quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat toch met die dries roelvink?
op het ogenblik kom je hem te pas en te onpas (dat meer eigenlijk) in elk debiel programma tegen.
wat je ook zapt, iedere keer stuit je op die verlopen kop.
nog even en hij duikt ook nog op in CSI (als lijk dan, mag ik hopen)
Vanmorgen aan het ontbijt, wakker worden op tv met Dries in KRO's Goedenmorgen Nederland, met een Duitse correspondente die hem een grote kans geeft, dat steenkolen-Duits vinden ze daar wel schattig. Het worden Drieste tijden, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef lady-wrb het volgende:
wat is dat toch met die dries roelvink?
op het ogenblik kom je hem te pas en te onpas (dat meer eigenlijk) in elk debiel programma tegen.
wat je ook zapt, iedere keer stuit je op die verlopen kop.
nog even en hij duikt ook nog op in CSI (als lijk dan, mag ik hopen)
Hahahaha, ja dat heb ik ook gezien....quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:59 schreef Suko het volgende:
[..]
Vanmorgen aan het ontbijt, wakker worden op tv met Dries in KRO's Goedenmorgen Nederland, met een Duitse correspondente die hem een grote kans geeft, dat steenkolen-Duits vinden ze daar wel schattig. Het worden Drieste tijden, wat ik je brom.
quote:Neurichten
Dries Roelvink startet seine erste Single im Deutschland
Dries Roelvink startet heute die erste Deutsche Single "Ich komm er an" im Deutschland.
Die Single ist die Deutsche Version von seinem Hit "Ik kom er aan", die er 2007 in den Top 10 der Single Top 100 stand. Die Dries macht pläne für eine Tour im Deutschland zu seiner neuen Single "Ich komm er an". Die Freisetzung von einem deutschsprachigen Album wird noch diesem Jahr erwarht.
Auf diesen Website ist die neue Single bald an zu hören (10 Februar). Angesichts des großen Erfolges der niederländischen Version, Dries geht davon aus, dass "Ich komm er an" im Deutschland einen grossen Hit wird.
Dries ist sehr zufrieden mit diesem Schritt in seiner Karriere. Es ist jetzt buchstäblich eine neue Welt für ihn. Er hat viel Sinn in einer Deutschland-Tour und freut sich auf die Leistungen in mehreren Deutsche Statten.
quote:Biographie
Am Neujahr 1959 wurde, als Sohn eines Fußballtrainers und ein Sänger im härz des Jordaan Dries Roelvink geboren.
Mutter, Alie Roelvink stellte viele Platten zusammen mit in dieser Zeit die sehr berümten. Willy Alberti und Johnny Jordaan.
Dries Sr. waren in diesem Zeit fußballtrainer von des Amsterdam Club-Herenmarkt. Dries jr. volgte sein Vater in seinen Fußschienen, und spielte Fußball, 10 Jahre in den der Jugend von DWS.
Auf das achtzehnte Jahr unterzeichnet Dries einem drie jahrige profi Vertrag mit FC Amsterdam. Während seines Fußballs Karriere sang Dries bereits froh nach den Spielen, im Spielerhaus und auf Festivals und Parteien. Er entschied teil zu nehmen auf die talentenshow auf Rembrandtsplein in die bekannten pub Shirts of London, und kan, wie winnaar darauf.
Wie von diesem Tag tauschte ihn sind Fußballschuhe innen für ein Mikrofon aus. Danach kurz unterzeichnet ehr seinem ehrster Plattenvertrag am Phonogram. Mit zuerst Maria Magdalena' stande ehr Wochen lang hoch in der Schlagparade. An den Eingeweihten bildete Dries viel Eindruck mit seinem Einmannshows' , beziehungsweise in der kleinen Komedie, die Amsterdam-Konzert Halle, und vom königlichen Theater Carre, und vom Theater das Meervaart.
Neun CD Alben, fünfundvierzig haben zwei DVD und siebenunddreißig stehen jetzt auf seinem Namensstandplatz. Durch seine breite Sprachstrecke, {weit Oktave 2} und ausgedehntes reportoire, sind sind eine Tätigkeit von Dries Roelvink ein überwältigendes Ereignis. Dries ist einen froh gesehe Gast auf Parteien, Parteien und Ereignisse im Ganzen Land. Seinem Tätigkeiten stehen garant für Qualität, Sociability und eine optimale Umwelt, ob sie von den Amsterdam inhakers oder von den englischen Liebesliedern betrifft, Dries sicherstellt die korrekte Umwelt am korrekten Moment, aber auch an einer geselligen Hochzeit, betriebsfeste oder in einem braunen Sube, strebt er einen nachfolgenden Abend an!
Wie ein mensch ältern kann...!
Dat optreden in De Meervaart zal natuurlijk wel indruk maken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:13 schreef Ole het volgende:
Ik vraag me af of die duitsers het wel kunnen lezen
Nee, hij duikt in het gat dat Jan S. en Frans B. achterlaten. Echt waar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:21 schreef Macka66 het volgende:
Dries denkt natuurlijk, "Wat Rudi Carrell kon kan ik beter!"
Dat zei ie bij Boulevardquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, hij duikt in het gat dat Jan S. en Frans B. achterlaten. Echt waar.
Z'n moeder heet Ali.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
O nee he, komt ie nou ook morgen bij Char
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
Sjee, domper, k*t, dieptepunt... Kijk, leuk wassie zoals hij was, of zo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:19 schreef Ole het volgende:
Zijn we nog niet van 'm af.quote:Duits avontuur Dries Roelvink blijkt stunt
Uitgegeven: 12 februari 2009 16:53
Laatst gewijzigd: 12 februari 2009 16:52
AMSTERDAM - Het verhaal dat Dries Roelvink zijn avontuur gaat zoeken in Duitsland, blijkt een reclamestunt te zijn. Dat liet zijn management donderdag weten.
Eerder deze week maakte de zanger bekend dat hij een single in Duitsland gaat uitbrengen en plannen heeft voor een tournee bij de oosterburen. Die single is wel opgenomen, maar dus voor de reclamecampagne.
Roelvink is de tweede artiest in korte tijd die misleidende informatie naar buiten brengt voor reclamedoeleinden.
Het verhaal in het najaar dat clown Bassie (Bas van Toor) een kind verwekt zou hebben bij een 31-jarige vrouw, bleek onderdeel te zijn van een commercial voor een verzekeraar.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
"Dries, ik krijg de naam van de overledene door...het begint met een S... nee, een C.. Ja! Een C....
...Caro...nee, Carly...Carry...Carrie...."
(...)
"Carrière?"
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Croupouque het volgende:
[ afbeelding ]
"Dries, ik krijg de naam van de overledene door...het begint met een S... nee, een C.. Ja! Een C....
...Caro...nee, Carly...Carry...Carrie...."
(...)
"Carrière?"
Ja hoor, schatje, wees maar niet bang. Char is écht echt.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:09 schreef Remcosb het volgende:
Jammer dat Dries niet naar Duitsland gaat.
Ik heb het niet gezien, maar als ik vanmiddag goede zin heb, me heel erg verveel en echt niet meer weet wat ik doen moet; ga ik ff een bezoekje brengen aan uitzending gemist.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef Ole het volgende:
Helaas wel ja
Iemand het nog gezien trouwens? Zat zij ook in het complot en voorspelde zij hem ook een flitsende carriere in Duitsland?
Op uitzending gemist zal je Char niet vinden. Char hoort bij RTL en niet bij de Publieke Omroep.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als ik vanmiddag goede zin heb, me heel erg verveel en echt niet meer weet wat ik doen moet; ga ik ff een bezoekje brengen aan uitzending gemist.
bron:www.telegraaf.nlquote:
van onze redactie
AMSTERDAM - Dries Roelvink liet zich lekker gaan tijdens Bananasplit toen hem werd gevraagd Topper te worden
De zanger werd door de makers van het programma te pakken genomen doordat hij werd gevraagd voor de Toppers. Dries had destijds geroepen dat hij alleen beschikbaar zou zijn voor de Toppers als Gordon uit de band zou stappen, en Gerard Joling weer terug zou keren. Een Russische 'afgevaardigde' voelde Dries aan de tand over zijn zangtalent, waarna hij riep: 'Slechter zingen dan Gordon. Dat wordt moeilijk.' Toen werd gesuggereerd dat Dries homo zou zijn, antwoordde hij: 'Als Gordon loopt kun je zien aan hem dat hij homo is, alsof er nog wat inzit bij hem.'
Naast Dries werden ook Thomas Berge, Wolter Kroes en Peter Beense te pakken genomen.
quote:Dries Roelvink daagt Gordon uit
Showbizz Dries Roelvink daagt Gordon uit. Helaas niet in de boksring, maar om een strijd wie er het beste kan zingen. Dat schrijft de volkszanger in een open brief op zijn website aan Gordon.
De zanger zonder hit wil een battle met Gordon. "Zie het maar als een strijd der titanen", aldus Dries. Tijdens de uitzending van Bananasplit van afgelopen zondag gaf Dries zijn collega er al flink van langs, maar daar biedt hij nu zijn excuses voor aan. "Deze opmerking was ongepast, kleinerend en tevens niet gebaseerd op feiten". Desondanks vindt Dries dat Gordon "nog steeds voor geen meter kan zingen."
Dries wil een zang-battle waarbij het publiek uiteindelijk bepaalt wie er de beste stem heeft. "Zie het maar als een strijd der titanen om je in ieder geval een goed gevoel te geven. Mocht jij de battle winnen dan zal ik nooit meer negatief over jou praten en in het openbaar verkondigen dat jij de mooiste stem van Nederland hebt." Mocht Dries de battle verliezen, zijn daar volgens hem ook consequenties aan verbonden. "Dan blijf je voor mij de eeuwige loser."
De open brief is te lezen op de website van 'Triest'. Gordon heeft nog niet gereageerd. FOK! verwacht dat campingzender SBS6 de zang-battle wel live wil uitzenden.
quote:Dries Roelvink daagt Gordon tot zangduel!
(26-2-2009) Dries Roelvink heeft Gordon uitgedaagd tot een zangduel om uit te maken wie van de twee het 'beste' kan zingen! Drie op zijn site: "Om de discussie voor eens en altijd achter ons te laten wil ik je uitdagen voor een battle. We laten het publiek bepalen welke drie liedjes wij moeten zingen en zij bepalen vervolgens wie er de beste stem heeft. Zie het maar als de strijd der titanen om je in ieder geval een goed gevoel te geven."
De complete brief van Dries aan Gordon:
Lieve Gordon,
Als eerste wil ik mijn excuus maken over het feit dat ik bij de uitzending van Bananasplit gezegd heb 'Als Gordon loopt kun je zien aan hem dat hij homo is, alsof er nog wat inzit bij hem". Deze opmerking was ongepast, kleinerend en tevens niet gebaseerd op feiten.
Wat me wel dwars zit, is dat je over iedereen, inclusief mij, altijd iets aan te merken hebt en beweert dat ik in een restaurant naar je toe ben gekomen om je te omarmen terwijl je donders goed weet dat dit andersom was. Ik zou bijna zeggen dat het wel lijkt of je mij wilt overtreffen qua in het nieuws zijn. Jou grap over Triest Roelvink is flauw en oud, hoop volgende keer op iets creatievere reactie. Maar goed, wij danken onze populariteit beide aan onze opvallende manier in de media en door onze "bijzondere" stemmen.
Waar ik nog wel achter sta is dat je echt voor geen meter kunt zingen. Niet voor niets heeft afgelopen jaar een uitgever zijn geld terug geëist na een optreden van jou.
Natuurlijk ga je nu zeggen "ik heb wel hits en vul dit jaar de arena 2x" , in beide gevallen heb je gelijk maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je kunt zingen. Om de discussie voor eens en altijd achter ons te laten wil ik je uitdagen voor een battle.
We laten het publiek bepalen welke drie liedjes wij moeten zingen en zij bepalen vervolgens wie er de beste stem heeft. Zie het maar als de strijd der titanen om je in ieder geval een goed gevoel te geven. Mocht jij de battle winnen dan zal ik nooit meer negatief over jou praten en in het openbaar verkondigen dat jij de mooiste stem van Nederland hebt.
Mocht je de battle niet willen aangaan dan blijf je voor mij de eeuwige loser.
Liefs Dries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |