Ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n directe omgeving dat vind ja
quote:Dries Roelvink ook volgend jaar op Mystery Land
AMSTERDAM - Dries Roelvink klimt volgend jaar weer op de planken van dancefestival Mystery Land. Zaterdag gaf Dries voor het eerst een optreden tijdens het festival op het Floriadeterrein in Haarlemmermeer.
Dit optreden was volgens Dries zo'n groot succes dat hij meteen gevraagd is om ook volgend jaar een show te geven.
"Het optreden bij Mystery Land was overweldigend", vertelde Roelvink. De organisatoren zagen het optreden van de volkszanger als een soort gimmick.
"Juist door zijn zelfspot is het best een toffe dude", verklaarde Kristel Mutsters van Club Zonder Filter, een collectief dat verantwoordelijk is voor een deel van het festival.
Zenuwachtig
Dries was best zenuwachtig voor het optreden. "Het is een totaal ander publiek dan ik gewend ben en ik heb helemaal geen verstand van dance", gaf de volkszanger toe.
Desondanks werd hij met open armen ontvangen. "Ik werd op de schouders van het publiek rondgedragen."
Speciaal voor het optreden had de producer van de artiest een dancemix gemaakt van het nummer 'Geen Crisis, waar Dries is'. Dit viel in goede aarde bij het publiek, maar zelf moest Dries er 'behoorlijk aan wennen'.
Stutterheim
Dries stond samen met ID&T-voorman Duncan Stutterheim achter de draaitafels. Dries bleef niet achter de knoppen, maar sprong uit enthousiasme op de draaitafel en zong daar zijn nummers. Eigenlijk zou de zanger zijn debuut maken als dj, maar daar is het kennelijk niet van gekomen.
Dries had wel een kleine kanttekening bij zijn positieve ervaring. Normaal zit de zanger naar eigen zeggen in de 'alcoholsferen'.
Bij dit uitverkochte dancefestival dat zestigduizend bezoekers trok, zag de zanger toch vooral tekenen van drugsgebruik. "Als oude man van 50 vroeg ik me af hoe zo'n grote massa al volledig uit zijn dak kan gaan om drie uur in de middag."
quote:Dries Roelvink heeft meerdere vriendinnen
Uitgegeven: 8 september 2009 21:17
Laatst gewijzigd: 8 september 2009 21:17
AMSTERDAM - Dries Roelvink kan niet kiezen. Op Twitter laat de volkszanger weten meerdere vriendinnen te hebben. Hij plaatste zelfs een foto van een mogelijke maîtresse op de microblogspot.
Verdere details geeft de zanger niet. "Ik wil eerst mijn scheiding goed afwerken en dan zien we wel verder", schrijft hij.
In juni besloten Dries en zijn vrouw Luciënne, die samen de zoontjes Davey en Donny kregen, een punt achter hun huwelijk te zetten.
Ondanks dat het al jaren niet meer boterde tussen de voormalige geliefden, ging de definitieve beslissing om te scheiden de zanger toch niet in de koude kleren zitten.
Maar daar lijkt de artiest nu helemaal overheen te zijn. Op zijn eigen Twitter-site bluft hij erop los.
De zanger schrijft over ene Honoria, die woensdag haar verhaal in weekblad Story zou doen. Of de zanger en de vrouw echt een verhouding hebben laat hij in het midden. Wel plaatste hij haar foto en vertelde 'meerdere vriendinnen te hebben'.
Na opmerkingen van medebloggers dat de afgebeelde vrouw te oud voor hem is 'en haar buik inhoudt', heeft Dries zijn antwoord klaar.
"Schoonheid is niet altijd fysiek en ze is twaalf jaar jonger dan ik." Of de vriendinnen van de zanger van elkaars bestaan weten, vermeldt de blonde zanger niet.
Kon niet uitblijven natuurlijkquote:Dries Roelvink wil plek Gordon innemen
AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink zou maar al te graag Gordon's plek in de Toppers innemen.
"Ik krijg de vraag of ik in de Toppers wil, natuurlijk wil ik dat graag", twittert Dries. "Is toch een droom om voor zoveel mensen te mogen optreden!"
Roelvink liet onlangs al weten dat hij Gordon geen goede zanger vindt. "Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
quote:Dries zinspeelt op komst naar Toppers
Dries Roelvink maakt vrijdag 'groot nieuws' bekend, dat te maken heeft met 'drie zangers'. Waar de blonde volkszanger op doelt is niet geheel duidelijk, maar aangezien de geruchtenmolen over een nieuwe derde Topper overuren draait, lijkt het hiermee te maken te hebben. Eerder gaf hij aan graag Topper te worden.
"Ik kom morgen met een verrassend nieuwtje", schreef Roelvink donderdagavond op zijn Twitterpagina. Enige tijd later voegde hij eraan toe: "Kan niet slapen twitteraars, ben zenuwachtig voor het nieuws dat gaat komen." Gevraagd naar wat dit grote nieuws is, antwoordde hij diplomatiek: "Ik mag/kan nog niets zeggen!" Hij lichtte wel een tipje van de sluier op: "Het heeft te maken met drie zangers maar verder zeg ik niets, anders krijg ik gezeur."
Wie de plek van de opgestapte Topper Gordon gaat opvullen, is nog onbekend. Sinds hij woensdag bekendmaakte dat hij uit het trio stapt, zijn veel namen genoemd. Marco Borsato en Jan Smit gaven al aan er weinig voor te voelen, maar Mick Harren en Dries Roelvink gaven aan dat zij zich maar al te graag aansluiten bij Rene Froger en Jeroen van der Boom.
© [CopyRight 2009, Novum]
Laatst gewijzigd: vrijdag 11 september 2009, 09:01
Het is al zo'n verschrompelde pruimquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee he? kan dries niet ritueel verbranden onder zijn zonnebank?
Is al gebeurd... Heeft helaas niet geholpen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee he? kan dries niet ritueel verbranden onder zijn zonnebank?
http://www.at5.nl/artikel(...)-heeft-nieuwe-liefdequote:"Vriendin" Dries Roelvink is zijn dochter
Dries Roelvink heeft de liefde van zijn leven gevonden: zijn dochter.
Dries Roelvink kondigde maandagavond bij de première van Mamma Mia aan zijn grote liefde gevonden te hebben. Zijn kersverse vriendin mocht maandag al mee naar de première van de musical, zodat hij haar aan iedereen kon laten zien. Het blijkt echter een grap te zijn, via twitter laat hij weten dat deze 'liefde van zijn leven' gewoon zijn dochter is. In juni scheidde de zanger van zijn vrouw Luciënne nadat zij 22 jaar samen zijn geweest.
Het geeft wel een heel vermakelijk topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-heeft-nieuwe-liefde
De triestheid stopt nooit bij die man![]()
![]()
De laatste 2 heeft ze van haar vaderquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef Vivi het volgende:
Was een ongelooflijk ordi wijf btw, Soort Thaise neukpop met doodgeblondeerd haar. Erg welbespraakt, ook.,
Daar had hij z'n oude manager nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:27 schreef raptorix het volgende:
Ik vond nog foto van 6 jaar terug
[ afbeelding ]
quote:Dries Roelvink wordt grijsaard
Dries Roelvinks dagen als blonde god zijn geteld...
Dries, die dit jaar vijftig werd, schrijft op zijn twitterpagina: "Brekend nieuws: Ik stop met het verven van mijn haar! Dit is een gevoelige klap voor Polycolor... Realiseer me dat ik toch iets ouder word en dat grijs toch wel bij mij past."
Gelukkig hebben we de foto's nog...
quote:Dries Roelvink ruziet met ex-vrouw
AMSTERDAM - Luciënne, de ex-vrouw van Dries Roelvink, eist meer alimentatie voor hun zoontjes. De zanger zegt dat hij het nu niet kan opbrengen. "Vroeger was ik een vermogend man, nu niet meer!"
"Officieel zijn we per 1 december gescheiden, maar helaas worden we het niet eens over de alimentatie voor de kinderen", vertelt Dries aan het weekblad Story. "Luciënne wil een hoger bedrag dan ik kan betalen. Zij schat mijn inkomen veel te hoog in. Dat heeft met het verleden te maken."
De blonde zanger legt uit: "De winst van mijn oude huis heb ik op de bank gezet. Daar had ik geen plannen mee, maar een vriend raadde me aan om ermee te gaan speculeren op de beurs. In het begin ging dat fantastisch. Maar de aanslag op de Twin Towers in New York gooide roet in het eten. Ik verloor al mijn geld!"
Dries zegt dat hij zijn ex-vrouw elke maand 1600 euro geeft. En dat vindt hij meer dan genoeg, want hij betaalt ook nog steeds de hypotheek van het huis in Landsmeer. "Als we er samen niet uitkomen moet er maar een rechter aan te pas komen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |