Als ik dit zo lees, word ik bijna fan van Driesquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Suko het volgende:
Ach ach, onze Dries. Maar weet je, waarom zou hij die Froger benijden? Want dat is het wel een beetje, althans, zo lijkt het tenminste. Misschien is hij echt een beetje boos, als je elkaar jarenlang kent, zelfs getuige geweest op z'n bruiloft. En dan belt die arrogante hufter, want dat is René, onze Dries niet eens voor desnoods een Topper-optreden! Het gekke is dat Dries het helemaal niet zo slecht doet. Schnabbels genoeg, zalen plat krijgen, net als die Froger, geen punt. Allebei een reallife-soep gehad, ook geen verschil. Ook in een reclamespot gespeeld, Dries voor de ANWB, in zwembroek! Dat durft die Froger niet eens, die had z'n vrouw nodig voor een flauw Gouden Gids-spotje, toch een verschil nietwaar?! Waar het 'm dan in zit, qua sukses dan....Froger heeft dikke vriendjes bij de omroep, bv die Jack van Gelder (heeft veel belangen in van alles en nog wat), is ook fan van hem. Froger is zeer ambitieus, zeer zakelijk, 'doet' vriendelijk, wil vooral gewoon overkomen zonder dat te willen zijn. Speelt zelfs met z'n gezin een beetje armoede. Ik denk dat daarin het verschil zit. Dries is gewoon, hij kan niet anders. Als het ff niet gaat, dan verschuilt hij zich niet. Dries laat het volk ook weten als het kut gaat. Froger zou dat nooit doen, stel je voor! Dries z'n manager wilde hem hogerop hebben, weg uit het schnabbel-circuit, professioneler moest 't. Dát hoefde voor Dries niet, hij vindt zingen in cafés en op braderieën gewoon leuk. Dries is een beetje ieders buurman, altijd goed voor een feessie, voor een biertje, een liedje, een grap, maakt niet uit. Dat is Dries, een gewone zingende meneer, geen Topper....niks erg. Blijf maar gewoon Dries, ik heb niks met hem en z'n liedjes maar als mens heb ik hem tig keer liever als die patjepeejer Froger. Dries, die komt er wel....ooit!
Prima, dan word ik fan van Suko.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, word ik bijna fan van Dries
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Suko het volgende:
Ach ach, onze Dries. Maar weet je, waarom zou hij die Froger benijden? Want dat is het wel een beetje, althans, zo lijkt het tenminste. Misschien is hij echt een beetje boos, als je elkaar jarenlang kent, zelfs getuige geweest op z'n bruiloft. En dan belt die arrogante hufter, want dat is René, onze Dries niet eens voor desnoods een Topper-optreden! Het gekke is dat Dries het helemaal niet zo slecht doet. Schnabbels genoeg, zalen plat krijgen, net als die Froger, geen punt. Allebei een reallife-soep gehad, ook geen verschil. Ook in een reclamespot gespeeld, Dries voor de ANWB, in zwembroek! Dat durft die Froger niet eens, die had z'n vrouw nodig voor een flauw Gouden Gids-spotje, toch een verschil nietwaar?! Waar het 'm dan in zit, qua sukses dan....Froger heeft dikke vriendjes bij de omroep, bv die Jack van Gelder (heeft veel belangen in van alles en nog wat), is ook fan van hem. Froger is zeer ambitieus, zeer zakelijk, 'doet' vriendelijk, wil vooral gewoon overkomen zonder dat te willen zijn. Speelt zelfs met z'n gezin een beetje armoede. Ik denk dat daarin het verschil zit. Dries is gewoon, hij kan niet anders. Als het ff niet gaat, dan verschuilt hij zich niet. Dries laat het volk ook weten als het kut gaat. Froger zou dat nooit doen, stel je voor! Dries z'n manager wilde hem hogerop hebben, weg uit het schnabbel-circuit, professioneler moest 't. Dát hoefde voor Dries niet, hij vindt zingen in cafés en op braderieën gewoon leuk. Dries is een beetje ieders buurman, altijd goed voor een feessie, voor een biertje, een liedje, een grap, maakt niet uit. Dat is Dries, een gewone zingende meneer, geen Topper....niks erg. Blijf maar gewoon Dries, ik heb niks met hem en z'n liedjes maar als mens heb ik hem tig keer liever als die patjepeejer Froger. Dries, die komt er wel....ooit!
Doe je wel uitgebreid verslag?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:01 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Tele2 dat ik voor 4,99 de nieuwe dries kan bekijjken en ik ga het nog doen ook van het weekend
Een nieuwe Dries? Wat zullen we nou krijgen! Ouwe Dries, daar hebben we het over. Dus niks nieuwe Dries, zelfs niet voor 4.99!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:01 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg een mailtje van Tele2 dat ik voor 4,99 de nieuwe dries kan bekijjken en ik ga het nog doen ook van het weekend
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:37 schreef Adelante het volgende:
ik vond 4,99 toch te prijzig en heb hem nu als torrent binnengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon dus al niet slapen, maar na deze film
heb ik echt geen oog meer dichtgedaan.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ook nog dat liedje de hele film:
k ben de man uit jouw doktersroman
Ik ben die ene van je dromen
Ik ben de prins op het witte paard
die jou vannacht nog heb meegenomen
brrrrr
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:16 schreef Suko het volgende:
.Dries had nooit met deze flapdrol in zee moeten gaan.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vannacht IDries gezien
fucking 1,5 uur van mijn leven vergooid
het was slecht, en niet zomaar slecht, nee-slecht
Dries als acteur is nog geen tiende van Dries als zanger
en dan weet je het wel, het was als Adje in MWDL
En het was ranzig, mijn god hoe ranzig
ik zal het einde niet verklappen, maar picture this:
twee werkloze tokkies die echt glimmen van het vet
kunnen zelf geen kind krijgen en ontvoeren hun idool
Dries. Dries mag niet eerder naar huis als wanneer hij
sex heeft gehad met mevrouw tokkie en dit gebeurt.
(helaas ook expliciet in beeld gebracht).
Nou en dan gebeuren er nog wat dingen die volstrekt
ongeloofwaardig zijn en is de film afgelopen.
Gastoptredens van C-artiesten in overvloed (gradje
damen, sugar lee hoepel, peter beense e.a.).
twee screencaps voor mensen met een sterke maag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon dus al niet slapen, maar na deze film
heb ik echt geen oog meer dichtgedaan.
![]()
Dat is wel heeeel erg walgelijk eigenlijk![]()
![]()
![]()
Dries in vroegere jaren:quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:09 schreef Ole het volgende:
Ik ga voor het restylen! Hij heeft al honderd jaar hetzelfde peroxide haar.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:55 schreef Adelante het volgende:
nog eentje dan:Ik vind het ook wel grappig dat ze in die trailer de woorden "Tenenkrommend leuk" en "Afschuwelijk lachwekkend" gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ook nog dat liedje de hele film:
k ben de man uit jouw doktersroman
Ik ben die ene van je dromen
Ik ben de prins op het witte paard
die jou vannacht nog heb meegenomen
brrrrr
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |