goed, ken ik je?
Nou?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo goed in viool spelen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Meestal hebben ze leukere grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik las Blondine Wetenschappenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef Swine het volgende:
[..]
![]()
[..]
Biomedische Wetenschappen en Geneeskunde
quote:
de laatste keer dat ik een dag gewerkt hebt was in 2002!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb verdomme al de hele dag gewerkt, ben net thuis!
Die fipo's zijn too much voor jou hè?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
aargh en al 2 weken last van mijn pols, en nu het nog kouder is is t alleen maar erger
Vandaar dat je zo'n gare kutbak hebt die niet wil startenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik een dag gewerkt hebt was in 2002!
Het is niet mijn linker pols. Eigenlijk was ik serieusquote:Op woensdag 26 november 2008 16:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die fipo's zijn too much voor jou hè?
Yep. Alleen als deze kutbak echt kapot is dan heb ik geen geld meer voor een nieuwe gare kutbak!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo'n gare kutbak hebt die niet wil starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |