quote:wo 26 nov 2008, 11:53 'Dries Roelvink teleurgesteld in Rene Froger' van onze redactie
AMSTERDAM - Dries Roelvink vindt het jammer dat Rene Froger, die nota bene getuige was op zijn huwelijk, hem heeft laten vallen. 'Ik besta niet meer voor Rene'.
Dit zegt Dries in een interview met weekblad Story. 'In dit wereldje tel je alleen maar mee als je succes hebt', vindt Dries.
De blonde zanger had ook wel verwacht dat hij een keer zou worden uitgenodigd om een keer bij de Toppers te zingen. 'Dat telefoontje is nooit gekomen. Ik ben teleurgesteld in hem als mens en collega.'
Dries heeft wel een idee waarom Rene hem niet meer belt. 'Wanneer je succesvol bent, omring je je ook met mensen die succesvol zijn. Wellicht heeft Rene wel eens gedacht: 'Wat moet ik nu met die Dries? Terwijl we vroeger dag en nacht met elkaar omgingen... Zijn succes betekende het definitieve einde van onze vriendschap.’
quote:WOESTE DRIES ROELVINK: 'IK BESTA NIET MEER VOOR RENÉ FROGER...'
(26-11-2008) Dries Roelvink is bitter teleurgesteld in zijn oude vriend en collega René Froger. 'René en ik waren echte gabbers, maar ik besta niet meer voor hem...'
Dries Roelvink had van zijn oude boezemvriend René Froger anders verwacht. 'Ik ben diep teleurgesteld in René,' vertelt Dries Roelvink deze week in Story. "We waren vroeger echte gabbers. We trokken in de tijd dat hij nog niet was doorgebroken dag en nacht met elkaar op. Maar toen hij eenmaal bekend was, bestond ik niet meer voor hem en liet hij me vallen."
Dries is echt boos. Hij had van zijn boezemvriend meer verwacht. "René had best iets voor zijn gabbertje kunnen doen. Het was voor hem in zijn toptijd heel makkelijk om eens een goed woordje voor me te doen bij een tv-baas of platenmaatschappij. Dat had mijn carrière op een ander plan kunnen brengen. Maar ik bestond niet meer voor hem. Wanneer je zelf succesvol bent, omring je jezelf ook met mensen die succes hebben. Wellicht heeft René gedacht; Wat moet ik nou met die Dries. Zijn succes betekende het einde van onze vriendschap. Hij had me echt wel kunnen helpen."
quote:Roelvink aan de slag bij homeshopping-kanaal
AMSTERDAM (ANP) - Zanger Dries Roelvink start vanaf januari een nieuwe carrière op de televisie. De 49-jarige volkszanger tekende gisteren een contract dat hem voor onbepaalde tijd verbindt aan homeshopping-kanaal Shopzo, dat in heel Nederland 19 uur per dag uitzendt onder de naam 'Suus'.
Voor Roelvink komt het nieuwe avontuur als geroepen. "Ik word binnenkort 50, en dan ga je toch wat meer nadenken over welke dromen je nog wil realiseren. Ik heb voor duizenden mensen opgetreden, in de hitlijsten gestaan, geacteerd en zelfs op het ijs gedanst. Maar een televisieprogramma presenteren, dat ontbrak er nog aan." De zanger vervolgt: "Toen het telefoontje van Shopzo kwam hoefde ik geen moment na te denken. Dit verzin je toch niet? Zometeen ben ik op mijn 50e verjaardag in heel Nederland op de buis te zien met mijn eigen show."
"We zijn onvoorstelbaar trots dat we Dries hebben binnengehaald", aldus Marc Maters, directeur van Shopzo. "Dries is een vakman met een vlotte babbel, een alleskunner die als geen ander in staat is om zichzelf te verkopen." Ook René Kogelman, presentator van het eerste uur en bekend als gezicht van het onlangs ter ziele gegane Liveshop is blij met de komst van Roelvink: "Suus en Dries, dat klinkt als een gouden duo. Dries is van harte welkom in ons team, ik verwacht dat hij een waardevolle toevoeging zal zijn."
Het programma zal de titel 'Kies 4 Dries' dragen en iedere werkdag vanaf 16:00 uur te zien zijn. "Een soort koffietijd, maar dan zonder koffie", aldus de blonde entertainer, die vooral ingezet zal worden als verkoper van juwelen, parfums en andere luxeproducten voor vrouwen. Directeur Maters: "We denken dat hij het vooral goed zal doen bij vrouwen in de leeftijd van 35 tot 75 jaar die wat te besteden hebben. Een ster als Dries associeer je immers niet met een strijkijzer of een messenset, daar hebben we andere zeer capabele presentatoren voor." Roelvink beaamt dat. "Ik heb geen zin om mezelf wekelijks in De Wereld Draait Door terug te zien, omdat ik weer eens heb staan stuntelen met een staafmixer."
Ik dacht dat ie al 50 wasquote:Ik word binnenkort 40
quote:Op nieuwjaarsdag 1959 werd in ’t hartje van de jordaan Dries Roelvink geboren, als zoon van een voetbaltrainer en een zangeres.
Moeder, Alie Roelvink maakte in die tijd veel platen met oa. Willy Alberti en Johnny Jordaan.
Dries sr. was in die tijd voetbaltrainer van de amsterdamse club Herenmarkt.
Dries jr. volgde zijn vader in zijn voetsporen, en voetbalde 10 jaar in de jeugdelftallen van DWS.Op zijn achttiende jaar tekende Dries bij FC Amsterdam een drie jarig profcontract.
Tijdens zijn voetbal carriere zong Dries al graag na de wedstrijden, in het spelershome, en op feesten en partijen.
Hij besloot toen mee te doen aan een talentenjacht op het Rembrandtplein, in de bekende ’Shorts of Londen’ en kwam als winnaaar uit de bus.
Vanaf die dag ruilde hij zijn voetbalschoenen in voor een microfoon.
Kort daarna tekende hij zijn eerste platencontract bij Phonogram, zijn eerste hit ’Maria Magdalena’ stond weken lang hoog in de hitparade.
Bij insiders maakte Dries veel indruk met zijn ’Oneman shows’, in respectievelijk de Kleine Komedie, het Amsterdamse Concertgebouw, het Koninklijk Theater Carre en Theater De Meervaart.
Acht CD albums en éénendertig single’s heeft hij tot nu toe op zijn naam staan.
Mede door zijn ruime stembereik, {ruim 2 octaaf}en zijn brede reportoire, is een optreden van Dries Roelvink een overweldigende gebeurtenis.
Dries is een graag geziene gast op feestjes, partijen en evenementen in het gehele land. Zijn optredens staan garant voor kwaliteit, gezelligheid en een optimale sfeer,of het nu gaat om de Amsterdamse inhakers of Engelse love songs, Dries zorgt voor de juiste sfeer op het juiste moment, maar ook bij een gezellige bruiloft, bedrijfsfeest of in een bruin café, gaat hij voor een geslaagde avond!
Wat kan een mens veranderen...!
quote:
quote:13-11-2008
Newsroom : Dries Roelvink vervangt Gordon niet bij de Toppers.
Dries Roelvink is in de maling genomen door het TROS-programma 'Bananasplit'. De volkszanger trapte met open ogen in de grap, zei hij gisterenavond in 'RTL Boulevard'. Frans Bauer vroeg aan Roelvink of hij Gordon (NSF 1990-2003, lid vakjury JSF 2007-2008) wilde vervangen als Topper bij het Eurovisie Songfestival.
Roelvink werd uitgenodigd voor een gesprek, omdat Gordon niet meer welkom zou zijn op het liedjesfestijn. "Ze vroegen me om de plek van Gordon in te nemen. Ik besloot het voor volk en vaderland te doen."
De 'Topper' werd na zijn toezegging gevraagd om alvast te poseren voor promotiefoto's. "Ik stond op klompen met een haring en een plankje kaas toen Frans Bauer kwam binnenlopen", liet de zanger weten. "Frans piste zowat in zijn broek."
'Bananasplit' is vanaf februari wekelijks te zien bij de TROS. (bron : Novum ; foto : website Dries)
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:21 schreef Croupouque het volgende:
Een ster als Dries associeer je immers niet met een strijkijzer of een messenset, daar hebben we andere zeer capabele presentatoren voor." Roelvink beaamt dat. "Ik heb geen zin om mezelf wekelijks in De Wereld Draait Door terug te zien, omdat ik weer eens heb staan stuntelen met een staafmixer."
Kan heul niet, Ralph Inbar is dood (of was dat ook een garp?)quote:'Bananasplit' is vanaf februari wekelijks te zien bij de TROS.
Frans Bauer doet het tegenwoordigquote:Op woensdag 26 november 2008 17:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kan heul niet, Ralph Inbar is dood (of was dat ook een garp?)
Het zou me niet eens verbazen als Dries echt voor zo'n zender zou gaan werken!quote:
Als ik dit zo lees, word ik bijna fan van Driesquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Suko het volgende:
Ach ach, onze Dries. Maar weet je, waarom zou hij die Froger benijden? Want dat is het wel een beetje, althans, zo lijkt het tenminste. Misschien is hij echt een beetje boos, als je elkaar jarenlang kent, zelfs getuige geweest op z'n bruiloft. En dan belt die arrogante hufter, want dat is René, onze Dries niet eens voor desnoods een Topper-optreden! Het gekke is dat Dries het helemaal niet zo slecht doet. Schnabbels genoeg, zalen plat krijgen, net als die Froger, geen punt. Allebei een reallife-soep gehad, ook geen verschil. Ook in een reclamespot gespeeld, Dries voor de ANWB, in zwembroek! Dat durft die Froger niet eens, die had z'n vrouw nodig voor een flauw Gouden Gids-spotje, toch een verschil nietwaar?! Waar het 'm dan in zit, qua sukses dan....Froger heeft dikke vriendjes bij de omroep, bv die Jack van Gelder (heeft veel belangen in van alles en nog wat), is ook fan van hem. Froger is zeer ambitieus, zeer zakelijk, 'doet' vriendelijk, wil vooral gewoon overkomen zonder dat te willen zijn. Speelt zelfs met z'n gezin een beetje armoede. Ik denk dat daarin het verschil zit. Dries is gewoon, hij kan niet anders. Als het ff niet gaat, dan verschuilt hij zich niet. Dries laat het volk ook weten als het kut gaat. Froger zou dat nooit doen, stel je voor! Dries z'n manager wilde hem hogerop hebben, weg uit het schnabbel-circuit, professioneler moest 't. Dát hoefde voor Dries niet, hij vindt zingen in cafés en op braderieën gewoon leuk. Dries is een beetje ieders buurman, altijd goed voor een feessie, voor een biertje, een liedje, een grap, maakt niet uit. Dat is Dries, een gewone zingende meneer, geen Topper....niks erg. Blijf maar gewoon Dries, ik heb niks met hem en z'n liedjes maar als mens heb ik hem tig keer liever als die patjepeejer Froger. Dries, die komt er wel....ooit!
Prima, dan word ik fan van Suko.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, word ik bijna fan van Dries
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Suko het volgende:
Ach ach, onze Dries. Maar weet je, waarom zou hij die Froger benijden? Want dat is het wel een beetje, althans, zo lijkt het tenminste. Misschien is hij echt een beetje boos, als je elkaar jarenlang kent, zelfs getuige geweest op z'n bruiloft. En dan belt die arrogante hufter, want dat is René, onze Dries niet eens voor desnoods een Topper-optreden! Het gekke is dat Dries het helemaal niet zo slecht doet. Schnabbels genoeg, zalen plat krijgen, net als die Froger, geen punt. Allebei een reallife-soep gehad, ook geen verschil. Ook in een reclamespot gespeeld, Dries voor de ANWB, in zwembroek! Dat durft die Froger niet eens, die had z'n vrouw nodig voor een flauw Gouden Gids-spotje, toch een verschil nietwaar?! Waar het 'm dan in zit, qua sukses dan....Froger heeft dikke vriendjes bij de omroep, bv die Jack van Gelder (heeft veel belangen in van alles en nog wat), is ook fan van hem. Froger is zeer ambitieus, zeer zakelijk, 'doet' vriendelijk, wil vooral gewoon overkomen zonder dat te willen zijn. Speelt zelfs met z'n gezin een beetje armoede. Ik denk dat daarin het verschil zit. Dries is gewoon, hij kan niet anders. Als het ff niet gaat, dan verschuilt hij zich niet. Dries laat het volk ook weten als het kut gaat. Froger zou dat nooit doen, stel je voor! Dries z'n manager wilde hem hogerop hebben, weg uit het schnabbel-circuit, professioneler moest 't. Dát hoefde voor Dries niet, hij vindt zingen in cafés en op braderieën gewoon leuk. Dries is een beetje ieders buurman, altijd goed voor een feessie, voor een biertje, een liedje, een grap, maakt niet uit. Dat is Dries, een gewone zingende meneer, geen Topper....niks erg. Blijf maar gewoon Dries, ik heb niks met hem en z'n liedjes maar als mens heb ik hem tig keer liever als die patjepeejer Froger. Dries, die komt er wel....ooit!
Doe je wel uitgebreid verslag?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:01 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Tele2 dat ik voor 4,99 de nieuwe dries kan bekijjken en ik ga het nog doen ook van het weekend
Een nieuwe Dries? Wat zullen we nou krijgen! Ouwe Dries, daar hebben we het over. Dus niks nieuwe Dries, zelfs niet voor 4.99!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:01 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Tele2 dat ik voor 4,99 de nieuwe dries kan bekijjken en ik ga het nog doen ook van het weekend
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Adelante het volgende:
ik vond 4,99 toch te prijzig en heb hem nu als torrent binnengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon dus al niet slapen, maar na deze film
heb ik echt geen oog meer dichtgedaan.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ook nog dat liedje de hele film:
k ben de man uit jouw doktersroman
Ik ben die ene van je dromen
Ik ben de prins op het witte paard
die jou vannacht nog heb meegenomen
brrrrr
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:16 schreef Suko het volgende:
.Dries had nooit met deze flapdrol in zee moeten gaan.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vannacht IDries gezien
fucking 1,5 uur van mijn leven vergooid
het was slecht, en niet zomaar slecht, nee-slecht
Dries als acteur is nog geen tiende van Dries als zanger
en dan weet je het wel, het was als Adje in MWDL
En het was ranzig, mijn god hoe ranzig
ik zal het einde niet verklappen, maar picture this:
twee werkloze tokkies die echt glimmen van het vet
kunnen zelf geen kind krijgen en ontvoeren hun idool
Dries. Dries mag niet eerder naar huis als wanneer hij
sex heeft gehad met mevrouw tokkie en dit gebeurt.
(helaas ook expliciet in beeld gebracht).
Nou en dan gebeuren er nog wat dingen die volstrekt
ongeloofwaardig zijn en is de film afgelopen.
Gastoptredens van C-artiesten in overvloed (gradje
damen, sugar lee hoepel, peter beense e.a.).
twee screencaps voor mensen met een sterke maag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon dus al niet slapen, maar na deze film
![]()
Dat is wel heeeel erg walgelijk eigenlijk![]()
![]()
![]()
Dries in vroegere jaren:quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:09 schreef Ole het volgende:
Ik ga voor het restylen! Hij heeft al honderd jaar hetzelfde peroxide haar.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:55 schreef Adelante het volgende:
nog eentje dan:Ik vind het ook wel grappig dat ze in die trailer de woorden "Tenenkrommend leuk" en "Afschuwelijk lachwekkend" gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ook nog dat liedje de hele film:
k ben de man uit jouw doktersroman
Ik ben die ene van je dromen
Ik ben de prins op het witte paard
die jou vannacht nog heb meegenomen
brrrrr
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Scheiding Dries Roelvink in 2009?
Dries Roelvink viert oud en nieuw én zijn vijftigste verjaardag ineen. Met Luciënne en de kinderen. "Maar ik twijfel ten zeerste of ons huwelijk het nieuwe jaar overleeft.”
Dries ziet op 1 januari Abraham. "Naar mate je ouder wordt, ga je meer nadenken over het leven”, zegt de Amsterdammer. "Ik ook. En ik ben tot de conclusie gekomen dat alle mensen die zeggen ’Dries komt steeds nét iets te kort’, ongelijk hebben. Opgegroeid met het predikaat ’kansarm’ vind ik dat ik een succesvolle carrière heb opgebouwd.”
"Ik ben opgegroeid in De Pijp, hartje Amsterdam”, verhaalt Dries. „Op mijn veertiende ging ik al van school en belandde bij Knooppunt. Een soort buurthuis waar toentertijd kansloze pubers, onder leiding van de latere drugsbaron Steve Brown, werden opgevangen. Als ik naga hoe het de jongens uit het cluppie waarbij ik zat, is vergaan, mag ik van geluk spreken. De een is dood, de ander verdwenen, weer een ander zit in de bak… Ik ben gelukkig goed terechtgekomen. Vanaf mijn achttiende zat ik in het betaald voetbal en later werd ik zanger.”
Dries haalt zijn schouders op. "Er zijn veel mensen met een mening over me. De meest gehoorde is: hij is het steeds nét niet. Maar ik vind het eigenlijk heel positief dat ik twaalf cd’s en drie dvd’s heb uitgebracht. Dat ik heb opgetreden in Carré, het Concertgebouw en ga zo maar door.”
Geeft toe: "Natuurlijk ben ik geen Frans Bauer, Marco Borsato of Rene Froger. Maar ik verdien een goede boterham en barst van de optredens. En na afloop hoor ik vaak dat ik mensen heb verbaasd met mijn veelzijdigheid als zanger. Dan willen ze met me op de foto en een handtekening. Daar droomde ik als jonge jongen van. Wat wil ik nog meer?”
Voorheen leek je fanatieker om jezelf te profileren. Ben je na de dood in 2008 van je beide ouders erg veranderd?
"Mijn moeder overleed vijf weken na mijn vader. Ik heb verschrikkelijk veel verdriet gehad. De onmacht, de pijn van hun verlies. Aan de andere kant heeft het me rustiger gemaakt. Je gaat dan gebeurtenissen in je leven en futiliteiten pas echt in perspectief zien. Dus: ja, hun dood heeft me veranderd.”
Het floppen van I Love Dries was ook een teleurstelling voor je…
"Natuurlijk droom ik van een kaskraker. Maar laten we eerlijk zijn: als Katja Schuurman en Thijs Römer de bioscopen al niet eens vol krijgen, dan hoef ik het ook niet te proberen.” Gniffelend: „Ik heb gehoord dat mijn film veel is gegeven met de kerstdagen, om iemand te pesten. Daar kan ik om lachen ja. En het komt de verkoop van mijn dvd ten goede; het loopt lekker moet ik zeggen.”
Je huwelijk is al langere tijd doodgebloed. Jij en Luciënne blijven bij elkaar voor de kinderen. Wordt 2009 het jaar van de waarheid voor jullie?
Dries zucht. "Ik twijfel ten zeerste of ons huwelijk dit jaar overleeft. Steeds vaker krijg ik signalen van Luciënne dat ze het niet meer volhoudt. Laatst zei ze: ’Ik weet niet hoe lang ik dit nog leuk ga vinden’. Eerlijk gezegd, hoop ik dat we het nog een paar jaar samen vol kunnen houden. De jongens zijn dan waarschijnlijk gesetteld en hebben ze niet meer voortdurend sturing van ouders nodig. Dat lijkt me een goed moment voor Luciënne en mij om te gaan scheiden.”
Aan de andere kant, Andre Hazes werd er mede beroemd mee, zat ook zowat elke dat in de kroeg van z'n woonplaats, dus...ff doorzetten Dries, met en beetje pech, en die heb je, komt het wel 'goed' met jou.quote:(14-1-2009) Nu zijn huwelijk met Luciënne op de klippen is gelopen, vlucht Dries Roelvink elke dag naar zijn favoriete restaurant La Brochette in Buitenveldert. "Ik zit daar bijna iedere dag wijn te drinken." "Ik hoor er bij het meubilair", vertelt de volkszanger aan het weekblad Weekend. "In principe ben ik een alcoholist, want ik drink iedere dag drie glazen."
Ook 's avonds gaat Dries het liefst de hort op. "Ik heb tot nu toe altijd gezegd: 'Ik blijf zo lang mogelijk thuis wonen'. Maar nu voel ik meer druk komen. Luciënne trekt het niet meer. Ze zegt: 'Dit is niet de situatie waarin in wil leven'. Ik zei het wel zo makkelijk, 'we blijven samenwonen en we leiden ons eigen leven', maar dat blijkt toch niet te werken." De blonde zanger gaat waarschijnlijk in een flatje in Amsterdam wonen. zijpnline
quote:
Talentloze kapsoneslijerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Ole het volgende:
Oh ja, die managerWat zal die man een hoop te stellen hebben gehad met Dries.
Had ik trouwens al verteld dat een goede vriend van met Dries gewerkt heeft toen ie een jaar of 20 was?Toen was het al net zo'n talentloze kapsoneslijer als nu.
Dario. Nog zo'n kansloos gevalquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:13 schreef Urquhart het volgende:
Die manager heeft trouwens ook alweer gebroken met die artiest die hij na Dries had
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vannacht IDries gezien
fucking 1,5 uur van mijn leven vergooid
het was slecht, en niet zomaar slecht, nee-slecht
Dries als acteur is nog geen tiende van Dries als zanger
en dan weet je het wel, het was als Adje in MWDL
En het was ranzig, mijn god hoe ranzig
ik zal het einde niet verklappen, maar picture this:
twee werkloze tokkies die echt glimmen van het vet
kunnen zelf geen kind krijgen en ontvoeren hun idool
Dries. Dries mag niet eerder naar huis als wanneer hij
sex heeft gehad met mevrouw tokkie en dit gebeurt.
(helaas ook expliciet in beeld gebracht).
Nou en dan gebeuren er nog wat dingen die volstrekt
ongeloofwaardig zijn en is de film afgelopen.
Gastoptredens van C-artiesten in overvloed (gradje
damen, sugar lee hoepel, peter beense e.a.).
twee screencaps voor mensen met een sterke maag:Hahaha ik zie dit nu pas, zijn die caps echt?! Echt, en dan écht echt uit die film?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon dus al niet slapen, maar na deze film
Hoe kàn dat! Zou dat nou echt zo serieus en viezig en ranzig bedoeld zijn (iehieee) of is dat nou juist de grap? Dat ie de draak steekt met zijn camperfans? Die vier die die dan heeft.
Ongelovelijk vind ik het, echt![]()
Echt iets om hysterisch van onbegrip van te worden
Screw them.
We're going home.
O, vast wel...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:31 schreef Ole het volgende:
Is die nog ergens te zien op uitzendinggemist?
Ik was in de warquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:45 schreef static het volgende:
Hoe kom jij er trouwens bij om aan E. stellig te vertellen dat ik nog in de UK ben?
Wie niet tegenwoordigquote:
voor jou schatjequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
voor jou schatje![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8703536&md5=4ef04e7e1fb45b4e7543f7d7e47a5f09
van mij![]()
quote:27-01-2009 09:34:24
VROUW IS DRIES ROELVINK SPUUGZAT...
Voor zijn vrouw Luciënne is de maat vol. Ze wil dat Dries Roelvink uit de echtelijke woning vertrekt! Exclusief aan Story vertelt Dries dat hij doodsbang is voor de eenzaamheid...
Luciënne, de vrouw van Dries Roelvink, is het na hun mislukte lijmpogingen nu echt spuugzat. Ze wil dat Dries vertrekt! 'Luciënne wil niet op deze manier oud worden met mij,' vertelt Dries aan Story. 'Ze houdt het niet meer vol en weigert nog langer omwille van onze twee zoons bij elkaar te blijven. Ik moet vertrekken.'
Dries had gehoopt bij Luciënne te blijven om samen de kinderen op te voeden. 'Luciënne heeft gezegd dat ik een woning voor mezelf moet zoeken. Zij wil dan het liefst in dit huis blijven wonen, en dat vind ik prima. Ik blijf natuurlijk nog wel langskomen om de kinderen op te vangen als zij aan het werk is in de horeca.'
Eenzaam
Tot nu toe heeft Dries die beslissing steeds uitgesteld. 'Ik zie als een berg op tegen het alleen zijn en het alleen thuiskomen,' vertelt hij verder. 'Ik heb nooit eerder op mezelf gewoond. Tot nu toe ben ik altijd van de ene naar de andere relatie gegaan. Dus dit zou voor het eerst in mijn leven zijn dat ik op mezelf woon. Ik ben bang voor die eenzaamheid.
Als ik nu thuiskom van een optreden, ga ik altijd eerst bij mijn zoons kijken en kruip daarna naast Luciënne in bed. Niet dat er ooit iets gebeurt tussen de lakens, hoor. Wat dat betreft leven we al jaren als broer en zus.'
Geen euro
En als er een ander in het leven van Luciënne komt? 'Na twintig jaar samenzijn gun ik haar ook nog wel een aantal leuke jaren met een ander,' vertelt Dries. 'Hoewel het wel een vreemde situatie zal zijn als er een andere man in het spel is. Maar ze heeft me verteld dat ze voorlopig niet van plan is om een andere man in huis te halen. Of ik opensta voor een nieuwe liefde? Kijk, als ik morgen verliefd word, dan laat ik dat natuurlijk gebeuren.'
Het zal best een zware last voor Dries zijn, voor twee huishoudens te moeten zorgen. 'We moeten heel goed op een rijtje zetten of ik me de dubbele woonlasten kan veroorloven. Ik zou het liefst zien dat Luciënne hier kan blijven wonen en dat ik zo'n tachtig procent van de woonlasten kan blijven betalen. Ik vind dat geen enkel punt, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik geen euro overhoud voor mezelf.'
Ze werkt wel, maar part-time in een café. Daar kan ze in haar ééntje niet dat huis in Landsmeer van onderhouden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap niet dat mevrouw roelvink niet eens de handjes uit de mouwen kan steken.
waarom moet dries voor de woonlasten opdraaien? omdat dat kamperwijf van hem te fijn gebouwd is om te werken?
En niet te vergeten wijn drinken in zijn favoriete restaurant La Brochette!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef Ole het volgende:
volgens mij kan/wil Dries niet voor de kids zorgen, Dan heeft ie geen tijd meer voor sportschool en zonnebank!
quote:Dries Roelvink bijt presentatrice.
Likkebaardend van genot heeft Dries Roelvink zich een echte vampier getoond..
De zanger beet tijdens De Nieuwe Uri Geller-show Hart van Nederland-gezicht Evelien in haar been. Dries: "Ik heb dit al eerder gedaan, en ik zou het nog een keer doen." Evelien merkte op dat zij bang werd van de bloeddorstige blik in de ogen van Dries.
Het maakte onderdeel uit van de act van Vincent, de 'vampier' in de Uri-show. De mentalist beende woest weg tijdens de act, maar werd teruggehaald door Patty Brard. Uri zei tegen Vincent: "Volgens de spelregels mag ik jou niet van het podium verwijderen, maar dat zou ik het liefst doen."
Het stemmende publiek vond het wél vermakelijk, en hield Vincent in de show. The Mask wordt het overigens steeds heter onder de voeten. Hij besloot helemaal niet meer te praten om herkenning te voorkomen.
Nee, maar dat kutwijf gaat ff voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:54 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die dries in de uri-geller-show maar een triest figuur vond?
Jij snapt het niet, he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Omdat tegenwoordig geen enkele zichzelf respecterende ouder aan het schoolplein kan verschijnen zonder hoogbegaafd kroost zijn er inmiddels zoveel soorten IQ-testen ontwikkeld, dat zelfs een volkszanger die het woord 'succes' niet eens kan spellen, bovengemiddeld kan scoren.
quote:Dries Roelvink op de Duitse toer
Dries Roelvink lanceerde gisteren zijn eerste Duitse single Ich Komm Er An, aldus zijn woordvoerder.
De volkszanger wil ook op tournee gaan door Duitsland. De single is de Duitstalige versie van het Nederlandse nummer Ik Kom Er Aan uit 2007. Voor later dit jaar staat een Duitstalig album gepland. Vorig jaar speelde de zanger een hoofdrol in de film I Love Dries, die niet in de bioscoop verscheen maar slechts een aantal keer in Van der Valk-restaurants werd vertoond
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat toch met die dries roelvink?
op het ogenblik kom je hem te pas en te onpas (dat meer eigenlijk) in elk debiel programma tegen.
wat je ook zapt, iedere keer stuit je op die verlopen kop.
nog even en hij duikt ook nog op in CSI (als lijk dan, mag ik hopen)
Vanmorgen aan het ontbijt, wakker worden op tv met Dries in KRO's Goedenmorgen Nederland, met een Duitse correspondente die hem een grote kans geeft, dat steenkolen-Duits vinden ze daar wel schattig. Het worden Drieste tijden, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat toch met die dries roelvink?
op het ogenblik kom je hem te pas en te onpas (dat meer eigenlijk) in elk debiel programma tegen.
wat je ook zapt, iedere keer stuit je op die verlopen kop.
nog even en hij duikt ook nog op in CSI (als lijk dan, mag ik hopen)
Hahahaha, ja dat heb ik ook gezien....quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:59 schreef Suko het volgende:
[..]
Vanmorgen aan het ontbijt, wakker worden op tv met Dries in KRO's Goedenmorgen Nederland, met een Duitse correspondente die hem een grote kans geeft, dat steenkolen-Duits vinden ze daar wel schattig. Het worden Drieste tijden, wat ik je brom.
quote:Neurichten
Dries Roelvink startet seine erste Single im Deutschland
Dries Roelvink startet heute die erste Deutsche Single "Ich komm er an" im Deutschland.
Die Single ist die Deutsche Version von seinem Hit "Ik kom er aan", die er 2007 in den Top 10 der Single Top 100 stand. Die Dries macht pläne für eine Tour im Deutschland zu seiner neuen Single "Ich komm er an". Die Freisetzung von einem deutschsprachigen Album wird noch diesem Jahr erwarht.
Auf diesen Website ist die neue Single bald an zu hören (10 Februar). Angesichts des großen Erfolges der niederländischen Version, Dries geht davon aus, dass "Ich komm er an" im Deutschland einen grossen Hit wird.
Dries ist sehr zufrieden mit diesem Schritt in seiner Karriere. Es ist jetzt buchstäblich eine neue Welt für ihn. Er hat viel Sinn in einer Deutschland-Tour und freut sich auf die Leistungen in mehreren Deutsche Statten.
quote:Biographie
Am Neujahr 1959 wurde, als Sohn eines Fußballtrainers und ein Sänger im härz des Jordaan Dries Roelvink geboren.
Mutter, Alie Roelvink stellte viele Platten zusammen mit in dieser Zeit die sehr berümten. Willy Alberti und Johnny Jordaan.
Dries Sr. waren in diesem Zeit fußballtrainer von des Amsterdam Club-Herenmarkt. Dries jr. volgte sein Vater in seinen Fußschienen, und spielte Fußball, 10 Jahre in den der Jugend von DWS.
Auf das achtzehnte Jahr unterzeichnet Dries einem drie jahrige profi Vertrag mit FC Amsterdam. Während seines Fußballs Karriere sang Dries bereits froh nach den Spielen, im Spielerhaus und auf Festivals und Parteien. Er entschied teil zu nehmen auf die talentenshow auf Rembrandtsplein in die bekannten pub Shirts of London, und kan, wie winnaar darauf.
Wie von diesem Tag tauschte ihn sind Fußballschuhe innen für ein Mikrofon aus. Danach kurz unterzeichnet ehr seinem ehrster Plattenvertrag am Phonogram. Mit zuerst Maria Magdalena' stande ehr Wochen lang hoch in der Schlagparade. An den Eingeweihten bildete Dries viel Eindruck mit seinem Einmannshows' , beziehungsweise in der kleinen Komedie, die Amsterdam-Konzert Halle, und vom königlichen Theater Carre, und vom Theater das Meervaart.
Neun CD Alben, fünfundvierzig haben zwei DVD und siebenunddreißig stehen jetzt auf seinem Namensstandplatz. Durch seine breite Sprachstrecke, {weit Oktave 2} und ausgedehntes reportoire, sind sind eine Tätigkeit von Dries Roelvink ein überwältigendes Ereignis. Dries ist einen froh gesehe Gast auf Parteien, Parteien und Ereignisse im Ganzen Land. Seinem Tätigkeiten stehen garant für Qualität, Sociability und eine optimale Umwelt, ob sie von den Amsterdam inhakers oder von den englischen Liebesliedern betrifft, Dries sicherstellt die korrekte Umwelt am korrekten Moment, aber auch an einer geselligen Hochzeit, betriebsfeste oder in einem braunen Sube, strebt er einen nachfolgenden Abend an!
Wie ein mensch ältern kann...!
Dat optreden in De Meervaart zal natuurlijk wel indruk maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:13 schreef Ole het volgende:
Ik vraag me af of die duitsers het wel kunnen lezen
Nee, hij duikt in het gat dat Jan S. en Frans B. achterlaten. Echt waar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef Macka66 het volgende:
Dries denkt natuurlijk, "Wat Rudi Carrell kon kan ik beter!"
Dat zei ie bij Boulevardquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, hij duikt in het gat dat Jan S. en Frans B. achterlaten. Echt waar.
Z'n moeder heet Ali.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
O nee he, komt ie nou ook morgen bij Char
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
Sjee, domper, k*t, dieptepunt... Kijk, leuk wassie zoals hij was, of zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
Zijn we nog niet van 'm af.quote:Duits avontuur Dries Roelvink blijkt stunt
Uitgegeven: 12 februari 2009 16:53
Laatst gewijzigd: 12 februari 2009 16:52
AMSTERDAM - Het verhaal dat Dries Roelvink zijn avontuur gaat zoeken in Duitsland, blijkt een reclamestunt te zijn. Dat liet zijn management donderdag weten.
Eerder deze week maakte de zanger bekend dat hij een single in Duitsland gaat uitbrengen en plannen heeft voor een tournee bij de oosterburen. Die single is wel opgenomen, maar dus voor de reclamecampagne.
Roelvink is de tweede artiest in korte tijd die misleidende informatie naar buiten brengt voor reclamedoeleinden.
Het verhaal in het najaar dat clown Bassie (Bas van Toor) een kind verwekt zou hebben bij een 31-jarige vrouw, bleek onderdeel te zijn van een commercial voor een verzekeraar.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
"Dries, ik krijg de naam van de overledene door...het begint met een S... nee, een C.. Ja! Een C....
...Caro...nee, Carly...Carry...Carrie...."
(...)
"Carrière?"
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
"Dries, ik krijg de naam van de overledene door...het begint met een S... nee, een C.. Ja! Een C....
(...)
"Carrière?"
Ja hoor, schatje, wees maar niet bang. Char is écht echt.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:09 schreef Remcosb het volgende:
Jammer dat Dries niet naar Duitsland gaat.
Ik heb het niet gezien, maar als ik vanmiddag goede zin heb, me heel erg verveel en echt niet meer weet wat ik doen moet; ga ik ff een bezoekje brengen aan uitzending gemist.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef Ole het volgende:
Helaas wel ja
Iemand het nog gezien trouwens? Zat zij ook in het complot en voorspelde zij hem ook een flitsende carriere in Duitsland?
Op uitzending gemist zal je Char niet vinden. Char hoort bij RTL en niet bij de Publieke Omroep.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als ik vanmiddag goede zin heb, me heel erg verveel en echt niet meer weet wat ik doen moet; ga ik ff een bezoekje brengen aan uitzending gemist.
bron:www.telegraaf.nlquote:
van onze redactie
AMSTERDAM - Dries Roelvink liet zich lekker gaan tijdens Bananasplit toen hem werd gevraagd Topper te worden
De zanger werd door de makers van het programma te pakken genomen doordat hij werd gevraagd voor de Toppers. Dries had destijds geroepen dat hij alleen beschikbaar zou zijn voor de Toppers als Gordon uit de band zou stappen, en Gerard Joling weer terug zou keren. Een Russische 'afgevaardigde' voelde Dries aan de tand over zijn zangtalent, waarna hij riep: 'Slechter zingen dan Gordon. Dat wordt moeilijk.' Toen werd gesuggereerd dat Dries homo zou zijn, antwoordde hij: 'Als Gordon loopt kun je zien aan hem dat hij homo is, alsof er nog wat inzit bij hem.'
Naast Dries werden ook Thomas Berge, Wolter Kroes en Peter Beense te pakken genomen.
quote:Dries Roelvink daagt Gordon uit
Showbizz Dries Roelvink daagt Gordon uit. Helaas niet in de boksring, maar om een strijd wie er het beste kan zingen. Dat schrijft de volkszanger in een open brief op zijn website aan Gordon.
De zanger zonder hit wil een battle met Gordon. "Zie het maar als een strijd der titanen", aldus Dries. Tijdens de uitzending van Bananasplit van afgelopen zondag gaf Dries zijn collega er al flink van langs, maar daar biedt hij nu zijn excuses voor aan. "Deze opmerking was ongepast, kleinerend en tevens niet gebaseerd op feiten". Desondanks vindt Dries dat Gordon "nog steeds voor geen meter kan zingen."
Dries wil een zang-battle waarbij het publiek uiteindelijk bepaalt wie er de beste stem heeft. "Zie het maar als een strijd der titanen om je in ieder geval een goed gevoel te geven. Mocht jij de battle winnen dan zal ik nooit meer negatief over jou praten en in het openbaar verkondigen dat jij de mooiste stem van Nederland hebt." Mocht Dries de battle verliezen, zijn daar volgens hem ook consequenties aan verbonden. "Dan blijf je voor mij de eeuwige loser."
De open brief is te lezen op de website van 'Triest'. Gordon heeft nog niet gereageerd. FOK! verwacht dat campingzender SBS6 de zang-battle wel live wil uitzenden.
quote:Dries Roelvink daagt Gordon tot zangduel!
(26-2-2009) Dries Roelvink heeft Gordon uitgedaagd tot een zangduel om uit te maken wie van de twee het 'beste' kan zingen! Drie op zijn site: "Om de discussie voor eens en altijd achter ons te laten wil ik je uitdagen voor een battle. We laten het publiek bepalen welke drie liedjes wij moeten zingen en zij bepalen vervolgens wie er de beste stem heeft. Zie het maar als de strijd der titanen om je in ieder geval een goed gevoel te geven."
De complete brief van Dries aan Gordon:
Lieve Gordon,
Als eerste wil ik mijn excuus maken over het feit dat ik bij de uitzending van Bananasplit gezegd heb 'Als Gordon loopt kun je zien aan hem dat hij homo is, alsof er nog wat inzit bij hem". Deze opmerking was ongepast, kleinerend en tevens niet gebaseerd op feiten.
Wat me wel dwars zit, is dat je over iedereen, inclusief mij, altijd iets aan te merken hebt en beweert dat ik in een restaurant naar je toe ben gekomen om je te omarmen terwijl je donders goed weet dat dit andersom was. Ik zou bijna zeggen dat het wel lijkt of je mij wilt overtreffen qua in het nieuws zijn. Jou grap over Triest Roelvink is flauw en oud, hoop volgende keer op iets creatievere reactie. Maar goed, wij danken onze populariteit beide aan onze opvallende manier in de media en door onze "bijzondere" stemmen.
Waar ik nog wel achter sta is dat je echt voor geen meter kunt zingen. Niet voor niets heeft afgelopen jaar een uitgever zijn geld terug geëist na een optreden van jou.
Natuurlijk ga je nu zeggen "ik heb wel hits en vul dit jaar de arena 2x" , in beide gevallen heb je gelijk maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je kunt zingen. Om de discussie voor eens en altijd achter ons te laten wil ik je uitdagen voor een battle.
We laten het publiek bepalen welke drie liedjes wij moeten zingen en zij bepalen vervolgens wie er de beste stem heeft. Zie het maar als de strijd der titanen om je in ieder geval een goed gevoel te geven. Mocht jij de battle winnen dan zal ik nooit meer negatief over jou praten en in het openbaar verkondigen dat jij de mooiste stem van Nederland hebt.
Mocht je de battle niet willen aangaan dan blijf je voor mij de eeuwige loser.
Liefs Dries
Titanen. Gordon en Dries. *proest*quote:De zanger zonder hit wil een battle met Gordon. "Zie het maar als een strijd der titanen", aldus Dries.
bronquote:Dries wint in poll's van Gordon
Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen van m'n grote vriend Gordon. Om eerlijk te zijn had ik dat ook niet verwacht, waarschijnlijk zal hij binnenkort wel weer om de hoek komen met een valse opmerking (ben niet anders gewend).
Heb gisteren vele steun betuigingen ontvangen van collega-artiesten en fans die het prettig vinden dat Gordon's mond een keer gesnoerd wordt. Het doet mij ook goed dat ik op de meeste poll's getipt wordt als winnaar. Bij geenstijl/spits versla ik Gordon zelfs met meer dan 2000 stemmen. (Poll Geen Stijl/ Spits Nieuws)
Heb natuurlijk zelf ook meerdere malen proberen te stemmen maar helaas kon dat slechts 1x anders was ik de hele nacht blijven stemmen![]()
Kort maar krachtig, ik voel me als winnaar uit de bus komen en zal de strijd doorzetten tegen de draak!
Gordon I love you,
liefs Dries
quote:Heb natuurlijk zelf ook meerdere malen proberen te stemmen maar helaas kon dat slechts 1x anders was ik de hele nacht blijven stemmen
mees-ter-lijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
(...)
"Carrière?"
Kan ook niet anders met zo'n usernamequote:
quote:Dries Roelvink wil voor NL naar Euro Songfestival!
Dit bericht is geplaatst op 28-05-2009 om 14:35:00
Dries Roelvink vertelt Primeurjagers dat hij graag voor NL naar het Euro Songfestival wil. Volgens Dries zat niemand...
op de Toppers te wachten. "Ach, iedereen dacht in Moskou dat het een komische act was. Ja, dan ben je eigenlijk al kansloos. Ik wil nu wel gaan. Kijk, mij kennen ze in het buitenland niet.
Hier in NL heeft iedereen een mening over mij en dat hebben ze in het buitenland niet. Ik denk dat ik daarom wel een kans maak. Ook dit jaar was ik door de NOS benaderd om mee te doen.
Toen Gerard afhaakte bij de Toppers zat de NOS met de handen in het haar. ZIj hebben toen, zover ik weet, Anouk en mij gepolst voor deelname aan het Euro Songfestival in Moskou.
Dat is niet doorgegaan omdat de Toppers toch naar Moskou gingen. Daarom moet ik volgend jaar maar eens echt een kans krijgen. Wanneer ik in het buitenland optreedt krijg ik altijd goede recensies.
Ik zou dan graag een liedje willen zingen ala Johnny Logan, die voor Ierland meerdere malen het Songfestival won. Zo'n serieus liedje. Dus geen kermis, maar gewoon een goed nummer. De NOS kan me bellen
quote:Dries Roelvink wil naar Songfestival
Showbizz - door Moniek (moniek2006) op 22-10-2007 @ 18:49
Zanger Dries Roelvink wil naar het Eurovisie Songfestival. De 48-jarige volkszanger heeft zich bij de NOS gemeld met de mededeling dat hij graag de eer van Nederland wil verdedigen. Dat deed hij nadat Gerard Joling van deelname afzag.
Roelvink wil mee doen op advies van zijn goede vriend en adviseur Ben Kramer. Die goede vriend van hem vertegenwoordigde Nederland in 1973 op het songfestival met het nummer 'De oude muzikant'. De zonnebankgebruinde god wil een Engelstalig liedje à la Johnny Logan zingen, die drie keer heeft gewonnen. "Ik wil gewoon een mooi en puur liedje zingen. Zonder enorme dansgroepjes achter me en met ander ingewikkeld gedoe," aldus Roelvink.
De NOS heeft zijn belangstelling voor kennisgeving aangenomen. Roelvink hoopt dat John Ewbank een geschikt liedje voor hem wil schrijven, al zal hij zelf ook meerdere componisten en tekstschrijvers benaderen. Roelvink staat 28 januari in Ahoy met een avondvullend concert. Zijn nieuwe single 'Doktersroman' kwam vandaag binnen op acht in de Single Top 100.
quote:05-06-2009 12:35:35
DRIES SCHRIJFT EEN BIOGRAFIE
Dries Roelvink gaat een biografie schrijven over niemand minder dan zichzelf.
Vorig jaar maakte Dries al een film, nu gaat hij zijn levensverhaal op papier zetten. Dit meldt Spitsnieuws.nl
Aangezien Dries niet zo handig is met de computer schrijft hij zijn herinneringen met pen op papier. Iemand anders herschrijft de verhalen van de zanger op de computer.
Hij heeft al wat hoofdstukken aan vrienden laten lezen, en die zijn allemaal enthousiast. Rond de feestdagen zal het boek in de winkel liggen.
handig, altijd leuk voor bij/in de open haardquote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft al wat hoofdstukken aan vrienden laten lezen, en die zijn allemaal enthousiast. Rond de feestdagen zal het boek in de winkel liggen.
Ole IK kan niet wachten, dat snap je zeker wel...quote:
Psies!!!quote:
bronquote:Scheiding Dries Roelvink definitief
van onze redactie
AMSTERDAM - Dries Roelvink heeft de knoop doorgehakt. De zanger gaat scheiden van zijn Lucienne.
"Het gaat echt niet meer", laat Dries weten aan RTL Boulevard. "We zijn er samen uit dat een scheiding nu de beste oplossing is."
De twee zijn vorige week bij een advocaat geweest. Ze willen alles zo snel mogelijk afhandelen en hun huis in Landsmeer verkopen. Lucienne gaat op zoek naar een ander stulpje in de regio Waterland. Dries is van plan om naar Amsterdam te verhuizen. Ze gaan een omgangsregeling voor de kinderen treffen.
Zij is lesbisch heb ik weleens gehoordquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:25 schreef Elounda het volgende:
Geen overspel in het spel???
Dat is dé trend tegenwoordig..
Maar maar dat wist Dries al toen ze gingen trouwen...quote:
Wat een triest figuur is 't toch ookquote:"Ik heb drie vrouwen ontmoet uit wie ik kan kiezen. Het zijn verschillende types, maar ze zijn alle drie rond de 35, dus zo'n 15 jaar jonger dan ik",
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Op www.nu.nl staat hetzelfde stukje, maar dan met deze toevoeging erbij:
"Zijn aanstaande ex wil in Landsmeer blijven met de twee kinderen. Voor de kinderen wordt een omgangsregeling getroffen.
Dries hoeft niet lang alleen te blijven. "Ik heb drie vrouwen ontmoet uit wie ik kan kiezen. Het zijn verschillende types, maar ze zijn alle drie rond de 35, dus zo'n 15 jaar jonger dan ik", aldus de volkszanger tegenover Story. "Ik hoop echt dat ik dat gevoel terugkrijg dat ik in het begin met Luciënne had. Dat ik de halve stad doorreed om een kus te krijgen"
Recent stond er een artikel in Prive, Weekend, of Party, waarin de vrouw die in Dries' laatste clip figureert werd opgevoerd als zijn nieuwste scharrel. Zij was getrouwd en noemde het vriendschap. Haar man vond het goed, zei ze.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zullen dan wel enorm wanhopige vrouwen zijn lijkt me, zeker wanneer ze dit zullen lezen
Als het al waar is natuurlijk
van welke PG afdeling zijn die ontsnapt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Op www.nu.nl staat hetzelfde stukje, maar dan met deze toevoeging erbij:
"Zijn aanstaande ex wil in Landsmeer blijven met de twee kinderen. Voor de kinderen wordt een omgangsregeling getroffen.
Dries hoeft niet lang alleen te blijven. "Ik heb drie vrouwen ontmoet uit wie ik kan kiezen. Het zijn verschillende types, maar ze zijn alle drie rond de 35, dus zo'n 15 jaar jonger dan ik", aldus de volkszanger tegenover Story. "Ik hoop echt dat ik dat gevoel terugkrijg dat ik in het begin met Luciënne had. Dat ik de halve stad doorreed om een kus te krijgen"
quote:03-07-2009 13:15:35
DRIES' GEHEIME DOCHTER
Dries deelde met iedereen die het maar horen wilde zijn huwelijksproblemen. Tóch heeft de volkszanger een geheim. Dries vertelt aan Story...
Over zijn zoons Davey (14) en Donny (10) uit zijn huwelijk met Luciënne, met wie hij momenteel in scheiding ligt, praat hij altijd vol trots. Maar over zijn 27-jarige dochter Peggy hoor je hem nóóit. "Ik weet eigenlijk niet waarom. Het is in elk geval niet dat ik bewust over haar zwijg," zegt Dries. De zanger was negentien toen hij een relatie kreeg met de destijds 27-jarige Sanne, die binnen een jaar zwanger raakte. "Helaas is mijn romance met Sanne op niets uitgelopen. Maar mijn dochter en ik zien elkaar geregeld en daar ben ik heel blij mee. In september 2007 ben ik opa geworden van een kleinzoon, Damy. Ik ben gek op dat ventje."
Dries heeft overduidelijk een goede band met zijn dochter, die hij ook steunde toen ze onlangs in het ziekenhuis werd opgenomen. "Peggy heeft een paar jaar geleden siliconen borstimplantaten laten inbrengen en die zijn gaan lekken. Operatief moesten die worden verwijderd om nieuwe in te kunnen brengen, maar dan van ander materiaal. De artsen hebben ook een lymfeklier weggehaald, die was aangetast door de siliconen. Gelukkig gaat het nu goed met mijn dochter."
Gelukkig brengt 'ie ons ook even op de hoogte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
Hij zou toch een maand niet in het nieuws komen zeg
[..]
quote:En dit is nu Jan Smit's nieuwe liefje!
Dit bericht is geplaatst op 05-07-2009 om 12:40:00
Nieuwsgierig hoe lekker Jan Smit's nieuwe vriendin eruit ziet? Kijk snel....
Dit is volgens iedereen in Volendam de nieuwe vriendin van Jan Smit ofwel Liza. Voor haar moest Yolanthe wijken. Dit is nu de vrouw die Jan van zijn beste vriend afpikte en was zij toeliet.
Dit is Liza, de vrouw die Jan op het toilet van zijn stamkroeg stond te zoenen op Koninginnedag, tenminste als we de Volendamse geruchtenmachine mogen geloven.
Is zij een goede opvolgster van Yolanthe?
Dries is er al overheen geweestquote:Op zondag 5 juli 2009 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Wat heeft dat met Dries te maken?
Hij is vast bezig om dat nummer van de Toppers op te nemenquote:
Zou dit zijn doorbraak worden dan?quote:
quote:Dries Roelvink gaat zingen voor koeien
(22-7-2009) Dries Roelvink komt je helpen! Zijn nieuwe single doet je al je financiële problemen vergeten, want waar Dries is, is er geen crisis en is het altijd feest.
De blonde zanger komt volgende week met zijn nieuwe single ‘Geen Crisis Waar Dries Is'. Een vrolijke en vooral zomerse single die nog maar even benadrukt dat treuren om de economische crisis nutteloos is. Dries Roelvink weet een positieve draai te geven aan iets wat iedereen extreem sober inziet. Neem dan ook één ding van Dries aan: Geld maakt niet gelukkig!
Dinsdag 29 juli wordt de videoclip van ‘Geen Crisis Waar Dries Is' opgenomen in 's-Hertogenbosch waarin Dries o.a. gaat zingen voor een kudde koeien. Benieuwd voor wie hij nog meer gaat zingen in zijn videoclip? Houd Dries dan de komende tijd goed in de gaten en onthoud één ding goed: Waar Dries is, is geen crisis!
bronquote:Sinds zijn scheiding van Lucienne heeft Dries Roelvink aan aandacht geen gebrek...
De zanger wordt overspoeld met oneerbare voorstellen van vrouwen over de e-mail. "Ik ben echt geen onschuldige jongen", zo laat Dries weten in Story. "Maar sommige voorstellen gaan wel heel erg ver. Ik krijg er soms rode oortjes van."
De afgelopen maand alleen al heeft Dries 187 pikante mailtjes ontvangen en daar is hij best trots op. "Ik denk dat ik de meest begeerde vrijgezel van Nederland ben. Hoe moet ik al die belangstelling anders opvatten?"
Al was het de laatste vent op aarde zou ik hem nog niet moetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
Dries Roelvink vindt zichzelf meest begeerde vrijgezel
[..]
bron
Er zijn mensen die voor minder in een psychiatrische instelling worden opgenomen. Gadverdamme, wat een aandachtsmongool is 't toch ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die voor minder in een psychiatrische instelling worden opgenomen. Gadverdamme, wat een aandachtsmongool is 't toch ook![]()
![]()
![]()
.
Kreeg ik er maar es éénquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Ben je jaloers dat jij geen 187 pikante mailtjes gekregen hebt?
Ik zie nu toch een bepaald type vrouw voor mequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Al was het de laatste vent op aarde zou ik hem nog niet moetenZullen wel hele wanhopige mensen zijn dan, die gemaild hebben
Hmm ja, van die middel-age vrouwen met pittige, korte, geverfde kapsels en knalrode lipstick op hun tanden, wat kilootjes teveel, houden wel van een peukie en een biertje terwijl ze rondstampen met eeltknobbel-voeten en afgebladderde nagellak op nep birckenstocks die te klein zijn zodat de halve voet er naast loopt, gekleed in kleding dat 3 jaar geleden op de markt is gekocht, zoals een niet-cellulitis-verhullende legging en een tent topje waarin je heel goed kunt zien dat het alweer effe geleden is dat Sjaan d'r scheermes gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nu toch een bepaald type vrouw voor me
Oh pleasequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmm ja, van die middel-age vrouwen met pittige, korte, geverfde kapsels en knalrode lipstick op hun tanden, wat kilootjes teveel, houden wel van een peukie en een biertje terwijl ze rondstampen met eeltknobbel-voeten en afgebladderde nagellak op nep birckenstocks die te klein zijn zodat de halve voet er naast loopt, gekleed in kleding dat 3 jaar geleden op de markt is gekocht, zoals een niet-cellulitis-verhullende legging en een tent topje waarin je heel goed kunt zien dat het alweer effe geleden is dat Sjaan d'r scheermes gebruikt heeft.
Zoiets?
Wat een cultheld is die man tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
KOOP DE WONING AAN DE KONINGIN WILHELMINALAAN 292C IN VOORBURG EN DRIES ROELVINK KOMT OP DE DAG VAN DE VERHUIZING BIJ U OPTREDEN!!
HIJ KOMT U FELICITEREN MET UW NIEUWE AANKOOP EN BOUWT EEN FEESTJE VOOR DE VERHUIZERS.
quote:Dries Roelvink kraakt Gordon af
van onze redactie
AMSTERDAM - Als Dries Roelvink aandacht kan krijgen door Gordon af te zeiken, grijpt hij die kans met beide handen aan.
De zanger wordt in Sp!ts gevraagd wie een betere Topper is: Gerard Joling of Gordon. Maar of Dries nu de aangewezen persoon is daarover te oordelen?
"Als je Joling of Gordon hoort zingen, dan hoor je zo’n groot verschil. Dat mag je eigenlijk niet vergelijken. Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
Hij hakt nog even door: "Daarbij is Gerard ook een betere entertainer, ik ken niemand die zegt ’ik vind Gerard Joling een eikel’. Die man scoort hit na hit en draagt de grootste A-programma’s op tv. Daar heb ik echt respect voor.”
Dries heeft dit soort dingen al eerder geroepen over zijn collega Gordon. "Slechter zingen dan hij, dat wordt moeilijk." Ook maakte hij opmerkingen over Gordons homoseksualiteit. Gordon reageerde toen: "Die man is toch een belachelijke vertoning. Die neem ik toch niet meer serieus."
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..
ik had echt ff een WTF momentjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..
quote:Lief dagboek,
Vandaag, dinsdag de 18e augustus 2009, was het dan zover; IK MOCHT BIJ BOULEVARD NAAST HUMBERTO STAAN! Ze stelden allerlei vragen en zo, en ze namen me heel serieus.
Wat ik wel jammer vond is dat Tijl (van de Lama's, nooit van gehoord) meer spreektijd kreeg dan ik terwijl ik toch de betere zanger ben. Hoe lang loopt die Tijl nou helemaal mee?
Tijl, Tijl. Wat een rare naam eigenlijk, wie noemt zijn kind nou Tijl? Vroeger thuis gingen we op zondag in de tijl! HaHa! Verder niks gebeurd vandaag.
Pik, ik hou van je!
XXX, Dries.
quote:Dries Roelvink wordt Zorba de Griek
AMSTERDAM - Dries Roelvink zal voor het RTL-4 programma Let's Dance in de huid kruipen van Zorba de Griek.
De blonde zanger zal in de show de Griekse sirtaki dansen. "Ik heb geen idee hoe ze me gaan toetakelen", lacht Dries. "Maar ik heb er wel zin in. Je moet het met een knipoog zien. Je hebt maar twee dagen om je voor te bereiden, dus dat wordt natuurlijk slecht."
Eerder werd bekend dat Tijl Beckand in de huid van Austin Powers zal kruipen, John Williams als Beyoncé zal dansen, en Char iets uit West Side Story zal doen.
Ik klik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Die foto op telegraaf.nl.. Mijn ogen![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)iek...__.html?p=12,1
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ik vind het trouwens apart dat dit nu in het nieuws komt, 8 jaar later. En vind het bijzonder jammer dat hij zolang door moet zingen nuquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:24 schreef pronkjewail het volgende:
En wederom nieuw Dries-nieuws!
http://www.nu.nl/achterkl(...)iljoen-op-beurs.html
Ik kan me echt zo moeilijk voorstellen dat iemand als Dries in 2001 al meer dan een miljoen bij elkaar heeft gezongen. Betekent dat dat er echt zoveel mensen zijn die fan zijn van die man?
Edit; oh en het ergste van dit nieuws? Hij moet nu doorzingen tot zijn 65e om het verlies te compenseren!!
quote:"Ik heb geen idee hoe ze me gaan toetakelen", lacht Dries. "Maar ik heb er wel zin in. Je moet het met een knipoog zien. Je hebt maar twee dagen om je voor te bereiden, dus dat wordt natuurlijk slecht."
Ik snap het niet zo goed. Als je er voor 'door moet werken' zou dat suggereren dat hij dat miljoen toen ook al niet had.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ik vind het trouwens apart dat dit nu in het nieuws komt, 8 jaar later. En vind het bijzonder jammer dat hij zolang door moet zingen nu
Misschien heeft er nooit eerder iemand aan hem gevraagd of hij zelf ook eens geld belegd heeft op de beursquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.. Ik vind het trouwens apart dat dit nu in het nieuws komt, 8 jaar later. En vind het bijzonder jammer dat hij zolang door moet zingen nu
Een miljoen GULDEN he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:24 schreef pronkjewail het volgende:
Ik kan me echt zo moeilijk voorstellen dat iemand als Dries in 2001 al meer dan een miljoen bij elkaar heeft gezongen. Betekent dat dat er echt zoveel mensen zijn die fan zijn van die man?
Of misschien had hij gehoopt een miljoen binnen te halen door te beleggen, maar ging dat mis. Net zoals ik 27 miljoen in de staatsloterij kwijtgeraakt benquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:48 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Als je er voor 'door moet werken' zou dat suggereren dat hij dat miljoen toen ook al niet had.
quote:27-08-2009 10:30:00
DRIES ROELVINK OP MYSTERY LAND
Zanger Dries Roelvink treedt zaterdag samen met ID&T-voorman Duncan Stutterheim op het dancefestival Mystery Land op. Dat bevestigde de manager van Roelvink woensdag.
Op het podium van de zogenoemde Club Zonder Filter draait Stutterheim onder de naam DJ Duncan S tussen 16.00 en 17.00 uur technoplaten. Dit meldt Nu.nl.
Roelvink is gevraagd met Stutterheim mee te zingen en te rappen ''voor zover hij dat kan'', aldus manager Jan Dirk Vis.
Monique Smit ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
en hij schijnt een nieuwe relatie te hebben zegt Albert
Telegraafquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
en hij schijnt een nieuwe relatie te hebben zegt Albert
quote:wo 01 okt 2008, 14:45 Scheiding voor zanger?Dit zegt Dries over zijn 'minnares' Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Dries Roelvink is hoogstverbaasd over de commotie die is ontstaan over hem en zijn vermeende minnares, Oger-verkoopster Honoria. 'Ja, wij kennen elkaar. Nee, we hebben niets. En NEE, ik ga niet scheiden!'
De volkszanger werd onlangs door een roddelblad gespot in de Leidsestraat met Honoria aan zijn zijde. 'Klopt, zij woont daar. En toen ik daar wandelde, zag ik haar voor me lopen. Ik riep haar en begroette Honoria. Daarna zijn we een stukje samen op gelopen', vertelt Dries. 'Vervolgens zijn we ieder onze eigen weg gegaan. Niet meer en niet minder.'
Dries en Honoria kennen elkaar al langere tijd. 'Maar dat komt omdat ik mijn pakken altijd bij Oger koop. En we zijn elkaar ook wel eens in een restaurant tegen gekomen. Maar een relatie? Daarvan is helemaal geen sprake.'
Het is niet de eerste keer dat Dries in verband wordt gebracht met een andere vrouw dan zijn echtgenote Lucienne. 'We zijn nog steeds samen, maar hebben een soort co-ouderschap onder één dak. Dat hebben we zo gedaan voor onze twee zoons. Het is zo dat Lucienne en ik al langer geleden hebben afgesproken dat we elkaar geen verantwoording schuldig zijn over ons liefdesleven. Maar natuurlijk is het wel zo dat we elkaar opheldering geven als er geruchten circuleren. We willen immers wel dat we Donny en Davey op een goede manier kunnen vertellen wat er speelt.'
Dries vindt het erg vervelend dat hij aan Honoria wordt gekoppeld. 'Dit roept onterecht vragen op bij Lucienne. Je mag best weten dat we ons de laatste maanden geregeld hebben afgevraagd of we de goede beslissing hebben genomen door bij elkaar te blijven wonen voor de kinderen. Dergelijke praatjes maken het niet gemakkelijker.'
Ook Honoria zit met de situatie in haar maag. 'Ik werk immers in een winkel waar meer bekende Nederlanders komen. Door deze toestand ben ik geneigd te denken dat ik minder spontaan met mensen om moet gaan. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Nee, van mijn baas heb ik geen commentaar gekregen. Daarom hoop ik maar dat dit zo snel mogelijk overwaait
Het kan verkeren héquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:54 schreef Ole het volgende:
ze is al eerder ter sprake gekomen
[..]
wat een liegbeest die Dries!
Ik las heel even 'klacht'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
TVP, die hele kerel is een pure klucht
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n directe omgeving dat vind ja
quote:Dries Roelvink ook volgend jaar op Mystery Land
AMSTERDAM - Dries Roelvink klimt volgend jaar weer op de planken van dancefestival Mystery Land. Zaterdag gaf Dries voor het eerst een optreden tijdens het festival op het Floriadeterrein in Haarlemmermeer.
Dit optreden was volgens Dries zo'n groot succes dat hij meteen gevraagd is om ook volgend jaar een show te geven.
"Het optreden bij Mystery Land was overweldigend", vertelde Roelvink. De organisatoren zagen het optreden van de volkszanger als een soort gimmick.
"Juist door zijn zelfspot is het best een toffe dude", verklaarde Kristel Mutsters van Club Zonder Filter, een collectief dat verantwoordelijk is voor een deel van het festival.
Zenuwachtig
Dries was best zenuwachtig voor het optreden. "Het is een totaal ander publiek dan ik gewend ben en ik heb helemaal geen verstand van dance", gaf de volkszanger toe.
Desondanks werd hij met open armen ontvangen. "Ik werd op de schouders van het publiek rondgedragen."
Speciaal voor het optreden had de producer van de artiest een dancemix gemaakt van het nummer 'Geen Crisis, waar Dries is'. Dit viel in goede aarde bij het publiek, maar zelf moest Dries er 'behoorlijk aan wennen'.
Stutterheim
Dries stond samen met ID&T-voorman Duncan Stutterheim achter de draaitafels. Dries bleef niet achter de knoppen, maar sprong uit enthousiasme op de draaitafel en zong daar zijn nummers. Eigenlijk zou de zanger zijn debuut maken als dj, maar daar is het kennelijk niet van gekomen.
Dries had wel een kleine kanttekening bij zijn positieve ervaring. Normaal zit de zanger naar eigen zeggen in de 'alcoholsferen'.
Bij dit uitverkochte dancefestival dat zestigduizend bezoekers trok, zag de zanger toch vooral tekenen van drugsgebruik. "Als oude man van 50 vroeg ik me af hoe zo'n grote massa al volledig uit zijn dak kan gaan om drie uur in de middag."
quote:Dries Roelvink heeft meerdere vriendinnen
Uitgegeven: 8 september 2009 21:17
Laatst gewijzigd: 8 september 2009 21:17
AMSTERDAM - Dries Roelvink kan niet kiezen. Op Twitter laat de volkszanger weten meerdere vriendinnen te hebben. Hij plaatste zelfs een foto van een mogelijke maîtresse op de microblogspot.
Verdere details geeft de zanger niet. "Ik wil eerst mijn scheiding goed afwerken en dan zien we wel verder", schrijft hij.
In juni besloten Dries en zijn vrouw Luciënne, die samen de zoontjes Davey en Donny kregen, een punt achter hun huwelijk te zetten.
Ondanks dat het al jaren niet meer boterde tussen de voormalige geliefden, ging de definitieve beslissing om te scheiden de zanger toch niet in de koude kleren zitten.
Maar daar lijkt de artiest nu helemaal overheen te zijn. Op zijn eigen Twitter-site bluft hij erop los.
De zanger schrijft over ene Honoria, die woensdag haar verhaal in weekblad Story zou doen. Of de zanger en de vrouw echt een verhouding hebben laat hij in het midden. Wel plaatste hij haar foto en vertelde 'meerdere vriendinnen te hebben'.
Na opmerkingen van medebloggers dat de afgebeelde vrouw te oud voor hem is 'en haar buik inhoudt', heeft Dries zijn antwoord klaar.
"Schoonheid is niet altijd fysiek en ze is twaalf jaar jonger dan ik." Of de vriendinnen van de zanger van elkaars bestaan weten, vermeldt de blonde zanger niet.
Kon niet uitblijven natuurlijkquote:Dries Roelvink wil plek Gordon innemen
AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink zou maar al te graag Gordon's plek in de Toppers innemen.
"Ik krijg de vraag of ik in de Toppers wil, natuurlijk wil ik dat graag", twittert Dries. "Is toch een droom om voor zoveel mensen te mogen optreden!"
Roelvink liet onlangs al weten dat hij Gordon geen goede zanger vindt. "Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
quote:Dries zinspeelt op komst naar Toppers
Dries Roelvink maakt vrijdag 'groot nieuws' bekend, dat te maken heeft met 'drie zangers'. Waar de blonde volkszanger op doelt is niet geheel duidelijk, maar aangezien de geruchtenmolen over een nieuwe derde Topper overuren draait, lijkt het hiermee te maken te hebben. Eerder gaf hij aan graag Topper te worden.
"Ik kom morgen met een verrassend nieuwtje", schreef Roelvink donderdagavond op zijn Twitterpagina. Enige tijd later voegde hij eraan toe: "Kan niet slapen twitteraars, ben zenuwachtig voor het nieuws dat gaat komen." Gevraagd naar wat dit grote nieuws is, antwoordde hij diplomatiek: "Ik mag/kan nog niets zeggen!" Hij lichtte wel een tipje van de sluier op: "Het heeft te maken met drie zangers maar verder zeg ik niets, anders krijg ik gezeur."
Wie de plek van de opgestapte Topper Gordon gaat opvullen, is nog onbekend. Sinds hij woensdag bekendmaakte dat hij uit het trio stapt, zijn veel namen genoemd. Marco Borsato en Jan Smit gaven al aan er weinig voor te voelen, maar Mick Harren en Dries Roelvink gaven aan dat zij zich maar al te graag aansluiten bij Rene Froger en Jeroen van der Boom.
© [CopyRight 2009, Novum]
Laatst gewijzigd: vrijdag 11 september 2009, 09:01
Het is al zo'n verschrompelde pruimquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee he? kan dries niet ritueel verbranden onder zijn zonnebank?
Is al gebeurd... Heeft helaas niet geholpen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee he? kan dries niet ritueel verbranden onder zijn zonnebank?
http://www.at5.nl/artikel(...)-heeft-nieuwe-liefdequote:"Vriendin" Dries Roelvink is zijn dochter
Dries Roelvink heeft de liefde van zijn leven gevonden: zijn dochter.
Dries Roelvink kondigde maandagavond bij de première van Mamma Mia aan zijn grote liefde gevonden te hebben. Zijn kersverse vriendin mocht maandag al mee naar de première van de musical, zodat hij haar aan iedereen kon laten zien. Het blijkt echter een grap te zijn, via twitter laat hij weten dat deze 'liefde van zijn leven' gewoon zijn dochter is. In juni scheidde de zanger van zijn vrouw Luciënne nadat zij 22 jaar samen zijn geweest.
Het geeft wel een heel vermakelijk topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-heeft-nieuwe-liefde
De triestheid stopt nooit bij die man![]()
![]()
De laatste 2 heeft ze van haar vaderquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef Vivi het volgende:
Was een ongelooflijk ordi wijf btw, Soort Thaise neukpop met doodgeblondeerd haar. Erg welbespraakt, ook.,
Daar had hij z'n oude manager nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:27 schreef raptorix het volgende:
Ik vond nog foto van 6 jaar terug
[ afbeelding ]
quote:Dries Roelvink wordt grijsaard
Dries Roelvinks dagen als blonde god zijn geteld...
Dries, die dit jaar vijftig werd, schrijft op zijn twitterpagina: "Brekend nieuws: Ik stop met het verven van mijn haar! Dit is een gevoelige klap voor Polycolor... Realiseer me dat ik toch iets ouder word en dat grijs toch wel bij mij past."
Gelukkig hebben we de foto's nog...
quote:Dries Roelvink ruziet met ex-vrouw
AMSTERDAM - Luciënne, de ex-vrouw van Dries Roelvink, eist meer alimentatie voor hun zoontjes. De zanger zegt dat hij het nu niet kan opbrengen. "Vroeger was ik een vermogend man, nu niet meer!"
"Officieel zijn we per 1 december gescheiden, maar helaas worden we het niet eens over de alimentatie voor de kinderen", vertelt Dries aan het weekblad Story. "Luciënne wil een hoger bedrag dan ik kan betalen. Zij schat mijn inkomen veel te hoog in. Dat heeft met het verleden te maken."
De blonde zanger legt uit: "De winst van mijn oude huis heb ik op de bank gezet. Daar had ik geen plannen mee, maar een vriend raadde me aan om ermee te gaan speculeren op de beurs. In het begin ging dat fantastisch. Maar de aanslag op de Twin Towers in New York gooide roet in het eten. Ik verloor al mijn geld!"
Dries zegt dat hij zijn ex-vrouw elke maand 1600 euro geeft. En dat vindt hij meer dan genoeg, want hij betaalt ook nog steeds de hypotheek van het huis in Landsmeer. "Als we er samen niet uitkomen moet er maar een rechter aan te pas komen."
quote:Dries Roelvink tevreden over carrière
AMSTERDAM - Anderen mogen zeggen wat ze willen, maar Dries Roelvink zijn carrière leuk en geslaagd. De zanger hoopt dat mensen hem na het lezen van zijn biografie wat beter begrijpen.
Roelvink is net klaar met het schrijven van het boek, waarin hij zijn carrière uitvoerig beschrijft.
"Mensen noemen mij soms een B-artiest die nooit echt de top heeft bereikt, maar ik ben heel erg tevreden", aldus Roelvink.
"Als je ziet waar ik vandaan kom, een kansarme jongerengroep uit de Amsterdamse Pijp zonder opleiding, heb ik het goed gedaan. Ik heb betaald voetbal gespeeld en ben zanger, twee carrières die ik nastreefde."
Puntjes
Het boek van de volkszanger moet begin maart in de winkel liggen. "Het boek is af. We zijn het nu aan het doorlopen, de puntjes op de i aan het zetten", vertelt hij.
Daarnaast is Roelvink druk bezig met het uitzoeken van een geschikte cover, waarbij hij zijn fans om advies vraagt.
bronquote:Dries Roelvink gaat trouwen
Dries Roelvink stapt op 8 september 2010 in het huwelijksbootje met zijn nieuwe liefde Honoria.
Dries laat weten dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat het nieuws al naar buiten kwam, maar hij heeft geen zin om het te ontkennen. "Het klopt inderdaad. Ik ben dolgelukkig", twittert de zanger.
In juni 2009 scheidde Dries van Luciënne, met wie hij twee kinderen heeft. Twee maanden later maakte hij zijn relatie met Honoria, manager bij pakkengigant Oger, bekend.
bron: Novumquote:Dries Roelvink hoopt dat Ben Cramer hem wil trouwen.
De zanger maakte woensdag bekend dat hij 8 september in het huwelijk treedt met zijn vriendin Honoria. Roelvink is naar eigen zeggen gaan zingen door zijn grote voorbeeld Cramer.
"Mijn aanstaande was twee weken geleden getuige bij het huwelijk van haar vriendin. Ik kon niet mee, want ik moest optreden in Oostenrijk", legt de zanger uit. "Ze was helemaal vol van de bruiloft en begon mij voorzetjes te geven. De volgende dag gingen we uit eten en ben ik op de knieën gegaan."
Roelvink vroeg zijn vriendin ten huwelijk in restaurant La Brochette in het Amsterdamse stadsdeel Zuideramstel, waar hij haar ook leerde kennen. "Ze moest eerst lachen, want ze dacht dat het een grap was. Toen begon ze te huilen, maar dat waren tranen van geluk. Ze zei ja", vertelt Roelvink over het aanzoek. In datzelfde restaurant wil de zanger het trouwfeest geven.
Voor de ceremonie heeft Dries twee hotels op het oog in de hoofdstad. "En ik wil mijn collega en vriend Ben Cramer vragen of hij voor een keer ambtenaar wil zijn", doet Roelvink tegenover Novum Nieuws uit de doeken. "Door hem ben ik gaan zingen. En we hebben samen ooit een duet opgenomen."
Aan de andere kant lijken alle veertigjarige vrouwen met bruin haar, roze lipstick en te veel zonnebank op Sieneke.quote:
quote:'Dries Roelvink moet zich bekeren'
Uitgegeven: 17 februari 2010 13:08
Laatst gewijzigd: 17 februari 2010 13:08
AMSTERDAM - Voordat Dries Roelvink op 8 september zijn jawoord kan geven aan zijn vriendin Honoria, moet er eerst nog een probleem worden opgelost. De katholieke Honoria wil namelijk dat de zanger zich bekeert.
"Ze wil dat ik me laat dopen", zegt Roelvink deze week in Story. "Eerst moet je dan, geloof ik, door een ballotagecommissie heen. Eerlijk gezegd ben ik daar nog niet uit."
De zanger weet dus niet of hij een doop wel ziet zitten. " Ik weet niet of dit allemaal kan. Misschien moet ik wel lachen als ik gedoopt word. Eerst ga ik me maar eens verdiepen in de kerk voordat ik een definitief besluit neem."
Bloedserieus
Roelvink liet onlangs weten dat hij in een Amsterdams restaurant op zijn knieën was gegaan voor zijn vriendin. "Eerst begon ze te lachen. Ze dacht dat ik een grapje maakte. Maar toen ze doorkreeg dat ik bloedserieus was, huilde ze van geluk."
De zanger was eerder getrouwd met Luciënne, met wie hij twee zoons kreeg. Recentelijk werd hun scheiding officieel.
Dit zou zomaar een heel feestelijke gate kunnen worden.quote:Dries Roelvink
On Wednesday 17th February 2010, @ikbendries said:
Teleurgesteld in Ben Cramer.
Dat Ben Cramer de reden is dat ik ooit ben gaan zingen, is zo langzamerhand een bekend verhaal. Als jongen van een jaar of 14 kocht ik zijn platen, die ik vervolgens thuis meezong. Veel later, toen ik zelf al regelmatig optrad, hebben we elkaar leren kennen. Inmiddels zijn we al 25 jaar bevriend. Daarom leek het mij een leuk idee om Ben, tijdens mijn voorgenomen huwelijksdag op 8 september van dit jaar, de ambtenaar van de burgerlijke stand te laten vervangen.
Vorige week vroeg Shownieuws mij of ik nog speciale dingen gepland had voor mijn huwelijksdag. Ik antwoordde dat het mijn wens was dat Ben het huwelijk tussen Honoria en mij zou voltrekken, omdat hij zich de afgelopen jaren als een soort mentor over mij heeft ontfermd. Tijdens dat interview kreeg ik te horen dat er op hetzelfde moment ook een ploeg van Shownieuws bij Ben Cramer thuis was. Ik heb toen op camera aan Ben gevraagd of hij mij en Honoria op 8 september wil trouwen.
Korte tijd na dat interview belde Ben mij op. Hij zei dat hij zich zeer vereerd voelde, maar dat hij nog geen antwoord aan de ploeg van Shownieuws had gegeven, omdat we dan meteen alle spanning zouden weggeven. Het leek hem beter om een paar dagen te wachten en dan pas te vertellen dat hij graag wil meewerken. Toen hij later op de avond naar zowel RTL Boulevard als Shownieuws keek en zag dat er daar een beetje lacherig over mijn huwelijk gedaan werd, kreeg hij opeens spijt van zijn beslissing. Hij belde me weer op.
Hij zei toen: “Dries, als ze het zo brengen, wil ik hier niet mee geassocieerd worden. Mijn vrouw Carla ontplofte net en verklaarde me voor gek dat ik het doe. Morgen bel ik Albert Verlinde om hem te zeggen dat ik niet meedoe.” Natuurlijk was ik hierdoor teleurgesteld. Niettemin respecteerde ik Bens beslissing. Totdat ik Albert Verlinde de volgende dag in RTL Boulevard hoorde zeggen dat ik Ben helemaal niet gevraagd had, en dat Ben ook zeker niet van plan was om Honoria en mij te trouwen.
Dat kon ik niet over mijn kant laten gaan. Op deze manier zou iedereen namelijk denken dat ik zomaar iets geroepen heb. Ik heb Albert Verlinde daarom meteen laten weten dat ik Ben wel degelijk heb gevraagd, en dat hij dus niet de waarheid heeft verteld. Verlinde beloofde mij toen om dit de volgende dag in RTL Boulevard recht te zetten en aan die belofte heeft hij zich gehouden. Ben Cramer kon dat klaarblijkelijk niet waarderen, want nu heeft hij in de Telegraaf een aantal nare opmerkingen gemaakt over mijn privéleven.
Zo geeft hij aan zijn bedenkingen te hebben over mijn voorgenomen huwelijk. Daarnaast zegt hij zich zorgen te maken over mijn zoons. Daarop wil ik antwoorden dat ik de mening van Ben daarover niet serieus kan nemen. Hij is zelf immers aan zijn derde huwelijk bezig en heeft al vijf kinderen rondlopen uit eerdere huwelijken. Bovendien kunnen mijn zoons en Honoria het uitstekend met elkaar vinden. Ze hebben echt een leuke klik met elkaar, al vanaf het eerste moment.
De stekelige opmerking die Ben over mijn zangkwaliteiten maakte, komt voort uit pure jaloezie. Vorige week nog vertelde hij mij in het Apollo Hotel dat zijn agenda de komende maanden helemaal leeg is. Hij zei: “Dries, ik ben voorlopig werkeloos. Kun jij niet iets voor mij betekenen?” Ik antwoordde daarop dat ik de komende drie maanden elke dag een optreden geboekt heb staan. Vervolgens heb ik hem zelfs in contact gebracht met mijn belangrijkste opdrachtgever om hem op die manier aan werk te helpen. Ben was me hiervoor bijzonder dankbaar. En dat is een reden te meer waarom ik zijn reactie in de Telegraaf niet begrijp.
Verder wil ik er niet meer over kwijt, ik vind al vervelend genoeg dat ik een goede vriend 'Ben' kwijtgeraakt
Dries
Bron.
Dries Roelvink + Justin Bieber + gele zwembroek = NUMMER 1 HITquote:AMSTERDAM - Dries Roelvink heeft hulp gevraagd aan Justin Bieber. De blonde volkszanger vraagt aan de populaire Canadees of hij hulp kan bieden bij het vinden van een dame voor zijn nieuwste videoclip.
"Kun je mij helpen met het vinden van een vrouw voor mijn nieuwste videoclip. Het liedje heet 'Alleen Door Jou' en wordt een nummer 1-hit", twittert de zanger overtuigd. De 16-jarige Bieber heeft nog niet gereageerd op het bericht van Roelvink.
Roelvink zingt 'Alleen Door Jou' volgende week donderdag op de Amsterdamse Gay Pride. Hij brengt het nummer ten gehore op een boot achter het Centraal Station. De 51-jarige zanger gaat het evenement openen in een weinigverhullende outfit. Hij draagt dan slechts een gele zwembroek.
Thanx nu heb ik vannacht nachtmerries van Dries en zijn gele zwembroekquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dries Roelvink + Justin Bieber + gele zwembroek = NUMMER 1 HIT
Ik heb wel hoop, gezien het feit dat de parade pas op zaterdag 7 augustus isquote:Dries Roelvink in gele slip op de Gayparade
Dit bericht is geplaatst op 29-07-2010 om 09:45:00
Dries gaat zo zijn nieuwe single promoten....
Dries klimt op donderdag 5 augustus op een boot om de vijftiende Gay Pride te openen. Voor Dries de perfecte gelegenheid om ook meteen zijn nieuwe single ten gehore te brengen
. "Alleen met jullie steun kom ik op nr. 1 terecht. Heb 4000 verkopen nodig", twittert de artiest.
Iew, die borstjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dries Roelvink + Justin Bieber + gele zwembroek = NUMMER 1 HIT
quote:
Niet, Dries is leuk, én eerlijk.quote:
Hij lijkt me vreselijk vriendelijk en sympathiek, dat zekerquote:
Sportschool is prima, maar je kunt ook droog trainen ipv het juist meer opgezwollen te maken, maar dat blijft een kwestie van smaak natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:25 schreef yvonne het volgende:
Tsja, hij gaat vaak naar de sportschool, voelt ie zich prettig bij en hij komt er altijd eerlijk voor uit dat er dingen zijn die publiciteit opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |